Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-28, 20:36   #961
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Bara kolla själv i cuper som Copa Del Rey, Fa-Cupen osv när elvor släpps och det blir snabb reaktion i Asien. Inte ovanligt med kvartsbollar i moves och svs ligger kvar vilket ofta innebär att de ligger rätt mycket högre än Asien.

Bryr mig inte så mycket om sharps-dunkar, jag har kört mitt race från dag 1 och utvecklas varje dag. Långt ifrån fullärd men tror inte det är särskilt många som kommit så långt som jag gjort på cirkus 3 år när man startade från noll i alla aspekter även ekonomiskt.

Sen är det kul med folk som Wagner som gjorde pengar på betting när det var öppet mål på medeltiden men snackar om branschen nu när han inte spelat på länge och förmodligen skulle ha det svårt att få någon profit.
Jag kan ha fel, men är inte det dina stats man ser här under "Victor"

https://www.sharps.se/spreadsheet/marketbeaters
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-28, 23:59   #962
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Jag kan ha fel, men är inte det dina stats man ser här under "Victor"

https://www.sharps.se/spreadsheet/marketbeaters
Korrekt.

Jag tillsammans med InsideBetting delger spel från Sverige på vår tjänst. Vi har gjort så att InsideBetting rekar de lägre divisionerna på eu-books och jag div-1 till AS i Asien. Då vi vill erbjuda en tjänst för olika typer av spelare.

Mina resultat i vår tjänst som förövrigt startade första juni 2015 är jag otroligt missnöjd med. Hade ett fint 2015 men sista halvan var svag rent privat och var mycket ett steg upp ett steg ner - vilket tyvärr sammanföll rätt precist med när tjänsten startade. Det är inget jag hymlat med utan varit helt öppen med. Vi döljer inga resultat utan allt går att följa enkelt på flera olika ställen.

Sen är det givetvis så att spelen i vår app inte är likställt hur jag har gått privat. Jag rekar inte på låga limits utan det blir mest ngn dag innan match eller matchdag där limiten är hög, åtminstone 1500-2000 euro på betting-brokers som SportmarketPro. Det medför att jag inte rekar "early" i princip och det är där det mesta utav värdena finns i dagens marknad. Där tar jag givetvis spel privat - man måste skilja på resultaten i en tjänst och hur ens egen portfölj går. Att vara vinnande privat är svårt - att vara vinnande på medelstora marknader som ska tåla spel via en tjänst är ännu svårare.

Å andra sidan är jag rätt nöjd med att deläga en tjänst och bolag som till 90% får positiv kritik och har en totalt positiv ROI på 105% drygt med över 1000 spel som går att få för ett marknadsmässigt bra pris. Just nu är det ffa folk som fortsatt kan spela på bet365 som får en fin skjuts i sin betting-portfölj när de följer våra spel.

Är detta något jag ska tycka vara pinsamt, eller hur menar du?
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-29, 00:05   #963
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Rätt sjukt att det finns människor som bryr sig så otroligt mycket om vad andra gör hela tiden ändå. Vore det inte smartare att lägga kraft åt att försöka utveckla dig själv som människa och spelare?

Du verkar iaf behöva gå om grundskolan i matte, det här säger lite om din logik.

https://www.sharps.se/forums/taenkarh...17/#post476078
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-29, 11:38   #964
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Korrekt.

Jag tillsammans med InsideBetting delger spel från Sverige på vår tjänst. Vi har gjort så att InsideBetting rekar de lägre divisionerna på eu-books och jag div-1 till AS i Asien. Då vi vill erbjuda en tjänst för olika typer av spelare.

Mina resultat i vår tjänst som förövrigt startade första juni 2015 är jag otroligt missnöjd med. Hade ett fint 2015 men sista halvan var svag rent privat och var mycket ett steg upp ett steg ner - vilket tyvärr sammanföll rätt precist med när tjänsten startade. Det är inget jag hymlat med utan varit helt öppen med. Vi döljer inga resultat utan allt går att följa enkelt på flera olika ställen.

Sen är det givetvis så att spelen i vår app inte är likställt hur jag har gått privat. Jag rekar inte på låga limits utan det blir mest ngn dag innan match eller matchdag där limiten är hög, åtminstone 1500-2000 euro på betting-brokers som SportmarketPro. Det medför att jag inte rekar "early" i princip och det är där det mesta utav värdena finns i dagens marknad. Där tar jag givetvis spel privat - man måste skilja på resultaten i en tjänst och hur ens egen portfölj går. Att vara vinnande privat är svårt - att vara vinnande på medelstora marknader som ska tåla spel via en tjänst är ännu svårare.

Å andra sidan är jag rätt nöjd med att deläga en tjänst och bolag som till 90% får positiv kritik och har en totalt positiv ROI på 105% drygt med över 1000 spel som går att få för ett marknadsmässigt bra pris. Just nu är det ffa folk som fortsatt kan spela på bet365 som får en fin skjuts i sin betting-portfölj när de följer våra spel.

Är detta något jag ska tycka vara pinsamt, eller hur menar du?
Nä menar inte att du skall känna det är pinsamt, men nog får du väl tåla frågan när du själv hävdat att du är bäst i Sverige, och varit helt oförstående till att folk kan ha en ROI under 98% efter flera hundra spel.

