Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-27, 20:15   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

V75-Kalmar 2 Jan

V75-spelarna får bara en dags vila efter winterburst innan det är dags för en riktig V75 omgång. Denna håller bättre klass än alla dessa extra V75or som nu körs och blir för min del den omgång kommande vecka som jag kommer lägga mest krut på. Går ju inte att läsa på allt ens när man är ledig om man inte ska bli helt spelförstörd. Drömmen vore att ingen sätter 7an nyårsafton. Då skulle väl tidernas jackpot delas ut i Kalmar denna omgång.

V75-1

Klass 1 försök som inte ser så lättlöst ut. Cruise favorit efter vinsten senast? Fick dock ett smörlopp då. Lite osäker på om den kan utnyttja springspåret.

Bravo Santana känns roligare. Det var den Cruise gick förbi på mållinjen senast.

Kan behövas fler . Ska bli kul att läsa på detta lopp.

V75-2

Lorelei Marie var ju ruggigt bra som 54 oddsare på Jägersro. 4a trots galopp efter det loppet var imponerande. Men är nog många som såg det tyvärr.

Starthästarna känns mest intressanta vid en första titt. Förutom Uhrbergs ska nog även främst Lövgrens fina Minnucci Zon passas.

Hillbilly Woodland har varit ute i tuffa lopp och kanske den som sticker ut på tillägg.

V75-3

Gulddivisionen blir väl inte mycket bättre än så här från till våren igen . Dragster blir nog klar favorit. Snabb ut och kanske kan svara Pastore Bob om Erik A vill men det har ju löst sig bra med lite snällare lopp. Sevilla är också duglig i detta sällskap. Känns väl inte som att så många fler kan vinna. Möjligtvis Monark Newman.

V75-4

Detta klass 2 försök håller ingen högre klass. Tror Demon Ima kan vara en spik. Har ju varit helt överlägsen vid de två raka vinsterna. Spåret dock sådär. Men vem i detta gäng är en seriös utmanare? Claw?

V75-5

Silverdivision över lång distans. Ingen högre klass. Tycker att Staro Leonardo sticker ut, men har i bakhuvudet att den är bäst barfota så får grubbla på det i veckan.

V75-6

Ännu ett diamantstoförsök för hästar av högre klass. Trevligt lopp. De tre på start verkar inte vara några stjärnor. Orlando gick bra igår. Lägger den först på första kollen men kan se åtminstone 4-5 till som nog bör streckas.

V75-7

Dagens roligaste spellopp. Bronsdivisionen över 1640 m auto. Kan bli ett rivigt lopp. Många bra hästar. Säger Mamba som söndagsvinnaren . Den var bra senast på Jägers i ett likadant lopp och inga dåliga hästar som var med där.

En kul omgång att sätta tänderna i för att vara januaris första omgång. Kör denna och en lördag till innan jag tar paus med travet fram till början av mars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5), HP (+5), Fagerdahlen (+20), asgaya3141 (+5), Grovport (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 09:50   #2

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Kan väl hoppas att 2021 är året då miljonvinsten kommer ochvarför då inte ta den redan i första omgången :-)

V75-1

Känns väl heltäckt på 1-2-4-7

V75-2

Ies Juvel imponerande innan galopperna senast. Antar att det var olycksfall i arbetet då den kommer ut igen. Är rapporterna bra är det spik...

V75-3

Dragster har ju verkligen imponerat, men spelvärdet är ju begränsat. Tar nog hellre betalt på Sevilla och spikar om denne inte blir favorit.

V75-4

Litar inte på Untersteiners bakom storfavoriter. Låser nog med Claw!

V75-5

Sir Henry är nog vinnaren om han håller toppformen. Brukar dock vara svårt att komma rätt på hästen, så känns som gjuten A-häst och garderas 3-4-9-10.

V75-6

Känns som ett tunt lopp, första Beluga West och där bakom 4-15.

V75-7

3an i spets 2an pressar i dödens. Kanske kan bjuda in Global Tailwind som gick starkt till slut senast.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 11:04   #3

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Sevilla 4 av 4 på kalmar
Gammal 2021-01-01, 11:30   #4

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4214
Standard

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Sevilla 4 av 4 på kalmar
Bra info på en av mina favorithästar!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 12:52   #5

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Jag slänger in ett par tidiga spel och hoppas på lite flyt travåret 2021.

Kalmar - Lopp 5, 2640m Volt
Placering - Topp 3:
T3 7 Cruise (2,66)

Kalmar - Lopp 7, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 3 Pastore Bob (2,64)

Kalmar - Lopp 10, 2140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 15 Ultra Bright (1,97)

Totalodds: 13,83

Kalmar - Lopp 5, 2640m Volt
Placering - Topp 3:
T3 7 Cruise (2,66)

Kalmar - Lopp 7, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 3 Pastore Bob (2,64)

Kalmar - Lopp 10, 2140m Volt
Vinnare:
15 Ultra Bright (4,70)

Totalodds: 33,01
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 13:02   #6

Standard

Lövgren

Kommer laddad idag. Kan bli hans dag...Tre vinster?
Gammal 2021-01-01, 13:49   #7

Shooters avatar

Standard

Ultra Bright har många att runda, men är ju bara bäst i det här gänget och känns som en kul spik till 18 %. Demon Ima är omgångens största favorit. Knepigt läge, men kanske får glida fram och överta ledningen. Claw har dock varit ute mot hyggligt motstånd och kanske inte är så lätt att slå. Svårt att bedöma hur bra Demon Ima står sig mot en sån. Lorelei Marie kan leda runt om, men då ska hon gå felfritt också. Minucci Zon och Ies Juvel är värst emot. Briljant Sensation har ett hopplöst läge och mycket ska klaffa om den ska ha något med utgången att göra. Annars står den sig tidsmässigt väldigt väl. Gulddivisionen tycker jag är rätt öppen. Dragster från förstaspåret och Sevilla (spets?) utanpå är såklart de första strecken i loppet, men det skulle kunna hända något här. Staro Leonardo är det mycket skrik på. Inte så farligt mycket streckad, men har ett lurigt spår. En spik klar, två om Demon Ima skulle framstå som klar. Därmed behöver jag 1-2 spikar till, beroende på hur jag gör.
Gammal 2021-01-01, 15:44   #8

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6289
Standard

Varningar:

v75-1 Shutupandscratchme 2%

Gillar distansen och kommer från seger. Stefan P Pettersson tränar. Har bra form på hästarna just nu.

v75-4 Silver Bullit 3% och Jori Boko 3%

Två nästagångare som kan skrälla om favoriten har en dålig dag.

v75-5 Hasty Helene 2%

Fredrik Perssons andrahäst är inte så dum. Står sig bra mot detta motstånd. Lopp i kroppen, där den avslutade fint. Kevin Oscarsson är en bra kusk.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 17:27   #9

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4786
Standard

Bara en kul rad för i morgon, Hur många rätt tror Forumet att jag får?
1 2 4 6 7 10
1
2
7
1
15
1 2 3 5 7 9 11 12

Vilka lopp är jag totalt fel ute på Kommer även att göra ett större med chansspik på Sir H.
Gotland (+5)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 18:12   #10

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
1 2 4 6 7 10
1
2
7
1
15
1 2 3 5 7 9 11 12

Vilka lopp är jag totalt fel ute på Kommer även att göra ett större med chansspik på Sir H.
Tycker du har en förnuftig rad att utgå från. Vettigt att strecka många i första, där jag tror det skräller. Jag streckar nog inte 10 utan tar med 11 och 12 samt de du streckat. I sista tar jag 2,3,5 och 6.
Lycka till på det nya året!
Melander (+5), Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 18:57   #11

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4805
Standard

Citat:
1 2 4 6 7 10
1
2
7
1
15
1 2 3 5 7 9 11 12

Sir Henry är en av mina favorithästar. Tidigare i karriären har han aldrig fungerat med skor men tyckte han såg riktigt fin ut innan han hoppade senast. Han måste träna riktigt bra eftersom de fortsätter starta honom. Tidigare i veckan var han anmäld med vanlig vagn men nu ser jag att de ändrat tillbaka till den amerikanska! Motståndet känns helt klart överkomligt så jag är också sugen på att spika honom. Spets och sen är det bara att mala på!
Melander (+5)
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 19:24   #12

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Sir Henry är en av mina favorithästar. Tidigare i karriären har han aldrig fungerat med skor men tyckte han såg riktigt fin ut innan han hoppade senast. Han måste träna riktigt bra eftersom de fortsätter starta honom. Tidigare i veckan var han anmäld med vanlig vagn men nu ser jag att de ändrat tillbaka till den amerikanska! Motståndet känns helt klart överkomligt så jag är också sugen på att spika honom. Spets och sen är det bara att mala på!
Vi bygger skulle behöva 1 spik till
Gammal 2021-01-01, 19:27   #13

Melanders avatar

Standard

Fel av mig vilken är Morgondagens bästa SPIK
Gammal 2021-01-01, 19:44   #14
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Kommer laddad idag. Kan bli hans dag...Tre vinster?
Huvudsaken är att han bränner imorgon - som han brukar göra, så fort han är betrodd.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 20:08   #15

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18422
Standard

Ofelia O.E kan väl vara värd ett streck, 3% visserligen bakspår på andra volten.
Hästen står fint inne på sin volt men har lite svårt att vinna med endast 1 seger under 2020, kanske man kan få ett fint platsodds.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 21:21   #16

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

2 Sevilla blir Lördagens stora skrik. De tyngsta betaltjänsterna basunerar ”spik” och lajven kommer haka på tåget och göra allt de kan för att haussa Sevilla som helt plötsligt är deras bästa drag och bästa värming

Vad ska vi gissa på att Sevilla slutar på för streckprocent?

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

Min gissning är att det slutar på

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%

Otroligt lågklassig Gulddivision i morgon. Man måste nog försöka hitta vinnare bakom Sevilla och Dragster om det ska bli någon utdelning att tala om på Lördag.
Gulddivisionen är ett av få nyckellopp denna vecka som styr utdelningen på V75 kraftigt.

Hittar jag inget bakom favoritduon så står jag nog över V75 och bara spelar. En TOP7 då jackpotten är rätt hög- det gick ju utmärkt förra veckan

Gareth Boko vann förra året denna tävlingsdag Gulddivisionen till 9ggr. Men då galopperade de mest spelade Stepping Spaceboy och Baron Gift.
Gareth ha vann bägge sina 2 lopp i Januari.

Sen börjar de bli jäkligt långsökta vinnare

3 Pastore Bob har jag räknat som ickevinnare och föredetting länge nu.

8 Monark Newman har trist utgångsläge och har inte vunnit ett förstapris på 150K eller mer sen 2017..

Får se hur jag gör i morgon.

Får man Dragster till 30% eller lägre så kanske det blir Spik.

Senast redigerad av Basse den 2021-01-01 klockan 21:22.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 21:28   #17

Melanders avatar

Standard

Nu är du väl ute på cykeln Skräll i övriga ?
Gammal 2021-01-01, 21:30   #18

Melanders avatar

Standard

Kör ett lås och stor gadd med pilkastning i vissa lopp så har du dina miljoner Basse
Gammal 2021-01-01, 22:00   #19

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Kör ett lås och stor gadd med pilkastning i vissa lopp så har du dina miljoner Basse
Jag tror ju inte på skräll i guld. Det är det som är problemet den här omgången.

Nästan alla som spelar V75 till Kalmar kommer ta med Dragster och/eller Sevilla sen spika 7 Demon Ima i avd4.

Då då blir det svårt att få någon högre utdelning på V75 så jag funderar på att stå över omgången.

Jag vill ha minst ett ställe som jag tror hårt på att en stor favorit troligen kan vältas för att jag ska spela. Nu känns det som om man sätter avd 3 och 4 på
2x1 streck och då kan jag lika gärna stå över omgången.

Det är inte så att man har abstinens att spela V75 direkt efter Winterburst direkt.

Lycka till om du spelar
Gotland (+5)

Senast redigerad av Basse den 2021-01-02 klockan 03:00.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 22:29   #20

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
2 Sevilla blir Lördagens stora skrik. De tyngsta betaltjänsterna basunerar ”spik” och lajven kommer haka på tåget och göra allt de kan för att haussa Sevilla som helt plötsligt är deras bästa drag och bästa värming

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%

Otroligt lågklassig Gulddivision i morgon. Man måste nog försöka hitta vinnare bakom Sevilla och Dragster om det ska bli någon utdelning att tala om på Lördag.
Gulddivisionen är ett av få nyckellopp denna vecka som styr utdelningen på V75 kraftigt.

Hittar jag inget bakom favoritduon så står jag nog över V75 och bara spelar. En TOP7 då jackpotten är rätt hög- det gick ju utmärkt förra veckan

Gareth Boko vann förra året denna tävlingsdag Gulddivisionen till 9ggr. Men då galopperade de mest spelade Stepping Spaceboy och Baron Gift.

