Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-12, 01:30   #376
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jahaja, råkade se en Ipsos-mätning.

Skakade förövrigt hand med Åkesson efter ett tal för en dryg vecka sedan, han lovade att stå upp för kärnkraften. Krockade nästan med en SÄPO-typ när jag vände mig om och skulle gå därifrån. Han måste ha hängt nästan precis över axeln för att vara beredd på en attack och då var det ju flera poliser i närheten också. Säkerheten i Sverige verkar handla lite om att stoppa möjligheten för att spontana attacker skall kunna vålla skada, men den erbjuder ju inget större skydd om någon väl har bestämt sig för att ha ihjäl någon.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 01:58   #377
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jahaja, råkade se en Ipsos-mätning.

Skakade förövrigt hand med Åkesson efter ett tal för en dryg vecka sedan, han lovade att stå upp för kärnkraften. Krockade nästan med en SÄPO-typ när jag vände mig om och skulle gå därifrån. Han måste ha hängt nästan precis över axeln för att vara beredd på en attack och då var det ju flera poliser i närheten också. Säkerheten i Sverige verkar handla lite om att stoppa möjligheten för att spontana attacker skall kunna vålla skada, men den erbjuder ju inget större skydd om någon väl har bestämt sig för att ha ihjäl någon.
Nej, du har helt rätt - i Sverige skall öppenheten och närheten till våra politiker stå i det främsta rummet, hur stor eller liten risken för överfall, än månne vara... Så naivt!

Vi har Palme, vi har Anna Lindh och ändå så är säkerheten kring våra folkvalda piss och ingenting - varför?! Hur kan man inte se att säkerheten måste förbättras kring dessa? Hur kan "närheten" som ändock aldrig blir mer än ett handslag eller en blick på armslängd avstånd, vara mer värt än deras säkerhet till livet?

Skydda de som skyddas måste! När det gäller AFA-demonstrationer så skall det sättas in vattenkanoner, "lösa" skott, batonger, tazers och alla andra tillgängliga vapen mot AFA-vänstern. Alla användbara medel skall sättas in mot antidemokratiska krafter - alla vet vi vilka dessa är i dagens läge...

SÄPO anser att de vänsterorienterade och islamistiska grupperingarna är de de har att hålla mest kontroll på, för närvarande... Batikhäxerörelsen är en blandning utav vänstern, "bla**ar", AFA, EXPO, Researchgruppen osv... Dessa är avskum - detta är grupperingar som inte kan och/eller vill gå den demokratiska vägen utan väljer att försöka ta en shortcut till nirvana... De tror att vägen till konsensus går genom att tysta sin meningsmotståndare...

Heil Sverige!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 02:57   #378
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag vet inte riktigt om jag håller med om att man bör lägga mer pengar på skydd för politiker överlag. Visst vore det bra om alla hade Obamas säkerhet, men ekonomi sätter ju någonstans stopp. Sedan så finns det ju många politiker som man skulle vilja se skjutna, t ex Romson och Schyman.

Är du verkligen en rabiat anhängare av demokrati eller använder du bara ordet som en felaktig synonym för yttrandefrihet och fri debatt? Ett kort samtal med en genomsnittlig väljare och nivån på den offentliga debatten får mig att hata allt vad demokrati heter och jag tar hellre ett envälde med decentralisering av mer lokala frågor. Det skapar också andra incitament för de styrande, om ett gäng politiker missköter sig och lämnar riksdagen så blir de konsulter eller välavlönade bankmän. En kung som missköter sig kan däremot lätt bli av med huvudet.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 03:23   #379
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet ni vad, era idiotiska och falska kohorter, samt trojanska hästar... Jag hatar många av er! Ja, till slut släppte min mur, min vägg av försvar mot er idioti! Det ni inte ser är vad framtiden bär i sin famn - tror ni skammen och att bli skrämd är något fjärran, nej fan, det är redan här - vi kommer snart vara ett hjon, om vi inte den ryggen vänder oss åt...

https://www.youtube.com/watch?v=vSCQ9IcBx5E


Så, så suveränt...!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 03:53   #380
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag vet inte riktigt om jag håller med om att man bör lägga mer pengar på skydd för politiker överlag. Visst vore det bra om alla hade Obamas säkerhet, men ekonomi sätter ju någonstans stopp. Sedan så finns det ju många politiker som man skulle vilja se skjutna, t ex Romson och Schyman.

Är du verkligen en rabiat anhängare av demokrati eller använder du bara ordet som en felaktig synonym för yttrandefrihet och fri debatt? Ett kort samtal med en genomsnittlig väljare och nivån på den offentliga debatten får mig att hata allt vad demokrati heter och jag tar hellre ett envälde med decentralisering av mer lokala frågor. Det skapar också andra incitament för de styrande, om ett gäng politiker missköter sig och lämnar riksdagen så blir de konsulter eller välavlönade bankmän. En kung som missköter sig kan däremot lätt bli av med huvudet.

