Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-21, 11:42   #931
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Fy fan vad illa, vårat rykte är redan så draget i smutsen och sen det här. In med Christer Sandelin på Kronblads plats
Ja, sen sitter dåren och försöker köra damage control genom att skylla ifrån sig och neka till sina surfvanor, gick ju bra senast när ordningsmakten var tvungen att avlägsna han ifrån Nobel arenan, då lät det så här på Kronblads twitter

Citat:
Ytterst märkligt här. En kille hamnar i bråk på läktaren. Jag går emellan. Blir utkastad med ordern att jag kastat in ngt på isen. Aldrig!!
För att "gått emellan i ett bråk" tilldelades han en skriftlig varning utav sin arbetsgivare och fick komma med denna ursäkt

Citat:
- Vare sig som SSK-anställd och arrangör av ”sittplatsresan” i lördags, eller som ”vanlig” publik, är det acceptabelt att visa upp en aggressiv framtoning i sitt supporterskap. Jag vet själv att jag gick över gränsen verbalt och i kroppsspråk i samband med lördagens match och är givetvis mycket ångerfull över det beteendet.

Christer Kronblad är förövrigt politiskt aktiv inom Sverigedemokraterna, och borde därför tänka till lite extra innan han twittrar.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 10:40   #932
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg




Christer Kronblad är förövrigt politiskt aktiv inom Sverigedemokraterna, och borde därför tänka till lite extra innan han twittrar.
Arga mail påpekar att Christer Kronblad inte är Sverigedemokrat utan SOCIALdemokrat

Det förklarar en hel del, och jag vill be om ursäkt för mitt felaktiga påstående.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-26, 00:00   #933
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Asociala män lever farligt
Den sociala förmågan påverkar mäns livslängd. Den slutsatsen dras i en studie från Institutet för arbetsmarknad och utbildningspolitiks utbildning. I den ingår närmare 700 000 män som mönstrade mellan 1969 och 1983.

Studien visar att drygt åtta procent av de män som bedömdes ha lägst social förmåga hade dött vid 45 års ålder. Av dem med den högsta sociala förmågan var det mindre än två procent som dött.

– Att skillnaderna i dödlighet var så stor mellan dessa grupper var överraskande. Liksom att risken för förtida död började stiga även vid mindre uttalat nedsatt social förmåga, säger rapportförfattaren Mattias Öhman till unt.se.

Studien baseras bland annat på psykologens bedömning av den sociala förmågan för dem som mönstrade.
Jag klara första utgallringen. Kanske tur man börjat twittra* nu då.

*Ja mer social än så tänker jag fan inte bli.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 20:31   #934
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Dags att liva upp i mästers tråd

Tanken slog mig precis. Hur i all sin dar kan klåparna på Sveriges travbanor ta 30-40 kronor för ett program till tävlingarna? Hälften är reklam, hälften startlistor som finns online ... Det enda exklusiva är en trött krönika av någon tomte på marknadsavdelningen.

I Las Vegas är ju program till varenda bana i landet gratis!

Inträde och program - inte konstigt att besökarna sviker banorna för lajven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Migge (+1)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 09:38   #935
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Jaha pojkar ni vet vad som gäller. Idag får gumman ligga överst.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-18, 21:08   #936
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-19, 10:17   #937
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Jag checkar också in för att slippa det irriterande...

Hej Wagner det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-19, 19:35   #938
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag checkar också in för att slippa det irriterande...

Hej Wagner det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?
Ge oss en semesterrapport, något måste det väl funnits som herrn kunde störa sig på?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 16:28   #939
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Följer du inte Wagner på Twitter? Där är han ju ett orakel.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 17:00   #940
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Har inte haft en enda torskmånad sen SS började med pokern och kommer aldrig få någon heller. Inte för att jag är så fruktansvärt bra utanför att motståndet är så pass skralt.
Man blir nyfiken på om situationen är densamma i dag flera, flera år senare?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 17:05   #941
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Man blir nyfiken på om situationen är densamma i dag flera, flera år senare?
Att inte ha en enda backmånad är ju inte särskilt svårt. Min mormor har inte heller haft en enda backmånad på SvS pokern.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 18:57   #942
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Man blir nyfiken på om situationen är densamma i dag flera, flera år senare?
Faktiskt inte.

Vet inte om det sprack i fjol eller året innan. Var lite oförsiktig på högre bord i början på månaden (var nog flera...) och lyckades inte gneta ikapp. Sen jag börja Twittra har jag knappt spelat nånting. Kanske blev två lax in förra året...

Vidare så omsatte jag noll (0) kronor på trav och sportspel förra året. Tack alla som bidrog, eller inte bidrog snarare. Själv har jag slutat brytt mig för länge sen.

Suget i magen och "ruschen" har försvunnit. Spela jag och drog in en halv miljon skulle jag inte bry mig för det skulle inte göra någon skillnad. 5 miljoner däremot, men dom växer ju inte på grenar nära marken. Några frivolter skulle det absolut inte leda till och det beror inte bara på åldern.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 19:25   #943
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Ge oss en semesterrapport, något måste det väl funnits som herrn kunde störa sig på?
Nu har jag funderat i tre dar utan att komma på något. Bara en liten detalj...

A) väger 70 kilo och har 21 kilo bagage (91 totalt) och får betala övervikt.

B) väger 120 kilo och har 20 kilo bagage (140 totalt) och slipper betala övervikt.

Det kan man ju störa sig lite på. En våg vid incheckningen som väger hela klabbet löser det problemet. #silamyggochsväljakameler
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 19:47   #944
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Wagner, suget för spel kan väl inte bara försvinna? DU måste väl vilja lägga en trippel och få en rosa lapp i handen
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-22, 20:00   #945
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Wagner, suget för spel kan väl inte bara försvinna? DU måste väl vilja lägga en trippel och få en rosa lapp i handen
Finns inget sug alls. Hänger nog ihop med att jag sluta dricka sprit för 17 år sen. Ja sen när spelet blev mindre och mindre för att i princip försvinna helt fanns det inget kvar som stimulerade den "triggerpunkten" i hjärnan.

Och hur fan hittar man en trippel hos Rosa Butiken där oddset sticker ut tillräckligt?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td