Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-20, 14:43   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

V75 Solvalla 26 maj (jackpot)

Andra dagen av elitloppshelgen där höjdpunkterna är Harper H, Sweden Cup (ej på V75 spelet) och finalerna i de olika klasserna.

Sporten är såklart så bra den kan bli en sådan här helg. 20 miljoner i jackpot igår förs över hit. Tror inte atg börjat konfiskera pengar ännu till summer burst jackpoten i augusti. Jackpoteffekten avtar en hel del ändå eftersom omsättningen blir enorm denna lördag.

V75-1

Går inte att tro annat än att segertåget fortsätter för Disco Volante. Är väl att den inte klarar allt oljud och jättepubliken på Solvalla emot. Barfota runt om nu troligen enligt snacket igår om inte vädret skulle slå om.

V75-2

Här måste Digital Performer ha toppchans. Snacka om att gå ner i klass mot senaste starten. Ingen långresa nu heller som vid försökssegern i Umeå. Tarzans hästar brukar trivas bäst hemma på Solvalla .

V75-3

Stoeliten ser ut att stå mellan Redens Double E och In Toto Sund. Men har Persson tur i spårlottningen så kan nog Ultra Bright bli den som leder runt om. Blir säkert mycket spetssegrar denna helg på supersnabb vallaoval om ej regn.

V75-4

Efter tre mycket lättlösta avdelningar med två storfavoriter som spikar och trehästarslås i stoeliten ser diamantstofinslen mer svårlöst ut. Klarar Eklunds nya megastjärna Rose Mary publiktrycket ? I så fall får den förstastrecket på de fina loppen på slutet.

V75-5

När Kolgjinis megastjärna Rajesh Face valde elitloppet ser silverfinalen rätt öppen ut. Spårlottningen mycket viktig precis som i alla loppen denna helg. Mest troligt spets och slut på Coktail Fortuna om den får spetsläge.

V75-6

Härlig klass 1 final. Danmark eller Norge. Bandit Brick och Floris Baldwin känns heta. Det gör såklart även Sir QC som ju mötte övermäktigt motstånd senast.

V75-7

Frågan är om någon kan plocka tillägg på Platon Face som den sett ut. Det är ju några riktiga kanoner med så borde vara möjligt. Bara att se namnet Carat Williams inger respekt. Men Platon Face gick en 14 tid senast enkelt över distansen så det lär krävas en ruggig tid från 40 m tillägg för att fånga in den om Ludde kommer till spets.

Sammanfattningsvis en härlig omgång där det ser betydligt svårare ut på slutet än i början. Och det är ju som bekant inte bara 7 st V75 lopp värda att se denna dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 08:08   #2

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Disco Volante & Digital Performer känns helt solklara
Inleder med dom utan tvekan

Även Cocktail Fortuna för den delen.. För inte håller Michelangelo ÅS upp spets ??

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-05-21 klockan 11:27.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-21, 20:03   #3

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1610
Standard

Vilken härlig helg har längtat
Cyran (+1)
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 21:51   #4

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Disco Volante är solklart bästa hästen i avdelning 1 men...
Är inte spår 1 sämsta tänkbara spår för den på lördag?

Både 2 Ragazzo da sopra och kanske främst 5 Knifetown Winner kan sno åt sig ledningen vid full laddning från start.

Det känns som till och med bakspår hade vart bättre än spår 1. Skulle BG eller far/son Bergh få ledningen kommer de göra allt i sin makt för att stänga in Disco Volante.

Kanske ute och Cyklar här men Disco Volante kanske inte är så "Klar" som de flesta tror.

Senast redigerad av Basse den 2018-05-22 klockan 22:34.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-22, 22:18   #5

Sharp$: 1610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Disco Volante är solklart bästa hästen i avdelning 1 men...
Är inte spår 1 sämsta tänkbara spår för den på lördag?

Både 2 Ragazzo da sopra och kanske främst 5 Kniftown Winner kan sno åt sig ledningen vid full laddning från start.

Det känns som till och med bakspår hade vart bättre än spår 1. Skulle BG eller far/son Bergh få ledningen kommer de göra allt i sin makt för att stänga in Disco Volante.

Kanske ute och Cyklar här men Disco Volante kanske inte är så "Klar" som de flesta tror.
Ähhh Disco är riktigt startsnabb
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-23, 12:56   #6

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 2251
Standard

Har spetsat två av två med spår 1 samt 8-9 av 11 gånger med spår 1-4. Knifetown Winner har dock hållit ut Disco med spår innanför och såg ut att överflygla Disco trots spår utanför. Disco klippte dock i galopp så något definitivt svar fick man inte.
Basse (+5)

Senast redigerad av gertove65 den 2018-05-23 klockan 13:01.
gertove65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-23, 14:17   #7

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2737
Standard

En favorit till 66% från innerspår en Elitloppslördag kryddat med jackpottpengar. Jag må vara helt sjuk i huvudet men jag garderar. Definitivt!

Streckprocenten på övriga hästar är ju bara ren och skär mumma för en favorithatare
kire1111 (+20)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-24, 18:56   #8

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

Hur bra prestation är det att springa 2700m på 11,1 på vincenns i maj som carat williams gjorde senast? Rent tidsmässigt låter det rätt bra?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-24, 18:58   #9

Nicklass avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
En favorit till 66% från innerspår en Elitloppslördag kryddat med jackpottpengar. Jag må vara helt sjuk i huvudet men jag garderar. Definitivt!

Streckprocenten på övriga hästar är ju bara ren och skär mumma för en favorithatare
Vem tänkte du gardera med?
Jag tänkte gardera han med magic gwin och explosiv. Men han vinner nog bara för det.
Gammal 2018-05-24, 22:11   #10

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 1156
Standard

Är det någon som vet vart man kan se någon av Volnik du Kras starter från Italien? Om han var sämre senast i Finland vore det kul att se hur bra han varit innan.
Lazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-24, 23:34   #11

Sharp$: 2231
Standard

Shadow of Brisbane spurt bakom Virginia Grif på Vermo 5/5 imponerar iaf på mig det grövsta, typ 6 längder efter vinnaren in på upploppet(skiljer halv till slut) Har aldrig varit bättre än nu,alltid imponerat när den varit i Sverige tid.
Skulle Disco Volante komma bort eller ha en sämre dag så är det denna kuse ni vill ha med på bongen.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-24, 23:40   #12

Standard

O sedan vill man ju inte låsa tredje på två kusar utan plockar med Peace of mind som ett lugnande streck om två träter(satt ju med rubbet sparat i rygg på Pastore Bob i Finladia Ajo)
Torstens (+2)
Gammal 2018-05-24, 23:45   #13

Standard

Sedan måste man ju ha en dunderspik o den som väntar på ngt gott osv. osv. Carat Williams skulle då jag sitta nöjd med om jag satt med sex rätt inför sista avd. lär ju köras i tid o kommer nog trivas i detta sällskap
Gammal 2018-05-25, 00:08   #14

Klankes avatar

Sharp$: 936
Standard

avd1.
Disco Volante var riktigt bra från dödens senast och de gångerna han haft innerspåret så har han med lätthet tagit spets. Bara sjukdom emot! Toppchans!

avd2.
Ett vidöppet lopp, en rolig skräll att lyfta fram är nr 3 Diggerman som fick gå i dödens i 1200 meter senast på en tuff konkurrent, den 28 April så var man med i en stentuff öppning. Galopperade olyckligt vis näst senast men avslutade rappt i vida spår och var nära att hinna dit. 9% just nu och tidig på strecken,

avd3.
Ultra Bright är obesegrad i spets efter 8 försök och får förtroendet på nytt. Men Örjan lär säkert prova en bit med nr4 och en utdragen körning kan gå nedåt 1..07 i första 500 kan bli tufft för både ledaren och dödens travande nr 4, vilket händer kanske att en skräll trillar in till en fin peng? Firewire smyger bakom nr 2 och bör vara vassare med loppet. Passas 1% Vill också lyfta fram Pice of mind som satt fast i ryggen på Pastore bob senast med mycket kvar i linorna, lite enklare nu? lär ge dem en match. Unique Julia är rejäl och stark och gynnas av ett högt tempo vilket det lär bli. 3% In toto sund släppte spets till Anna Mix senast men hängde med fint och är inte borta om det klaffar.

avd4. Vidöppet men jag har en viss tro på att nr 1 leder runt om, Trivs ypperligt där och Marcus har i iordningställt....

avd5.
Michealangelo leder runt om?. reserv: 2-7

avd6
Italienaren är huvudet högre än dessa och jag tror man rundar allt i god tid. 16% Drag! Bakom Leder troligen nr 2 i det längsta, Nr 3 är en rejäl sort som speedade ner min tipsetta senast, Passa även nr 5 som är riktigt bra,

avd7
Omgångens bästa spik, tror aldrig vi har fått en så pass bra häst till ett Hanovers lopp som Carat William inte ens bird Parker är i samma kaliber som denna. 22% är ett grymt fynd!

Mitt system på bolag2:

avd1. 1 Disco Volante
avd2. 1-2-3-4-5-6-7-9-10-12
avd3. 1-2-4-6-8-10
avd4. ALLA utom 4 och 13
avd5. 1 Michealangelo ås
avd6. 2-3-5-11
avd7. 13 Carat William

= 1560 kr
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 00:51   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Mitt system på bolag2:

avd1. 1 Disco Volante
avd2. 1-2-3-4-5-6-7-9-10-12
avd3. 1-2-4-6-8-10
avd4. ALLA utom 4 och 13
avd5. 1 Michealangelo ås
avd6. 2-3-5-11
avd7. 13 Carat William

= 1560 kr
Om det är ett andelsspel varför inte spela för 2160kr istället?

Alla utom 2 i andra + alla utom 2 i fjärde ?

För 2160kr får du ALLA i de 2 loppen.
Gammal 2018-05-25, 09:15   #16

Klankes avatar

Standard

Citat:
Om det är ett andelsspel varför inte spela för 2160kr istället?

Alla utom 2 i andra + alla utom 2 i fjärde ?

För 2160kr får du ALLA i de 2 loppen.
Du har rätt Basse... Men kommer lämna in med joker istället, får fler hästar till en bättre peng.

https://www.jokersystemet.se/t/MD2S5ScaPgh6

Två stenklara och sedan bara hova in degen... Diggerman skall jag lassa in på vinnare och plats, tycker den ger ett överodds.
Basse (+5)
Gammal 2018-05-25, 09:30   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Floris Baldwin i 14ggr på unibet, säger inte att den vinner men oddset känns spelbart...
Klanke (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 12:25   #18

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Vem tänkte du gardera med?
Jag tänkte gardera han med magic gwin och explosiv. Men han vinner nog bara för det.
Sjukt mycket jobb under veckan hittills så djupanalysen inleds inte förrän 21.30 ikväll. Men de hästar som du nämner är rankade först efter Disco.

