Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-05, 12:59   #556

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6072
Standard

Ja igår han man inte ens vänta fem minuter med att ta spelen föräns dom var nedtrykta :(. Tur att alla bolag inte är lika snabba!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 13:06   #557
Banned

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 164

Fagersta 1x2
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 370.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Ja igår han man inte ens vänta fem minuter med att ta spelen föräns dom var nedtrykta :(. Tur att alla bolag inte är lika snabba!

Nu har inte jag varit med länge här. Men ni som har hängt här ett bra tag och tagit del av hans spel osv. Är det för mycket begärt att sponsra med varsin 50 lapp tex. Det kan väl inte vara hela världen för er?
Tycker ni att han gör ett bra jobb och levererar vinster till er så kan det var en bra ide att belöna lite. Istället för att skylla ifrån sig att oddsen är fel och att ni inte hinner att spela till diverse linor osv. Eh tycker ni att killen förtjänar ett litet "uppskattnings" bidrag på det jobb han gör och i fortsättningen tänker göra så kan det väl vara gott att ge han en liten symbolisk summa !

Eller är ni så jävla snåla där ute ???
Fagersta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 16:52   #558

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för alla snälla ord. När det gäller pengar så är det definitivt ingenting jag är ute efter från Sharps. Vår käre KP är en sån där som äter 80% av tårtan och sen blir helt oförstående när de andra sju personerna vid bordet inte vill dela notan lika.
Jag har alltid sagt att en bra capper inte behöver sälja sina bets, han bör kunna spela ihop mer stålar än vad han behöver. Nu har jag behövt rucka lite på den principen eftersom hela min kassa gick åt till en flytt (bilköp, möbler o s v). Min nuvarande lön är väldigt dålig och om jag vill kunna låta min kassa växa igen och samtidigt leva en relativt dräglig livsstil så har jag valt en överenskommelse liknande den jag hade förra året.

NBA 1Q är en relativt liten marknad och tyvärr kan man bara få in "mindre" summor innan det blir sänkning. I sheetet lägger jag upp det odds jag spelar till, sedan får folk avgöra själva om de vill spela. När det gäller de andra marknaderna (även dessa är små men utan någon "elefant") så brukar faktiskt oddsen ligga kvar på samma / inom ett par punkter hos Pinnacle. Detta är sant för cricketen, som är den sport jag har överlägset bäst siffror i (120.83% efter 116 spel).

Jag har mycket att tacka både Sharps och andra spelforum på nätet (främst TZ) för, utan dom hade jag aldrig kommit dit jag är nu spelmässigt. Därför vill jag fortsätta bidraga med det jag kan. Om inte annat så är den här tråden ett bevis för att det går att lyckas hyffsat om man lägger ner tillräckligt med tid och är villig att lära sig en del statistik.
---

Sydafrika satt som en smäck dessutom. Mycket bra av Rilee Rossouw (78 för 60) som jag klagat en del på tidigare, och bowlingen var riktigt, riktigt skarp. Det var ett inflammerat odds och det ska bli intressant vad det hamnar på i nästa match (fredag).

Lägger in Dolphins nu (matchen startar om 10 minuter) har avvaktat upp oddset, finns hos Pinnacle och William Hill till över 1.60. Taget. BOL!
Gammal 2014-11-05, 17:43   #559

Seebbos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagersta Visa inlägg
Nu har inte jag varit med länge här. Men ni som har hängt här ett bra tag och tagit del av hans spel osv. Är det för mycket begärt att sponsra med varsin 50 lapp tex. Det kan väl inte vara hela världen för er?
Tycker ni att han gör ett bra jobb och levererar vinster till er så kan det var en bra ide att belöna lite. Istället för att skylla ifrån sig att oddsen är fel och att ni inte hinner att spela till diverse linor osv. Eh tycker ni att killen förtjänar ett litet "uppskattnings" bidrag på det jobb han gör och i fortsättningen tänker göra så kan det väl vara gott att ge han en liten symbolisk summa !

Eller är ni så jävla snåla där ute ???

Det där sa jag med glimten i ögat om inte det framgick helt. Och det tror jag Henke111 gjorde också!

Vi uppskattar Maddmax enormt och brukar creeda honom bra mycket mer i chatten än här på forumet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-11-06, 12:03   #560
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

http://www.wwf.se/insamlingsportal/g...-trdplantering

Ska det kosta 25kronor att plantera ett träd?
Ikea hade en gång i tiden en insamling på 5-10kr för att plantera ett träd...
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 13:13   #561

Seebbos avatar

Standard

Ja vi jinxade det bra så nu blev det inte många träd KP.

