|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Åby 17/12
Åby har lyckats att få ihop många fina lopp till helgen svårighetsgraden heter Open stretch.
Första tanken var att spika Joakim Lövgren häst i första men den får vi kolla upp lite till.
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Nu slog den ju bara 4 felfria i loppet varav 2 var inblandade i spetskörningen som varade i stort sett över hela loppet och de andra 2 var 2 högoddsare. Men visst var den bra. Tråkigt att lira den när hela travmedia tjatat om det hela veckan dock (dvs denna vecka)
|
|
|
|
#3 |
|
Far och son Untersteiner tar ut 16 hästar i V75. Vilka vinner?
I Guld startar Nahar. Vill han tävla blir det vinst. Annars hoppar han. Måste alltid streckas. Min vinnare spontant blir Thai Broadway, som blev trea senast mot OTP och Nadal B. Han slog bl a Volstead, som kommer att bli hårt betrodd. Haugstad ger Thai ett perfekt rygglopp och slår av alla (utom möjligen Nahar) på upploppet. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#5 |
|
Thaiger Exclusive i all ära men Master Crowe är av en helt annan dimension.
Han springer och bara maler ner motståndet. Här gäller det att bara hitta ut i andraspår. Inte kan han svara upp ledningen väl? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Håller med dig om Master Crowe. Men varför ska han ut i andraspår, när det finns vinnarhål och två Open Stretch.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
När Gilmour har spetsat och släppt till Young Farmer som har släppt till Thaiger Exclusive så vill han nog hitta ut
|
|
|
|
#9 |
|
Avd.5 - 3 Alorac Mathbell var grym i senaste starten och möter inte Aileron. Westholm har lyckats hålla hästen i trav i 3 raka
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Spring Erom såg ju smällfin ut senast. Veckans bästa platsspel tror jag är funnet! Ang Thaiger Exclusive så tror jag han hade vunnit detta loppet fram och baklänges för 2 veckor sedan när det inte rådde barfotaförbud. Nu är han mer svårbedömd eftersom han höjde sig rejält hos Peter som uteslutande kört barfota. Dessutom gick han alltid med skor runt om i tidigare regi. Kan bli ett väldigt passande lopp för sylvester america denna gång i V75-7, detta är ju en riktigt speedkula som alla spelare har tröttnat på vid detta laget. Han möter ju många vrålstarka hästar denna gång vilket borde tala för tempo. Ingen i loppet besitter samma speed iaf. Farlig att glömma på lördag. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Råder många sko frågetecken denna vecka!
Thaiger har ju visat förr att han klara skor, men inte varit den superhäst som han blev hos PU när han ryckte skorna. Volstead har inte visat form på länge och nu åker skorna dessutom på. Stort frågetecken på denna favorit, även om det är bästa hästen. Nahar klara skor även om det inte är något plus. Ställer Bergh i ordning, ska han väl med på kupongen, men inget att luta sig emot. R.K King blev en ny häst när Veijo ryckte skorna. Stort frågetecken nu med skorna på igen. I silver är det ett stort skofrågetecken på alla betrodda bortsett från Ni talar bra latin som visar form och gick bra med skor sist. Skulle kunna vara en chansspik till låg procent! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
På Master Crowe? Galopperar 2,3,4 bort sig då?
|
|
|
|
#17 |
|
Slide så easy i sista blir det spik på! Hade deb inte hoppat sist och vunnit så hade den blivit veckans största på strecken.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du måste blocka alla som visar sig fatta 0 !!!
|
|
|
|
#20 |
|
Det vore ju bra om man kunde göra så enkelt för sig att stämpla Thaiger som en barfotahäst men det stämmer ju inte. Var kanonbra med skor i tidigare regi också. Svårt att se i nuläget vem som blir favorit, men det är ju givet att ta ställning och inte fegdubbla här. Det lutar åt Thiager för min del, står väl spets efter 500 i programmet och då ska kråkan både tråckla sig ut och ta ner den. Syn på den!