Jag är mycket väl medveten om att Disco är hästen i loppet men som sagt 70% en Elitloppslördag kryddad med jackpot och löning och dunderväder. Inte fan vill man bränna om storfavoriten skulle falla då, frestelsen att gardera är alldeles är alldeles för stor, i alla fall för mig.

0,5% på Sobel Conway är drömscenariot. Hård körning från start mellan flera hästar, gunga på Disco efter 450 meter i en långdragen spetskörning och det blir rörigt i främre träffen. Solvallapublikens sus och vrål då storfavoriten galopperar triggar till fortsatt körning vilket medför trötta hästar till slut och längst ut spurtar Johan Untersteiner och sätter nosen först på mållinjen och sedan slänger han upp högernäven i familjens patenterade segergest efter mållinjen. Den känslan vill jag åt i morgon
Gammal 2018-05-25, 13:57   #19

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Köra all in på Disco känns så där, ska bara vinna enligt alla duktiga experter. Såg man senast igår på v 64 ska bara vinna, glad att man lyssna på sig själv där. Bara jag som tycker den möter tuffare motstånd, tjänat lite väl snabba pengar och spår 1, 70 %. Får nog kollektivet hejda sig lite. 6-2 6 % på dessa djur är ju löjligt tex. Kör hellre Hård rock i avd 1 på lördag, att göra som alla andra ger sällan stålar

Springover kommer göra sitt livs lopp förmodligen och den % kommer man aldrig sedan få mer, gäller att va med i båten på lördag, klar spik i min bok

Senast redigerad av kire1111 den 2018-05-25 klockan 13:59.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 14:20   #20

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Nu är det dags igen...
Hanna Olofsson åker med En häst på lördag 6 Ava avd 4.
Vet inte hur många gånger hon blir bortglömd när hon ställer kosan till Valla. Förvisso är det Elitloppshelg och Hanna kanske gillar att vimla med storheterna, vad vet jag...VARNING!
spiifii (+20), Knyss (+1)
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 14:31   #21

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazz Visa inlägg
Är det någon som vet vart man kan se någon av Volnik du Kras starter från Italien? Om han var sämre senast i Finland vore det kul att se hur bra han varit innan.
Prova danskhv.dk Gratistjänst i motsats till ATG
Gammal 2018-05-25, 15:10   #22

Nicklass avatar

Standard

Varför är double exposur så mycket mer spelad än ultra? Är han mycket mer startsnabb? Vann ju inte utvändigt senast varför ska han vinna nu?
Gammal 2018-05-25, 16:44   #23

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2747
Standard

Citat:
Varför är double exposur så mycket mer spelad än ultra? Är han mycket mer startsnabb? Vann ju inte utvändigt senast varför ska han vinna nu?
Ja, det kanske är en förklädd hingst? Då ska den nog vara mycket mer spelad!
Nicklas (+10), Gotland (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 17:46   #24

Sharp$: 1773
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Nu är det dags igen...
Hanna Olofsson åker med En häst på lördag 6 Ava avd 4.
Vet inte hur många gånger hon blir bortglömd när hon ställer kosan till Valla. Förvisso är det Elitloppshelg och Hanna kanske gillar att vimla med storheterna, vad vet jag...VARNING!
Vill inte vara petig men hon åker faktiskt med två, en till i samma lopp :-) annars håller jag med Ava är en luring ..
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 18:40   #25

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2263
Standard

Eh, finns det Björnkollen eller Hultmanalysen på ATG numera? Är bara inne på min tredje tequila + tranbär...
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 19:13   #26

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2263
Standard

Intresseklubben noterar att Uffe nr 1 i avd 1 är bästa chansen i helgen enligt Uffe.
Att norrbaggen i avd 6 troligtvis sitter i spets.
Att Husse knappast visar sig i stallet i morgon (Tesio). + eller - ?
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 20:20   #27
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6372
Standard

Sägs att det inte blir någon Carat W i Harpers.

Vore tråkigt om det stämmer.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 21:10   #28

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Vafför är det på detta sätt?

Rekordtider på ATG
Handsome Brat noterat på 13,4 K(som säkert stämmer) sprang väl världsrekord på lång sist, ej noterat, i ett 3140m lopp, superkonstigt. Dj--ligt märkligt, idiotiskt.
Men det finns väl en förklaring jag inte fattar, typ (nysvenska)

/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 21:46   #29
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

En dåre spekulerar

Hultmananalysen gav flera tusen rader egentligen. Måste vara en svår omgång även om man går på Disco Volante som huvudspik, vilket inte ens är 100%-igt Nej i mitt bolags spel (Winner Takes All) tänker jag gå mot allt sunt förnuft, Hitta två roliga spikar i Springover och Tesio.

Springovers spurt senast å Charlottenlund var något helt sagolikt. Hästen flög fram och höll så när att hitta dit från 3;e inner, Ursinnigt sylvass spurt och trots att det förmodligen blir andraspår i hela loppet denna gång vill jag inte släppa den. Värsta scenariet om man har en rolig idé och fegar ur och hästen vinner. Då rasar ju allt självförtroende i botten. Peter u är ju lyrisk och säger att hästen måste bara vinna snart.

Tesio såg jag på Bergsåker senast. Långlopp, dödens så gott som hela loppet, tiden
13.0. Men det som var grejen var intervjun med Janne Norberg efter segern. Han hade väldigt mycket krafter kvar!!! Hästen var fantastisk sa han och strödde lovord över Tesio. Janne av en värsta hästkarlarna ska man lyssna på. Han vet vad han talar om- Satt åkandes och petade lite på hästen 600 kvar. Läste nu att Tesio dessutom blir bättre och bättre för varje lopp och Bergh är ju en mästare i att ställa i ordning

Lite sunt förnuft ska man ha ändå så jag nöjer mig med att ha dessa hästar som En av Två, då är det hela kanske inte så vansinnigt längre utan rätt så smart (hoppas jag) eftersom man skulle behöva 7-8 hästar i vardera lopp för att vara säker.

Nu har jag genom att skriva det här låst fast mig och har ingen chans att backa
coolmanriver (+5), Cyran (+5), Frasse77 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 22:06   #30

Standard

Oerhört irriterande om det redan i eftermiddags bestämdes att favoriten Carat Williams inte ska resa till Sverige men inte stryks. Det minsta man kunde begära är väl att det kollades upp snabbt och att hästen tas bort. Det är ju en av omgångens nyckelhästar till årets största V75a. Spelen tickar in och tidigt i morgon öppnar ombuden där Harry Boy och vanliga system säljs som smör och med på de flesta bongar en häst som verkar vara kvar hemma i Frankrike.
Gammal 2018-05-25, 22:19   #31
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 9034
Standard

Carat Williams kommer strykas enl Travronden.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 22:26   #32

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Carat Williams kommer strykas enl Travronden.
Han är struken
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:15   #33

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18355
Standard

Jag kommer spika Floris Baldwin i 6e. Jag är inne på att Urgent Call inte klarar av att hålla ut Floris. Och skulle han göra det så tror jag ändå på släpp.. 10,11 sitter för långt bakom när det drar ihop sig.
Det är värre med spik nr 2...
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:31   #34

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Jag kommer spika Floris Baldwin i 6e. Jag är inne på att Urgent Call inte klarar av att hålla ut Floris. Och skulle han göra det så tror jag ändå på släpp.. 10,11 sitter för långt bakom när det drar ihop sig.
Det är värre med spik nr 2...
Gör samma här, spikar FLORIS BALDWIN samt DIGITAL PERFORMER. Kul att någon mer är inne på samma spår.
KalleKlut (+2)
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:46   #35

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Coenic Visa inlägg
Gör samma här, spikar FLORIS BALDWIN samt DIGITAL PERFORMER. Kul att någon mer är inne på samma spår.
Blev ännu en till...

4 - 9 HOPE AND DREAMS

Senast redigerad av Coenic den 2018-05-25 klockan 23:53.
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 00:11   #36

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18355
Standard

Det formligen kryllar av fina rensare. Några av mina idéer:

Avd 1. Inte omöjligt att Whisky Akema tar sig förbi Disco V. Jag tänker inte ryka på en ev spetshäst. Känns lite 50/50 att Claes tar sig förbi då jag inte litar på att Disco kan laddas till 100%

Avd 2. Ramon Dekkers är väl en av många som hittat toppform men bör sitta 2a/3e ytter och spurten biter bra. Tänker inte utelämna Bags Simoni heller även om det känns långsökt att Henna Halme ska triumfera.

Avd 3. Får inte Ultra Bright komma till ledningen relativt enkelt så sitter en hejdundrans formhäst bra till. Unique Juni med Kajan lurandes. Kan spurta enormt om hon får gå på rulle i hårt tempo.

Avd 4. Västerbo Cheers är rejält bortglömd och ska absolut med på gardering. Kommer enormt fort när upploppet nalkas. Det luktar omstarter med unga osäkra ston där framme.

Avd 7. Jag utgår från att Ludde vill visa vilken häst han har och drar på ordentligt där framme. Wasa Thunder myser där bakom och går ut i 3e i rättan tid.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 01:14   #37

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 629
Standard

Säger bara Springover
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 01:40   #38

Standard

Fick ett SMS från en polare , känd för sitt TRAVÖGA. Han ville ha synpunkter på sina drag och sin rank

Han går ut hårt och spikar direkt

Avd 1) Disco Volante ( hans näst bästa spik)

Avd 2) Dagens Lås 4 Digital Performer, 6 Breidablicks Cognac, 7 Output Pressure

Avd 3) Han tycker inte det ser så ljust ut för för Ultra Bright om det blir svar i spetskörningen. En av hans bästa drag för dagen är 6 Peace of Mind som gynnas av hur loppet blir kört. Han låser på 4 hästar på alla lappar och rankar sina streck så här:
6-4-2-1

Avd 4) tycker han är vidöppet , steckar 9 hästar som han envisas med att ranka i 2 grupper fastän han streckar både sina A+B rankade
A 8-7-5-9 B 1-2-10-11-12

Avd 5) han jagar skrällar även i femte avdelningen men har ett spikförslag att rekommendera om jag vill lira en liten lapp. 7 Coctail Fortuna är hans tredje spik men själv tänker han lägga till även: 10-1-2-4-9-12 på sin egen lapp.

Avd 6) Här är han helt till sig och snackar om att han ska "råna dom" med sin bästa spik.
Nästan som Gollum pratar om Ringen " my prescious" låter han när han talar om :
11 Volnik du Kras som sin Ögonsten, lol

Avd 7) Även här jagas det skrällar och i första hand tror han på 11-12-2-9
Men han stoppar inte där utan målar vidare med 2-15-8-6-1-10

Det var hans tankar.

