Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-17, 18:31   #61
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vad är en anekdot utan en bild?

Spoiler:
Oj vad lik Ingvar Oldsberg han var.

Citat:
Till en början testade vi det bara hos ombud i Stockholm, Göteborg och Malmö
Undrar om det stämmer. Däremot var det några mindre orter som fick det först. Bland annat Uppsala där jag bor själv. Minns det mycket väl för driftig som jag var så annonserade jag i någon tidning. Sätt in pengar så ordnar jag in spelen typ och det gick ju för att oddset inte fanns överallt från start. Det ringde ju som fan och givetvis bokade jag rubbet men det är preskriberat nu.

Så driftig var jag inte heller. Många som kört det där ett tag innan jag fick tummen ur. Kanske var tur det för en torska dit på det där. Men han hade alla pengar som flöt in kvar på kontot så det var öppet mål för åklagaren. Det hade ju inte jag haft om någon visat intresse.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-18, 18:47   #62
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Mer anekdoter...Vill ha mer anekdoter..
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-19, 14:24   #63
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Fadd eftersmak och när lunchen nästan kom upp..


Visst ska du få en anekdot fast den här hade jag helst sluppit delge er.

Var precis på väg att resa mig och gå när blicken fastna på insändarsidan i Metro och jag började läsa. Skulle jag inte ha gjort..

Citat:
"Jag är skyldig dig en"

Till den vackre killen som höll mig sällskap i herrarnas andra halvlek, ses igen? I owe you one!

SPONSOR`N
Man behöver inte ha allt för livlig fantasi för att inse vad det handlar om.

Jag blev tvungen att duscha och skrubba mig hårt med borsten när jag kom hem och det berodde inte enbart på värmen.

Facit för noviser och oskulder som fortfarande bor kvar hemma hos mamma.
Spoiler:
Han blev avsugen på herrtoaletten och nu vill han bjuda tillbaka med samma mynt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), performance (+2), Boone (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-19, 16:06   #64
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Fasiken....jag såg också denna på lunchen...Funderade o funderade...satt som paralyserad och försökte komma på vad det handlade om. Annars kan jag rekommendera insändarna i Metro. Finns mycket sköna texter där ibland. Man slutar aldrig att förvånas över vilka bekymmer folk kan ha..
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-19, 18:18   #65
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Undrar vem Holms hade sprungit på denna gången
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 16:13   #66
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

En dag på jobbet


Klipp från annan tråd. https://www.sharps.se/forums/taenkarh...-7/#post126081

Sparar för min egen skull om jag skulle bli senil på äldre dar och behöver uppdatera hårddisken.

06:30-7:30 vaknar jag vanligtvis. Tar lite frukt och slösurfar en stund före morgonrundan. Kommer in duschar och äter en enkel frukost. Yoghurt med lite frysta bär som består av hallon, blåbär och jordgubbe. På andra halvan av tallriken strör vi musli, krossat linfrö och hackade pistagenötter. 3 sorters bröd från http://lacasita.nu/ och http://www.trillermat.se/. Lite blandat pålägg efter tycke och smak. Min smak är kryddost - philadelphiaost med pepparsalami - samma ost med marmelad och två sorter räcker till vardags.

Till det ska vi ha en skål med färsk skivad frukt och det varierar lite efter säsong. Just nu blir det ananas, mango och jordgubbar http://www.ulvagubben.se/. En kopp te också så är man nöjd för stunden. Premiär för Ulva just i dag och 40 spänn för 300 gram klämde dom i med. Ju kortare väg från odlare till butik desto dyrare pris som bekant!

Cirkus 10:00 Ja då är det dags att fälla upp parasollet på balkongen och läsa morgontidningen. Det brukar ta 3 timmar från det jag klivit upp tills jag är klar med morgonbestyren. Som det ser ut i dom flesta familjer antar jag.

Sen är det dags för dagens höjdpunkt. Sova en stund efter en slitsam morgon så att man orkar med resten av programmet. När man vaknar får man vrida sängen och softa vidare så man är peppad inför lunch bestyren.

13:30 Kliver vi upp och gör oss i ordning för lunch. Äts vanligtvis på lokal och då blir det 20 minuters rask promenad både före och efter maten.

15-15:30 kommer hem och kokar lite te som intas framför teven.

15:30-17:00 Ledig tid.

17:00 Nu har solen kommit runt huset och då öppnar vi fönstret i vardagsrummet och fäller ut solstolen. Läser lite bok och sen så brukar man slumra till en stund.

19:00 Dags att gå hem från beachen. Time för nästa runda i parken och runt 20 så blir det middag med tanten. Efter det te och lite tv innan hon går och lägger sig kring 22. Efter det är man ensam med den man älskar mest av allt - sig själv.

22-02 egentid. Då pendlar man mellan teven och datorn. Vanligtvis får man trimma hjärncellerna med lite mörkpoker. Runt midnatt blir det nattrunda och så avslutas dygnet kring 02 och lite drygt det ibland.

Så ni som trodde att jag bara slappa om dagarna får allt tänka om.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+5), Musse_husse (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 21:49   #67
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3893

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Får man fråga vart du bor? är det i Stockholmstrakten?

tänkte på detta citat "
17:00 Nu har solen kommit runt huset och då öppnar vi fönstret i vardagsrummet och fäller ut solstolen. Läser lite bok och sen så brukar man slumra till en stund.