Det lutar åt en värdespik på RK King också som för en gångs skull inte är kraftigt påpassad och verkar bli tredjehandare bara. Kan smälla i sjätte men det får bli att ta ställning. I fjärde och femte är skrällchansen också hög. Även i viss mån första ligger skräll på lut, men där bör långa distansen göra att man kan stänga på relativt få streck. Kuskförstärkningen på Super Benny ser riktigt intressant ut. Kabal väldigt lågstreckad den här gången också.
|
|
|
|
#21 |
|
Roliga drag:
Dyolo In snabb ut söker rygg på Saul. Får chansen.. Young Farmer spetsar och släpper till nr 6. nr 1 i dödens och draget sitter som en smäck! Önas Ida spurtstark. 4%!??? Carabinieri Trolig spik: 8 Juan
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Synd att Husse trycker ner oddset på Båths häst som Erik vann med.
|
|
|
|
#23 |
|
Hamna i fel tråd va v86 igår
|
|
|
|
#24 |
|
Dragen på lördag ser för min del ut att bli Valeur, Victory Kåsgård och Ni Talar Bra Latin. Samtliga spelas som ensamma A-hästar och krav på att minst en vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Totalt chanslös med det kuskminuset. Valeur alltså. Läge och häst räcker inte ända fram.
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoppas verkligen Carabinieri sjunker ordentligt. 18% från det spåret med skor på?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Har exempelvis svårt att tro att Sandra får sitta i fred om hon (rent hypotetiskt) skulle nå spets tidigt, tror däremot andra, tredje ytter kan passa bra. Detta tyvärr just för att hon är en yngre tjej. Tror tyvärr att de yngre kuskarna och då ofta tjejerna mer sällan får sitta i fred om de når spets tidigt. Av denna anledning tror jag femtespåret är alldeles ypperligt, då hon torde kunna hamna skapligt på det utvändigt och kan bida sin tid. Valeur är stark nog att kunna göra jobbet själv utvändigt i loppets senare del. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
11. Cagnes Sur Mer det är mitt drag i omgången växlar ner alla över upploppet på Åby och vi har dagens största oddsvinnare.
30 gånger på unibet va bra betalt.
|
|
|
|
#32 |
|
PU tog en rak dubbel igår på just Åby o verkar ha form. Tänkte höra om det är galloprisk på pense kloster el om det fanns nån förklaring till den förra på V75 förutom alla omstarter? Den är ju gigantisk på strecken o måste fällas
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Svårt att säga.
Hon brukar gå, felar inte mer än någon annan, men jag tycker det ser knepigt ut varje gång i volten. Hon felar inte om man tar det lugnt, men på V7 vill man ha position och måste köra lite från start. Vi får se, jag litar inte riktigt på henne.
|
|
|
#35 |
|
Med Örjan hade hästen vart 20%-are. Tror nog Sandra kan Sätta dit hästen oftare än 1 på 10, så står sig procenten är spelvärdet högt! Säga att en häst är chanslös med amatörkusk stämmer absolut inte även om chansens givetvis dras ner...
Senast redigerad av Espo den 2016-12-16 klockan 07:39. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Svårt att säga? En galopp i voltstart i hela sitt liv!
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
Untersteiners
Untersteinarna har 16 hästar med på V75.
Peter U yttrar sig om chanserna i Travexpressen; han tycker han har en del fina chanser men de här hade jag kommit fram till själv. Avd 1: 0 hästar från Unters Avd 2: 6 Thaiger Exclusive Avd 3: Ingen Unterhäst. Avd 4: 7 Pense Kloster Avd 5: 1 Sadik America Avd 6: 0 Unterhästar Avd 7: 9 Bartender In och 11 Carabinieri, Peter tycker att 9 är hans bästa chans i omgången om jag minns rätt, men Johan kör. Själv kör han 11 Carabinieri. Tänker ha med ovanstående om jag spelar. Senast redigerad av lokatten den 2016-12-16 klockan 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#40 |
|
Johan som har Bartender In i träning om jag inte minns fel...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
det är fel på tangentbordet, kommer stora och små bokstäver om vartannat passar på att skriva när det verkar funka att min uppräkning var idiotisk med 0 hästar menade jag att inte skulle ha med untersteiners i dessa lopp de har ju hästar med i alla lopp måste kolla bättre
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
![]() Tror dock att Sandra kan överraska även om vi är helt överens om att det är kuskminus jämfört med Örjan & Co. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
FROZEN är stark och tuff .kan vinna från dodens.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Carabinieri vinner nog sista avdelningen! Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nu har jag kollat mina anteckningar och kommer att göra en rad med favoriter och sedan fylla på här och där.