Vettetusan om han har rätt eller fel i sin rank , men ibland hittar han rätt!

Själv vill jag inte spika hans ögonsten Volnik du Kras . Vill absolut ha med hästen som slog hans ögonten senast och startar från mycket bättre läge - 3 Atupem.
5 Floris Baldwin vill jag inte heller spricka på.
kruk (+10), bokis29 (+5), Saeljarsnoken (+10), Spiritus (+5), oinkk (+5), Coenic (+5), Justitia (+5), Fagerdahlen (+15), HP (+5), Difsteve (+3), dolly (+5), coolmanriver (+5)

Senast redigerad av Basse den 2018-05-26 klockan 01:45.
Gammal 2018-05-26, 10:13   #39

Shooters avatar

Sharp$: 39613
Standard

Citat:
Fick ett SMS från en polare , känd för sitt TRAVÖGA. Han ville ha synpunkter på sina drag och sin rank

Han går ut hårt och spikar direkt

Avd 1) Disco Volante ( hans näst bästa spik)

Avd 2) Dagens Lås 4 Digital Performer, 6 Breidablicks Cognac, 7 Output Pressure

Avd 3) Han tycker inte det ser så ljust ut för för Ultra Bright om det blir svar i spetskörningen. En av hans bästa drag för dagen är 6 Peace of Mind som gynnas av hur loppet blir kört. Han låser på 4 hästar på alla lappar och rankar sina streck så här:
6-4-2-1

Avd 4) tycker han är vidöppet , steckar 9 hästar som han envisas med att ranka i 2 grupper fastän han streckar både sina A+B rankade
A 8-7-5-9 B 1-2-10-11-12

Avd 5) han jagar skrällar även i femte avdelningen men har ett spikförslag att rekommendera om jag vill lira en liten lapp. 7 Coctail Fortuna är hans tredje spik men själv tänker han lägga till även: 10-1-2-4-9-12 på sin egen lapp.

Avd 6) Här är han helt till sig och snackar om att han ska "råna dom" med sin bästa spik.
Nästan som Gollum pratar om Ringen " my prescious" låter han när han talar om :
11 Volnik du Kras som sin Ögonsten, lol

Avd 7) Även här jagas det skrällar och i första hand tror han på 11-12-2-9
Men han stoppar inte där utan målar vidare med 2-15-8-6-1-10

Det var hans tankar.

Vettetusan om han har rätt eller fel i sin rank , men ibland hittar han rätt!

Själv vill jag inte spika hans ögonsten Volnik du Kras . Vill absolut ha med hästen som slog hans ögonten senast och startar från mycket bättre läge - 3 Atupem.
5 Floris Baldwin vill jag inte heller spricka på.
Det ser väl bra ut. Han har i alla fall hittat samma spikar som mig i Disco Volatnte och Volnik du Kras. Jag letar dock en tredje spik, men den har jag tänkt ska växa fram nu på förmiddagen. Jag skulle inte ta bort Gina Schermer i andra, som jag tycker är rätt öppet, och så skulle jag byta ut Firewire mot Unique Juni.

Senast redigerad av Shooter den 2018-05-26 klockan 10:23.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:24   #40

Fagerdahlens avatar

Standard

Verkar som att de rycker skorna ffg på Sir Henry P Hill
Gammal 2018-05-26, 10:33   #41

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Nu när Carat W. är struken så kommer jag spika Call me Keeper som är streckad på bara 25%. I Örebro Int. körde Örjan lite passivt och försent. Daniel har trimmat lite mer denna gång och dessutom är det 900' i första pris och då vet man vem brukar vinna då. Motståndet är lite bättre än sist, men tror Örjan löser det denna gång. Bästa spiken enligt mig
Några skrällar som måste med
In Toto Sund 2%, Globalsatisfaction 6%, Glenn Boko 3%. Alla tre har väl mer chans än vad de är streckade till.
Lycka till allihopa
Torstens (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:38   #42

Fagerdahlens avatar

Standard

Hahaha Björn säger i Björnkollen att Ultra Bright antingen blir överfallen eller våldtagen av Peace Of Mind... Blev nog lite fel där
Trinity (+1)
Gammal 2018-05-26, 10:47   #43

Shooters avatar

Standard

Får kanske ändra mig om Knas-hästen. Fyraåring från bakspår. Kanske blir Juul som vinner. Ska fundera på saken.
Gammal 2018-05-26, 11:04   #44

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jobbigt när man sitter med fötterna i ett isbad alltså. Nu gäller ju det här enbart när man studerar startlistorna till dagens V75/P76 och som tur är inte Stryktipset där det snarare är skinande sol och ett skarpt sinne.

Men att ha varit inne på Bandit Brick hela veckan och nu helt plötsligt tro på både nr 3 Atupem och nr 11 Volnik du Kras får mig att undra vad jag sysslar med? När alla dessa spöken gör sig gällande så skulle man likt Harry Potter haft en trollstav att skydda sig med.

Sen har jag börjat tro mer och mer på In Toto Sund. Felaktig favorit senast men var ändå tvåa bakom Anna Mix - dvs bästa placeringen som den kunde få. Visserligen annat spår nu men kom igen, 1.69% är ju nästan så jag vill spika den bara för att!

Sen vet jag inte hur jag ska tänka angående Disco Volante som senast lekte hem det från dödens. Den såg inte ens ut att anstränga sig och det här loppet ska den ju vinna hur enkelt som helst även om den inte har det optimala spåret. Men jag har lurat mig själv förr på sådant här.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 11:18   #45

Standard

Barfota runt om för första gången på Disco Volante. Tänk om Tarzan även sätter på skygglappar på Digital Performer. Det borde göra väldigt mycket på den hästen.

Dock såg jag att betaltjänsten spelvärde bara rankar Disco Volante femma och klassar den som omgångens mest överspelade häst. Dom har ju massor av väldigt lite spelade hästar som vinnare även idag. Tufft när medianutdelningen på V75 numera ligger på 15 tkr.
Gammal 2018-05-26, 11:39   #46

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Under årens lopp brukar alltid ett par utländska ekipage skrälla den här helgen. Efteråt inser man, att svenska spelare överskattar svenska hästar. Gina Schermer, Peace of Mind och Atupem skall streckas idag. Bolagssystemet:

1) 1 r6-4 (finns ingen James Bond här som kan sänka Disco Volante)

2) 4,10 r6-7 (Tarzan har en blivande stjärna i 4 Digital Performer. 10 Gina Schermer såg bra ut på Åby, när hon spöade ett något sämre gäng än detta. Det skriks på 6 och 7 här)

3) 2,4,6 r10-1 (det blir tuff öppning i detta sprinterlopp. Vi vet att 2 och 4 är bra och streckas. 6 slog Billie de Montfort och var tvåa efter Pastore Bob senast på Vermo. Nu möter hon bara ston och är ett fynd till 9 %. SoS)

4) 5,7,8,9,10 r2-1 (favoriten 5 har dåligt spår och håller kuskens nerver? 7 skriks det om från springspår. 8 tror Skoglund på. 9 streckas på namnet. 10 på Björn)

5) 1,2,7,9 r4-12 (min förstahäst är 2, som fått ett bra spår. De övriga favoriterna 1 och 7 har bra chans. Småskrällen 9 med Björn till 8 % kan få en smörresa)

6) 1,2,3,5,10,11 r12-6 (ett jämnt lopp där finnen 3 Atupem kan vinna till 10 %. Här krävs flera streck)

7) 2,3,11,12 r10-8 (korrekt favorit är 12. 2 Tesio har matchats för detta lopp. 3 Platon Face står perfekt inne en tusenlapp under tillägg. Idag blir det bfro och Ludde säger att han kör 12,5.Nu har strecken gått upp till 12 %. 11 är bästa hästen på 20-fållan)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Torstens (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 11:39   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jobbigt när man sitter med fötterna i ett isbad alltså. Nu gäller ju det här enbart när man studerar startlistorna till dagens V75/P76 och som tur är inte Stryktipset där det snarare är skinande sol och ett skarpt sinne.

Men att ha varit inne på Bandit Brick hela veckan och nu helt plötsligt tro på både nr 3 Atupem och nr 11 Volnik du Kras får mig att undra vad jag sysslar med? När alla dessa spöken gör sig gällande så skulle man likt Harry Potter haft en trollstav att skydda sig med.

Sen har jag börjat tro mer och mer på In Toto Sund. Felaktig favorit senast men var ändå tvåa bakom Anna Mix - dvs bästa placeringen som den kunde få. Visserligen annat spår nu men kom igen, 1.69% är ju nästan så jag vill spika den bara för att!

Sen vet jag inte hur jag ska tänka angående Disco Volante som senast lekte hem det från dödens. Den såg inte ens ut att anstränga sig och det här loppet ska den ju vinna hur enkelt som helst även om den inte har det optimala spåret. Men jag har lurat mig själv förr på sådant här.
Känner likadant!

Man blir bara mer osäker ju närmare V75 start man kommer. Har Pluggat massor av timmar och vart inne på olika drag varje dag. I natt fick jag för mig att 6 Peace of Mind vinner tredje avdelningen.

2 Ultra Bright tar spets, frågan är bara om han får den lätt eller inte beroende på om 1 Firewire laddas för fullt eller nöjer sig med rygg på 2.

Örjan tror jag hamnar i dödens förr eller senare. Örjan har nog bästa hästen och jag tror han inte är dummare än att han förstår att Utra Bright vinner om man inte pressar den mör. Utra Bright kommer hålla länge och Double Exposure kommer troligen småpressa hela vägen för att till sist knäcka UB.

Duellen mellan 2 & 4 borde ge 6 Peace of Mind rena drömresan. 6 har suttit fast alt fått för sen lucka i de 2 finlandsloppen. Idag kommer man få fritt i tid.

Sover Örjan bort loppet vinner UB från spets.

Hamnar Italienaren i dödens och kör mot UB vinner Örjan.

Det bara snurrar i skallen, lol

Det finns så många fina drag idag till låg procent som har chans om löpningsförloppet blir rätt för dem. Man vill jaga alla och det blir dyrt.
Dags att bestämma sig för någon att gå på. Jag har fortfarande inte bestämt mig var jag ska spika..
Gammal 2018-05-26, 11:42   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Känner likadant!

Man blir bara mer osäker ju närmare V75 start man kommer. Har Pluggat massor av timmar och vart inne på olika drag varje dag. I natt fick jag för mig att 6 Peace of Mind vinner tredje avdelningen.

2 Ultra Bright tar spets, frågan är bara om han får den lätt eller inte beroende på om 1 Firewire laddas för fullt eller nöjer sig med rygg på 2.