Och sen går du och får stryk av en apa med en piltavla på spel som du tar betalt för.

MEN jag hade faktiskt på känn att du nog hade privata spel som går riktigt bra, och jag är säker på att dina betalspel kommer gå fint iår, lär vara en riktigt bra uppsida på dom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-29, 11:42   #965
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Rätt sjukt att det finns människor som bryr sig så otroligt mycket om vad andra gör hela tiden ändå. Vore det inte smartare att lägga kraft åt att försöka utveckla dig själv som människa och spelare?

Du verkar iaf behöva gå om grundskolan i matte, det här säger lite om din logik.

https://www.sharps.se/forums/taenkarh...17/#post476078
Utveckla mig själv som människa är det nog försent för, som spelare går det nog slipa mycket men där skall jag nog inte peta för mycket heller.

Den där uträkningen var ju som jag sa, så fantastiskt bra så jag lät ju den stå för folk att kunna hugga på den, och den speglar nog nästan mina mattekunskaper, dom kanske är lite bättre men långt ifrån bra.

Men, men jag betalar det mesta med kort, så jag slipper bli blåst av kassörskan på ica, så jag klarar mig hyffsat i vardagen.

Senast redigerad av sskssk den 2016-03-29 klockan 12:12.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 18:40   #966
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Menar du Boltic-grejen?
Ja, precis.

Fint när Bosse Lundqvist dyker upp i slutet som personen som gjorde 800 papp på Frölundas läggtrippel. Honom har jag träffat några gånger men aldrig vetat om det här.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-31, 11:27   #967
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Ja, precis.

Fint när Bosse Lundqvist dyker upp i slutet som personen som gjorde 800 papp på Frölundas läggtrippel. Honom har jag träffat några gånger men aldrig vetat om det här.
Jo, Bosse var inblandad! Dessutom betydligt mer än vad som framkommit. Hjärnan bakom det hela har varit och hälsat på hos mig i Thailand flera gånger. Och, det tål att upprepas...Frölunda-trippeln var inte uppgjord från början. Det var bara den 3:e matchen i trippeln som det handlade om. Frölunda höll på att slå Södertälje borta i den 2:a och "gänget" fick kalla fötter efter den matchen. En hel del uppgifter i programmet är felaktiga tyvärr och vi får väl se om hela historien kommer att berättas någon gång!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-31, 16:36   #968
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Bosse sann profil. Brukar vara den som reser på bortamatcher för Piteå-Tidningen. Träffade honom en gång i södra Sverige. Hade företagsbilen och en kvinna med sig. Traktamente?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-01, 09:53   #969
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Jo, Bosse var inblandad! Dessutom betydligt mer än vad som framkommit. Hjärnan bakom det hela har varit och hälsat på hos mig i Thailand flera gånger. Och, det tål att upprepas...Frölunda-trippeln var inte uppgjord från början. Det var bara den 3:e matchen i trippeln som det handlade om. Frölunda höll på att slå Södertälje borta i den 2:a och "gänget" fick kalla fötter efter den matchen. En hel del uppgifter i programmet är felaktiga tyvärr och vi får väl se om hela historien kommer att berättas någon gång!
Ja just det, boken...

Du kanske ska skriva den medans några finns kvar i livet.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 22:18   #970
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Hörde en rolig historia nyligen om en travspelare som smög så mycket med liren att han glömde att lämna in.

Skönt om man var lite så själv. Då hade portmonnän varit tjockare än efter i dag
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 22:58   #971
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

För övrigt ...

Johan Elevant med PK-inlägg på Oddsättarnas blogg 2007: "Jag köpte Pravdan idag – det var första gången på bra länge ska tilläggas. Jag upptäckte att speltorsken Jörgen Jonsson var bortplockad som spelexpert. Han har ersatts av någon ungtupp vid namn Ulrik Sandebäck, vilket naturligtvis inte kan vara ett sämre alternativ för läsarna."

Och nu har man Steven-Lee vid spaken. Mannen som "är nöjd om vinsterna räcker till golfklubbor".
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 23:14   #972
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
För övrigt ...

Johan Elevant med PK-inlägg på Oddsättarnas blogg 2007: "Jag köpte Pravdan idag – det var första gången på bra länge ska tilläggas. Jag upptäckte att speltorsken Jörgen Jonsson var bortplockad som spelexpert. Han har ersatts av någon ungtupp vid namn Ulrik Sandebäck, vilket naturligtvis inte kan vara ett sämre alternativ för läsarna."

Och nu har man Steven-Lee vid spaken. Mannen som "är nöjd om vinsterna räcker till golfklubbor".
Här har ni hela härligheten http://oddssattarna.blogspot.se/

Glöm inte kommentarerna, dyker säkert upp några bekantingar.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 18:53   #973
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Kom precis från TT: "Wagner fyra i comebacken".

Undrade först, men såg sedan beskrivningen; Gymnastik. Veronica Wagner ...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 21:42   #974
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Pappas lilla flicka.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 11:48   #975
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Pappas lilla flicka.

Troligtvis max 150 cm lång också. Perfekt size enligt dig ju!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+50)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td