Gammal 2014-11-06, 19:46   #562

maddmaxs avatar

Standard

Hemskt ja.

Har två golfspel levande inför kvällens/nattens runda och det kommer nog ett eller ett par spel på morgondagens cricket senare.
Gammal 2014-11-07, 16:21   #563

Seebbos avatar

Standard

Nu blir det träd! 104% Roi på 250 spel för mig. Tack för kaffet!

Gammal 2014-11-11, 21:23   #564

maddmaxs avatar

Standard

Kul att höra Seebbo, hoppas det är grönt för de flesta som följer med på tåget.
----

Om någon ryggade Pakistan-Nya Zeeland-spelet (Pakistan to win) så kan jag verkligen rekommendera att ratta in matchen (streamas på Wiziwig, start 07.00 svensk tid) eftersom det är ett riktigt intressant läge ur Test-cricket perspektiv. Pakistan har redan en relativt stor (300+ runs) ledning och kommer börja fjärde dagen i ett ruggigt tempo för att sedan "ge upp" sin rätt att slå så man har 1 och 1/2 dag på sig att få ut NZs slagmän.

Bet365 har liveodds på Pakistan till 1.22 just nu och jag tycker det är relativt korrekt satt, hoppas på vinst i vårt spel.
----

Sista Test-matchen mellan Bangladesh och Zimbabwe spelas idag, start 04:30. X2 till över 2.70 gillas, visst kommer Zimbabwe få det svårt men tror inte det blir enkelt att få ut spelare på planen i Chittagong. Spelade även Knights imorgondagens RamSlam-match, den har dock sjunkit en del och 2.44 känns inte direkt spelbart.
Gammal 2014-11-12, 19:25   #565

maddmaxs avatar

Standard

Cricketuppdatering:
Ingen höjdare att kolla på de första timmarna men efter att Pakistan lämnat över slagträna till NZ så gick det snabbt. Nya Zeeland har två wickets kvar men måste spela minst 90 overs till imorgon och det finns i princip ingen chans att de klarar det. Pakistan kommer vinna, har redan rättat den grön. Med det spelet inne är nu sheetet på sitt högsta nettoplus sedan start vilket är kul (lär väl endast vara temporärt men ändå).

RamSlam T20-matchen voidas efter regn. Kanske lika bra, Knights förlorade tossen och hade fått det svårt om mindre än 20 overs hade spelats.

När det gäller X2 på Zimbabwe så har Bangladesh spelat väldigt bra. Detta behöver inte nödvändigtvis påverka sannolikheten för X och spelet lever än i högsta grad. Jag hoppas att Zimbabwe kan stanna inne i mitten av plan länge imorgon (och övermorgon), vara metodiska när man slår och då kan vi få ett icke-resultat.

----
Tre nya golfspel ligger uppe inför turneringen i Mexiko som startar imorgon. Howell III spelar bra i södra breddgrader, Streb leder FedEx Cup och English har missat cutten i 2 av 3 starter, och MacKenzie känns tyngre än Svoboda (dock inte viktmässigt). Samtliga spel backas även av den statistik jag brukar använda mig av. Fore!

Senast redigerad av maddmax den 2014-11-12 klockan 19:30.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 12:27   #566

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 128
Standard

Sorry om jag är jobbig. Ny här osv. Men kan inte hitta spelen? Kan hitta Svoboda mot Swafford och MacKenzie mot Huh, men inte Svoboda mot MacKenzie?

Ursäkta.
duochjagitrafiken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 12:49   #567

Seebbos avatar

Standard

Jag antar att du inte spelar på Pinnacle för där finns den. Olika bolag har ju olika matchups.

Edit. Värt att nämna är väl att alla spel Maddmax lägger är just på Pinnacle.

Senast redigerad av Seebbo den 2014-11-13 klockan 16:48.
Gammal 2014-11-13, 13:15   #568

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag antar att du inte spelar på Pinnacle för där finns den. Olika bolag har ju olika matchups.

Visste inte jag. Tack! Glömde att jag hade Pinnacle
duochjagitrafiken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-13, 14:05   #569

Niteowls avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2106

Standard

Du kan se i Maddmaxs spreadsheet att det är på Pinnacle.
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:04   #570

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 3329
Standard

Nattens match Lakers - Spurs är rättad som förlust i ditt sheet. 51 jämnt borde vara en push.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td