Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-08, 16:43   #226
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror ni vänstervurmare och "Sjuklövernaktivister" att det är EV+ att rösta på dessa? Hur har Sverige blivit bättre under 40 år av massinvandring, anser ni? Nämn gärna ett par saker, så skall jag kontra med 10 saker som blivit sämre per "bra" argument du/ni kommer med...

Var finns ert kritiska tänkande nu när det kommer till väsentligheter, såsom detta val - spel är ju bara en fis i rymden om man jämför digniteten mellan dessa två företeelser. Det handlar om Sveriges framtid, våra barn och barnbarn skall växa upp i detta samhälle - tänker ni alls på detta?

Tror verkligen någon här inne på att ex. brottsligheten har minskat de senaste decennierna?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 16:59   #227
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Vad håller ni på med? Pratar ni politik i speltråden?

Trodde denna tråd skulle handla om odds på de olika partierna.
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10), Migge (+1)
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:22   #228
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Vad håller ni på med? Pratar ni politik i speltråden?

Trodde denna tråd skulle handla om odds på de olika partierna.

ALL information kring ett spelobjekt borde väl vara av godo? Det kan/borde få spelarna att inse och fundera på hur oddsen skall ligga och hur de kommer förändras fram till valdagen på söndag...

Att egna politiska åsikter kommer fram när man diskuterar detta spelobjekt är totalt ofrånkomligt - likaså är det djäkligt svårt att dölja vilket lag man stödjer/hejar på/älskar när man diskuterar i fotboll/ishockey/baseball/tennis/bandy-trådar...

Jag ser absolut inga fel i detta! Tror dock att det sticker i mångas ögon att se att det är så många som kommer rösta på SD - hade det varit konsensus kring "Sjuklövern", ja, då hade detta inte påtalats - då hade det varit okey för multikultivurmarna att snacka politik...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:28   #229
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

På 30-talet var det judendomens fel att människor förlorade jobb och den ekonomiska krisen drabbat Europa. Nu är det Islams fel. Samma retorik, samma ignorans, samma hat. Skillnaden är att man hittat en ny syndabock.

Europa lärde sig tydligen ingenting. Det är era barnbarn som får skämmas över era val.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1), Flickepojken (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:32   #230
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om jag lägger fram det så här istället då; varför är det mer okey att ha personliga åsikter kring kungahusets barns framtida barns namn, Big Brothers deltagare och Melodifestivalens alster...?

Så fort det kommer till politik och åsikter som avviker från den gängse normen, ja då skall vi bara, som vanligt, knyta handen i byxfickan och hålla käft! Vad hände med det fria ordet?

Luktar hyckleri, lång väg!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:42   #231
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Jag har bara ett spel på valet hittills: Vänster under 8,5%.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:47   #232
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Vad ligger miljöpartiet över -- i för odds?
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:48   #233
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
På 30-talet var det judendomens fel att människor förlorade jobb och den ekonomiska krisen drabbat Europa. Nu är det Islams fel. Samma retorik, samma ignorans, samma hat. Skillnaden är att man hittat en ny syndabock.

Europa lärde sig tydligen ingenting. Det är era barnbarn som får skämmas över era val.

Så bara för att judarna råkade extremt illa ut så skall detta förhindra att man för en diskussion om dagens problem? Vad är, enligt dig, positivt med Islam och dess förespråkares framfart i Sverige?

Glöm ej heller att kommunismen skördat mångt mycket fler människor än vad ex. nazismen gjort - inget av dessa är såklart okey, men att bara skylla allt på nazister, blir bara så fel...

Alla konflikter måste sättas i sin egen kontext. Eftervärlden kommer dessutom vara enormt kritiska till att man sålde ut Sverige så lättvindigt!

Multikulturalism har aldrig och kommer aldrig fungera - människan är sig själv närmast och ingenting politiker gör och/eller säger kommer att ändra på detta faktum... Etnopluralism är att föredra, PUNKT!

