Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-09, 20:33   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Drphilsner Visa inlägg
Ja vi får se, lite orolig för hur det ska lösa sig i volten. DDZ, propulsion, arch lane. 2st av dom kommer jag spika.
Den oron tycker jag nog att du har helt rätt i. Men att du ska "oroa dig för kusken" där står jag på SO:s sida, Emilia har ju bevisat att hon är bra. Utan att för den sakens skull vara topp 5 eller så, man hade ju gärna sett Björn eller nån annan. Men då hade ju strecken varit därefter också. Nu blir den iallafall lite "glömd". Det är ingen som bara sprätter iväg i volten. Inte alls säkert att det blir ledning i min bok. Men det är ännu en sak som håller nere strecken. Och det är 2600 meter och brukar lösa sig om det inte blir spets. Läget och bästa hästen räcker jättelångt.

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har precis anlänt till Borgafjäll och fått eld i spisen...sambon körde och efter vägen berättade jag vad som verkar hända, dvs att svs sänker oddsen efter att jag spelat...kliver in på plats på IK till 3,70 och frågar henne om hon tror att dom sänker på en gång, hon funderade förståss, om man var riktigt klok...dom sänker direkt från 3,70 till 3,20, slump kan man tänka, men det här har hänt sen månader tillbaka...sambon noterade detta och ifrågasatte faktiskt inte "slumpen"...har iofs vunnit runt 50k senaste månaderna, men ska verkligen en sån relativt liten summa styra marknaden?...hursomhelst så är det för mig ganska klarlagt att detta sker och jag brukar ju lägga ut här, men hur handskas med detta?, lägga ut och ge er 1 minut för dom som delar min åsikt, eller lägga först och ni övriga får ett sämre odds...hehe, spelar kanske ingen roll, då ni ju är till största delen streckspelare...
Ja oddsen ändras givetvis när man spelat på dem, du har nog bara inte varit så observant på det tidigare och kollat hur det ser ut efter du spelat. Eller så har du blivit bättre spelare så du spelar på de med övervärde ungefär samtidigt som andra gör det. Eller så spelar du lite tyngre än tidigare.

Att ge sig själv en minuts försprång är inte så dumt, när jag skriver ut något har jag alltid sett till att trycka på knappen innan jag postar den texten. Det kan ju rasa ner från 30ggr till 20ggr på momangen om några samtidigt laddar in på en oddsare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 20:35   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det var ett väldigt namedroppande av Borgafjäll förresten, är det lite som Norrlands inlands St Tropez eller?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 20:42   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Citerar vad STEKEL skrev tidigare
;
Kallblodsloppet ser lurigare och lurigare ut ju mer jag tittar på det. Här kan det nog smälla rejält! 10 Karlängs Lill och 14 Minelli är de bästa oddsarna jag hittar så här på förhand.
3,6,10,12,14,15

Min kommentar:

På t ex tre hästar har jag med 2 Guldtopp. Kolla loppet på Bergsåker 14 dec. Stod samma start som Don Viking, men den körde Djuse ifrån. Nu snackar vi om Magnus A Djuse. En av årets bästa kuskar.

Fick 4;e inv på B och 6oo kvar gick hästen ut i andra spår och på upploppet speedade han förbi alla utom BW Sture, men närmade sig betänkligt. Sen du sett videon tror jag du lägger till nr 2 i ditt gäng. /Tack för ordet SO
Tack för tipset! Trodde jag hade koll på den där hästen, men hade missat regibytet och vad den gjort på senast verkar det som. Den har inte mycket tider att skryta med, men med rätt smygresa kan den bevisligen sprätta till ordentligt och då kan det lätt räcka till seger här! Såg att den var rätt hårt spelad dock, 15% kanske är lite i överkant på en sån där som verkar behöva smygare för att komma till sin rätt. Kommer med före Minelli iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 20:55   #34
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Snudd på flerkupong till Bergsåker nästan med X-antal roliga vinnare på förhand länge sedan öronen stod rätt ut på förhand när det gäller V75 det var några år sedan det hm hm och skönt att man redan nu gått igenom alla V75-loppen och då det är min hemmabana har man mycket gratis men samtidigt får man inte heller bli "hemmablind" ...
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 20:59   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Stekel

Beundrar att du tar ställning emot en favorit som du inte tror på och principfast inte betalar för den, alla utom favven - givetvis köper jag ett par andelar av dig till lördag. Lycka till åt oss.
Bullo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:09   #36
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Där finns det en häst att slå Jag ska köra loppet en gång till i badkaret innan lördagen blir lite överraskad över att du inte har med 11 Jardar SO på sex streck med en av Djusepojkarna i jollen

Det måste väl var 2020 värsta kuskförstärkning hittills inget ont sagt om ordinarie kusk hm och nog för att det inte är en sprinter men helt klart värt ett streck med Mats E Djuse Har Arne Nilsen kört 23.9 med han på Leangen på kort så gör nog Mats E det också....