Örjan tror jag hamnar i dödens förr eller senare. Örjan har nog bästa hästen och jag tror han inte är dummare än att han förstår att Utra Bright vinner om man inte pressar den mör. Utra Bright kommer hålla länge och Double Exposure kommer troligen småpressa hela vägen för att till sist knäcka UB.

Duellen mellan 2 & 4 borde ge 6 Peace of Mind rena drömresan. 6 har suttit fast alt fått för sen lucka i de 2 finlandsloppen. Idag kommer man få fritt i tid.

Sover Örjan bort loppet vinner UB från spets.

Hamnar Italienaren i dödens och kör mot UB vinner Örjan.

Det bara snurrar i skallen, lol

Det finns så många fina drag idag till låg procent som har chans om löpningsförloppet blir rätt för dem. Man vill jaga alla och det blir dyrt.
Dags att bestämma sig för någon att gå på. Jag har fortfarande inte bestämt mig var jag ska spika..
Jag tycker att det låter som att Firewire, Ultra Bright och Peace of Mind kommer dra på i början och att det gynnar Örjan, som tar det lugnt i starten.
Gammal 2018-05-26, 11:44   #49

Shooters avatar

Standard

Slänger in en tidig V4:a och koncentrerar mig på V75.

V4
Inlämnat: 2018-05-26, 11:43
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Start: 12:40
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Blues d'Ourville (3, 5)
2: 3 Arazi Boko (4, 2)
3: 1, 3, 4, 5 (7, 6)
4: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12 (2, 3)

1x1x4x8 = 32 rader.
32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: DSM VTS GQK
Gammal 2018-05-26, 12:05   #50

Klankes avatar

Standard

Lite V4 tankar (risk för dålig utdelning..

avd1. Blues d Ouville är blixtrande startsnabb ovan sprint, och kusken har 3 av 59 starter, något orutinerad i sammanhanget. Men kan likväl bli spets ut och slut... Draget är Spitcam Jubb som fick gå i 3e spår första biten senast för att sedan landa i dödens, tog över ledningen 400 kvar och gav ett härligt formbesked. (fast med sparat gången före) En av två?

avd2. Arazi tar kanske spets om inte Bear Dancer svarar? Draget är Bear dancer som har hamnat hopplöst till i 2 starter på raken med besvärliga utgångslägen. Känslan säger att han är bäst bakifrån och bör släppa till nr 3, blir ju perfekt för honom att limma nr 3 i ryggen och lucka till slut.. Swich.... 7%

avd3. Här är V4ans troligaste spik. Love Matters som har fått två lopp i kroppen efter vintervilan, galopperade i anfallet senast men blev störd så det glömmer vi, Här har jag känsla att det blir spets och då blir man ytterst svårslagen. Men han har goda möjligheter även från andra positioner. 26%

avd4. Vidöppet! Tar alla, Jobbar in skräll varför inte Normandie Royal..

avd1. 5-6
avd2. 1-3
avd3. 1 Love Matters
avd4. Alla 12

kostar 96 kr

Skräll LD

LD1. 1 Love Matters
LD2. 5-7-11
* 30

TANKAR: V75

Disco Volante är kanske inget fynd men Melander meddelar att detta är den bästa segerchansen i hela omgången vilket säger en del. 65% är bra,...

i avd2 har vi ett kalas drag i form av Diggerman som gick i dödens senast och val felbalanserad av tränaren sänkte ändå sitt rekord. Näst senast galopperade hästen eftersom han förflyttades kraftigt i sidled in i första sväng, avslutade rappt i vida spår och han nästan dit. Örjan har fått direktiv att inte förflytta honom i sidled in mot första sväng, Blir racerbalans idag. Ny kusk i form av Örjan, ett lopp på rulle skulle vara spännande. Spelar utgång!

avd3 Ultra bright 17% har 8 av 8 i spets, når han den får de andra jobba.. Firewire skall laddas men jag tror nog Nicklas är så pass förnuftig att han släpper till en bra rygg. Ultra går alltid ända hem.. Kommer Ultra inte till spets så är loppet mer öppet och då kan en skräll ligga på lur?

avd4 Equine är snäll i volten, öppnar bra och Marcus är inne på att prova i spets.. Gör sina bästa lopp därifrån 10%

avd5. En trio höjer sig. 1-2-7

avd6. Italienaren kan vara helt överlägsen, fina tider.. Skrällen: Phortos race som har toppform och är säkert med där framme.. 2%

avd7 När min spik 13 ströks fick man tänka om... nr 7 är inte så tokig och rätt snabb ut, tar spets intialt men släpper till en felfri Platon. Hadsome Brad hade jag med senast på fyra streck och den måste givetvis med igen, Tesio är också riktigt fin, taktik?

Senast redigerad av Klanke den 2018-05-26 klockan 12:24.
Gammal 2018-05-26, 12:08   #51

Standard

Sweden Cup försöken bjukar bjuda på 1-2 skrällar i försöken.
Jag hoppas de kommer i andra och tredje i år.

Min v4

Avd 1) 3,5,6
Avd 2) alla
Avd 3) alla
Avd 4) 10,12

3x7x7x2=588kr
Gammal 2018-05-26, 12:17   #52

Standard

Citat:
Sweden Cup försöken bjukar bjuda på 1-2 skrällar i försöken.
Jag hoppas de kommer i andra och tredje i år.

Min v4

Avd 1) 3,5,6
Avd 2) alla
Avd 3) alla
Avd 4) 10,12

3x7x7x2=588kr
Ja, det känns inte som några givna favoritsegrar i försöken. Väldigt svåranalyserade lopp vad gäller hur dom kommer köras.
Gammal 2018-05-26, 12:18   #53

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om för första gången på Disco Volante. Tänk om Tarzan även sätter på skygglappar på Digital Performer. Det borde göra väldigt mycket på den hästen.

Dock såg jag att betaltjänsten spelvärde bara rankar Disco Volante femma och klassar den som omgångens mest överspelade häst. Dom har ju massor av väldigt lite spelade hästar som vinnare även idag. Tufft när medianutdelningen på V75 numera ligger på 15 tkr.
Hahaha dom femterankar Disco?
Hur resonerar dom då? Alla andra hästar i loppet har övernatt blivit 1 klass bättre?
Gammal 2018-05-26, 12:19   #54

Shooters avatar

Standard

Undrar om Tarzan verkligen låter Disco gå barfota runt om när det väl är dags.
Gammal 2018-05-26, 12:24   #55

Standard

Antingen är man rätt på det eller inte så några kronor V4 fick det allt bli i väntan på allt det roliga

V4
Inlämnat: 2018-05-26, 12:22
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Slide So Easy (5, 7)
2: 6 Dupree (3, 4)
3: 1, 4, 5 (3, 7)
4: 1, 3, 5, 8, 9 (12, 10)

1x1x3x5 = 15 rader.
15 x 1 x 2,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: CTM RTV CTC

Slide So Easy är helt klar tror jag. Som den vann senast så ska inte distansen vara ett problem.

Dupree var tvåa senast bakom... ja gissa vem... vad möter den nu?

Sen lås med vinnaren i tredje avdelningen och i fjärde hoppas jag att jag träffat rätt men svåraste loppet!
Gammal 2018-05-26, 12:24   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Lite V4 tankar (risk för dålig utdelning..

avd1. Blues d Ouville är blixtrande startsnabb ovan sprint, och kusken har 3 av 59 starter, något orutinerad i sammanhanget. Men kan likväl bli spets ut och slut... Draget är Spitcam Jubb som fick gå i 3e spår första biten senast för att sedan landa i dödens, tog över ledningen 400 kvar och gav ett härligt formbesked. (fast med sparat gången före) En av två?

avd2. Arazi tar kanske spets om inte Bear Dancer svarar? Draget är Bear dancer som har hamnat hopplöst till i 2 starter på raken med besvärliga utgångslägen. Känslan säger att han är bäst bakifrån och bör släppa till nr 3, blir ju perfekt för honom att limma nr 3 i ryggen och lucka till slut.. Swich.... 7%

avd3. Här är V4ans troligaste spik. Love Matters som har fått två lopp i kroppen efter vintervilan, galopperade i anfallet senast men blev störd så det glömmer vi, Här har jag känsla att det blir spets och då blir man ytterst svårslagen. Men han har goda möjligheter även från andra positioner. 26%

avd4. Vidöppet! Tar alla, Jobbar in skräll varför inte Normandie Royal..

kostar 96 kr

Skräll LD

LD1. 1 Love Matters
LD2. 5-7-11
* 30

TANKAR: V75

Disco Volante är kanske inget fynd men Melander meddelar att detta är den bästa segerchansen i hela omgången vilket säger en del. 65% är bra,...

i avd2 har vi ett kalas drag i form av Diggerman som gick i dödens senast och val felbalanserad av tränaren sänkte ändå sitt rekord. Näst senast galopperade hästen eftersom han förflyttades kraftigt i sidled in i första sväng, avslutade rappt i vida spår och han nästan dit. Örjan har fått direktiv att inte förflytta honom i sidled in mot första sväng, Blir racerbalans idag. Ny kusk i form av Örjan, ett lopp på rulle skulle vara spännande. Spelar utgång!

avd3 Ultra bright 17% har 8 av 8 i spets, når han den får de andra jobba.. Firewire skall laddas men jag tror nog Nicklas är så pass förnuftig att han släpper till en bra rygg. Ultra går alltid ända hem.. Kommer Ultra inte till spets så är loppet mer öppet och då kan en skräll ligga på lur?

avd4 Equine är snäll i volten, öppnar bra och Marcus är inne på att prova i spets.. Gör sina bästa lopp därifrån 10%

avd5. En trio höjer sig. 1-2-7

avd6. Italienaren kan vara helt överlägsen, fina tider.. Skrällen: Phortos race som har toppform och är säkert med där framme.. 2%

avd7 När min spik 13 ströks fick man tänka om... nr 7 är inte så tokig och rätt snabb ut, tar spets intialt men släpper till en felfri Platon. Hadsome Brad hade jag med senast på fyra streck och den måste givetvis med igen, Tesio är också riktigt fin, taktik?
Spitcam Jubb startade dock i ett 10 tkr lopp i Tingsryd senast mot breddloppshästar så man ska nog inte stirra sig blind varken på tiden (snabb milebana) eller ettan. Surt för Broberg. Han snackade i vintras om att vinna elitloppet i år med sin megastjärna men slutade med sweden cup.
Gammal 2018-05-26, 12:30   #57

Standard

Citat:
Spoiler:
Antingen är man rätt på det eller inte så några kronor V4 fick det allt bli i väntan på allt det roliga

V4
Inlämnat: 2018-05-26, 12:22
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Slide So Easy (5, 7)
2: 6 Dupree (3, 4)
3: 1, 4, 5 (3, 7)
4: 1, 3, 5, 8, 9 (12, 10)

1x1x3x5 = 15 rader.
15 x 1 x 2,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: CTM RTV CTC

Slide So Easy är helt klar tror jag. Som den vann senast så ska inte distansen vara ett problem.