8 Monark Newman har trist utgångsläge och har inte vunnit ett förstapris på 150K eller mer sen 2017..

Angående Gareth boko så var det ingen bluffseger när han vann denna tävlingsdag förra året. Han knäckte favoriten från dödens som galopperade som slagen och höll säkert ifrån sig Olle rols som fått andra ytter. Då precis som nu hade han ett lopp i kroppen efter ett halvårs frånvaro. Tycker normalt sett att han är en betydligt tuffare häst än dragster...
Basse (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-01, 23:44   #21

Sharp$: 2011
Standard

Undrar om ordinarie bookmakers har julledigt?

Fick 6.5 på Dark Roadster igår på Bet365!

Arvid S.H är ju långt ifrån någon klarning, men 17ggr?

5ggr på omgångens snackhäst Lorelei Marie...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 00:58   #22

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Schhh låt dem ha semester ett tag till

10 Shutupandscratchme V751 går bra på långt, segstark sak som håller farten bra, kanske inte räcker till vinst här, men med förmodad körning i början mellan 1 6 och 7 så kan de bli trötta ben på en del till slut.. 7,9 plats på sve spel är ju inte fel!

12 First One in i samma lopp trodde jag de flesta skulle missa, men tydligen var dem mer med på noterna där, 2,5 på plats på Bet365 och 2,63% på Sve Spel var ungefär hälften av vad jag trodde på.. surt...

Avd 4 hitta jag en kul med, Visst vinner Demon Ima felfri, men helt kan man väl inte lita på den än och bättre hästar än den har missat till 77%...
Kommer den bort är det öppet, då tycker jag 6 Alibi är en av de tidigaste bakom, bra 2a bakom Omega Superstar senast, bra innan med, startsnabb.... 110 ggr som vinnare är lite överdrivet kan tyckas, får ett lillspel av mig. Samt 11 ggr plats är taget alla dagar i veckan!

6 Zoko Lane avd 5 kan ju massor, ett lopp i kroppen, kanske behöver mer, men 42 ggr Vin på Sve spel mot 15 ggr på Bet365 är ändå stor skillnad.. får en pytteliten chanspeng med.
Gammal 2021-01-02, 01:06   #23

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Just nu:

1 Dragster 41%
2 Sevilla 30%

2 Sevilla 45%
1 Dragster 29%

Guld är trist ja, 1 2 9 kan vinna, jag tar alla 3 och hoppas på den minst spelade =)

Dock, det är ju gott om andra skrällvänliga lopp?

Avd 1,7,2 och 5 är för mig iaf väldigt ovissa, säkert 7-8 hästar i varje lopp där som kan vinna ! Avd 6 inte helt lätt heller även om det står mellan 4-5 st där bara kanske.

Dessutom, är Demon Ima verkligen sådär stenklar till 77%?
2 Claw tar den aldrig spets från, och Kim lär inte släppa till Johan precis med värsta motbudet! Ska vara om 6an dyker till spets då och släpper till 7 men annars blir det dödens, och då ska den plocka ner 2an och stå emot för formtoppade nr 10 med vässad utrustning med....

Bäst chans= Ja! 77%= Bara löjligt.
40-45% mer rimligt med tanke på troligt loppscenario.

Jag tror på hög utdelning, säkert över 500 000 iaf!
Men jag har haft fel många ggr förr hehe.

Lycka till om du väljer att spela ändå=)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 02:44   #24

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Tycker 8 Taxi Out är intressant i öppna V75-1. Snabb ur volten och kommer få rygg på ledaren 1 Bravo Santana eller sämst 3:e inv om inte BS håller upp ledningen. Spårsnål resa oavsett som är så värdefullt över lång distans och han kan avsluta rappt. Att han är segerlös är iofs inget plus, men någon gång vinner den och det får gärna bli imorgon (eller idag blir det ju)

Senast redigerad av NicklasA den 2021-01-02 klockan 02:45.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 05:26   #25

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5959
Standard

Beluga West skall strykas enligt Spelvärde.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 07:16   #26

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 07:09
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 16:20
Kostnad: 189,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6, 11 (7, 2)
2: 13 Hillbilly Woodland (3, 7)
3: 1 Dragster (2, 9) Tackar för %
4: 1, 2, 4, 5, 7, 10 (11, 12)
5: 10 Mr Perfection (1, 3)
6: 1, 4, 15 (7, 10)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11 (9, 12)

3x1x1x6x1x3x7 = 378 rader.
378 x 1 x 0,50 kr = 189,00 kr.
Totalt: 189,00 kr.
Rättningskod: CMF WDK MVJ
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:37   #27

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1115
Standard

Kalmar bjuder till en V75a efter winter burst. Känner att de kommer ge ganska bra men att det inte kommer vara en enkel rad ändå. Förlorar johan som är den som bränner mest favortier tillsammans med jorma så blir de pengar idag. Så jag får lita på statistiken i det här fallet.

avdelning ett. Lite smålurigt lopp med voltstart men jag tror tyvärr de kommer bli enkelt. Bravo santan med stefan persson kommer ha respekt med sig. Tar man inte ledningen direkt så tror jag cruise släpper och även kaj säkert släpper. Så jag går på de bästa hästen med högst segerprocent där många ej kommer våga spika.

avdelning 2. Stolopp och där de brukar hända saker men jag tror kanske de går att gå kort utsn att vara säker men tycker loppet är lite ojämnt. Skulle säga att de står mellan 1-7-13-14. Hoppar lövgren i detta lopp som ej kommer få spets och är favorit.

avdelning3 känns som kanske de står mellan 3 hästar som höjer sig. 1-2-9 och tar även med ulf på 8 som kag gillar till låg procent.

avdelning4 är storfavoriten som bränt 3 ggr som favorit kommer ej till spets då jag tror kuskar vill fölla den. Speciellt kim är en lurig en. Johan bränner med denna. 2-7-10 tror jag man kommer långt på. Tror 10 bara vinner med biken nu igen.

avdelning5 där tror jag fortune mearas bara tar ledningen och sen vem ska driva tempo? Så då tror jag den rinner undan. Spik.

avdelning 6 känns lite öppet ocj dwt är ston igen. Men hittar några som jag gillar mer och chansar. 2-4-8-10-15

avdelning 7: är svårast idag men jag går på 3-5-6-11 och hoppas de räcker men den som har råd måla på.

skulle säga att ni som har mer pengar gardera upp 2,6,7 och kanske ta med 9 i 5e.

det är mina tankar. Systemet finns här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:23   #28

Standard

First One In

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Schhh låt dem ha semester ett tag till

10 Shutupandscratchme V751 går bra på långt, segstark sak som håller farten bra, kanske inte räcker till vinst här, men med förmodad körning i början mellan 1 6 och 7 så kan de bli trötta ben på en del till slut.. 7,9 plats på sve spel är ju inte fel!

12 First One in i samma lopp trodde jag de flesta skulle missa, men tydligen var dem mer med på noterna där, 2,5 på plats på Bet365 och 2,63% på Sve Spel var ungefär hälften av vad jag trodde på.. surt...

Avd 4 hitta jag en kul med, Visst vinner Demon Ima felfri, men helt kan man väl inte lita på den än och bättre hästar än den har missat till 77%...
Kommer den bort är det öppet, då tycker jag 6 Alibi är en av de tidigaste bakom, bra 2a bakom Omega Superstar senast, bra innan med, startsnabb.... 110 ggr som vinnare är lite överdrivet kan tyckas, får ett lillspel av mig. Samt 11 ggr plats är taget alla dagar i veckan!

6 Zoko Lane avd 5 kan ju massor, ett lopp i kroppen, kanske behöver mer, men 42 ggr Vin på Sve spel mot 15 ggr på Bet365 är ändå stor skillnad.. får en pytteliten chanspeng med.
Har jag lirat på raket på ATG. Bättre odds troligen. Kan vinna det här om i normal författning. (Hmm, sjönk just nu nästan 4 ggr, någon lassade...)

Senast redigerad av valo den 2021-01-02 klockan 09:39. Anledning: tillägg
Gammal 2021-01-02, 09:39   #29
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Favoriten Nr 1 Bravo S. struken. Vågar man ta ställning och chansspika Cruise med Calle nu ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:50   #30

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Hade en sådan tanke redan innan favoriten blev struken. Men tar sig Cruise förbi LL Royal från början?

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Favoriten Nr 1 Bravo S. struken. Vågar man ta ställning och chansspika Cruise med Calle nu ?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:50   #31

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Trav är ju roligt när man skriker ut Valkyria K på nyårsafton och det kan inte börja bättre på V75.
Men resten av dagen stryker vi ett streck över.
Nya tag och nya rackarrökare.

Avd 1 nr 11 MT Oscar. 5%
Har varit ute i tuff konkurrens och Malmkvist är uppåt, möter inga jättedjur.

Avd 2 nr 15 Ella Pace 1,5% Mitt bästa drag
Kommer från försöksvinst och final på Solvalla, Oscar låter uppåt,
åker från Gävle, den är given på kupongen.

Avd 4 nr11 Jori Boko 2,5 %
Erik Adielsson upp i sulkyn. Har gått bra och Svanberg verkar lite uppåt om Johan sitter och kör med bly i händerna och att man inte bara släpper favoriten till spets. Så biter Jori Bokos spurt med de krafterna han hade kvar sist.
Kör runt som Erik..

Bästa spiken
Avd 6 nr 15 Ultra Bright.

Erik igen, han får en bra eftermiddag.

God tur
viking90 (+5), Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:51   #32

Standard

Conrad har likt många andra tränare/kuskar börjat med att förmedla sina tankar om hästen form och dylikt via twitter...Finns en hel del tränare som ger utförliga "rapporter" numera på twitter!

Connie är optimistisk angående Gareth Boko (Connie är väl kanske överlag optimistik)..
"9 Gareth Boko (V75-3) blev stum till slut i comebacken, men har mått bra av loppet. Har känts betydligt bättre i jobben efter det, speciellt i sina två senaste, och han närmar sig sin toppformen. Norskt, rycktussar och amerikansk jänkarvagn. Ska räknas!"

Stefan Persson trodde på bra chans med Bravo Santana som nu dock är struken...Han varnar lite för Call me Brodda i sista. "7) CALL ME B fick välförtjänt utdelning på sin fina form sist. Snabb ut och obesegrad i ledn då taktik är given. Möter ju tuffare motstånd nu men hon är bra oxå! "

Johan Untersteiner har bytat bort sin röda dress?!?!?! Mot en svart med Cash Buddy logo så tar väl nåt lopp innan man vänjer sig med det...."Låna pengar utav oooooss, klicka in på Cash Buddy punkt se...."

Lycka till idag!
Gotland (+5), NicklasA (+5)
Gammal 2021-01-02, 09:56   #33

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Conrad har likt många andra tränare/kuskar börjat med att förmedla sina tankar om hästen form och dylikt via twitter...Finns en hel del tränare som ger utförliga "rapporter" numera på twitter!

Connie är optimistisk angående Gareth Boko (Connie är väl kanske överlag optimistik)..
"9 Gareth Boko (V75-3) blev stum till slut i comebacken, men har mått bra av loppet. Har känts betydligt bättre i jobben efter det, speciellt i sina två senaste, och han närmar sig sin toppformen. Norskt, rycktussar och amerikansk jänkarvagn. Ska räknas!"

Stefan Persson trodde på bra chans med Bravo Santana som nu dock är struken...Han varnar lite för Call me Brodda i sista. "7) CALL ME B fick välförtjänt utdelning på sin fina form sist. Snabb ut och obesegrad i ledn då taktik är given. Möter ju tuffare motstånd nu men hon är bra oxå! "

Johan Untersteiner har bytat bort sin röda dress?!?!?! Mot en svart med Cash Buddy logo så tar väl nåt lopp innan man vänjer sig med det...."Låna pengar utav oooooss, klicka in på Cash Buddy punkt se...."

Lycka till idag!
Johan U gör reklam för smslån när han kör travlopp, känns helrätt..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:59   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Ja, reagerade också på det borde ju funnits betydligt bättre alternativ på företag att promota.
TOBYTYKE (+5)
Gammal 2021-01-02, 10:07   #35

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5755
Standard

Citat:
Ja, reagerade också på det borde ju funnits betydligt bättre alternativ på företag att promota.
Har ni koll på om det är mycket pengar som kuskarna får i reklamarvode?
Gammal 2021-01-02, 10:16   #36
Gus

Guss avatar

Standard

Är lite orolig för distansen också vad gäller Cruise, vilket BG framhåller i Björnkollen. Nr 4 Jaxon VS har ju fått en "motorväg" att volta på iom strykningarna. Den är bättre lämpad för distansen. Vad gäller Kajan är väl hans körform under isen f n. - men någon gång vänder det ju.
Hur som haver kommer man långt med 2-4-6-7.
Gammal 2021-01-02, 10:20   #37
Gus

Guss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Har ni koll på om det är mycket pengar som kuskarna får i reklamarvode?
För de större kan ett sponssamarbete dra in en halv miljon och uppåt. Inte bara kanske i reda pengar. Det kan vara leasingbilar, inköp av dresser och material mm.
Gammal 2021-01-02, 10:33   #38

Standard

Mkt omdömeslöst i min bok. Sell-out a la Zlatan.