Jag tror inte jag har fel i så många kallblodslopp i mina analyser när alla skrek Lome Brage garderade jag när alla sågade Steinfaks spikade jag det är så jag vunnit en hel del pengar på Norrlandsbanorna där kan det hända vad som helst och det är inte lett för dom söderut nu referar jag till Tillsammansbolagen att ha vinnarna på Norrlandsbanorna även om det är V75

Sen är det som med allting annat man måste även ha en gnutta tur för att få in en riktig sudd på streckspelen men det underlättar om man har koll på läget...

Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-09 klockan 21:18.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:22   #37
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Där finns det en häst att slå Jag ska köra loppet en gång till i badkaret innan lördagen blir lite överraskad över att du inte har med 11 Jardar SO på sex streck med en av Djusepojkarna i jollen

Det måste väl var 2020 värsta kuskförstärkning hittills inget ont sagt om ordinarie kusk hm och nog för att det inte är en sprinter men helt klart värt ett streck med Mats E Djuse Har Arne Nilsen kört 23.9 med han på Leangen på kort så gör nog Mats E det också....
Ska ta en extra kik på den, men tror jag har hygglig koll på den sen innan. Minns den som ett trögt ök som borde vara väldigt missgynnad av distansen. Och jag gillar inte hästar som går från Leangen (speciellt om det inte ens vinner där) till V75.

Djus-hajpen har spillts ut orättvist mycket på brorsorna tycker jag. Många som hyllar Mats men jag tycker han har ganska långt upp till Magnus. Men såklart en jäkla skillnad från tränarn Arne. Minst 40 pannor viktfördel till att börja med.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:28   #38
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Stekel

Beundrar att du tar ställning emot en favorit som du inte tror på och principfast inte betalar för den, alla utom favven - givetvis köper jag ett par andelar av dig till lördag. Lycka till åt oss.
Bra att vi är några som är på samma sida där. På andra sidan står de flesta andra med min käre far i spetsen. Laddad till tänderna inför varje favorit jag plockat bort:

-Varför skulle du gå och hoppa över den där för? Den vann ju...

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+15), abstruse (+20)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:32   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den oron tycker jag nog att du har helt rätt i. Men att du ska "oroa dig för kusken" där står jag på SO:s sida, Emilia har ju bevisat att hon är bra. Utan att för den sakens skull vara topp 5 eller så, man hade ju gärna sett Björn eller nån annan. Men då hade ju strecken varit därefter också. Nu blir den iallafall lite "glömd". Det är ingen som bara sprätter iväg i volten. Inte alls säkert att det blir ledning i min bok. Men det är ännu en sak som håller nere strecken. Och det är 2600 meter och brukar lösa sig om det inte blir spets. Läget och bästa hästen räcker jättelångt.



Ja oddsen ändras givetvis när man spelat på dem, du har nog bara inte varit så observant på det tidigare och kollat hur det ser ut efter du spelat. Eller så har du blivit bättre spelare så du spelar på de med övervärde ungefär samtidigt som andra gör det. Eller så spelar du lite tyngre än tidigare.

Att ge sig själv en minuts försprång är inte så dumt, när jag skriver ut något har jag alltid sett till att trycka på knappen innan jag postar den texten. Det kan ju rasa ner från 30ggr till 20ggr på momangen om några samtidigt laddar in på en oddsare.
Så kan det ju såklart vara......men knappast sannolikt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:34   #40
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jimmy Jonsson vinner ... han bara sänder fram direkt från springspår i tredje hela vägen om han måste och visar alla på hemmaplan vilket kallblod pappa har tagit fram.. spik utan att blinka.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:36   #41
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Samma gäller 6 Huddlestone ... vinner från dödens.
Bra spik till 6%
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:45   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lägger en trippel (och en liten femling) på det här inför lördagen. Bet365.

Doctor Doxey Zenz vinn @2,35
Elian Web plats @1,30
Vincent Chase vinn @13,00
Staro Mojito plats @2,25
Au Pair Girl vinn @10,00

300 glada laxar in om hela rasket sitter, det skulle smaka fint som början på året!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:49   #43
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lägger en trippel (och en liten femling) på det här inför lördagen. Bet365.

Doctor Doxey Zenz vinn @2,35
Elian Web plats @1,30
Vincent Chase vinn @13,00
Staro Mojito plats @2,25
Au Pair Girl vinn @10,00

300 glada laxar in om hela rasket sitter, det skulle smaka fint som början på året!
Det är ju fullt möjligt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 21:53   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jimmy Jonsson vinner ... han bara sänder fram direkt från springspår i tredje hela vägen om han måste och visar alla på hemmaplan vilket kallblod pappa har tagit fram.. spik utan att blinka.
...tror knappast att det blir så, även om detta är en kanon...tänker U:a, men inte nå mer...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 22:01   #45
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...tror knappast att det blir så, även om detta är en kanon...tänker U:a, men inte nå mer...

håll dig till vinnarspel så sköter jag resten
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td