Dupree var tvåa senast bakom... ja gissa vem... vad möter den nu?

Sen lås med vinnaren i tredje avdelningen och i fjärde hoppas jag att jag träffat rätt men svåraste loppet!
Härliga Hultman är helt med på mina spikar och tyckte de såg fantastiska ut i värmningen JOBBA NU!
Gammal 2018-05-26, 12:43   #58

Standard

När ska man lära sig att det inte går att spika hästar som ska till spets på för snabba tider :( Sen var ju Slide So Easy inte alls bra idag ändå så...
Gammal 2018-05-26, 12:43   #59

Shooters avatar

Standard

Fransmannen hade en konstig häst. Sprang mest och tittade inåt och fick inte till travet.

Senast redigerad av Shooter den 2018-05-26 klockan 12:45.
Gammal 2018-05-26, 12:45   #60
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Hahaha dom femterankar Disco?
Hur resonerar dom då? Alla andra hästar i loppet har övernatt blivit 1 klass bättre?
Jag tänker gardera. Vad har DV mött tidigare? Flera av motståndarna går under 1.12 på distansen, från dödens, DV som bäst en låg 13-tid. Och nån av dem får ett passande lopp så blir det inte ens hårt i mål. Tror mest på Björns ”Grabb från ovan” men blir inte förvånad om Jepson styr in Erik Sting från sämsta läget. Bra rens att börja dagen med!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 12:54   #61

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag tänker gardera. Vad har DV mött tidigare? Flera av motståndarna går under 1.12 på distansen, från dödens, DV som bäst en låg 13-tid. Och nån av dem får ett passande lopp så blir det inte ens hårt i mål. Tror mest på Björns ”Grabb från ovan” men blir inte förvånad om Jepson styr in Erik Sting från sämsta läget. Bra rens att börja dagen med!
DV går lätt en lägre 11-tid över medel om den körs för det! Typ 11.4 påstår jag!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-05-26 klockan 12:55.
Gammal 2018-05-26, 13:02   #62

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:03   #63

Nicklass avatar

Standard

V75

Avd
1: 1 Disco Volante
2: 4, 5, 6, 7, 10
3: 2, 4, 6
4: 12 Rita C.D.
5: 2, 7
6: 9 Glenn Boko
7: 2, 3, 7, 11, 12

Kör på 2 "roliga" spikar. Rita cd är ingen dålig häst o örjan kanske matar in denna när han kan slappna av lite från föregående lopp.
Glen får bra spår bakom urgent call. Får ett fint smyglopp.
Gammal 2018-05-26, 13:04   #64

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Den har ju inte behövt att gå snabbare + att den vunnit med längder ett par gånger på de tiderna.
Vilken av motståndarna har gått 1640 på 9,9 i dödens?
Cyran (+5)
Gammal 2018-05-26, 13:05   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, det är ju en jäkla skillnad alltså... Inte att man hade nog med problem innan liksom :/
Gammal 2018-05-26, 13:08   #66
Banned

Standard

Citat:
DV går lätt en lägre 11-tid över medel om den körs för det! Typ 11.4 påstår jag!
Jodå. Det gör den säkert. Men inte utan att anstränga sig lite. Och det är det som var min poäng, det är skillnad på att trycka sönder Västerbo Grosbois och hamna i maskin mot det här motståndet, och dessutom, dödens över 1640 i full fart på snabba sommarbanor klarar de flesta av topphästarna, men nu är det ett halvvarv längre.

Säger inte att han inte vinner men 65%?
Gammal 2018-05-26, 13:13   #67

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

ATG Tillsammans nere för mig

"The requested URL was rejected. Please consult with your administrator."

edit: funkar nu

Senast redigerad av Cyran den 2018-05-26 klockan 13:27.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:15   #68

Helges avatar

Standard

Citat:
Ja, det är ju en jäkla skillnad alltså... Inte att man hade nog med problem innan liksom :/
I detta fall tror jag det är bäst att inte chansa på att rycka skorna runt om idag.
Gammal 2018-05-26, 13:18   #69

Standard

Testade 100 v på Odessa Celeber i lopp 4 till 8,50 hos legolas (6,75 hos unibet ). Första barfota runt om och ska enligt travrondens liverapportering ha värmt i jänkarvagn som den aldrig tävlat med innan.
Gammal 2018-05-26, 13:19   #70

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Jodå. Det gör den säkert. Men inte utan att anstränga sig lite. Och det är det som var min poäng, det är skillnad på att trycka sönder Västerbo Grosbois och hamna i maskin mot det här motståndet, och dessutom, dödens över 1640 i full fart på snabba sommarbanor klarar de flesta av topphästarna, men nu är det ett halvvarv längre.

Säger inte att han inte vinner men 65%?
Oavsett så måste man ju spela på strul i det här loppet.
Vinner han så må så vara, men med tanke på att han blivit het, med tanke på publik, galopphistorik, innerspår och allt möjligt.

Gaddar man inte denna har man ju gett upp :-)

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:20   #71

Standard

Citat:
I detta fall tror jag det är bäst att inte chansa på att rycka skorna runt om idag.
Jo, det är ju alltid en risk men med alla skor väck vinner den 100% av detta loppet ifall den inte själv hoppar bort sig. Nu vinner den väl bara 75% när den inte strular till det för sig/alternativt fastnar men det sistnämnda räknar jag knappt med.
Gammal 2018-05-26, 13:21   #72

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 673
Standard

Avd 2

Har Tarzan bekräftat huvudlagen på Digital Performer (öppet) och Output Pressure (stängt)?
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:25   #73

Helges avatar

Standard

Citat:
Jo, det är ju alltid en risk men med alla skor väck vinner den 100% av detta loppet ifall den inte själv hoppar bort sig. Nu vinner den väl bara 75% när den inte strular till det för sig/alternativt fastnar men det sistnämnda räknar jag knappt med.
haha, inte ense. Tror galopprisken ökat väsentligt med ¢¢.

Gammal 2018-05-26, 13:25   #74

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tosjodin Visa inlägg
Har Tarzan bekräftat huvudlagen på Digital Performer (öppet) och Output Pressure (stängt)?
Tarzan är inte på plats idag men Lundström sa nyss i atg live att det blir dom huvudlagen.
tosjodin (+1)
Gammal 2018-05-26, 13:30   #75

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Undrar om Tarzan verkligen låter Disco gå barfota runt om när det väl är dags.
Det blev som jag trodde; de chansar inte utan kör med ett vinnande koncept.
Gammal 2018-05-26, 13:31   #76

Standard

P76-1 1 DISCO VOLANTE 2 - 4
P76-2 1, 4, 6, 10 3 - 5
P76-3 2, 4, 6, 8 1 - 7
P76-4 3, 7, 10, 11 5 - 6
P76-5 2, 4, 7 12 - 9
P76-6 3, 10, 11 2 - 7
P76-7 2, 3, 5, 10 7 - 11

Lever fortfarande där med mina gratispengar och kastar in det här nu
Gammal 2018-05-26, 13:33   #77

Helges avatar

Standard

Nu får Réden leta två kuskar
Gammal 2018-05-26, 13:33   #78

Fagerdahlens avatar

Standard

hehe 30kr vinnare på Charurra Forlan!
Trinity (+1)
Gammal 2018-05-26, 13:34   #79

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Örjan drog i snöret några meter för sent.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:34   #80

Standard

Där satt P3an hos legolas. Men var lite för få hästar i loppen för att det ska ge bra betalt, men de 180 som satsades borde man få tillbaka.
Gammal 2018-05-26, 13:35   #81

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Nu borde de snart agera mot Örjans körningar! Eller är det ok att inte göra bästa möjliga försök av att vinna?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:36   #82

Helges avatar

Standard

Hoppas Örjan väljer Sorbet, för jag tror den vinner.
Trinity (+1), Frasse77 (+5)
Gammal 2018-05-26, 13:38   #83
Banned

Standard

Alltså....jag unnar verkligen HOW att få vinna ett heat i Sweden Cup, men kör han inte förj-a pantat? Vad vann han på att köra 1.03 första biten? Det var ju bara Veijo emot...? Nä, det där var ingen snygg styrning, hade funkar utmärkt att glida ner i rygg och sen köra till vid varvningen.
Gammal 2018-05-26, 13:39   #84

Standard

Citat:
Där satt P3an hos legolas. Men var lite för få hästar i loppen för att det ska ge bra betalt, men de 180 som satsades borde man få tillbaka.
Över 1500. Grymt bra med tre sjuhästarslopp.
Gammal 2018-05-26, 13:42   #85
Banned

Standard

Citat:
Testade 100 v på Odessa Celeber i lopp 4 till 8,50 hos legolas (6,75 hos unibet ). Första barfota runt om och ska enligt travrondens liverapportering ha värmt i jänkarvagn som den aldrig tävlat med innan.
Med mat&sovklockan i sulkyn?

Det är till att gilla stora risker ser jag....
Gammal 2018-05-26, 13:48   #86

Standard

Citat:
hehe 30kr vinnare på Charurra Forlan!
Jag missade 50 000 kronor senast den endast kom tvåa så det brukar vara så att den vinner gången efter. Ludde hade en av sina stjärnor som hade gett en miljon tror jag på bolagsspelet men den kom tvåa, slagen med huvudet... sen åkte den till Belgien och sopade hem ett storlopp gången efter :(
Gammal 2018-05-26, 13:49   #87
Banned

Sharp$: 117
Standard

Citat:
Över 1500. Grymt bra med tre sjuhästarslopp.
Lirar du v7 på legolas idag?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:50   #88

Standard

Citat:
Med mat&sovklockan i sulkyn?