Citat:
Gammal 2021-01-02, 12:07   #39

Standard

Nytt V75 år och 52 nya system till en årskostnad om 78', då systemen ligger kring 1500 kr. Dagens system blir - som Basse säger - två favoritspikar och hopp om att några av skrällarna i systemet höjer utdelningen.

1) 2,4,6,7,11,12 r10-5 (mycket talar för att Li Hanné tränade 6 leder SoS. Han har fått snälla lopp/haft otur och senast punka i tre km. Ser formstark ut och är efter strykningarna tänkbar spik till 15 %. Stallet tror mycket på 2. Favoriten 7 är möjligen ute på för lång distans. Vill inte åka ut i första och garderar ordentligt)

2) 1,3,7,9,10,13,14 r5-6 (har inte kollat hur Uhrberg tippar sig själv med 1 - men den är tidig. Även favoriten 3 skall med från startfållan, men hon har bara gjort fyra starter i livet och skall garderas. Tror att några med tillägg är vassast över upploppet. Garderas)

3) 1 r2-9 (Roger är bra som tränare och Erik passar perfekt på 1 Dragster. Får bli spik. Den som vill känna sig säker tar även med 2 och 9)

4) 7 r10-2 (endast galopp emot dagens största favorit 7. Jag spikar för att kunna få med skrällar i andra lopp)

5) 1,3,9 r4-7 (1 har blivit favorit. Westholm säger, att han är stallets bästa vinstchans. 3 har tagit två raka segrar i ny regi - har dock aldrig vunnit på lång distans. 9 har jag jagat länge)

6) 4,5,8,10,11,15 r2-1 (15 är tuffaste stoet och kan runda alla. Favoriten 4 är härdad i hårda sällskap men vinner inte ofta. Björn menar, att 8 är stallets bästa vinstchans. Detta är ett svårlöst stolopp, som skall garderas)

7) 2,3,5,6 r1-11 (1 håller inte ledningen och kommer därför inte med på lappen. 3 eller 6 tar ledningen. Favoriten 2 kommer från två raka segrar. 5 trampade av sig en sko och kan återuppta segerraden om formen sitter där)

Kostar 1512:-. God Tur Alla Sharpsare! Det här blir vårt år!
Gammal 2021-01-02, 12:16   #40

Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Mkt omdömeslöst i min bok. Sell-out a la Zlatan.
Cash Buddy ett i mängden av bolag som erbjuder snabba små-lån till
astronomiska räntor, hela affärside’n är att låntagaren inte skall
kunna betala tillbaka i tid, då växer skulden exponentiellt på mycket
kort tid och mycket snart hamnar låntagaren i livslång skuldsättning.
Och med hjälp av Kron-Calle sköts indrivningen månadsvis automatiskt.
Vi talar enorm ROI på utlånat kapital till klienter som med all sannolikhet
aldrig blir skuldfria efter att ha blivit kund hos Cash Buddy.

Bolag som Cash Buddy mfl lever i symbios alla de privata spelbolag som
poppade upp som svampar ur marken efter det att civilminister Ardalan
Shekarabi avvecklade statens spelmonopol, istället för att som i Norge
hota banker och kreditinstitut med skyhöga böter om de tillät de
privata spelbolag och deras kunder att använda krreditinstitutens
betalningstjänster.

Då jag absolut noll förtroende för Ardalan Shekarabi (googla den
mannens hantering av medel i SSU, att han undgick åtal har
enl mig bara att göra med att man ville begränsa skandalen)

Jag vet vilka enorma summor (vi pratar miljarder) det handlade om för de privata
spelbolagen på Malta och Cypern mfl platser att få Ardalan Shekarabi att
lobba för en avveckling av spelmonopolet.

Min helt personliga undran är på vilket sätt smörjde de honom?

Har kursare som blivit miljadärer på avvecklingen av statens spelmonopol
glädjen saknade gränser när dagen kom och när monopolet försvann,
det finns helt klart ett intresse från spelbolagen, om tillgång på snabba
krediter och flera ägs direkt eller indirekt av bolag på Malta och Cypern.

Tanken är att speltorskarna som spelat bort sitt liv till ekonomisk ruin
lätt skall få låna tillbaka små summor av dina bortspelade pengar till
ocker-ränta och då fortsätter de generera pengar fast de tvingats stänga
av sig själva från fortsatt spel och leva på existensminimum medans
kronofogden fortsätter plockar av dem pengar till spelbolagen
via bolag som Cash Buddy som gäldenär livet ut eller fram till en
skuldsanering.

Att Ardalan Shekarabi bistod spelbolagen i avvecklandet av monopolet var förväntat och
är en sak, men att Johan Untersteiner skulle låta sig köpas som reklampelare
åt ockrare hade jag aldrig trott.

Jajjan
mr_stylez (+5), valo (+10), incitatus (+11), asgaya3141 (+4), basiak (+20)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 12:19   #41

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Fredrik Persson säger sig ha sin bästa chans i första (och var det även innan strykningarna), att UO kör gör det inte sämre...tycker 7,50 på bet365 går att prova...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 12:20   #42

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

V75-1: Två viktiga strykningar gör att det blivit gott om plats för 7 Cruise längst ut. Han står bäst inne i loppet, han har form, motståndet ser inte skräckinjagande ut, jag spikar!

V75-2: Ett öppet lopp, jag rankar Briljant Sensation först, men när strecken målas ut har jag alla de fyra favoriterna, precis som kollektivet. Jag fyller på med 5 och 9, och kostar dessutom på mig ett lyxstreck på Ella Pace som från ett helt omöjligt läge säkert kommer göra ett bra jobb och kriga om en plats, men drömma kan man ju.

V75-3: Erik Adielsson och Dragster kommer förhoppningsvis fortsätta genom vintern att skörda framgångar. Det här är en oerhört bra häst som körts av en lallare av helt ofattbara dimensioner i sulkyn tidigare. Solklar spik idag.

V75-4: Många spikar Demon Ima, men inte jag. 1, 2, 4 & 10 åker med på kupongen, Demon Ima lämnas utanför! I mina ögon borde Demon Ima ha 45-50% streck på sig, inte nästan 80%.

V75-5: Jag och kollektivet är överens. 1, 3, 4 & 9

V75-6: Orlando var länge ett spikalternativ innan strykningarna i första som öppnade för Cruise istället. Nu hoppas vi att stona gör sin plikt och skräller lite lagom. 4, 8, 10, 11, 14, 15.

V75-7: Jag må ha en annan inbördes ordning på dem än kollektivet, Inertial först i ranken, men vi är överens om vilka sex som är främst. 1, 2, 3, 5, 6, 9 är dem jag förlitar mig på när säcken skall knytas samman och pengarna fördelas.

Systemet
V75-1: 7 Cruise
V75-2: 1, 3, 5, 7, 9, 14, 15
V75-3: 1 Dragster
V75-4: 1, 2, 4, 10
V75-5: 1, 3, 4, 9
V75-6: 4, 8, 10, 11, 14, 15
V75-7: 1, 2, 3, 5, 6, 9
4032 rader
Gammal 2021-01-02, 12:53   #43

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Cash Buddy ett i mängden av bolag som erbjuder snabba små-lån till
astronomiska räntor, hela affärside’n är att låntagaren inte skall
kunna betala tillbaka i tid, då växer skulden exponentiellt på mycket
kort tid och mycket snart hamnar låntagaren i livslång skuldsättning.
Och med hjälp av Kron-Calle sköts indrivningen månadsvis automatiskt.
Vi talar enorm ROI på utlånat kapital till klienter som med all sannolikhet
aldrig blir skuldfria efter att ha blivit kund hos Cash Buddy.

Bolag som Cash Buddy mfl lever i symbios alla de privata spelbolag som
poppade upp som svampar ur marken efter det att civilminister Ardalan
Shekarabi avvecklade statens spelmonopol, istället för att som i Norge
hota banker och kreditinstitut med skyhöga böter om de tillät de
privata spelbolag och deras kunder att använda krreditinstitutens
betalningstjänster.

Då jag absolut noll förtroende för Ardalan Shekarabi (googla den
mannens hantering av medel i SSU, att han undgick åtal har
enl mig bara att göra med att man ville begränsa skandalen)

Jag vet vilka enorma summor (vi pratar miljarder) det handlade om för de privata
spelbolagen på Malta och Cypern mfl platser att få Ardalan Shekarabi att
lobba för en avveckling av spelmonopolet.

Min helt personliga undran är på vilket sätt smörjde de honom?

Har kursare som blivit miljadärer på avvecklingen av statens spelmonopol
glädjen saknade gränser när dagen kom och när monopolet försvann,
det finns helt klart ett intresse från spelbolagen, om tillgång på snabba
krediter och flera ägs direkt eller indirekt av bolag på Malta och Cypern.

Tanken är att speltorskarna som spelat bort sitt liv till ekonomisk ruin
lätt skall få låna tillbaka små summor av dina bortspelade pengar till
ocker-ränta och då fortsätter de generera pengar fast de tvingats stänga
av sig själva från fortsatt spel och leva på existensminimum medans
kronofogden fortsätter plockar av dem pengar till spelbolagen
via bolag som Cash Buddy som gäldenär livet ut eller fram till en
skuldsanering.

Att Ardalan Shekarabi bistod spelbolagen i avvecklandet av monopolet var förväntat och
är en sak, men att Johan Untersteiner skulle låta sig köpas som reklampelare
åt ockrare hade jag aldrig trott.

Jajjan
Innan dess att man införde ett licenssystem så var det fritt fram för utländska spelföretag att håva in pengar från svenska spelare. Då var det grönt ljus för ännu fler företag som Cash Buddy att dundra på utan någon som helst kontroll, och de behövde inte skatta i Sverige. Nog om detta.
valo (+10)
Gammal 2021-01-02, 13:04   #44

Standard

Citat:

Lycka till idag!
Det är ju kanon!! Och en som är grym på info är just Stefan Persson, som du nämnt. Kortfattat om sina uppsittningar och även ibland en snabb kommentar om andra hästar i loppen om han har kört dem tidigare. Även Wäjersten gör det bra (har säkert glömt flera andra)
viking90 (+10)
Gammal 2021-01-02, 13:45   #45

Standard

Jag spikar 9 Gareth Boko och 1 Sir Henry P. Hill idag. Båda tränarna låter positiva och hoppas 1 SHPH kan hålla ledningen och spåra runt om. Är ju ändå ganska snabb ut, men kommer oavsett få en perfekt resa. I guld hoppas jag 9 GB har tillräckligt med form för att ta ner dessa hästar. 1 Dragster och 2 Sevilla är ju bra men tycker ändå de fortfarande känns lite som ”silverhästar” och hoppas 9 GB kan utnyttja det, bara det klaffar lite.
Gammal 2021-01-02, 14:06   #46

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Lillieborg...Så jääääääääääääävla tröttsam!

Oavsett vilken lus det handlar om: är det Sture,den bästa hästen,Sture, du nånsin tränat,Sture? Har han,Sture, nånsin varit bättre,Sture?Tror du Sture, att du vinner Sture? Hur OPTIMISTISK Sture,är du Sture?
Migge (+10)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 14:08   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Lillieborg...Så jääääääääääääävla tröttsam!

Oavsett vilken lus det handlar om: är det Sture,den bästa hästen,Sture, du nånsin tränat,Sture? Har han,Sture, nånsin varit bättre,Sture?Tror du Sture, att du vinner Sture? Hur OPTIMISTISK Sture,är du Sture?
Nästan lika tröttsamt som att nästan alla dina inlägg är så väldigt positiva

Gott nytt på´re!
Gammal 2021-01-02, 14:14   #48

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52689
Standard

Jens Sjödèn V75 Kalmar lördag på Service Plays
Henkezan (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 14:16   #49

Standard

Citat:
Nästan lika tröttsamt som att nästan alla dina inlägg är så väldigt positiva

Gott nytt på´re!
Står det i forumets stadgar att inläggen måste vara positiva?Och för vem?
viking90 (+500)
Gammal 2021-01-02, 14:24   #50

Standard

Citat:
Vilken retur, smash bara jag viker ner mig!
Gammal 2021-01-02, 14:27   #51

capones avatar

Sharp$: 13389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag spikar 9 Gareth Boko och 1 Sir Henry P. Hill idag. Båda tränarna låter positiva och hoppas 1 SHPH kan hålla ledningen och spåra runt om. Är ju ändå ganska snabb ut, men kommer oavsett få en perfekt resa. I guld hoppas jag 9 GB har tillräckligt med form för att ta ner dessa hästar. 1 Dragster och 2 Sevilla är ju bra men tycker ändå de fortfarande känns lite som ”silverhästar” och hoppas 9 GB kan utnyttja det, bara det klaffar lite.
Gareth Boko blir min med

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 14:30   #52
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6371
Standard

Slänger in dagens bästa 0%are för den som letar megadeg!

Hemmaekipaget 5 Glimmablixten är ganska rask ut och har fått ett av de bästa spåren.
Stack till spets senast men släppte efter 500 på 10,5. Fick sedan perfekt lucka och avslutade raskt till finfina vinnaroddset 43 ggr pengarna.