Jo, jag är helt för att rikta "kanonerna" mot AFA-vänstern, de som verkligen förtjänar det! De som inte klarar av att ta en vanlig verbal debatt, skall huvudet lossna... Sedan håller jag med om att vi INTE har en demokrati i Sverige, snarare en demokratur...

Hur kan man ur sitt ursprung svära sig fri, då man alltid äro den man är. Det vi givit och tillåtit är av sjukaste ting - vi tar däremot det vi förlorat tillbaks. Nu skall svensken åter bli en fränd, inte den bedjande, nej, den tiden är förbi... Nu vi härja, nu vi återta, nu vi Sverige blodigt ta...

MJÖÖÖDDDD!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 06:34   #381
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Då ni nämner vilka ni skulle vi se skjutna och rikta kanonerna mot så svarar jag med att jag skulle vilja stampa sönder ansiktet på varje människa som röstar/stödjer SD eller SvP.

/Alliansen
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 06:47   #382
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Då ni nämner vilka ni skulle vi se skjutna och rikta kanonerna mot så svarar jag med att jag skulle vilja stampa sönder ansiktet på varje människa som röstar/stödjer SD eller SvP.

/Alliansen

Jag har inte velat skjutit någon, men direkt så skall vänstern utmärka sig vid att de vill "stampa sönder varje människa som röstar/stödjer SD eller SvP"... Typiskt vänstern - så är de och kommer alltid vara sådana...'

Lite blattementalitet i det hela... Ligger man ner, då kan man sparka och/eller hoppa på det...!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 06:58   #383
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vänstervåld eller är det blattevåld - välj själva, eller är det oftast samma sak... Sverige har en bra straffskala, eller hur...? Fick jag bestämma så skulle jag nacka vederbörande...

http://www.friatider.se/arabiskt-ung...61-arig-svensk
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-09-12 klockan 07:04. Anledning: Ändrade bara kommatecken till punkter, inget annat era...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:06   #384
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Slurf, gode kollega!

Du behöver inte vara rädd för att "fittstimmet" kommer in i Sveriges Riksdag! När syvende kommer till sist så röstar ändå folket ungefär vad man tror blir det bästa för Sverige och en själv - F! finns inte på kartan för någon...

Får de över 2.0% skall jag ställa till med spektakel här på sharps - jag skall dansa naken, inte snyggt överhuvudtaget, men gör det då med övertygelse om att framtiden ändå är vår...

Så då har vi ännu ett specialbet på sharps. Jag naken mot F! -2.0... Vem sätter förresten emot? Får jag 2,0 i odds på att F! INTE får ÖVER 2.0% av antalet röster så har vi en deal...

Vem nappar?! Och hur mycket?!

Ser fram emot söndagen!

Jag var på en Veganmässa som försäljare 6/9 man tror att det finns 100.000st
veganer i röstberättigad ålder och dom går ut hårt i sociala medier djungeltelegrafen osv. att alla ska rösta på Fi. Det partiet passar veganernas
värderingar bäst. Sen får ni förstås betta med måtta
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:09   #385
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag har inte velat skjutit någon, men direkt så skall vänstern utmärka sig vid att de vill "stampa sönder varje människa som röstar/stödjer SD eller SvP"... Typiskt vänstern - så är de och kommer alltid vara sådana...'

Lite blattementalitet i det hela... Ligger man ner, då kan man sparka och/eller hoppa på det...!

Jag är inte vänster, jag är höger men hatar rasister/idioter
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:15   #386
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Jag är inte vänster, jag är höger men hatar rasister/idioter
Och SD är rasisterna och Svp är idioterna?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:18   #387
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Och du lever på 70-talet fortfarande?
Nej det gör jag inte, men dom som drabbades minns säkert.

Och det finns fortfarande socialdemokrater med i partiet från den tiden, finns fortfarande folk som röstade för det där på den tiden som röstar på S än idag.

Men visst 40år är mer än 25år, men desto mer skäl till att städa upp och tvätta sin bruna byk.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:32   #388
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Jag är inte vänster, jag är höger men hatar rasister/idioter
Lika illa, då du inte vet Sveriges eller ditt eget bästa...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:37   #389
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Jag var på en Veganmässa som försäljare 6/9 man tror att det finns 100.000st
veganer i röstberättigad ålder och dom går ut hårt i sociala medier djungeltelegrafen osv. att alla ska rösta på Fi. Det partiet passar veganernas
värderingar bäst. Sen får ni förstås betta med måtta
Bra info - men, jag är övertygad om att det inte räcker ändå... Folk är fega och drar sig till det invanda, till syvende och sist...

Jag känner att det kryper i benen nu och det beror på att jag tydligen har "Latteben" - måste ha en kaffe nu... Vi hörs...!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 09:16   #390
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Gud vad skönt det ska bli när valet är över. Har tagit en veckas semester pa ett ställe utan internet sa jag slipper se alla pinsamma och indignerade statusuppdateringar om hur hemskt och fascistiskt samhället blivit.

Jag ska casha mitt FI-bet och sedan vill jag inte höra mer politik för resten av aret.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td