Du har rätt i att "Europa" inte lärt sig något då man sakta men säkert låter sig indoktrineras och invaderas utav tankar och folk, som absolut inte hör hemma i en civiliserad värld...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:49   #234
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 873
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Vad ligger miljöpartiet över -- i för odds?
http://bit.ly/1ojSKIS
drickamicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 17:51   #235
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
På 30-talet var det judendomens fel att människor förlorade jobb och den ekonomiska krisen drabbat Europa. Nu är det Islams fel. Samma retorik, samma ignorans, samma hat. Skillnaden är att man hittat en ny syndabock.

Europa lärde sig tydligen ingenting. Det är era barnbarn som får skämmas över era val.
Nu vill jag inte kalla dig för nazist men du är väl en av dom som ligger närmast nazitänket i den här tråden.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:00   #236
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Nu är det väl kanske inte så att jag kräks i munnen, men vad tycker vi att vi skall göra med den här killen, hans parti?

Nu säger jag inte att alla Socialdemokrater har en avskyvärd syn på dessa stackars eu-migranter, men dom flesta som röstar på (s) verkar ha en avskyvärd människosyn.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19497965.ab
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:02   #237
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Soraya Post, EU-parlamentariker för Feministiskt initiativ, som engagerat sig i flera år för romers rättigheter, suckar när hon hör om radioinslaget:
– Det var inte särskilt smart. Men han kanske inte känner till att det är förlegat, säger hon först.
Romer är sedan 2000 en erkänd minoritet i Sverige, och därmed inleddes också kampen för att slippa bli kallad zigenare, som kommer ur ordet zigano – orörbar, berättar Soraya Post.
– Det är ett skällsord och har alltid varit det genom historien. Vi romer har drivit kampen i ett antal år för att inte bli kallade zigenare

Nu tänker vi på det fetmarkerade och så byter vi ut Löfven mot Åkesson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:09   #238
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nu vill jag inte kalla dig för nazist men du är väl en av dom som ligger närmast nazitänket i den här tråden.
Förklara gärna hur du tänker nu när du kallar mig Nazist? Min mormor fick titta på när hennes mamma blev våldtagen av tyska fångvaktare i Auschwitz, det hela avslutades med att de sköt hennes mamma i huvudet framför hennes ögon.

Skäms!
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:18   #239
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

För er som tänker spela:

Valresultatet på valdagen: Under de senaste 50 åren har (s) alltid tappat medan (m) ökat jämfört med opinionssiffrorna.

Jag kanske har missuppfattat den här tråden. Och bara kommenterar spel. Min politiska åsikt kan ni höra på torget.

Den som spelar på mer än 15 % på SD kan få ett högt odds av mig.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:20   #240
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Förklara gärna hur du tänker nu när du kallar mig Nazist? Min mormor fick titta på när hennes mamma blev våldtagen av tyska fångvaktare i Auschwitz, det hela avslutades med att de sköt hennes mamma i huvudet framför hennes ögon.

Skäms!
Nu ville jag inte riktigt kalla dig nazist som du kanske ser.

Men
Citat:
Jag har också en bakgrund som statsvetare och det kan ju vara intressant att nämna att personer som dras till dessa högervridna partier med åsikter om människors olika värde pga hudfärg eller ursprung generellt har en lägre utbildning och en klart lägre lön än den genomsnittliga medborgaren i detta land. Det förklarar en del av de fördomar och den okunskap som driver dessa åsikter.

Utan att bli för långrandig så betalar jag, jag som klassas som en avart av högerextrema falanger, en skattesats som motsvarar klart mer än den genomsnittliga personen med dessa åsikter. Men jag är ändå en belastning i samhället.

Känns lite nazi-aktigt att höja upp sig själv som en riktig übermenschen, medans man kallar oliktänkande för både lågutbildade, lågavlönade och okunniga.

Men det är min åsikt och jag kan ha fel, hoppas du kan acceptera det.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td