Visst, helt annat motstånd nu men till en halv procent kan det vara ett roligt streck!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 14:35   #53

Standard

Citat:
Tack fär Sharpsen viking 90!

Jag är fullt medveten om att jag som oftast är negativ i mina inlägg.
Och det med flit då det kryllar här av "förståsigpåare" som alltid tar kuskarna,banrapportörerna och bandomarna i försvar då "de är ju bara människor", "det är mänskligt att fela" och "tror du att du gjort ett bättre jobb själv" o.s.v.
Bobby Möller,Robin Hedström och Lillieborg t.ex.
Vilka kurser har de gått för att ha de jobb de har? Matteus har naturligtvis sprungit i pappas stall i stället för att tillgodogöra sig lite kunskap på engelskalektioner i skolan...
Beröm kan jag ge till Lugauer som lärt sig svenska m. bra till skillnad från Kontio.
I´ll be back!
Gammal 2021-01-02, 14:40   #54

Standard

V4
Inlämnat: 2021-01-02, 12:11
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8 (7, 12)
2: 4, 5, 7 (12, 9)
3: 2, 4, 5, 6, 7, 9 (10, 1)
4: 7 The Lucky One (4, 13)

2x3x6x1 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Gammal 2021-01-02, 14:42   #55

Standard

Citat:
Tack fär Sharpsen viking 90!

Jag är fullt medveten om att jag som oftast är negativ i mina inlägg.
Och det med flit då det kryllar här av "förståsigpåare" som alltid tar kuskarna,banrapportörerna och bandomarna i försvar då "de är ju bara människor", "det är mänskligt att fela" och "tror du att du gjort ett bättre jobb själv" o.s.v.
Bobby Möller,Robin Hedström och Lillieborg t.ex.
Vilka kurser har de gått för att ha de jobb de har? Matteus har naturligtvis sprungit i pappas stall i stället för att tillgodogöra sig lite kunskap på engelskalektioner i skolan...
Beröm kan jag ge till Lugauer som lärt sig svenska m. bra till skillnad från Kontio.
I´ll be back!
Vi bandomare har fortfarande läget under kontroll(diskningar för galopper), det är måldomarna ute i landet som haft en hel drös märkliga/svåra domslut senaste tiden...
Gammal 2021-01-02, 14:43   #56

mr_stylezs avatar

Standard

Inleder med en fin V4 för lite extrapengar =)

V4
Inlämnat: 2021-01-02, 14:42
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 14:45
Kostnad: 324,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 7, 8 (12, 11)
2: 5, 7, 9 (12, 4)
3: 7, 9 (4, 6)
4: 2, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 14, 15 (5, 12)

3x3x2x9 = 162 rader.
162 x 1 x 2,00 kr = 324,00 kr.
Totalt: 324,00 kr.
Gammal 2021-01-02, 14:46   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vi bandomare har fortfarande läget under kontroll(diskningar för galopper), det är måldomarna ute i landet som haft en hel drös märkliga/svåra domslut senaste tiden...
Slarvigt av mig att specificera just bandomarna. Du har helt rätt.
Gammal 2021-01-02, 14:47   #58

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2649
Standard

chansar hejvilt

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 14:44
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 M.T.Oscar (7, 6)
2: 3, 7, 13, 14, 15 (1, 9)
3: 1, 9 (2, 3)
4: 2, 4, 7, 10, 11 (1, 5)
5: 2, 3, 4, 6 (1, 9)
6: 15 Ultra Bright (4, 10)
7: 2, 3, 5, 9 (6, 1)

1x5x2x5x4x1x4 = 800 rader.
800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: GKB SHC JPJ
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 14:57   #59

Standard

Avd1: 10 Shutupandscratchme - Nobleflash, mr_stylez 11 MT Oscar - kocken14
Avd2: 13 Hillbilly Woodland - olle 14 Brilijant Sensation - Viroid 15 Ella Pace - kocken14
Avd3 9 Gareth Boko - travanalys
Avd4 2 Claw - olle, shooter, Espo 5 Glimma Glixten - Gotland 10 Silver Bullit - Nobleflash, cicikor
Avd5 1 Sir Henry P Hill - Melander, SakanAA
Avd6 15 Ultra Bright - shooter, kocken14
Avd7 6 Inertial - mackpeter
V75
Inlämnat: 2021-01-02, 14:56
Snackisen
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 10, 11 (8, 12)
2: 1, 3, 7, 13, 14, 15 (5, 9)
3: 1, 2, 9 (8, 7)
4: 2, 5, 7, 10 (4, 8)
5: 1 Sir Henry P.Hill (3, 4)
6: 15 Ultra Bright (10, 4)
7: 2, 5, 6, 9 (3, 1)

5x6x3x4x1x1x4 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Min kostnad: 720,00 kr x 4/50 = 57,60 kr
Rättningskod: FMB WHH MPG
Gammal 2021-01-02, 15:09   #60

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3243
Standard

Hej

V75

6
1,7
1
7
1,2
4,6,10,15
3,6,11
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 15:19   #61

Sharp$: 6492
Standard

Utan att läsa nått tips så lägger jag dessa rader

6
1-3-7-14
2
2-4-7-10-11
1-3-4-5-9
4-15
2-6

200 kronor
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 15:24   #62

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

Tror Lövgren bränner brett idag. Så medioker kusk. Han har redan bestämt sig för ryggen på Dragster det hörs och sedan får man spekulera i lucka och om den är snabb nog. Nyckeln är om 9an tar dödens och pressar men det tror inte jag i andra starten. Man bygger mod och siktar på toppform och Guld vinster senare i vinter.

Tror på walk in the park för Dragster
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 15:30   #63

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Tror Lövgren bränner brett idag. Så medioker kusk. Han har redan bestämt sig för ryggen på Dragster det hörs och sedan får man spekulera i lucka och om den är snabb nog. Nyckeln är om 9an tar dödens och pressar men det tror inte jag i andra starten. Man bygger mod och siktar på toppform och Guld vinster senare i vinter.

Jag måste ändå ge ett plus till Lövgren för att han svarar ärligt om vad han tror. Lutar också åt att Dragster (om den inte blir för het) leder runt om.
Gammal 2021-01-02, 15:32   #64

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Då är vi två.

edit: Erik A är alldeles för formstark för att missa idag.
Han åker med i första loppet och i guld.
Spikarna blir Sir Henry P Hill & Mamba

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2021-01-02 klockan 15:39.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 15:38   #65

Standard

Lövgren kanske inte är den bästa kusken, men hästarna verkar gå bra idag. Förlorade ju förvisso med den knappa favoriten, men den gick bra över upploppet i v4-3. Gusto var inte dålig i v4-2. Blev lite för tufft att vinna mot en stark häst i ledningen. Fick gå i tredje länge.

Några toppkuskar saknas ju även idag, så om hästarna är i form i några skiktade lopp tror jag iallafall på bra prestationer från dem. Vilket kan räcka rätt så långt. Spikar ingen av Sevilla eller Staro Leonardo, men jag tänker inte åka på någon av dem.

Bara mina tankar.
Gammal 2021-01-02, 15:44   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Då är vi två.

edit: Erik A är alldeles för formstark för att missa idag.
Han åker med i första loppet och i guld.
Spikarna blir Sir Henry P Hill & Mamba
Kan säkert vara så, men för min del får han gärna missa i guld men vinna något annat Lycka till
Fagerdahlen (+20)
Gammal 2021-01-02, 15:45   #67

Sharp$: 1133
Standard

.... ehh
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 15:47   #68

Shooters avatar

Standard

Erik tycker att det är lite skevt att han är favorit i Guld, hmm!
Gammal 2021-01-02, 15:58   #69

Standard

Lövgren

Verkar ha torrt på fötterna idag...
Gammal 2021-01-02, 15:58   #70

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

75% på Ima det är skevt det! Kompenserar ju inte ens för galopprisken. Dennis 1%, SG 0%, One Deep 2%. Det är i det där loppet man ska hämta pengarna idag.

Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:02   #71

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:00
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 315,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 L.L.Royal (7, 2)
2: 1, 3, 5, 7, 9, 10, 13, 14, 15 (2, 6)
3: 2 Sevilla (1, 9)
4: 2, 7 (10, 11)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (7, 6)
7: 1, 3, 6, 9, 11 (2, 5)

1x9x1x2x7x1x5 = 630 rader.
630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr.
Totalt: 315,00 kr.
Rättningskod: MMD QHL HZD
Gammal 2021-01-02, 16:02   #72

Nicklass avatar

Sharp$: 1671
Standard

v75 - 6
Devs daffodil förlora mot lux håleryd och orlando senast. Vad är det som säger att Ultra bright kommer slå dem.

Nån av de favoritbetonade på mellanvolten tror jag tar över ledning och vinner.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:07   #73

Fagerdahlens avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:45
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 6, 7, 12 (4, 11)
2: 1, 3, 7, 13, 14 (12, 8)
3: 1, 9 (2, 8)
4: 2, 4, 7, 10 (11, 9)
5: 1 Sir Henry P.Hill (3, 5)
6: 4, 10, 11, 15 (14, 13)
7: 2 Mamba (3, 5)

4x5x2x4x1x4x1 = 640 rader.
640 x 1 x 0,50 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: BHM RHB BZC
Gammal 2021-01-02, 16:09   #74

Standard

Ett litet idag...
V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:09
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6 (7, 2)
2: 1, 7, 10 (3, 14)
3: 2, 9 (1, 3)
4: 7 Demon Ima (2, 10)
5: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10 (2, 6)
6: 2, 4 (15, 10)
7: 3, 6, 9, 11 (2, 1)

2x3x2x1x7x2x4 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: KGB SHL CZG
Gammal 2021-01-02, 16:10   #75

Standard

Citat:

Fin info på 9 så då åker Sevilla med när jag ändå garderar 1.... Dessutom fin värmning på 1 Lorelei Marie så hoppas det blir rätt...

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:08
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 2 337,30 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (10, 8)
2: 1 Lorelei Marie (14, 3)
3: 1, 2, 9 (4, 3)
4: 1, 2, 4, 6, 7, 10, 11 (5, 12)
5: 1, 4, 5, 9, 10 (3, 2)
6: 1, 4, 5, 8, 10, 15 (11, 13)
7: 6 Inertial (3, 2)

7x1x3x7x5x6x1 = 4410 rader.
4410 x 1 x 0,50 kr = 2 205,00 kr.

Rättning: Sundbyholmstravets Tillsammanssida

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2021-01-02 klockan 16:26.
Gammal 2021-01-02, 16:10   #76

mr_stylezs avatar

Standard

Nu kör vi!

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:03
Mrstylezgoesforthewins andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 2 304,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 12 (2, 11)
2: 1 Lorelei Marie (13, 7)
3: 1, 2, 9 (1, 2)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (2, 7)
5: 1, 5, 9, 10 (6, 7)
6: 5, 8, 15 (4, 15)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11, 12 (3, 11)

2x1x3x8x4x3x8 = 4608 rader.
4608 x 1 x 0,50 kr = 2 304,00 kr.
Totalt: 2 304,00 kr.
Gammal 2021-01-02, 16:11   #77

Shooters avatar

Standard

Det slutade med att jag spikade Demon Ima (i alla fall) och Ultra Bright. Kör reducerat idag.
Gammal 2021-01-02, 16:12   #78

Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 14:51
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 10, 12 (7, 11)
2: 1, 13, 15 (3, 7)
3: 1, 2, 9 (3, 8)
5: 1, 3, 4, 9 (2, 7)
6: 10, 15 (4, 8)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (11, 12)

5x3x3x1x4x2x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Totalt: 1 080,00 kr.
Gammal 2021-01-02, 16:12   #79

mr_stylezs avatar

Standard

Dagens:

Bästa spik: Nr 1 Avd 2
Bästa skräll: Nr 2 avd 4
Bästa dunderoddsare: Nr 12 avd 7

Mest överstreckade: Nr 7 avd 4 och nr 3 avd 5

Lycka till!
Gammal 2021-01-02, 16:15   #80

Standard

Bästa skrällen idag är Ottilia fri, såg fantastisk fin ut näst senast och sist var det med en kusk som aldrig kört i jänkarvagn. Petter idag igen och jag hoppas på rygg ledaren och slut, hon är iaf mycket vass när hon får spara speeden...
mackpeter (+10), Basse (+10)
Gammal 2021-01-02, 16:15   #81

KalleKluts avatar

Sharp$: 18355
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:12
Kluts andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 8, 11 (7, 12)
2: 1, 5, 7, 9, 13, 14 (3, 10)
3: 1, 2 (9, 3)
4: 2, 5, 7, 10, 11 (4, 1)
5: 1 Sir Henry P.Hill (3, 9)
7: 5, 6, 11 (2, 3)

5x6x2x5x1x1x3 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: LGF PHB FZF
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:19   #82

V75fahlles avatar

Sharp$: 4960
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:17
RTJ-LOSs andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 12 (8, 7)
2: 1 Lorelei Marie (7, 13)
3: 1, 2, 9 (8, 5)
4: 1, 2, 7, 10 (11, 3)
5: 1, 3, 4, 7, 9, 10 (2, 5)
6: 8, 10, 15 (4, 13)
7: 2, 3 (1, 11)