Det är till att gilla stora risker ser jag....
Jo, men till 8,50 finns det med i felmarginalerna. Flera av de stora tipsexperterna har den i alla fall som spetsfavorit.
Gammal 2018-05-26, 13:52   #89

Helges avatar

Standard

Siffror kan man med spela på

Gammal 2018-05-26, 13:53   #90

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Lirar du v7 på legolas idag?
Lämnade precis in ett stort system. En xml fil på 50 kuponger . Kostade 1150 kr trots 10 öres spel, men med 100 tkr i extra pengar kändes det värt det. Nu när P3an satt så ligger jag ändå plus där. Allt hänger dock på atg Disco Volante vinner första. Enda spiken. Så blir väl som igår med spiken Lesperanza att den galopperar.
Gammal 2018-05-26, 13:54   #91

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2957
Standard

V4
Inlämnat: 2018-05-26, 12:08
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (3, 5)
2: 3, 5 (4, 2)
3: 4 Charrua Forlan (1, 3)
4: 2, 5, 8, 9, 10, 12 (1, 7)

7x2x1x6 = 84 rader.
84 x 1 x 2,00 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: Nu har jag väl jinxat den här

Länge sen jag var nära något på travet
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 13:54   #92

Standard

Citat:
Siffror kan man med spela på

Slipper man ju bry sig om hästarna och bara spela spåren Jag satsar 50 kronor på nr 5
Gammal 2018-05-26, 14:00   #93

Standard

Haugstad Haugstad. Varför sätta sig i tredje inner när man rycker skorna ffg och sätter på jänkarvagn ffg. Såg ju ut som att den haft toppchans om den inte suttit fast till 50 kvar.
Gammal 2018-05-26, 14:02   #94

Helges avatar

Standard

Citat:
Slipper man ju bry sig om hästarna och bara spela spåren Jag satsar 50 kronor på nr 5
Jag får vänta till lottningen, ska lira Sorbet.
V4:an satt, så frågan hur mycket man ska ladda.
Gammal 2018-05-26, 14:03   #95

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Citat:
Haugstad Haugstad. Varför sätta sig i tredje inner när man rycker skorna ffg och sätter på jänkarvagn ffg. Såg ju ut som att den haft toppchans om den inte suttit fast till 50 kvar.
Du kan inte begära för mycket av Haugstad. Han är hårt hållen av Walmann.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:05   #96

Standard

TRIO
Inlämnat: 2018-05-26, 13:46
Solvalla Lopp 4
Lördag 2018-05-26
Start: 13:55
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1, 5
2:a: 1, 5, 7, 12
3:a: 1, 5, 7, 12

12 x 5,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.

Den var trevlig

Fick in Dubbeln också 40kr insats.

1. 3,4,5
2. 1,5
Gammal 2018-05-26, 14:07   #97
Banned

Standard

Citat:
Varför H sätter sig i tredje invändigt? Inte går ut och får andra par utvändigt när han får chansen?

Frågan är väl varför man spelar ett ekipage där enda anledningen att kusken får styrningar är att ’svärfar in spe’ känner sig tvungen att sätta upp mågämnet ibland...

Gammal 2018-05-26, 14:08   #98

Standard

Haugstad är väldigt lojal och kör som han blir tillsagd. Enkel att ha att göra med och därför får han massa styrningar...
Gammal 2018-05-26, 14:09   #99
Banned

Standard

Magic Win med jänkarvagn och urryckare första gången..?
Gammal 2018-05-26, 14:11   #100

Fagerdahlens avatar

Standard

Lycka till allihopa! Jag sitter på helspänn som inleder med två spikar....

V75
Inlämnat: 2018-05-26, 14:10
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Start: 14:30
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Disco Volante (3, 6)
2: 4 Digital Performer (10, 7)
3: 2, 4, 6, 10 (8, 1)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (13, 12)
5: 1, 2, 7, 9 (4, 10)
6: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (7, 6)
7: 12 Call Me Keeper (2, 3)

1x1x4x14x4x6x1 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Rättningskod:

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-05-26 klockan 14:13.
Gammal 2018-05-26, 14:12   #101
Banned

Standard

Citat:
Haugstad är väldigt lojal och kör som han blir tillsagd. Enkel att ha att göra med och därför får han massa styrningar...
Han är tydligen Role Model för nästa satsning från ATG - förarlösa travlopp...

Haugstad har deltagit i tester och utprovningar. Ryktet säger att han hitintills aldrig varit bättre än trea....
Gammal 2018-05-26, 14:12   #102

Helges avatar

Standard

Sorbet, spår tre Liras!
Gammal 2018-05-26, 14:17   #103

Shooters avatar

Standard

Få se vad oddsen blir i Sweden Cup. Arazi Boko eller Love Matters känns intressantast innan man sett spelet.
Gammal 2018-05-26, 14:19   #104

Standard

Disco Volante mer spelvärd på legolas P76an som spik. 45 procent mot 61 på atgs V75 spel. Börjar närma sig 100 tkr i omsättning nu men fortfarande är atgs jackpot rena skämtet jämfört med återbetalningsprocenten på P76 idag.
Gammal 2018-05-26, 14:20   #105
Banned

Standard

Citat:
V75
Inlämnat: 2018-05-26, 14:10
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Disco Volante (3, 6)
2: 4 Digital Performer (10, 7)
3: 2, 4, 6, 10 (8, 1)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (13, 12)
5: 1, 2, 7, 9 (4, 10)
6: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (7, 6)

1x1x4x14x4x6x1 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Rättningskod:
Jag snor den där. Men spikar även i avd 5.

Avd
1: 2, 4, 6, 10 (1, 8)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (13, 5)
3: 1, 2, 4, 7, 9 (12, 10)
4: 1 Sir Q.C. (10, 11)
5: 12 Call Me Keeper (2, 11)

4x14x5x1x1 = 280 rader.
280 x 1 x 1,00 kr = 280,00 kr.
Fagerdahlen (+10)
Gammal 2018-05-26, 14:21   #106

Standard

Citat:
Varför H sätter sig i tredje invändigt? Inte går ut och får andra par utvändigt när han får chansen?

Frågan är väl varför man spelar ett ekipage där enda anledningen att kusken får styrningar är att ’svärfar in spe’ känner sig tvungen att sätta upp mågämnet ibland...

Jag spelade den i alls fall till nästan dubbelt så högt vinnarodds som det blev hos atg, men det är ju endast intressant om dom vinner.
Gammal 2018-05-26, 14:21   #107

Shooters avatar

Standard

Citat:
Disco Volante mer spelvärd på legolas P76an som spik. 45 procent mot 61 på atgs V75 spel. Börjar närma sig 100 tkr i omsättning nu men fortfarande är atgs jackpot rena skämtet jämfört med återbetalningsprocenten på P76 idag.
100 papp i omsättning är bara en sjättedel av vad som omsätts på vinnarliret i V75-1.
Gammal 2018-05-26, 14:23   #108

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Jag snor den där. Men spikar även i avd 5.

Avd
1: 2, 4, 6, 10 (1, 8)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (13, 5)
3: 1, 2, 4, 7, 9 (12, 10)
4: 1 Sir Q.C. (10, 11)
5: 12 Call Me Keeper (2, 11)

4x14x5x1x1 = 280 rader.
280 x 1 x 1,00 kr = 280,00 kr.
Jo men det finns inte 48 miljoner att dela ut på V5
Ge mig 100.000 kr av den kakan så är jag extra redo för semestern
Gammal 2018-05-26, 14:27   #109

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

lirar vinnare på 10 gina schermer

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:27   #110

Manprinsens avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2018-05-26, 14:16
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 648,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (8, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 2)
3: 4 Double Exposure (2, 6)
4: 9 Hope and Dreams (8, 5)
5: 2, 4, 9 (1, 7)
6: 5, 10, 11 (3, 1)
7: 3, 7, 9, 12 (2, 11)

6x6x1x1x3x3x4 = 1296 rader.
1296 x 1 x 0,50 kr = 648,00 kr.
Totalt: 648,00 kr.
Gammal 2018-05-26, 14:28   #111

Standard

Citat:
100 papp i omsättning är bara en sjättedel av vad som omsätts på vinnarliret i V75-1.
Jo, men man kan spela 5 ggr så stort system till samma kostnad och med en återbetalningsprocent runt 150 känns det väldigt spelvärt. Det är bara om man gör system för att vinna miljoner man bör välja atg med helt annan vinstpool enligt min bedömning .
Gammal 2018-05-26, 14:29   #112
Banned

Standard

Ett litet spel för att bygga spelkassan....

Hästar
2, 3, 4, 6
Utgångshästar
8 Erik Sting

4 x 50,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Gammal 2018-05-26, 14:30   #113
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Disco stressad

Gammal 2018-05-26, 14:30   #114

Reg.datum: apr 2017
Sharp$: 182
Standard

Kör motvals...

V75-1/Lopp 5
Vinnare på häst nr 2.
Plats på häst 10.
LetItRide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:30   #115
Banned

Standard

Ja, nu ska han vara bra....
Gammal 2018-05-26, 14:30   #116

Manprinsens avatar

Standard

Härligt galopp på favoriten!
Gammal 2018-05-26, 14:31   #117

Standard

Herregud vilken start. Bara att komma igen i morgon.
Gammal 2018-05-26, 14:33   #118

Standard

Disco Valante överlägsen men satan vad stressad den var och där föll allt :(
Gammal 2018-05-26, 14:33   #119

Manprinsens avatar

Standard

Klockren start, synd att inte Knifetown kunde utmana från rygg.
Gammal 2018-05-26, 14:33   #120
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Så jaaa....!

Manprinsen (+10)
Gammal 2018-05-26, 14:34   #121

Fagerdahlens avatar

Standard

kul
Gammal 2018-05-26, 14:34   #122

Shooters avatar

Standard

Citat:
Disco Valante överlägsen men satan vad stressad den var och där föll allt :(
Ja, det var surt. Såg ju fin ut när Uffe testade honom, men det gick inte i loppet. Det var svårt att hitta en tredjes spik så det fick bli Disco.
Gammal 2018-05-26, 14:36   #123

Manprinsens avatar

Standard

Fint utgångsvärde. 1,3 miljoner system klev av direkt.
Gammal 2018-05-26, 14:36   #124

Cleon_9s avatar

Standard

Mums!
Gammal 2018-05-26, 14:37   #125

Shooters avatar

Standard

Nu blev man tvungen att lämna in en V5:a också.
Gammal 2018-05-26, 14:37   #126
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Härligt galopp på favoriten!
Såja, nu är man med på allt!
Manprinsen (+10)
Gammal 2018-05-26, 14:37   #127

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Oavsett så måste man ju spela på strul i det här loppet.
Vinner han så må så vara, men med tanke på att han blivit het, med tanke på publik, galopphistorik, innerspår och allt möjligt.

Gaddar man inte denna har man ju gett upp :-)
This!