Avd 1: 6 Saul Avd 2: 6 Thaiger Exclusive Avd 3. Här vet jag inte riktigt. Tycker Guld är svårt denna gång. 2 Volstead och 3 Nahar då i alla fall. Avd 4: 4 Notre Avenue, 7 Pense Kloster, 11 Legoholm Zon, 13 Ma Running Avd 5: 6 Hold Your Horses. Avd 6: Spårtrappa, vilket gör att jag troligen struntar i att spela. För att komma rätt här måste man ha råd. Vilket inte jag har, vill aldrig spela för mer än en kvällstidning med bilaga kostar, egentligen. ![]() Avd 7: Jobbigt att välja någon här, måste ha med fyra: 2 Slide So Easy, 4 Frozen, 9 Bartender In, 11 Carabiinieri. 1 Ni Talar Bra latin borde också vara med. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
I min värld är Master Crowe en spik, är ju inte så startsnabb men det är nr2 Gilmour, vilket troligen ger Inves en lätt utgång till andraspår direkt. Vinnarskallen på Master Crowe överträffas väl bara av brodern, Commander. Nä det är klart.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banned
|
Vart tror du master Crowe hamnar i början???
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Snabbt ut i andraspår, sen är det klart!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
Avd 2, avd 5
1 Master Crowe i avd 2 borde nog vara med. Är jämt lite tveksam till Ingves men han vann 2 V75-lopp i rad med Mastern i början av året.
Avd5. 1 Sadik America verkar bra. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mer troligt 3:e 4:e invändigt. Efter att 2 släppt till 4 som också vill ha rygglopp...
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/H279-YPV2-28985
Välkomna till premiär för mitt bolagsspel. 175 kr / andel. Väl mött Spalato |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Normalt skulle jag spika 1 Master Crowe - som är min halvbror (vi har samma mamma Somack). Men brorsan är inget spjut från start och det blir som Hugotheboss och "alla" säger att 2 Gilmore tar ledningen och släpper till 4 Young Farmer. Får 5 Valeur eller 6 Thaiger Exclusive dödens? Master Crowe får det jobbigt att ta sig ut från tredje/fjärde inner och han har visserligen enorm vinnarskalle men hinner inte fram på stretcherna.
6 Thaiger Exclusive kommer med fyra raka segrar och PU "lovade" seger senast i finalen. Då var han överladdad och slog på en galopp. Thaiger går nu med lätta skor och tas lagom försiktigt från start. Han vinner från alla positioner - även dödens. Tråkig men klar spik. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Med 6 spik i V75-2 får jag råd att strecka alla i första avdelningen. Thomas Uhrberg tar i sitt tips alla utom 10 och 11. Ett stort betalsystem tar nio streck och utelämnar 4, 8 och 12. Jag anser inte att någon är chanslös i V75-1.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
mackpeter (+3) Senast redigerad av spalato den 2016-12-17 klockan 00:02. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Björn Goop säger, att Tarzan siktar på att kvala in Volstead under juldagarna i Paris till Pd'A. Det låter tveksamt i mina öron. Jag kommer nog att strecka 2,3,6 och 10. Men har Björn rätt så behöver knappast Volstead garderas
3 Nahar tillhör eliten om han vill tävla - men det vet vi inte förrän startbilen lämnar fältet. 6 Thai Broadway har uppåtgående form och med endast 5 starter i år är han inte sliten. Kan skrälla med Haugstad. 10 Spring Erom är bäst vintertid och går alltid med skor. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Jag håller med dig Spalato, att Master Crowe är bästa hästen i fältet. Men det är inte alltid bäste man vinner. Han blir inlåst eftersom kuskarna mycket riktigt är pålästa och kör taktiskt mot bästa hästen. Tror jag står fast vid Thaiger Exclusive efter frukost.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hur kommer det sig att Ögat spikar Firewire? Banprogrammet har den som sista B-häst ... dock ska man inte bry sig om programmets tipster, men frågan är berättigad.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