4x1x3x4x6x3x2 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,50 kr = 864,00 kr.
Totalt: 864,00 kr.
Min kostnad: 864,00 kr x 10/22 = 392,73 kr
Rättningskod: CLH PHC JPK

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:17
RTJ-LOSs andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6 (2, 12)
2: 3, 7, 10, 13, 14 (1, 5)
3: 1, 2, 9 (8, 5)
4: 7 Demon Ima (10, 2)
5: 1 Sir Henry P.Hill (9, 3)
6: 8, 15 (10, 4)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11 (12, 4)

2x5x3x1x1x2x7 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
Min kostnad: 210,00 kr x 10/22 = 95,45 kr
Rättningskod: BLK SHC JPF

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:21
RTJ-LOSs andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6 (7, 2)
2: 1 Lorelei Marie (3, 7)
3: 1, 2, 9 (3, 8)
4: 7, 10 (2, 11)
6: 8, 15 (4, 10)
7: 2, 3 (6, 1)

2x1x3x2x1x2x2 = 48 rader.
48 x 1 x 0,50 kr = 24,00 kr.
Totalt: 24,00 kr.
Min kostnad: 24,00 kr x 10/22 = 10,91 kr
Rättningskod: MBD NHB HPL

Gammal 2021-01-02, 16:19   #83

Standard

Fortsätter envist med att köra 1 av 2 och hoppas på stolpe in nu efter att ha varit där och nosat ett antal ggr nu. Lycka till allihop.
6,11,12 (2)
1 Lorelei Marie (7)
1 Dragster (2)
2,7 - alla
1 Sir Henry P Hill
4,8,11,15 (1)
3 - alla

1 av 2 i avd 4/7
Gammal 2021-01-02, 16:20   #84

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-01-02, 16:19
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 15
2: 11 Global Tailwind

2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: DJF WHG FZF
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:21   #85

Standard

Över 92 miljoner i omsättning!!
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:22   #86

Standard

Kaj prickade ju bra.... Skönt att jag garderade....

Nackdelen är att jag räknade bort Taxi out från rygg ledaren. Men den vinner ju aldrig. Första gången på ett halvår som jag INTE streckar den så där har vi säkert vinnaren....
Gammal 2021-01-02, 16:22   #87

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Dagens försök

V75
1: 2, 6, 7, 12 (4, 11)
2: 1 Lorelei Marie (3, 7)
3: 1, 2, 4, 9 (3, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10 (5, 12)
6: 4, 15 (10, 8)
7: 2, 3, 6, 9 (1, 5)

4x1x4x1x8x2x4 = 1024 rader.
1024 x 1 x 0,50 kr = 512,00 kr.
Totalt: 512,00 kr.
Rättningskod: KJK RHF CZM

V75
1: 2 Arvid S.H. (6, 7)
2: 1, 3 (7, 14)
3: 1 Dragster (2, 9)
6: 1, 4, 15 (10, 8)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (2, 6)

1x2x1x5x1x3x11 = 330 rader.
330 x 1 x 0,50 kr = 165,00 kr.
Totalt: 165,00 kr.
Rättningskod: CJD RHB FZD
Gammal 2021-01-02, 16:23   #88

Standard

Släpp då Ohlsson.......
Gammal 2021-01-02, 16:23   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Bästa skrällen idag är Ottilia fri, såg fantastisk fin ut näst senast och sist var det med en kusk som aldrig kört i jänkarvagn. Petter idag igen och jag hoppas på rygg ledaren och slut, hon är iaf mycket vass när hon får spara speeden...
Hoppas du har fel... Var länge med i mitt resonemang men åkte bort på kusken...
Gammal 2021-01-02, 16:23   #90

Kgrhs avatar

Reg.datum: maj 2020
Sharp$: 366
Standard

Challenge med mer än 100% (?) återbetalning. Endast fem lopp idag pga strykningar.
Lämnade in följande med radpris 30 kr:

Avd 2: Alla utom Minucci Zon och Ies Juvel
Avd 3: Dragster
Avd 4: Alla utom Silver Bullit
Avd 5: Alla utom Fortune Mearas
Avd 7: Alla utom Mamba

Samt följande med radpris 10 kr:
Avd 2: Minucci Zon och Ies Juvel
Avd 3: Dragster
Avd 4: Demon Ima
Avd 5: Alla utom Fortune Mearas
Avd 7: Alla utom Mamba och Call Me Brodda
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:25   #91

Standard

Äh, den var sur. Hade inte råd ha med den. Typiskt.
Gammal 2021-01-02, 16:25   #92

Standard

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fan vad bortglömd den kapabla rackaren var!
SKÖNT!! 7%!!
Gammal 2021-01-02, 16:25   #93

Shooters avatar

Standard

Det började ju bra i alla fall.

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:53
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 11, 12 (10, 1)
2: 1, 3, 7, 9, 14 (13, 5)
3: 1, 2, 9 (8, 3)
5: 1, 9 (3, 4)
6: 15 Ultra Bright (4, 8)
7: 2 Mamba (3, 1)

5x5x3x1x2x1x1 = 150 rader.
150 x 1 x 0,50 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.

V75
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 11, 12 (10, 1)
2: 1 Lorelei Marie (9, 13)
7: 1, 3, 5, 6, 9 (11, 12)

5x1x3x1x2x1x5 = 150 rader.

V75
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 L.L.Royal (11, 12)
2: 1, 3, 7, 9, 14 (13, 5)
7: 1, 3, 5, 6, 9 (11, 12)

1x5x3x1x2x1x5 = 150 rader.

V75
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 L.L.Royal (11, 12)
2: 3, 7, 9, 14 (13, 5)
7: 2 Mamba (3, 1)

1x4x3x1x2x1x1 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.

Senast redigerad av Shooter den 2021-01-02 klockan 16:26.
Gammal 2021-01-02, 16:25   #94

Nicklass avatar

Standard

Blicken Ulf slängde på Kaj var befogad. Troll kuskarna igång igen.
Gammal 2021-01-02, 16:25   #95

Standard

Härlig start med en 7-%-are.
SistaStallskriket (+25)
Gammal 2021-01-02, 16:25   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
chansar hejvilt

V75
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd

Du satt inte still på upploppet va?
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:26   #97

Sharp$: 5134
Standard

Man måste ju älska amatörreferenterna när de somnar på jobbet. Det tar över 100 meter på upploppet innan han uppmärksammar att ledaren galopperar
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:26   #98
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 9034
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:09
Pressbyrån Karlstad, Chansen s andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 1 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (12, 5)
2: 7 Ies Juvel (1, 3)
3: 2, 9 (1, 3)
4: 7 Demon Ima (2, 5)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (10, 6)
6: 4, 10, 11, 15 (6, 8)
7: 1, 2, 3, 5, 6 (7, 9)

8x1x2x1x7x4x5 = 2240 rader.
2240 x 1 x 0,50 kr = 1 120,00 kr.
Totalt: 1 120,00 kr.
Rättningskod: KGK PHF MZF

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:26   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Trav är ju roligt när man skriker ut Valkyria K på nyårsafton och det kan inte börja bättre på V75.
Men resten av dagen stryker vi ett streck över.
Nya tag och nya rackarrökare.

Avd 1 nr 11 MT Oscar. 5%
Har varit ute i tuff konkurrens och Malmkvist är uppåt, möter inga jättedjur.

Bästa spiken
Avd 6 nr 15 Ultra Bright.

Erik igen, han får en bra eftermiddag.

God tur
Snyggt, idag ryggade jag på snackis-lappen
Gammal 2021-01-02, 16:26   #100

Standard

Så fort en häst vinner (tursamt!!!) då är genast Skoglund där och rövslickar!!!
Varför???
Gammal 2021-01-02, 16:26   #101

Fagerdahlens avatar

Standard

Fyfaaaaaaaan då
Gammal 2021-01-02, 16:26   #102

Standard

den satt som en smäck!!!!!!
mr_stylez (+5)
Gammal 2021-01-02, 16:27   #103

mr_stylezs avatar

Standard

JAG HATAR DESSA GALOPPER.........................

Att man ens orkar försöka läsa pådå inte hästarna kan trava...

Förra gången 5st av 6st hoppade nu hoppade 2 av 2, 12an med segern klar.....

Synd om kretsen till hästen... sånt måste kännas... Usch.
Gammal 2021-01-02, 16:27   #104

Standard

Citat:
chansar hejvilt

V75
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd

Din vilda chansning i första höll. Snygg spik.
heddari (+10)
Gammal 2021-01-02, 16:27   #105

Standard

Snygg spik!

Citat:
den satt som en smäck!!!!!!
heddari (+10)
Gammal 2021-01-02, 16:28   #106

Standard

Snyggt.
Arvid känns inte som en spetshäst, trodde han skulle släppa till Kaj.
Gammal 2021-01-02, 16:29   #107

Standard

Själv är jag nyfiken på vad Erik har att säga.
Var det hästens fel eller begärde han för mycket?
Gammal 2021-01-02, 16:29   #108

linfres avatar

Standard

12an var vinnaren helt klart, dessa galopper gör trav så olidligt tråkigt ibland
mr_stylez (+30)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:30   #109

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Snyggt.
Arvid känns inte som en spetshäst, trodde han skulle släppa till Kaj.
Arvid är ett "trögdjur", kommer vinna ett antal lopp, men näppeligen så värst många på V75...
Gammal 2021-01-02, 16:30   #110

Standard

Citat:
JAG HATAR DESSA GALOPPER.........................

Att man ens orkar försöka läsa pådå inte hästarna kan trava...

Förra gången 5st av 6st hoppade nu hoppade 2 av 2, 12an med segern klar.....

Synd om kretsen till hästen... sånt måste kännas... Usch.
Segern klar, i vilket skede då?? Jag hade inte 12:an med, ändå kändes det lugnt inför upploppet... när den sen hoppade in på upploppet blev jag dock lite orolig för att den skulle störa när den bröt lite.
Gammal 2021-01-02, 16:32   #111

Standard

Det blir ju alltid lucka från ledaren över lång distans, hur är det möjligt att det inte händer idag?! 30ggr/5ggr (SvS) tog jag på 8 Taxi Out igår kväll, hade varit spännande om han hade fått chansen
Gammal 2021-01-02, 16:34   #112

Fagerdahlens avatar

Standard

Ibland hatar jag det här jävla travet.
Vann 1500kr på nyår med fem rätt.
Men har åkt i första trots gardering 4 omgångar i rad. Känns som man vill spy
mr_stylez (+40)
Gammal 2021-01-02, 16:35   #113

KalleKluts avatar

Standard

Svårt att veta till 100% såklart men nog fan hade 12an vunnit "lätt" utan galopoen.. Nu var det jävligt bra för mig då jag hade 11an men inte 12an. Så det där kändes som ren tur
linfre (+10)
Gammal 2021-01-02, 16:38   #114

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Segern klar, i vilket skede då?? Jag hade inte 12:an med, ändå kändes det lugnt inför upploppet... när den sen hoppade in på upploppet blev jag dock lite orolig för att den skulle störa när den bröt lite.
Om du inte såg att den var klar på upploppet så rekomenderar jag att kolla om loppet igen
Gammal 2021-01-02, 16:38   #115

maurizo365s avatar

Sharp$: 2467
Standard

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 15:56
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 640,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 7)
2: 1, 13, 14, 15 (3, 7)
3: 1, 2, 8, 9 (3, 4)
5: 1, 4 (3, 9)
7: 1, 3, 5, 6 (2, 9)

10x4x4x1x2x1x4 = 1280 rader.
1280 x 1 x 0,50 kr = 640,00 kr.
Totalt: 640,00 kr.
Rättningskod:

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:16
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7, 11 (2, 4)
2: 1, 13, 14, 15 (3, 7)
3: 1, 2, 6, 8, 9 (3, 4)
5: 4 Panamera (1, 3)
6: 4, 15 (10, 8)
7: 1, 3, 4, 5, 6, 9 (2, 11)

3x4x5x1x1x2x6 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod:
maurizo365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 16:39   #116

Standard

Förbannad

Ibland blir men det... En av mina spikar, Harry gjorde det övriga.

V75
Inlämnat: 2021-01-01, 12:51
Harry Boy
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 First One In (1, 7)
2: 3 Minnucci Zon (7, 14)
3: 2 Sevilla (1, 9)
4: 7, 10 (2, 11)
5: 1, 4, 9 (3, 2)
6: 1, 4, 8, 10 (15, 7)
7: 1, 2, 3, 6 (5, 11)

1x1x1x2x3x4x4 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: DGF ZHC LHN
Gammal 2021-01-02, 16:40   #117

Standard

Lorelei Marie 2,59 i v odds hos svenska spel nu. Senast på Jägersro 54 ggr (en start i Danmark emellan) i ett liknande lopp. Kallar inte det spelvärde direkt. Dock inte det samma som att den inte vinner men inget jag spelar till det oddset.
Gammal 2021-01-02, 16:41   #118

Standard

Citat:
Om du inte såg att den var klar på upploppet så rekomenderar jag att kolla om loppet igen
Var det möjligen du som refererade loppet?
Gammal 2021-01-02, 16:44   #119

Standard

HELA VÄGEN NU UHRBERG!!!
hoola (+5)
Gammal 2021-01-02, 16:46   #120

Shooters avatar

Standard

Bra! Jag behövde ju ha in en A-häst av tre och var inne på den som spik.
Gammal 2021-01-02, 16:46   #121

Standard

jävlar va bra den var, där försvann man
Gammal 2021-01-02, 16:48   #122

Standard

Tack till Thomas o Thomas
Gammal 2021-01-02, 16:50   #123

Shooters avatar

Standard

Varför togs mitt inlägg bort där jag skrev att det var bra att Lorelei Marie vann och att jag behövde få in den som A-häst?