Manprinsen (+10)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:38   #128

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Såja, nu är man med på allt!
En stänkare på det!
Gammal 2018-05-26, 14:39   #129

Helges avatar

Standard

V75 omsatte 15 mille mer än förra året.
Gammal 2018-05-26, 14:40   #130

Shooters avatar

Standard

Disco var lugn och fin enligt Uffe, så det var märkligt att den inte gick iväg.
Gammal 2018-05-26, 14:41   #131

Fagerdahlens avatar

Standard

Brukar det inte bli omstart om inte alla hästar är bakom bilen?
Gammal 2018-05-26, 14:43   #132

Nicklass avatar

Standard

Skit. Men var svårt med spikarna idag. En kram till alla som åkte.
Gammal 2018-05-26, 14:43   #133

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4510
Standard

Citat:
Är väl mest när dom gör bedömningen att något ekipage får fördel av en flygande start
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:43   #134

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jo, rätt ofta i alla fall. Det döms olika.
Gammal 2018-05-26, 14:45   #135

Standard

8 system runt 100lappen tre föll bort efter första loppet, lysande så långt
/N
Gammal 2018-05-26, 14:46   #136

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Jo, rätt ofta i alla fall. Det döms olika.
När det är final under elitloppshelgen kanske idioterna till domare kan vara lika
jävla pissnoga som dom brukar vara vid voltstarter, tycker jag.
Då är det omstart om en häst har sin jävla tunga för långt fram.
Gammal 2018-05-26, 14:48   #137
Banned

Standard

Citat:
Fint utgångsvärde. 1,3 miljoner system klev av direkt.
Inklusive Travögat....

1 1 DISCO VOLANTE
2 4 6 7 9
3 1 2 4 5 6
4 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 15
5 1 2 3 4 5 7 8 9 10 12
6 11 VOLNIK DU KRAS* (IT)
7 2 3 5 7 8 9 10 11 12 14 15

F-n, man känner sig som en riktig tipster...
Gammal 2018-05-26, 14:48   #138

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Skönt att klara av utgången redan i första loppet.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:50   #139

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Inklusive Travögat....

1 1 DISCO VOLANTE
2 4 6 7 9
3 1 2 4 5 6
4 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 15
5 1 2 3 4 5 7 8 9 10 12
6 11 VOLNIK DU KRAS* (IT)
7 2 3 5 7 8 9 10 11 12 14 15

F-n, man känner sig som en riktig tipster...
Va fan du vinner ju hela tiden ändå.

Hade ingen feeling för Disco öht. Tiotusentals klappande på plats, bongotrummor och annat stim. Så en nervig häst på det känns inte som något man vill hålla i handen.
Gammal 2018-05-26, 14:55   #140

Standard

Fortfarande blanka startlistor till Sweden Cup finalen som är nästa lopp....

Hur svårt kan det vara att få in hästarna i systemet?
Gammal 2018-05-26, 14:57   #141
Banned

Standard

Vilket j-a sto...!
Gammal 2018-05-26, 14:57   #142

Shooters avatar

Standard

Övergarderade loppet då jag trodde mycket på Gina, men spåret är knepigt på en hypersnabb bana.
Gammal 2018-05-26, 14:57   #143

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52689
Standard

Alltid något...

TVILLING
Inlämnat: 2018-05-26, 14:41
Solvalla Lopp 6
Lördag 2018-05-26
Start: 14:53
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 10
Utgångshästar
7 Output Pressure

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: DWK STP KPF
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 14:57   #144

Manprinsens avatar

Standard

Helt OK vinnare igen. Hoppades på att Örjan skulle få fritt med Diggerman.
Gammal 2018-05-26, 14:59   #145

Nicklass avatar

Standard

Output pressure loppets häst helt klart
Gammal 2018-05-26, 15:00   #146

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 988
Standard

Alla snackar om moralisk på 7, men 1ans lopp var ju halvsvettigt också..
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 15:02   #147

Shooters avatar

Standard

Ulf Ohlsson är nog inte nöjd med inledningen på den här V75:an.
Nicklas (+5)
Gammal 2018-05-26, 15:04   #148

Standard

ett system till föll bort
/N
Gammal 2018-05-26, 15:05   #149

Manprinsens avatar

Standard

Gina Schermer klart bästa hästen men man får nog ha bollar av stål om man ska spika
ett sto från spår 10 under rådande förutsättningar.
Gammal 2018-05-26, 15:08   #150

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

6.00 i odds på gina schermer helt ok :-)

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 15:08   #151
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
ett system till föll bort
/N
Ett?

2/3 av återstående system försvann väl?

På en andrahandsfavorit...
Gammal 2018-05-26, 15:13   #152

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
8 system runt 100lappen tre föll bort efter första loppet, lysande så långt
/N
skrev ja 14:45. mina helt personliga system alltså. Nu såg jag faktiskt fel så fortfarande 5 av 8 system kvar.
N
Gammal 2018-05-26, 15:15   #153

Standard

Sorbet med BG
Gammal 2018-05-26, 15:15   #154
Banned

Standard

Ett litet idiotspel får det bli;

2500V på Sorbet och Jairo.
Gammal 2018-05-26, 15:17   #155

Standard

Citat:
Ett litet idiotspel får det bli;

2500V på Sorbet och Jairo.
Tror också en del på Jairo.
Tvilling Jairo mot alla - 100kr
Gammal 2018-05-26, 15:22   #156

Manprinsens avatar

Standard

Björn skulle ha tagit dödens.
Gammal 2018-05-26, 15:22   #157

Standard

Citat:
Tror också en del på Jairo.
Tvilling Jairo mot alla - 100kr

Man får skylla sig själv när man lirar Lövgren från spår 7
Gammal 2018-05-26, 15:23   #158
Banned

Standard

F-n....! Kihlström i galopp...men sen skänkte man f-n bort loppet. 1.18 i 500 meter? I Sweden Cup?
Gammal 2018-05-26, 15:23   #159

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Varför lämnar HOS rygg ledaren? Ska han slå ledaren utvändigt? Min tvilling hade ju varit stenklar... 1-2 hahaha
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 15:23   #160

Shooters avatar

Standard

Citat:
Få se vad oddsen blir i Sweden Cup. Arazi Boko eller Love Matters känns intressantast innan man sett spelet.
Så blev det också, men jag tyckte det var lite för låga odds för att lira.
Gammal 2018-05-26, 15:25   #161

Standard

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:23
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Start: 15:45
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Double Exposure (2, 6)
2: 9 Hope and Dreams (5, 7)
3: 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 12 (5, 3)
4: 1, 3, 5, 10, 11 (2, 9)
5: 2, 3, 11, 12 (9, 10)

1x1x8x5x4 = 160 rader.
160 x 1 x 1,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: Revanch för Örjan o Ulf
Gammal 2018-05-26, 15:29   #162

Shooters avatar

Standard

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 14:36
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Double Exposure (2, 6)
2: 1, 2, 5, 7, 8, 9 (10, 12)
3: 1, 2, 7 (4, 9)
4: 10 Bandit Brick (11, 3)
5: 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12 (14, 7)

1x6x3x1x7 = 126 rader.
126 x 1 x 1,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CTH WTN MPJ
Gammal 2018-05-26, 15:33   #163

Manprinsens avatar

Standard

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:28
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6 (10, 8)
2: 1, 5, 7, 8, 9 (2, 10)
3: 2 Springover (7, 1)
4: 5, 10, 11 (3, 1)
5: 3, 7, 9, 12 (2, 11)

3x5x1x3x4 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Gammal 2018-05-26, 15:41   #164

Standard

Citat:
V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:28
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 5, 7, 8, 9 (2, 10)
4: 5, 10, 11 (3, 1)
5: 3, 7, 9, 12 (2, 11)

3x5x1x3x4 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Tog rygg på ditt fräcka drag i sista

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:40
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 5, 7, 8, 9, 12 (2, 10)
4: 1, 3, 5, 10, 11 (2, 9)
5: 9 U.S.Male E.P. (12, 2)

3x5x1x5x1 = 75 rader.
75 x 1 x 1,00 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.
Rättningskod: DTJ PTX DZK
Manprinsen (+10)
Gammal 2018-05-26, 15:48   #165

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag tycker att det låter som att Firewire, Ultra Bright och Peace of Mind kommer dra på i början och att det gynnar Örjan, som tar det lugnt i starten.
Ibland är det lätt med trav.
Gammal 2018-05-26, 15:49   #166

Manprinsens avatar

Standard

Första spiken inne. Blir svettigt nu.
Gammal 2018-05-26, 15:53   #167

Standard

In i sista kurvan så tänkte jag vad bra att jag dubbla DE med sexan, men fan vad bra den var Redens märr. Hatten av
Gammal 2018-05-26, 16:11   #168

Standard

Per Lennartsson vilken jävla dåre. Kunde gått ut i dödens men nej han sitter kvar och blir instängd.
Gammal 2018-05-26, 16:12   #169

Shooters avatar

Standard

Såväl 1 som 7 satte sig fast. Rita hade jag med från början, men femtespår på tillägg den här dagen gjorde att jag tog bort den.
Gammal 2018-05-26, 16:12   #170

Standard

Undrar vad Uffe tänkte på när han satt och vänta så länge
Gammal 2018-05-26, 16:15   #171

Fagerdahlens avatar

Standard

Jag sätter den här jäveln imorgon istället.
Gammal 2018-05-26, 16:15   #172

Shooters avatar

Standard

Det får bli en rak DD också: 10-3.
Gammal 2018-05-26, 16:15   #173

Standard

Tummen upp för travtjänsten som hade Rita CD som vinnare.
Gammal 2018-05-26, 16:15   #174
Banned

Standard

Hur f-n är det möjligt? En 4%-are som inte ens rensar 10%??!

Piss!

1, 2, 4, 7, 9, 12 nu för alla rätt.
Gammal 2018-05-26, 16:16   #175

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Undrar vad Uffe tänkte på när han satt och vänta så länge
Dominerar vardagsloppen ute i orten men inte alls samma leverans i större sammanhang. Besvikelse, fattar inte varför han sitter kvar så länge bakom Kajans när den har tomt i tanken.
Dahle (+5)
Gammal 2018-05-26, 16:17   #176

Standard

Citat:
V75

Avd
1: 1 Disco Volante
2: 4, 5, 6, 7, 10
3: 2, 4, 6
4: 12 Rita C.D.
5: 2, 7
6: 9 Glenn Boko
7: 2, 3, 7, 11, 12

Kör på 2 "roliga" spikar. Rita cd är ingen dålig häst o örjan kanske matar in denna när han kan slappna av lite från föregående lopp.
Glen får bra spår bakom urgent call. Får ett fint smyglopp.
Snygg spik Nicklas
Gammal 2018-05-26, 16:18   #177

Majors avatar

Sharp$: 437
Standard

QUOTE=olle;571971]Tummen upp för travtjänsten som hade Rita CD som vinnare.[/QUOTE]

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:10
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Double Exposure (6, 2)
2: 12 Rita C.D. (9, 5)
3: 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10, 12 (3, 6)
4: 2, 3, 5, 10, 11 (1, 6)
5: 2, 3, 7, 10, 11, 12 (8, 9)

1x1x8x5x6 = 240 rader.
240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: JVH XTS GPK

Kanske kan bli en sudd ?
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 16:19   #178

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag sätter den här jäveln imorgon istället.
Vem gör inte det?
Gammal 2018-05-26, 16:21   #179
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
V5
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Vadet gäller startnummer

Avd

1x1x8x5x6 = 240 rader.