https://www.pinracer.se/systems/r2g8...6q-4dbz/shared
En ganska öppen och lurig omgång. Vi kör med en rolig och en trolig. avd1. Draget är 2 Dyolo In som jag tror tar spets och då han trivs bra i den positionen hoppas jag Johan kör för att leda loppet länge, hela vägen. Dags nu och spelvärd! avd2. Det luktar ledning runt om för Peter och hans adept (nr6). Storform på slutet och i stallet.. 35% är helt okej och spelbart. avd3. Här chansar jag och spikar Spring Erom som kan få loppet kört i halsen. Volstead blir favorit men Melanders stall har bara en v75 seger på 3 månader vilket säger sitt. Spring erom är nog mest gynnad av skotvånget Såg "dunder ut senast" 7% Jisses! avd4. Här får inte favoriten vinna för då lär det inte bli pengar, jag går knock och tror Örjan och Ma Running fixar biffen. Jag gillar hästen och han är alltid vass till slut. Örjan upp är klart ett intressant val.står 20 meter bättre till kontra Pense idag.. Passa även Fast Agnes som är mycket speedig och kan slå till om rätt dag.avd5. Lurigt lopp, känslan säger att Erik och nr 6 blåser till spets och leder länge. Öppet bakom. avd6. Juan gillas och vi spelar utgång. Bakom streckar vi på... avd7. CARABINIERI gav ett formintryck senast och blir bara bättre. Rundar allt igen? utgång! God tur! /Klanke |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ang PU.....
I Guiden spikar han sig själv med Pense Kloster, i 5 Tippar har han Carabinieri som spik o Thaiger rankad tvåa, samme Thaiger som han i Expressen tycker är den bästa chansen!! Hur ska man tolka det här? Varför inte vara konsekvent i sin chansbedömning? |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Säger som Husse Sveriges roligaste bana att lira trav på.
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Alla snackar om att Master Crowe är bästa hästen i V75-2 och att Young Farmer ska ta tät och köras där. För mig är allt annat än att Thaiger får överta tät av Young Farmer en stor skräll oavsett uppsnacket. Thaiger bör vinna detta från spets. Pense är ju så stor favorit att man bara måste hoppas på omstarter och galoppmisslyckande. Vinner ju felfri om bra start såklart, självklar A häst på reducerat. Önas Ida är ett av omgångens roligaste drag tycker jag. Carabinieri är ju snuskigt bra för klassen och har bra chans om det klaffar minsta lilla, men fint lopp med roliga motbud! |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
[QUOTE=Klanke;514210]https://www.pinracer.se/systems/r2g8...6q-4dbz/shared
avd3. Här chansar jag och spikar Spring Erom som kan få loppet kört i halsen. Volstead blir favorit men Melanders stall har bara en v75 seger på 3 månader vilket säger sitt. Spring erom är nog mest gynnad av skotvånget Såg "dunder ut senast" 7% Jisses! Inte för att märka ord, men 7% på Spring Erom? Kollade du listorna i tisdags när du skrev detta ? 12% i nuläget och kommer landa på 15. Tänkte redan i söndags att det kommer vara omgångens roligaste och kanske bästa drag. Tänkte max 5%. Men var många som såg hur han såg ut som fastlåst senast. Men till rådande % och allas kommundrag så känns han inte alls rolig längre tyvärr
lokatten (+1) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ne är alltid idioti att ta 10 av 12 hästar. 4st 0-1% har vunnit senaste veckorna, som mycket väl kunnat missas om man tagit 10 av 12...