Och nu kom det tillbaka!!! ???

Senast redigerad av Shooter den 2021-01-02 klockan 16:52.
Gammal 2021-01-02, 16:51   #124

Standard

Jäklar vad skönt!!! BRA UHRBERG!!

Nu blir det intressant!

V75
Inlämnat: 2021-01-02, 16:08
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 2 337,30 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (10, 8)
2: 1 Lorelei Marie (14, 3)
3: 1, 2, 9 (4, 3)
4: 1, 2, 4, 6, 7, 10, 11 (5, 12)
5: 1, 4, 5, 9, 10 (3, 2)
6: 1, 4, 5, 8, 10, 15 (11, 13)
7: 6 Inertial (3, 2)

7x1x3x7x5x6x1 = 4410 rader.
4410 x 1 x 0,50 kr = 2 205,00 kr.

Snart Frankrike, V5 och Top7 också...

V4
Inlämnat: 2021-01-02, 13:33
SistaStallskriket andelsspel
Vincennes
Lördag 2021-01-02
Start: 17:00
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 8 (10, 9)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13 (6, 12)
3: 5, 7, 8 (9, 1)
4: 2, 4, 5, 6, 7 (3, 1)

3x10x3x5 = 450 rader.
450 x 1 x 2,00 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Min kostnad: 900,00 kr x 15/50 = 270,00 kr
Rättningskod: FHJ NHD FWG

---------------------------------------------------

V5
Inlämnat: 2021-01-02, 16:49
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Start: 17:05
Kostnad: 441,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Dragster (2, 9)
2: 1, 2, 3, 4, 7, 10, 11 (6, 5)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10 (2, 6)
4: 1, 2, 4, 5, 8, 10, 11, 13, 15 (6, 14)
5: 6 Inertial (3, 2)

1x7x7x9x1 = 441 rader.
441 x 1 x 1,00 kr = 441,00 kr.
Totalt: 441,00 kr.
Min kostnad: 441,00 kr x 12/50 = 105,84 kr
Rättningskod: CHD NHM CSG

----------------------------------------------------

TOP 7
Inlämnat: 2021-01-02, 13:50
Kalmar Lopp 9
Lördag 2021-01-02
Start: 17:50
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1, 3, 4, 9, 10
2:a: 1, 3, 4, 9, 10
3:a: 1, 3, 4, 9, 10
4:a: 1, 3, 4, 9, 10
5:a: 1, 3, 4, 9, 10
6:a: 7 Hierro Boko
7:a: 6 Zoko Lane

Din ranking:
1 3 4 10 9 7 6

Reserver:
2 5

120 x 4,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 10/50 = 96,00 kr
Rättningskod: JML WHH JWM
maurizo365 (+5)
Gammal 2021-01-02, 16:51   #125

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Var det möjligen du som refererade loppet?
Hade jag gjort det hade jag svurit så alla fått stänga av tvn
Gammal 2021-01-02, 16:51   #126

KalleKluts avatar

Standard

Hade gärna sett Hillbilly Woodland spurta ner favoriten
Men Lorelei Marie var bara för bra..
Gammal 2021-01-02, 16:52   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Varför togs mitt inlägg bort där jag skrev att det var bra att Lorelei Marie vann och att jag behövde få in den som A-häst?

Och nu kom det tillbaka!!! ???
Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bra! Jag behövde ju ha in en A-häst av tre och var inne på den som spik.

Ace (+5)
Gammal 2021-01-02, 16:52   #128

Standard

Hade sju streck i andra och hoppades på någon annan vinnare än favoriten - alltså 13 eller 14. Kvar i alla fall.
Gammal 2021-01-02, 16:54   #129

Shooters avatar

Standard

Nu har Demon Ima visat upp sig och det ser ju ut att vara en jäkligt fin häst.

V5
Inlämnat: 2021-01-02, 16:52
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 9 (3, 8)
2: 7 Demon Ima (2, 10)
3: 9 Staro Leonardo (1, 3)
4: 4, 8, 10, 15 (11, 1)
5: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11 (12, 7)

3x1x1x4x7 = 84 rader.
84 x 1 x 1,00 kr = 84,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
Rättningskod: BHH PHB FSK
Gammal 2021-01-02, 16:55   #130

TOBYTYKEs avatar

Standard

Nu ska alltså favoriten Dragster imponera på mig. Den ska med skor svara upp ledningen från pastore bob och sedan vinna från spets är tanken. Det är inget jag tror att den gör(vinner från spets) om den inte får köra 1.17 första varvet i spets. Men man har ju haft fel förr
znipstern (+1)
Gammal 2021-01-02, 16:56   #131

Standard

Hoppade V75. Testar en V5a istället . Med spik på jättefavoriten i andra måste jag chansa bort favoriten i avd 3 Sir Henry P Hill. Den är riktigt missgynnad av skor. Inte varit bland de tre med skor på nästan 3 år, men det är klart den kan vinna ändå. Detta silverförsök håller inte den högsta sportsliga klassen snällt sagt.

V5
Inlämnat: 2021-01-02, 16:51
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 9 (3, 8)
3: 3, 4, 9 (1, 7)
4: 1, 4, 5, 8, 10, 15 (11, 13)
5: 2, 3, 5, 6, 9 (1, 11)

3x1x3x6x5 = 270 rader.
270 x 1 x 1,00 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Gammal 2021-01-02, 17:09   #132

mr_stylezs avatar

Standard

Tack Adrian som tryckte upp tempot där och fick Dragster het.... idiot. Hade han fått betalt av Lövgren lr vad?
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 17:09   #133

Standard

Det är ju k***n som Glenn Hysén sa.. Självklart ska Kolgjini förstöra
Ace (+5)
Gammal 2021-01-02, 17:09   #134

Standard

Var snett ute på det med Sevilla men vad bra den var! Tur det var bra info på 9:an... Då slank Sevilla med också! Bra för V75!
Gammal 2021-01-02, 17:09   #135

Shooters avatar

Standard

Gareth Boko behövde nog det här loppet också. Bör gå framåt till nästa start.
Gammal 2021-01-02, 17:10   #136

TOBYTYKEs avatar

Standard

Yup sa ju det...
Sevilla fick också gå i andraspår i hårt tempo, men Dragster höll bättre än jag trodde.
Gammal 2021-01-02, 17:10   #137

Nicklass avatar

Standard

Så man undrar om ATG riggar loppen för o få den utdelningen de vill ha.
Gammal 2021-01-02, 17:11   #138

Standard

Om Dragster inte skruvat upp sig så, hade den nog vunnit. Höll ju starkt trots allt.

Att ta med Sevilla blev ju en bra sista ändring till en lite dyrare krona på systemet. Surt att åka i första på 5 streck bara.
Gammal 2021-01-02, 17:12   #139

Standard

Avslutar med 3 spikar

TOP 7
Inlämnat: 2021-01-02, 17:09
Kalmar Lopp 9
Lördag 2021-01-02
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1, 2, 5, 9
2:a: 1, 2, 5, 9
3:a: 1, 2, 5, 9
4:a: 1, 2, 5, 9
5:a: 4 Panamera
6:a: 3 Fortune Mearas
7:a: 7 Hierro Boko

Din ranking:
9 1 5 2 4 3 7

Reserver:
10 6

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: DMG XHJ MSH
Gammal 2021-01-02, 17:17   #140

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 885
Standard

Hur ska man kunna analysera fram att ett ekipage ska lägga sig utvändigt och skapa en sådan situation att ledaren ska reagera på det viset?
Gammal 2021-01-02, 17:18   #141

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Avslutar med 3 spikar

TOP 7
Inlämnat: 2021-01-02, 17:09
Kalmar Lopp 9
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1, 2, 5, 9
2:a: 1, 2, 5, 9
3:a: 1, 2, 5, 9
4:a: 1, 2, 5, 9
5:a: 4 Panamera
6:a: 3 Fortune Mearas
7:a: 7 Hierro Boko

Din ranking:
9 1 5 2 4 3 7

Reserver:
10 6

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Rättningskod: DMG XHJ MSH
kör också med tre spikar på slutet
TOP 7
Inlämnat: 2021-01-02, 17:17
Kalmar Lopp 9
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2, 3, 4, 6
2:a: 2, 3, 4, 6
3:a: 2, 3, 4, 6
4:a: 2, 3, 4, 6
5:a: 9 Staro Leonardo
6:a: 7 Hierro Boko
7:a: 12 Kung Edward

Din ranking:
2 3 4 6 9 7 12

Reserver:
1 10

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Rättningskod: HGC QHK JSG
Gammal 2021-01-02, 17:18   #142

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg
Hur ska man kunna analysera fram att ett ekipage ska lägga sig utvändigt och skapa en sådan situation att ledaren ska reagera på det viset?
När Kolgjinis är med har iaf jag alltid med en sådan analys att ledarhästen inte orkar
niveon (+10), Jester1890 (+10)
Gammal 2021-01-02, 17:19   #143

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det enda man vet som spelare är att det sällan blir som man tror. En oväntad galopp, någon skräphäst som får lucka perfekt när ens häst/hästar har gjort hela loppet etc. Alltid är det något.
niveon (+10)
Gammal 2021-01-02, 17:21   #144

Standard

Citat:
Är väl tjusningen på något sätt, och också varför det är så svårt att pricka rätt.
niveon (+10)
Gammal 2021-01-02, 17:21   #145

Standard

Mitt tips är att Lövgren vinner med Staro Leonardo och Mamba också. Inte särskilt originellt men med den stallformen, vann ju lopp på V4:an också...
Gammal 2021-01-02, 17:21   #146

Standard

Inte för att vara sån men det var en konstig "vad-var-det-jag-sa". Dragster höll ut Pastore Bob hur lätt som helst och håller till typ 100 kvar trots helt galen och obefogad press från Kolgjini (även om det kanske var mer hästen).

Citat:
Yup sa ju det...
Sevilla fick också gå i andraspår i hårt tempo, men Dragster höll bättre än jag trodde.
KalleKlut (+5)
Gammal 2021-01-02, 17:23   #147

mr_stylezs avatar

Standard

Nu avgörs utdelningen! Heja 2 5 6!
Gammal 2021-01-02, 17:23   #148

Standard

Skulle gärna vilja ha in S.G.'s Accenta på plats.
Gammal 2021-01-02, 17:24   #149

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Inte för att vara sån men det var en konstig "vad-var-det-jag-sa". Dragster höll ut Pastore Bob hur lätt som helst och håller till typ 100 kvar trots helt galen och obefogad press från Kolgjini (även om det kanske var mer hästen).
Möjligt. Kontentan var på förhand att favoriten kommer förlora från spets, vilket den gjorde ett avslag helt enkelt. Ja hade svårt att se den hästen vinna från ledning mot dessa hästar på full distans.
Gammal 2021-01-02, 17:26   #150

KalleKluts avatar

Standard

Upp till bevis för Demon Ima nu..
Gammal 2021-01-02, 17:28   #151

Standard

Fan också.... Demon Ima ENKELT till spets.... Fy fan spyr!!!
Gammal 2021-01-02, 17:29   #152

wowsuchevs avatar

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 1257
Standard

Vad är det för dåre som skriker ihjäl sig varje gång det blir en diskning?
Nicklas (+1)
wowsuchev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 17:30   #153

Standard

Bästa hästen vann helt enkelt.
Gammal 2021-01-02, 17:30   #154

Shooters avatar

Standard

Härligt! Vilken fin häst.

TRIO
Inlämnat: 2021-01-02, 17:15
Kalmar Lopp 8
Lördag 2021-01-02
Start: 17:27
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 7 Demon Ima
2:a: 10 Silver Bullit
3:a: 2, 11

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: GGM RHD KSL
Gammal 2021-01-02, 17:31   #155

Standard

Citat:
Fan också.... Demon Ima ENKELT till spets.... Fy fan spyr!!!
Inte fan blev det bättre av att jag hade en rak Trio på 7-11-10....
Gammal 2021-01-02, 17:33   #156

linfres avatar

Standard

Den gick inte att fälla. Får hoppas på andra skrällar.