Kanske kan bli en sudd ?
Ser lite halvspännande ut.

Kör du några tillsammansspel?

Senast redigerad av Stankarn den 2018-05-26 klockan 16:22.
Gammal 2018-05-26, 16:22   #180
Banned

Standard

....

Senast redigerad av Stankarn den 2018-05-26 klockan 16:29.
Gammal 2018-05-26, 16:23   #181

Majors avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
V5
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Vadet gäller startnummer

Avd

1x1x8x5x6 = 240 rader.

Kanske kan bli en sudd ?

Kör du några tillsammansspel?[/QUOTE]

Nej jag kör inga tillsammansspel
Gammal 2018-05-26, 16:27   #182

Standard

Lycka till Major!

Hoppas du får betalt nu :-)
Major (+10)
Gammal 2018-05-26, 16:27   #183
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg

Kör du några tillsammansspel?
Nej jag kör inga tillsammansspel[/QUOTE]

Synd, jag skulle hänga på hänglåset....
Gammal 2018-05-26, 16:30   #184

Nicklass avatar

Standard

Citat:
Snygg spik Nicklas
Ja den satt fint. Blev lite nervös när örjan satt kvar i 2dra spår. Men löste sig.
Gammal 2018-05-26, 16:38   #185

Nicklass avatar

Standard

Springover satt kvar. Märkligt?
Gammal 2018-05-26, 16:40   #186

Standard

Kupong nr. 2 - 250 kr
Startnummer Reserver
2, 3, 4, 6, 10 (1, 8
6, 10 (4, 7
4 (6, 2
1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (3, 14
7 (1, 2
1, 3, 5, 10, 11 (2, 12
13 (12

Joker hos LegoLasse för 463,70 öre. En kupong kvar med reserven i sista som spik
Gammal 2018-05-26, 16:47   #187

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3432
Standard

V75
Inlämnat: 2018-05-26, 14:26
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 1 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6 (2, 3)
2: 1, 4, 6, 7, 10 (3, 9)
4: 5, 7, 8, 9, 11, 12 (2, 1)
5: 2, 7, 9, 10 (1, 4)
6: 3, 5, 9, 10, 11 (1, 2)

4x5x1x6x4x5x1 = 2400 rader.
2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr.
Totalt: 1 200,00 kr.
Rättningskod: Lite semesterpengar tack
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 16:56   #188
Banned

Standard

Sista torskspelet:

DD

Avd
1: 1 Sir Q.C.
2: 2, 5, 10, 12

4 x 200,00 kr = 800,00 kr.
Totalt: 800,00 kr.
Gammal 2018-05-26, 17:04   #189

Shooters avatar

Standard

Citat:
Får kanske ändra mig om Knas-hästen. Fyraåring från bakspår. Kanske blir Juul som vinner. Ska fundera på saken.
Ett klart misstag. Det gäller att inte göra några fel i morgon.
Gammal 2018-05-26, 17:05   #190
Banned

Standard

Så, vann Atupem? Yes!!!
Gammal 2018-05-26, 17:09   #191

Standard

Vad har italienaren gjort med sina hästar till denna helg ? Helt magiska insatser från första lunchloppet igår till nu.
Gammal 2018-05-26, 17:10   #192
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Skandal! Tydligen får man vinna med galopp också.
AmaerildeRimfrost (+11), doob (+100)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 17:11   #193

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Tycker den skulle ha diskats, men man är ju partisk när man har med båda hästarna och den ena är mindre spelad.

2,3,5,8,9,10,11,12,14 nu för sex rätt på P76... missade Rita CD. Ingen aning vad det kan ge dock..
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 17:12   #194

Manprinsens avatar

Standard

Kommisarie Clouseau Skoglund löste fallet.
coolmanriver (+10)
Gammal 2018-05-26, 17:15   #195
Banned

Standard

Sista torskspelet för denna helg:

TVILLING
Inlämnat: 2018-05-26, 17:13
Solvalla Lopp 12
Lördag 2018-05-26
Start: 17:21
Kostnad: 1 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14
Utgångshästar
10 Ready Ribb

8 x 200,00 kr = 1 600,00 kr.
Totalt: 1 600,00 kr.
Rättningskod: snälla, hjälp mig, nu!!

Lycka till!
Gammal 2018-05-26, 17:22   #196

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2018-05-26, 14:26
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 1 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6 (2, 3)
2: 1, 4, 6, 7, 10 (3, 9)
4: 5, 7, 8, 9, 11, 12 (2, 1)
5: 2, 7, 9, 10 (1, 4)
6: 3, 5, 9, 10, 11 (1, 2)

4x5x1x6x4x5x1 = 2400 rader.
2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr.
Totalt: 1 200,00 kr.
Rättningskod: Lite semesterpengar tack
Jobba nu Örjan o kör i tid så vi får cash
Gammal 2018-05-26, 17:22   #197

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Tycker den skulle ha diskats, men man är ju partisk när man har med båda hästarna och den ena är mindre spelad.

2,3,5,8,9,10,11,12,14 nu för sex rätt på P76... missade Rita CD. Ingen aning vad det kan ge dock..
Tror inte sexorna kommer ge mycket tyvärr . Double Exposure vann som dagens största favorit. Har 2,3,7 för pick 2 men blev ju så hög omsättning att oddsen på dom komberna ligger som hos atg ungefär.
Gammal 2018-05-26, 17:28   #198

Manprinsens avatar

Standard

Ludde!
Gammal 2018-05-26, 17:29   #199

Standard

Herregud vilken prestation av Kolgjinis nya megastjärna Platon Face. Man trodde ju den var chanslös efter stor galopp. Måste vara en av de värsta prestationerna någonsin i Harpers. Vilken häst.
Gammal 2018-05-26, 17:31   #200

Standard

Citat:
Tror inte sexorna kommer ge mycket tyvärr . Double Exposure vann som dagens största favorit. Har 2,3,7 för pick 2 men blev ju så hög omsättning att oddsen på dom komberna ligger som hos atg ungefär.
Du har nog rätt.
Gammal 2018-05-26, 17:33   #201

Standard

Citat:
Du har nog rätt.
Fick drygt 900 tillbaka på 300 satsade på pick 2 i alla fall. Men sexan på P76 har jag glömt. Man får försöka sätta 7an i morgon instället. Även då 100 tkr extra i vinstpoolerna hos legolas.
Gammal 2018-05-26, 17:34   #202

Standard

Hehe ja den såg man inte komma efter 1a sväng, trodde 12 inte kunde torska efter körningen av Jepson o Bergh o gal. för Ludde.
Gammal 2018-05-26, 17:37   #203

Sharp$: 6225
Standard

Hemskt se den vidriga drivningen Ludde presterade. Kommer förhoppningsvis bli riktigt, riktigt dyrt. Sånt där vill vi inte se på svenska travbanor!
777 (+20)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 17:38   #204

Standard

Citat:
Fick drygt 900 tillbaka på 300 satsade på pick 2 i alla fall. Men sexan på P76 har jag glömt. Man får försöka sätta 7an i morgon instället. Även då 100 tkr extra i vinstpoolerna hos legolas.
Vad gav sexan?
Gammal 2018-05-26, 17:39   #205

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Bara spöa på. Hästen dör inte.

Synd på 3anni dd1, vekt att inte diska bara för att inte skrämma bort utländska gäster. Lite samma som i politiken och polisen i Sverige idag.

Man vill ju inte hamna i trubbel såattsäga
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 17:39   #206

Standard

5R
Gammal 2018-05-26, 17:41   #207

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Vad gav sexan?
Utdelning 7 8351.96 kr
Utdelning 6 226.89 kr
coolmanriver (+10)
Gammal 2018-05-26, 17:42   #208

Manprinsens avatar

Standard

Matteus verkar ha nån fetish för grinande stallflickor.
coolmanriver (+10)
Gammal 2018-05-26, 17:43   #209

Standard

Citat:
Utdelning 7 8351.96 kr
Utdelning 6 226.89 kr
Väldigt bra utdelning. Man måste beakta att det är oerhört mycket billigare att strecka på när insatsen är 10 öre raden bara. Surt att ha missat sjuan på två galopper först i den dopade fredags P76an och sedan idag. Fick in 4 av 6 a hästar och kravet var minst 3.
Gammal 2018-05-26, 17:44   #210
Banned

Standard

Och man är ju jävligt glad att man inte satsade pengar på Hulkens värsting (vad f-n har hulken med trav att göra?)

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 10 (8, 5)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12 (2, 5)
3: 2, 4, 6 (10, 8)
4: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11 (12, 6)
5: 1, 2, 4, 7, 9 (12, 10)
6: 11 Volnik du Kras (10, 1)
7: 2, 3, 7, 9, 10, 11, 12 (8, 14)

45 000 rader...9 streck av 12 hästar i avdelning 4. Och bränner....������

F-n, nu känner man sig som en lirare igen, tillsammans med Micke Nybrink....
Gammal 2018-05-26, 17:45   #211

Helges avatar

Standard

Herregud!
1 145 500 inkört. Snart kan det bli 100 papp till.

Gammal 2018-05-26, 17:46   #212

Standard

Citat:
Och man är ju jävligt glad att man inte satsade pengar på Hulkens värsting (vad f-n har hulken med trav att göra?)

Avd

Lämnar du in system för 22 500 kr?
Gammal 2018-05-26, 17:47   #213

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

V5
Inlämnat: 2018-05-26, 15:32
Solvalla
Lördag 2018-05-26
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 5, 9, 12 (8, 2)
3: 1, 2, 7, 12 (4, 9)
4: 10, 11 (2, 3)
5: 2, 3, 12 (11, 10)

1x3x4x2x3 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: TT

Använde TTs rank A-hästar i alla utom i sista där jag tog med deras två första B-hästarna.
Hyfsat insats 72:- utdelning 3138:-
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 17:54   #214

Standard

Nu drar snart V65an på Sörlandet igång. Märkligt att dom inte har svensk saxbana också.

Men nu får man börja läsa på till i morgon för då drar dom igång på Solvalla redan 10.20. Är ju en viss Champions leauge final också i kväll.
Gammal 2018-05-26, 18:02   #215

Standard

Citat:
Herregud!
1 145 500 inkört. Snart kan det bli 100 papp till.

Ja. Idag fick de svenska doparna konkurrens.
Gammal 2018-05-26, 18:16   #216

Standard

9000 kr och 10 dagars avstängning. Billigt för hästklyvaren från Vomb.
Gammal 2018-05-26, 22:50   #217
Banned

Standard

Citat:
Lämnar du in system för 22 500 kr?
Nej..?
Gammal 2018-05-27, 01:38   #218

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:

Avd

Vem fan är Hulken och varför postar du hans torskrad?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td