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Senast redigerad av monimaker1 den 2016-12-17 klockan 11:03. Anledning: Fel.... |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
1 struken i V75 1! Hur förändrar de loppet? 7 spets 2 rygg ledaren?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gör en V5:a idag med spikar på Pense Kloster, som bör käka upp det här gänget, och Alorac Mathbell som inte är farligt mycket streckad (19 %), men som är väldigt fin nu.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Så här blev mitt bolagssystem.
1) 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 r12-6 (6 är förstahäst enligt Björnkollen. Han är dock ingen snabbstartare. Strykningen gör att 2 enklare tar ledningen och släpper sannolikt till 7. 3 såg formstark ut senast i långloppet. 9 var rejäl senast. 10 är opålitlig i voltstart men duger. Glöm inte galopperande skriket 8 senast, som får lugnt och vilsamt lopp i rygg på 2. Tre % är ett fynd! Trots den braa regeln från Espo streckar jag alla utom en. Efter strykningen fick jag därmed plats för ytterligare ett streck i avd V.2) 6 r1-4 (hjärtat säger 1 men hjärnan säger spik på 6) 3) 2,3,6,10 r5-12 (2 Volstead har aldrig övertygat på mig - nu minus med skor. Det ryktas om att han ska till Paris i julhelgen för att kvala till Pd'A. 3 Nahar vinner om han har lust att tävla idag. 10 Spring Erom satt fast med rubbet kvar senast. Har alltid skor och gillar Åby. 6 blir mitt lyxstreck) 4) 7 r6-8 (7 har låg prissumma eftersom hon inte startade som fyraåring. Bra spik) 5) 1,2,3,6,9 r5-11 (1 bra i fyra starter efter kastration och miljöbyte. Kan dock inte hålla ledningen. 2 kom med efter strykningen i första. 3 streckas trots kusken. 6 ser bra ut med Erik. 9 är något av ett skrik och Thomas bästa chans till knappt nio % - bättre chans än Young Farmer i avd II) 6) 2,8,10 r13-12 (8 Juan är ett alternativt spikförslag och bara vinner och vinner och...... 10 Victory Kåsgård är ovan vid voltstart men är kapabel att vinna om han prickar springspåret. 2 Seal Kronos kan rinna undan i ledningen men är ett lyxstreck) 7) 1,2,4,9,11 r6-5 (Erik vinner ofta sista V75 och streckas med 1. 2 med skor är inget plus. 4 alltid med där framme. 9 är ett givet streck enligt Johan, som behöver förbättra sin V75-statistik. 11 har bara sju starter i år och formkurvan pekar mot himlen) Kostar 1500:-. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+10) Senast redigerad av mackpeter den 2016-12-17 klockan 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Flemming bommar i princip alltid från springen.
Jag kollade 7 gamla starter i lopparkivet, han var helt fel på det 6 gånger. Citat:
|
|
|
|
|
#73 |
|
Men hästen är så jädra bra, att jag måste strecka Victory Kåsgård. Flemming får bara inte bomma starten. Det är ju bara tre hästar på start. Men jag fattar, att Juan har en supervinstchans med Örjan.
lokatten (+1) |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Den är superbra, men han bommar starten.
Står Seal Kronos på benen vinner han.
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
hej alla här det bliringa stora pengar alls idag kom ihåg nästa vecka blir jul o de brukar göra jackpot till nästa vecka
Senast redigerad av jeanpier007 den 2016-12-17 klockan 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Erik har tydligen fått rännskita. Struken från allt idag.
Då dog ju hela omgången fullkomligt. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ja man hade nog blivit lite stänkrädd?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Mina barnbarn gillar också kiss- och bajshumor.