Aldrig varit med om att de säger så mycket fel på hästnamnen som idag, det ploppar ut alla möjliga namnkombinationer i liven Inte lätt med alla namn dock, det ska sägas
Gammal 2021-01-02, 17:36   #157

Standard

Var och en är salig i sin tro

Citat:
Möjligt. Kontentan var på förhand att favoriten kommer förlora från spets, vilket den gjorde ett avslag helt enkelt. Ja hade svårt att se den hästen vinna från ledning mot dessa hästar på full distans.
Gammal 2021-01-02, 17:55   #158

Shooters avatar

Standard

Vilket skitlopp! Johan får maska bort rubbet. Hade den som första reserv såklart.
znipstern (+1), Ace (+1)
Gammal 2021-01-02, 17:57   #159

Standard

Otroligt odds på FM, men speciellt bra var den ju inte...
Gammal 2021-01-02, 17:58   #160

KalleKluts avatar

Standard

Hade Henry P Hill suttit kvar i ryggen så hade det kanske sett annorlunda ut..
Gammal 2021-01-02, 17:59   #161

Shooters avatar

Standard

Rak DD: 15-1!
Gammal 2021-01-02, 18:00   #162

evetons avatar

Sharp$: 4510
Standard

Fel vägval av RNS. Hade han suttit kvar så hade han fått luckan som Kennedy fick nu istället. Gissa om jag spikade Sir Henry P.Hill?!

Nytt år samma skit...
Gammal 2021-01-02, 18:01   #163
Ace

Sharp$: 5745
Standard

Kolgjini gör en Moberg.. Men innanför pinnarna är ju också en godkänd väg..
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 18:10   #164

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 1008
Standard

Ingen tog hem top7 så potten vidare till nästa vecka.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 18:13   #165

Standard

Går rätt bra idag. Björn mycket positiv till 8 nu i DDI. 6 Inertial värmer som ett Jehu.

Rak DD 8-6 till 28 gånger
Tror jag lägger 300:-.
Gammal 2021-01-02, 18:14   #166

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Ingen tog hem top7 så potten vidare till nästa vecka.
Skulle nog kunna bli läge att göra ett reducerat för 10000+(om det ser lösligt ut) till nästa vecka...men hur organisera detta?...
Gammal 2021-01-02, 18:17   #167

linfres avatar

Standard

Har sågat Lillunters form senaste veckorna men nu verkar han ha hittat tillbaka. Chansar på skräll i DD-1 och värmningsvinnaren i DD-2

DAGENS DUBBEL

Avd
1: 2, 5, 11, 14
2: 6 Inertial

4 x 50,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LMG WHL CVL

DAGENS DUBBEL

Avd
1: 2 Ottilia Fri
2: 2, 6

Rättningskod: GMG THB FVD

Senast redigerad av linfre den 2021-01-02 klockan 18:19.
Gammal 2021-01-02, 18:18   #168

Standard

Johan Untersteiners nya dress är väl ok, men den enorma reklamtexten för ett företag som sysslar med snabblån känns väl sådär. Är väl inte direkt ett sådant företag travspelarna bör anlita. Gör man det bör man inte spela alls.
Gammal 2021-01-02, 18:20   #169

Standard

Att Elin Gustavsson inte kör lopp längre (sedan ca 5 år tillbaka) vet jag men har både Mårtensson och Tillman slutat för gott?
Gammal 2021-01-02, 18:20   #170

Standard

Samma här. Kryddade med 12 i andra, Kolgjinis verkar lite på gång

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Går rätt bra idag. Björn mycket positiv till 8 nu i DDI. 6 Inertial värmer som ett Jehu.

Rak DD 8-6 till 28 gånger
Tror jag lägger 300:-.
Gammal 2021-01-02, 18:24   #171

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Att Elin Gustavsson inte kör lopp längre (sedan ca 5 år tillbaka) vet jag men har både Mårtensson och Tillman slutat för gott?
Tillman slutade väl för att mer tid med barn. Mårtensson kan väl säkert vara något liknande?

Skulle väl vara när barnen blir större isåfall.
hoola (+2)
Gammal 2021-01-02, 18:24   #172

KalleKluts avatar

Standard

DD 15-5 25kr
Gammal 2021-01-02, 18:27   #173

Standard

Där kom smällen.

Grattis till den som prickat rätt idag!
Gammal 2021-01-02, 18:27   #174

Standard

Sådärja! Hoppas någon ryggade!
Gotland (+5)
Gammal 2021-01-02, 18:28   #175

Standard

Inte Adielssons dag...
Visst, dåligt spår,två tillägg men då får man agera därefter och inte sitta för länge i kön och få massa hästar framför sig när man väl kommer till skott.
Gammal 2021-01-02, 18:29   #176

Standard

Där rök man på V5. Var inte lätt att hitta den vinnaren som inte klarat ett vinna vardagslopp på Gotland i höst som V75 vinnare. Nya tag nästa lördag.
Gammal 2021-01-02, 18:29   #177

Shooters avatar

Standard

ATG själva varnade för den, men det var ju lite långsökt att den skulle stå emot Ultra Bright.

"Står till för att kunna ta hand om ledningen efter en kort bit, tänkbart outsiderbud."
Gammal 2021-01-02, 18:30   #178

linfres avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Har sågat Lillunters form senaste veckorna men nu verkar han ha hittat tillbaka. Chansar på skräll i DD-1 och värmningsvinnaren i DD-2

DAGENS DUBBEL

Avd
1: 2, 5, 11, 14
2: 6 Inertial

4 x 50,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: LMG WHL CVL

DAGENS DUBBEL

Avd
1: 2 Ottilia Fri
2: 2, 6

Rättningskod: GMG THB FVD
Kan man få in Inertial nudå så man får en fin start på 2021!
viking90 (+6), valo (+5), eveton (+6)
Gammal 2021-01-02, 18:30   #179

Standard

Citat:
Du hade HELT rätt där!
Synd förstås att jag inte ryggade...
Gammal 2021-01-02, 18:33   #180

KalleKluts avatar

Standard

Någon här som fortfarande är med?
Gammal 2021-01-02, 18:36   #181

Standard

Citat:
Du måste vara galen! Vilken vinnare du levererar.

Själv hade jag den som första reserv efter sex streck. Hoppas du lirat och får en bra utdelning.
Gammal 2021-01-02, 18:36   #182

Shooters avatar

Standard

Testar ett vinnarspel på The Real Star. 12 ggr fläsket hos SvS.
Gammal 2021-01-02, 18:37   #183
GGS

Sharp$: 2897
Standard

Värden i teorin.

1 __ 87450-- 452-- 37
2 __ 36294-- 198-- 19
3 __ 75154-- 394-- 33
4 __ 1561815-- 3199-- 101
5 __ 108294-- 548-- 42
6 __ 56440-- 301-- 27
7 __ 1175954-- 2861-- 97
8 __ 1448635-- 3112-- 100
9 __ 122947-- 614-- 46
10
11 __ 122345-- 611-- 46
12 __ 450252-- 1694-- 80
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 18:37   #184

Standard

Citat:
Skulle nog kunna bli läge att göra ett reducerat för 10000+(om det ser lösligt ut) till nästa vecka...men hur organisera detta?...
Är ju i princip rent lotto att spela top7. Går inte att analysera fram de första 7 i rätt ordningsföljd oavsett hur skicklig man är. Visst, stor pott, men 10 k i insats låter magstarkt på ett turspel .
Gammal 2021-01-02, 18:44   #185

Standard

Kamikaze - Kim...
Gammal 2021-01-02, 18:46   #186

Standard

MEN TA LUCKAN OCH DRA I HÖGERTÖMMEN FÖR FAN SJUNNESSON!!!!!

Förbannade dårskap!!! TA LUCKAN I SISTA SVÄNG FÖR FAN!!!!
Gammal 2021-01-02, 18:46   #187

Standard

Det här skulle vara topp7 loppet Hade varit kul att haft sjuan idag men fina tröstpengar...
V5
Inlämnat: 2021-01-02, 17:03
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 9 (1, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10 (6, 12)
4: 2, 4, 8, 10, 11 (15, 1)
5: 3, 6, 9, 11 (2, 1)

2x1x8x5x4 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Rättningskod: DCH XHH MSH
mackpeter (+5), Basse (+5), SistaStallskriket (+25), eveton (+5)
Gammal 2021-01-02, 18:46   #188

Standard

Slutet gott - allting gott!

TVILLING
Inlämnat: 2021-01-02, 18:15
Kalmar Lopp 11
Lördag 2021-01-02
Start: 18:42
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 11
-------------------
drygt 30 gånger pengarna...

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: MML PHL CVL
linfre (+5)

Senast redigerad av hoola den 2021-01-02 klockan 18:47.
Gammal 2021-01-02, 18:51   #189

linfres avatar

Standard

Otippat, man får aldrig sätta någonting
Gammal 2021-01-02, 18:55   #190

Standard

Citat:
Det här skulle vara topp7 loppet Hade varit kul att haft sjuan idag men fina tröstpengar...
V5
Inlämnat: 2021-01-02, 17:03
Kalmar
Lördag 2021-01-02
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 9 (1, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10 (6, 12)
4: 2, 4, 8, 10, 11 (15, 1)
5: 3, 6, 9, 11 (2, 1)

2x1x8x5x4 = 320 rader.
320 x 1 x 1,00 kr = 320,00 kr.
Rättningskod: DCH XHH MSH
Grattis! 11 lakan. Snyggt tips Ottilia Fri! Respekt
eveton (+5)
Gammal 2021-01-02, 18:58   #191

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Grattis! 11 lakan. Snyggt tips Ottilia Fri! Respekt
Tack! Var livrädd att jag inte skulle få betalt på henne om jag bommat i sista. Jag menar, hade jag missat första v5 t.ex. hade jag ju provat dd eller vinnarspel men nu när jag var kvar så ville jag inte lira mer...
Gammal 2021-01-02, 19:05   #192

Sharp$: 1115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicikor Visa inlägg
Kalmar bjuder till en V75a efter winter burst. Känner att de kommer ge ganska bra men att det inte kommer vara en enkel rad ändå. Förlorar johan som är den som bränner mest favortier tillsammans med jorma så blir de pengar idag. Så jag får lita på statistiken i det här fallet.

avdelning ett. Lite smålurigt lopp med voltstart men jag tror tyvärr de kommer bli enkelt. Bravo santan med stefan persson kommer ha respekt med sig. Tar man inte ledningen direkt så tror jag cruise släpper och även kaj säkert släpper. Så jag går på de bästa hästen med högst segerprocent där många ej kommer våga spika.

avdelning 2. Stolopp och där de brukar hända saker men jag tror kanske de går att gå kort utsn att vara säker men tycker loppet är lite ojämnt. Skulle säga att de står mellan 1-7-13-14. Hoppar lövgren i detta lopp som ej kommer få spets och är favorit.

avdelning3 känns som kanske de står mellan 3 hästar som höjer sig. 1-2-9 och tar även med ulf på 8 som kag gillar till låg procent.

avdelning4 är storfavoriten som bränt 3 ggr som favorit kommer ej till spets då jag tror kuskar vill fölla den. Speciellt kim är en lurig en. Johan bränner med denna. 2-7-10 tror jag man kommer långt på. Tror 10 bara vinner med biken nu igen.

avdelning5 där tror jag fortune mearas bara tar ledningen och sen vem ska driva tempo? Så då tror jag den rinner undan. Spik.

avdelning 6 känns lite öppet ocj dwt är ston igen. Men hittar några som jag gillar mer och chansar. 2-4-8-10-15

avdelning 7: är svårast idag men jag går på 3-5-6-11 och hoppas de räcker men den som har råd måla på.

skulle säga att ni som har mer pengar gardera upp 2,6,7 och kanske ta med 9 i 5e.

det är mina tankar. Systemet finns här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Oj5-Plq03KAg==

Där satt 7an. Hoppas någon joinade på en andel
eveton (+7)
Cicikor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 19:08   #193

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1402
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Är ju i princip rent lotto att spela top7. Går inte att analysera fram de första 7 i rätt ordningsföljd oavsett hur skicklig man är. Visst, stor pott, men 10 k i insats låter magstarkt på ett turspel .
Det behöver även handskrivas då det inte får att lämna in fil-spel på ToppSju.

Skräpspel och felskrivningsrisk.

Det är sällan jag håller med dig så här mycket Olle. 10 kr är magstarkt nog.
Gammal 2021-01-02, 19:12   #194
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Dumstruten satt på efter loppet. När Matteus frågade ägaren till Ottilia "Tror du han vinner" JA svarade han utan att tveka, ..... Kände mig löjlig som, sekunderna innan start, offrade en tia. Hade just lagt in en DD med Rickard i sista.... utan Ottilia givetvis. Looser är man.

