|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#466 | ||
|
Citat:
På 1500-talet kunde man förklara hur ett barn blev till eftersom man viste hur ost tillverkas. Man tillsatte ostlöpe, skakade lite och så blev det ost. En vacker teori som dock inte stämmer. Det samma gäller tyvärr "Ju fler lopp som ingår, desto mer minskar slumpens påverkan relativt skickligheten, vilket gör att en större andel av spelpotten över tid hamnar hos de bästa spelarna. Därför är edgen mindre på V4 än på exempelvis V75." Det kan stämma för V75 (statistiken talar för det) men när det blir för svårt och därmed lotto faller teorin. Hittills stämmer inte din teori för V85. Citat:
Jag kan inte minnas jag hört någon klaga på att de satte V75 för ofta men lyckas du hitta en sådan spelare är det möjligt att denne också sätter V85 ofta. Undrar när ATG sätter upp en nedräknare för V75 på sin hemsida? |
|||
|
|
|
|
|
#467 |
|
Jag tycker spelet har potential och med kommande pottfördelning är ATG på rätt spår. Att återgå till V75 exakt som det var tror jag skulle vara en miss.
Vi får se om jag färdigställer program för spel på travet. Känns sådär att lägga ner tid och kraft utan "avtal" med ATG. ![]() -Bosse Senast redigerad av BosseEk den idag klockan 12:42. |
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Citat:
Jag garantera att det råder småpanik på Hästsportens hus. Blev det här omgången som fick droppen att skjuta haren? Nu tittas det på varianter av V75! Inga omkast av potter i världen kan hjälpa en sån här omgång. Och det kommer flera, vi står inför sommaren. Till hösten innehåller programmet 7 avdelningar, annat radpris och genomtänkta proppar. Beklagar å lottospelares vägnar, men kanske skall man gratulera? Vad fylldes kassan med denna omgång? För det var väl spelat med 30% - alternativet förmodar jag. |
||
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Citat:
Precis, 1 lopp mindre och en favoritparad kommer ge mkt bättre betalt. Men ytterligare en omgång utan lotto i alla fall. Alltid något. |
||
|
|
|
|
|
|