MikaF (+3) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Mina spikar idag blir Master C, Volstead och Slide so easy
MC bara bäst, tar sig ut och vinner lätt, hehe. De andra 2 SOS |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nu har jag spelat detta extra prima specialsystem för endast 5 kr, Vem vet? Det gäller att tro
![]() V75 Inlämnat: 2016-12-17, 13:58 Åby Lördag 2016-12-17 Start: 16:20 Kostnad: 5,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Saul 2: 6 Thaiger Exclusive 3: 2 Volstead 4: 4, 7 5: 2 Nonstop Cheri 6: 8 Juan 7: 1, 2, 4, 9, 11 1x1x1x2x1x1x5 = 10 rader. 10 x 1 x 0,50 kr = 5,00 kr. Totalt: 5,00 kr. Rättningskod: NSH MTM BKT |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Tror den enda av dina spikar med över 40% vinstchans är Master C, resterande värderar jag under 20% |
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ett lite större system. Det här måste absolut ha potential!
V75 Inlämnat: 2016-12-17, 14:12 Åby Lördag 2016-12-17 Start: 16:20 Kostnad: 18,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6 2: 6 Thaiger Exclusive 3: 2 Volstead 4: 4, 7 5: 1, 2, 6 6: 8 Juan 7: 2, 9, 11 2x1x1x2x3x1x3 = 36 rader. 36 x 1 x 0,50 kr = 18,00 kr. Totalt: 18,00 kr. Rättningskod: PXC KTH FKS ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Mellby Duke måste ha bra chans om han går felfritt kolla i lopparkivet loppet han gjorde på åby över 2640 m! Den var grym !!!!
Senast redigerad av kasse den 2016-12-17 klockan 15:09. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Vad tror ni om Slide so easy med skor? Såg att den har gått barfota i alla vinster.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
Slide So Easy
Så här bl a säger Flemming Jensen i Guiden:
Jag har ingen förklaring till galoppen senast. Det är såklart att man blir lite orolig men vi har kollat upp honom utan att hitta några fel.Han har gått sin ridträning och känts helt normal.--- Det blir första gången med skor hos mig och det är klart att det inte är någon fördel och det är svårt att säga hur det påverkar till 100% men jag hoppas at det inte är något större bekymmer. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Får bli ett litet förspel innan 7an startar..
TRIO Inlämnat: 2016-12-17, 15:37 Åby Lopp 4 Lördag 2016-12-17 Start: 15:53 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1 Super War Horse 2:a: 8, 9 3:a: 2, 3, 6 6 x 8,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: VQC MTD JMZ |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Måste säga att det är spelvärde på 1 Master Crowe V75:2
Är inte långsam ut ,inte spets men lär hitta ut.. Slog Volstead enkelt när dom möttes ,troligen bättre häst ..bara inte startat så mycket.Volstead en av dom största favoriterna idag , i Guld... Senast redigerad av Lazze den 2016-12-17 klockan 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Peter och Lennart värkar inte vara bästa vänner, ingen ögon kontakt
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Tor inte någon riktig hästmänniska kring Hd är bästa vän med PU. De vet.
Liljendahl (+5) |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Bolagsspikar:
Thaiger Exclusive, Nahar, Juan. |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Dagens V75:a
Loggar ut ,på väg till Julbord så lär väl se resultatet inatt nån gång.. Spoiler:
Spoiler:
well well , God Jul Guys! L Senast redigerad av Lazze den 2016-12-17 klockan 16:11. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Sista systemet. Om det går in, några tusen tillbaka men kunde inte bättre...
![]() V75 Inlämnat: 2016-12-17, 16:06 Åby Lördag 2016-12-17 Start: 16:20 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 10 2: 1, 6 3: 2 Volstead 4: 7 Pense Kloster 5: 2, 6, 9 6: 6, 8 7: 2, 4, 9, 11 2x2x1x1x3x2x4 = 96 rader. 96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: NZF GTC FMX Jaha, lycka till!
Senast redigerad av lokatten den 2016-12-17 klockan 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Snyggt Adrian.
Men bättre för mig om Kabal vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Galopp på Thaiger. Grattis alla som spikat Master Crowe!
Dahle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Bara att lyfta på hatten för Ingves som lyckades spetsa.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Släkten är värst
mackpeter (+5) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Sänk dom nu Veijo om det går.
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
HAHA! Någon som fick byxorna neddragna...