VINNARE
Inlämnat: 2021-01-02, 18:20
Kalmar Lopp 10
Lördag 2021-01-02
Start: 18:20
Kostnad: 10,00 kr
Vadet gäller startnummer

2 Ottilia Fri

1 x 10,00 kr = 10,00 kr.
Totalt: 10,00 kr.
Rättningskod: GGC THK HVG
,

Senast redigerad av SO den 2021-01-02 klockan 19:13.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 19:23   #195

evetons avatar

Sharp$: 4510
Standard

1 av 2 spikar på V75 infriade. Global Tailwind var egentligen chansspiken och den jag trodde mindre på än Sir Henry P.Hill samtidigt som jag hoppades på att fälla Demon Ima. Skrällen i avd. 6 var jag chanslös på, men hade jag haft/tagit mig tid att följa tråden idag hade den förhoppningsvis åkt med. Sjuan sätter jag inte idag eftersom jag tidigt bestämt spikarna, men måste någonstans få in i systemet att det inte är ett måste att fälla alla favoriter... jämt. En annan sak som dyker upp i huvudet är också mantrat "spika inte spår 1 autostart om hästen inte säkert spetsar" vilket ju var fallet idag, men spelade helt enkelt på att luckan skulle komma, vilket det mycket riktigt gjorde. Tyvärr valde kusken i det loppet fel väg och gav bort 3-4 längder till vinnaren och förlorar med 1 och släpper även andra priset till den häst som man haft i rygg (som valde rätt väg).

Givetvis är det alltid lätt i efterhand, men det kan nog vara rätt så bra att göra någon form av analys och reflektera över beslut man tagit och förhoppningsvis ta lärdom framledes.

Grymt härligt att det fortsatt levereras bra spelidéer på sidan och förhoppningsvis kanske jag kan bidra med något så småningom.
Gammal 2021-01-02, 19:34   #196

Standard

Citat:
Johan Untersteiners nya dress är väl ok, men den enorma reklamtexten för ett företag som sysslar med snabblån känns väl sådär. Är väl inte direkt ett sådant företag travspelarna bör anlita. Gör man det bör man inte spela alls.
Den dressen kommer snart försvinna. Hästägarna kommer att trycka på.
Gammal 2021-01-02, 19:38   #197

Standard

Citat:
Så är det, men i dessa jackpot-nivåer, så går det att fundera på det...
asgaya3141 (+5)
Gammal 2021-01-02, 20:15   #198

Standard

Citat:
Absolut. Om jag ser rätt fanns 6,6 mkr i vinstpotten idag . Det omsattes knappt 4 mkr på spelet. Problemet är att du inte ens för en insats på 10 tkr får loppet i närheten av heltäckt, och det går inte att analysera ett sådant spel som top 7 med skicklighet.

Nästa vecka ännu större pott, men bara extrapengar för alla sju i rätt ordningsföljd. Kommer snart bli någon som sätter den. Kan lika bra bli en nummerspelare som en som är skicklig på trav.
Gammal 2021-01-02, 20:18   #199

Standard

Citat:

Det som är viktigt att tänka på är om någon häst är struken eller inte.

När det är 12 hästar = ca 4 miljoner kombinationer
När det är 11 hästar = ca 1,5 miljoner kombinationer

Etc.

Sannolikheten att kunna träffa alla 7 ökar kraftigt ju färre hästar som deltar.
Gammal 2021-01-02, 20:51   #200

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Det som är viktigt att tänka på är om någon häst är struken eller inte.

När det är 12 hästar = ca 4 miljoner kombinationer
När det är 11 hästar = ca 1,5 miljoner kombinationer

Etc.

Sannolikheten att kunna träffa alla 7 ökar kraftigt ju färre hästar som deltar.
Innebär väl i teorin att det skulle kosta 4 milj komber x 4 kr = 16 miljoner kronor att heltäcka loppet.

För 10 000 kr i insats har du därmed inte ens 1 procents chans att teoretiskt hitta alla 7 i rätt ordningsföljd.

Så kanske inte så konstigt att ingen gör det vecka efter vecka. Är ju mycket svårare än att sätta V75an.
Gammal 2021-01-02, 22:28   #201

Standard

Citat:
Innebär väl i teorin att det skulle kosta 4 milj komber x 4 kr = 16 miljoner kronor att heltäcka loppet.

För 10 000 kr i insats har du därmed inte ens 1 procents chans att teoretiskt hitta alla 7 i rätt ordningsföljd.

Så kanske inte så konstigt att ingen gör det vecka efter vecka. Är ju mycket svårare än att sätta V75an.
En annan stor fördel är ju om man har en stark favorit som står i ca 70 % eller liknande. "Spikar" man den och den sitter kommer man ner betydligt i antal rader.

Dock minskar ju sannolikheten att man ska bli ensam om potten då. I dessa situationer får man förmodligen dela den med många fler.
Gammal 2021-01-02, 22:42   #202

Melanders avatar

Standard

Att någon här på forumet ska få hela potten måste väl vara 0.00000030 % chans Ungefär samma procent som att bli Golfpro. Varför är Miljonerna så så viktiga Skulle vara ganska skönt att vinna 150.000 På v75 också.
Gammal 2021-01-02, 22:52   #203
Ace

Sharp$: 5745
Standard

Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 23:19   #204
Administrator

Standard

Citat:
Att någon här på forumet ska få hela potten måste väl vara 0.00000030 % chans Ungefär samma procent som att bli Golfpro. Varför är Miljonerna så så viktiga Skulle vara ganska skönt att vinna 150.000 På v75 också.
Tja vi har ju haft ett par miljonvinster här de senaste åren. Ett gäng sexsiffriga ramlar in varje år varav en så sent som idag. Det spelet hittar du här.

Ensam på V75 har vi inte haft någon men vad tycker du vi ska spela hem för att du ska anse att forumet är "bra"?

Trav är trav. Trav är svårt. Idag satte 206,2 system av 1.415.499 sjuan. Dvs 0,014%
De flesta har oftast fel. Nästan jämt faktiskt. Jag tycker det är ganska bra. Hade trav varit enkelt så hade alla haft alla rätt.
Då hade jag tyckt att trav var rätt tråkigt.

Men det är jag det.

Fulsprit (+5)

Senast redigerad av Gotland den 2021-01-02 klockan 23:20. Anledning: ordföljd
Gammal 2021-01-03, 11:25   #205

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Tja vi har ju haft ett par miljonvinster här de senaste åren. Ett gäng sexsiffriga ramlar in varje år varav en så sent som idag. Det spelet hittar du här.

Ensam på V75 har vi inte haft någon men vad tycker du vi ska spela hem för att du ska anse att forumet är "bra"?

Trav är trav. Trav är svårt. Idag satte 206,2 system av 1.415.499 sjuan. Dvs 0,014%
De flesta har oftast fel. Nästan jämt faktiskt. Jag tycker det är ganska bra. Hade trav varit enkelt så hade alla haft alla rätt.
Då hade jag tyckt att trav var rätt tråkigt.

Men det är jag det.

Självklart är det så att svåra streckspel går back oftare än vad dom går plus. Inget konstigt med det.

När man går in på forumet för andelsspel kan det dock bli lite svårt att välja bland alla som säljer andelar. Många , de flesta, erbjuder andelsspel utan att sen varken redovisa systemet eller göra någon form av uppföljning. Hade ju varit önskvärt att kunna få lite koll på hur andelssäljarna spelar och hur det går. Blir ofta lite att köpa grisen i säcken annars. Tycker basse är ett föredöme där. Lägger alltid ut sina sålda spel och följer dessutom upp hur det går/gått, oavsett om det gått bra eller dåligt. Därmed får köparna bra koll på hur han spelar och hur det går och inte konstigt att andelarna blir populära.

Finns ju en del som kan sälja andelar till 3-4 banor varje dag från morgon till kväll. Har väldigt svårt att tro att det är möjligt att långsiktigt gå plus på det. Dels är det totalt omöjligt att läsa på så många lopp och att då långsiktigt slå de höga spelavdragen går bara inte. Att gå plus på att spela så hade bara varit möjligt med en återbetalning på 100 procent eller mer.
Migge (+10)
Gammal 2021-01-03, 12:31   #206
Administrator

Standard

Citat:
Självklart är det så att svåra streckspel går back oftare än vad dom går plus. Inget konstigt med det.

När man går in på forumet för andelsspel kan det dock bli lite svårt att välja bland alla som säljer andelar. Många , de flesta, erbjuder andelsspel utan att sen varken redovisa systemet eller göra någon form av uppföljning. Hade ju varit önskvärt att kunna få lite koll på hur andelssäljarna spelar och hur det går. Blir ofta lite att köpa grisen i säcken annars. Tycker basse är ett föredöme där. Lägger alltid ut sina sålda spel och följer dessutom upp hur det går/gått, oavsett om det gått bra eller dåligt. Därmed får köparna bra koll på hur han spelar och hur det går och inte konstigt att andelarna blir populära.
Precis.

Jag har vid upprepade tillfällen starkt rekommenderat att man åtminstone presenterar sitt spel efter inlämning/start (vilket flera av de seriösa gör idag) men har fått mycket kritik för det. Därav har inget sådant krav införts (än) från vårt håll utan vi har istället låtit marknadens efterfrågan få styra. Fortsätter folk att köpa andelar utan redovisning/uppföljning så verkar ju efterfrågan finnas där. Märkligt kan man tycka.

Personligen skulle jag aldrig köpa in mig på ett sådant andelsspel. Jag skulle ej heller köpa ett där spelläggaren kör en Harryboy men det är lite samma sak där.

Grundtanken är att låta forumet vara så öppet som möjligt utan för mycket regler och förbud. Däremot är just redovisningen något som är ett gränsfall då det finns ett antal fall där det skryts kring egen förträfflighet utan att någon kunnat följa resultaten. Så det kanske kan bli något vi i framtiden bör ställa som krav för att få posta i den sektionen.

Vad tycker övriga? Bör det finnas ett sådant krav? Är det rimligt?

Oavsett så är rekommendationen fortsatt att man visar vad man lämnat in. Även om många struntar i det.

Basse (+5)

Senast redigerad av Gotland den 2021-01-03 klockan 12:41. Anledning: Uppdelad citering
Gammal 2021-01-03, 12:40   #207
Administrator

Standard

Citat:

Finns ju en del som kan sälja andelar till 3-4 banor varje dag från morgon till kväll. Har väldigt svårt att tro att det är möjligt att långsiktigt gå plus på det. Dels är det totalt omöjligt att läsa på så många lopp och att då långsiktigt slå de höga spelavdragen går bara inte. Att gå plus på att spela så hade bara varit möjligt med en återbetalning på 100 procent eller mer.
Även jag har vid vissa tillfällen funderat kring hur man kan ha koll på så många banor och alla som startar. Så jag tog upp frågan och bollade just det med en av dessa spelläggare och fick ett klockrent svar

”Travet är mitt största och enda intresse och jag ser varenda lopp som körs. De jag inte följer live ser jag i efterhand.”

Även jag gillar trav och kollar dagligen men tycker det är tillräckligt svårt att hålla bra koll på de större spelformerna men kan bara konstatera att vi är alla olika.

Vi har helt enkelt på några av landets absolut mest travintresserade människor här på forumet och det ser jag som en styrka.

Basse (+5)
Gammal 2021-01-03, 12:59   #208

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Även jag har vid vissa tillfällen funderat kring hur man kan ha koll på så många banor och alla som startar. Så jag tog upp frågan och bollade just det med en av dessa spelläggare och fick ett klockrent svar

”Travet är mitt största och enda intresse och jag ser varenda lopp som körs. De jag inte följer live ser jag i efterhand.”

Även jag gillar trav och kollar dagligen men tycker det är tillräckligt svårt att hålla bra koll på de större spelformerna men kan bara konstatera att vi är alla olika.

Vi har helt enkelt på några av landets absolut mest travintresserade människor här på forumet och det ser jag som en styrka.

Ja, respekt för dom få som kan och orkar följa alla lopp som körs. Mer än ett heltidsarbete tidsmässigt .

Dock vidhåller jag att det är omöjligt att gå plus genom att spela på allt tack vare de höga spelavdragen främst. Finns ju bevis på ett fåtal spelare som kan försörja sig på travspel, men inga av dessa har klarat det genom att spela på allt varje dag utan dom har valt speltillfällen och spelobjekt med omsorg.

Vi har ju ett antal kända betaltjänster som säljer spel varje dag. Ingen av dessa hade vågat redovisa nettoresultaten på sina spelförslag. Men dom tjänar ju heller inte sina pengar på att spela utan på att sälja spelanalyser och spelförslag. Hade dessa heltidstippare kunnat dra in mer pengar på att spela än på att sälja spel så vore det märkligt om dom inte gjort så.
Gotland (+5)
Gammal 2021-01-03, 14:05   #209
Administrator

Standard

Citat:
Ja, respekt för dom få som kan och orkar följa alla lopp som körs. Mer än ett heltidsarbete tidsmässigt .

Dock vidhåller jag att det är omöjligt att gå plus genom att spela på allt tack vare de höga spelavdragen främst. Finns ju bevis på ett fåtal spelare som kan försörja sig på travspel, men inga av dessa har klarat det genom att spela på allt varje dag utan dom har valt speltillfällen och spelobjekt med omsorg.

Vi har ju ett antal kända betaltjänster som säljer spel varje dag. Ingen av dessa hade vågat redovisa nettoresultaten på sina spelförslag. Men dom tjänar ju heller inte sina pengar på att spela utan på att sälja spelanalyser och spelförslag. Hade dessa heltidstippare kunnat dra in mer pengar på att spela än på att sälja spel så vore det märkligt om dom inte gjort så.
Precis så!

Svara

td