19:00 Dags att gå hem från beachen"

Låter som en rätt skön miljö i mina öron...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 23:23   #68
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Får man fråga vart du bor? är det i Stockholmstrakten?

tänkte på detta citat "
17:00 Nu har solen kommit runt huset och då öppnar vi fönstret i vardagsrummet och fäller ut solstolen. Läser lite bok och sen så brukar man slumra till en stund.

19:00 Dags att gå hem från beachen"

Låter som en rätt skön miljö i mina öron...
Du har inte läst hela tråden märker jag. https://www.sharps.se/forums/107392-post39.html

Ja det har blivit nice som fan på eftermiddan sen jag uppdaterat mig lite. Har hängt upp en gardinstump som solskydd i fönstret, tidigare fick jag sitta med skjorta på och kepsen nerdragen i pannan.

Men den här är bäst av allt.
Spoiler:
Tidigare satt jag i en liten skitstol och fick strula med en lös kudde för nacken.

Märkligt bara att halva livet ska behöva gå innan man löser en sån enkel sak. Men å andra sidan - livet hade ju blivit lite tråkigt om allt varit fulländat för 30 år sen. Maximal lutning på stolen och sen är inte jag man att hålla mig vaken.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 00:44   #69
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3893

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nej det har jag faktiskt inte

Får hoppas vädret är bra där borta på "baksidan"
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 11:03   #70
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Törs man fråga hur gammal du är Wagner?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 12:35   #71
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Törs man fråga hur gammal du är Wagner?
Tydligen eftersom du just gjorde det.

Har inte kommit halvvägs än. Siktar på tresiffrigt och når jag inte dit så blir jag besviken.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 13:18   #72
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Klipp från annan tråd. http://<div style="margin:20px; marg...</div> </div>
Spoiler:


Sparar för min egen skull om jag skulle bli senil på äldre dar och behöver uppdatera hårddisken.

06:30-7:30 vaknar jag vanligtvis. Tar lite frukt och slösurfar en stund före morgonrundan. Kommer in duschar och äter en enkel frukost. Yoghurt med lite frysta bär som består av hallon, blåbär och jordgubbe. På andra halvan av tallriken strör vi musli, krossat linfrö och hackade pistagenötter. 3 sorters bröd från http://lacasita.nu/ och http://www.trillermat.se/. Lite blandat pålägg efter tycke och smak. Min smak är kryddost - philadelphiaost med pepparsalami - samma ost med marmelad och två sorter räcker till vardags.

Till det ska vi ha en skål med färsk skivad frukt och det varierar lite efter säsong. Just nu blir det ananas, mango och jordgubbar http://www.ulvagubben.se/. En kopp te också så är man nöjd för stunden. Premiär för Ulva just i dag och 40 spänn för 300 gram klämde dom i med. Ju kortare väg från odlare till butik desto dyrare pris som bekant!

Cirkus 10:00 Ja då är det dags att fälla upp parasollet på balkongen och läsa morgontidningen. Det brukar ta 3 timmar från det jag klivit upp tills jag är klar med morgonbestyren. Som det ser ut i dom flesta familjer antar jag.

Sen är det dags för dagens höjdpunkt. Sova en stund efter en slitsam morgon så att man orkar med resten av programmet. När man vaknar får man vrida sängen och softa vidare så man är peppad inför lunch bestyren.

13:30 Kliver vi upp och gör oss i ordning för lunch. Äts vanligtvis på lokal och då blir det 20 minuters rask promenad både före och efter maten.

15-15:30 kommer hem och kokar lite te som intas framför teven.

15:30-17:00 Ledig tid.

17:00 Nu har solen kommit runt huset och då öppnar vi fönstret i vardagsrummet och fäller ut solstolen. Läser lite bok och sen så brukar man slumra till en stund.

19:00 Dags att gå hem från beachen. Time för nästa runda i parken och runt 20 så blir det middag med tanten. Efter det te och lite tv innan hon går och lägger sig kring 22. Efter det är man ensam med den man älskar mest av allt - sig själv.

22-02 egentid. Då pendlar man mellan teven och datorn. Vanligtvis får man trimma hjärncellerna med lite mörkpoker. Runt midnatt blir det nattrunda och så avslutas dygnet kring 02 och lite drygt det ibland.

Så ni som trodde att jag bara slappa om dagarna får allt tänka om.


Hmm,tror bestämt att Herr Wagner kan jämföras med kända bloggare såsom C.Perelli,P.Wahlgren,Blondinbella mfl,när det kommer till smygreklam.

Hursom,trevlig läsning,trodde inte att du var en sådan hurtbulle.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 14:16   #73
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Fast jag tjänar inga pengar på att ni klickar på länkarna och ryggar mina frukostvanor. Eller har jag missat något lukrativt?

1 1/2 timmes daglig promenad gör mig inte till en hurtbulle. Alternativet är väl att röra sig i en triangel mellan dator, teve och kylskåp. Det skulle varken kropp eller själ må så bra av.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-13, 12:19   #74
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Kanske får uppdatera mig till hurtbulle efter ett utökat triathlon på förmiddan.

Först rask powerwalk. Upp på cykeln till centrum och lite spring i rulltrappan. Cykeln hem igen och avsluta som jag börja. Efter det så badade jag i svett.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 22:24   #75
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Nej Du herr Wagner nu är det dags att ta sig i kragen & förgylla kvällen för oss Sharpsare med lite anekdoter från förr...

På tok för lite aktivitet i denna tråd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Overcome (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td