Men hörligt att det finns några som kan läsa på
|
|
|
|
#114 |
|
Så många proffs (pajasar) här inne som dömt ut Master Crowe. Snyggt ni som orkar stå på er.
Ni som dömde ut MC vad sitter ni med för spikar respektive avslag i kommande avdelningar? :Holms: |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Varför nickar du Johan
|
|
|
|
#116 |
|
Vackert kört C.E
|
|
|
|
#117 |
|
putte64 - BLOCKAD! Att någon som skryter så mycket och är äckligt självgod fortfarande inte lärt sig att ALLT kan hända i ett lopp. Spelar ingen roll om man sett 1 miljard travlopp. Egna tankar bryr jag mig inte om, citera andra och ge avslag på deras idéer och tankar är en annan sak.
|
|
|
|
#118 |
|
HAhaha var tvungen att läsa igenom tråden. Ganska så kul
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
Blek insats av slidan. Var ju skyldig att vinna efter det lusloppet.
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Vad länkar min kommentar idag ihop med den jag skrev angående Jörgen Sjunnesson för fyra veckor sedan?
|
|
|
|
#123 |
|
Det är bättre att hålla käft än omotiverat idiotförklara någon annan.
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Jag betvivlar inte att Putte är mkt kunnig, det har han visat flera gånger om. Dock saknar han förmågan att uttrycka sig i skrift, när han inte håller med om dennes analys, utan att framstå som ett stort arsle! Om han medvetet väljer att framställa sig så eller om han är begåvad med en social kompetens i paritet med Frozen´s insats i sista V7:an idag känns som en parantes i sammanhanget! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5) |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Gjort och inte gjort, jag skrev angående Jörgen S i en tråd för fyra veckor sedan som Mackpeter nu nämner i dessa sammanhang av någon anledning? Fick noll respons på kommentaren då jag helt var på tjejernas sida och tycker hans beteende var äckligt, vilket då kanske Mackpeter tagit illa upp vid, jag har faktiskt inte en blekaste! Det hör inte till tråden dock, ber om ursäkt för OT.
|
|
|
|
#127 |
|
Den satt som den skulle, men det var jävligt synd att ledaren i sista loppet skulle hoppa. Hade varit kul att se om den kunde stå emot.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Jag trodde denna tråd skulle handla om deltagarna i dagens V75-tävlingar. Tycker inte man ska hoppa in efter en månads tystnad och håna en travkunnig sharpsare, som hade fel idag. Att Karlsson, som blev felaktigt sågad vid fotknölarna reagerar - är helt naturligt.
Jag hade också fel genom att slutligen ta bort Master Crowe och spika Thaiger. Trots att mitt hjärta säger Petri Puro, som jag håller som en av världens bästa tränare. Om han varit mer social mot hästägarna istället för hästarna hade han lett tränarligorna. Tänker inte leka polis och detta avslutar mina inlägg i denna fråga. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ja, mitt "hån" mot Putte var verkligen det värsta hån mot någon i den här tråden.. Bara för han är grymt duktig inom trav, vilket jag verkligen tycker, går det inte att bete sig hur som helst. Skulle kunna vara ett stort föredöme för många på den här sidan men väljer istället att såga andra medlemmars tankar och rekommenderar andra att blockera bort personen. Eftersom han är så "avgudad" av många här inne får också det han skriver en partisk vinkel, vilket i det här fallet kan kosta folk med dåligt självförtroende flera miljoner.
Men ber som sagt om ursäkt för att jag skriver, har inte varit aktiv på en månad och verkar därför vara förbjuden att delta i forumet.
|
|
|
|
#130 |
|
Härligt med lite energi i travtråden. Synd bara att vi alla här inne i forumet snabbt skulle bli miljonärer på travet om vi lade lika mycket tid och energi på att delge varandra våra analyser och välmotiverade tips istället för att skriva ut olika hästnamn utan motivering samt håna och spy galla på varandra
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Kan man få fram vad sjuan gett om Ni Talar Bra Latin vunnit i V75-7?
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|