Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-22, 10:28   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Jägersro

Riktig Jägersklass på omgången!

AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 11:10   #2

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Usain Henna vs Alkalizer Am blir kul att se

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 12:26   #3

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Såg att det skulle bli regn kanske vi slipper se bara spetshästar vinna loppen.
Gammal 2015-11-22, 19:32   #4

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 327
Standard

Som alltid, ganska dålig klass på sporten när Jägersro står som värd.
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 19:42   #5

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Hoppas på bra spår för Rod Stewart som snart är poänglös????
Gulddiv. är ju klasslös men roddan sticker ut
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 19:50   #6

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

vi får hoppas att oskar skriver nåt om usain ., lycka till oskar
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 19:55   #7

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Sista lördagen på tre månader som hästarna får tävla med valfri balans. Märks verkligen på sporten att de bättre hästarna nu gått till vintervila eller till Frankrike. Det kommer bli ännu sämre sport sen i december för att inte tala om i januari och februari. Dock är det på onsdagarna och lördagarna det som finns kvar och tävlar under vintern som inte är hästar av breddloppsklass kommer dyka upp. Ska bli mycket intressant att följa startlistorna när barfotaförbudet trätt i kraft.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 20:09   #8

AndyMarts avatar

Standard

Spelmässigt en mycket, mycket intressant omgång är mitt första intryck. Bra sport också. Blir en trevlig Lördag på plats
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
Gammal 2015-11-22, 21:29   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag är visserligen lite negativ nu, men tycker det ser rätt tråkigt ut.
Lirar bara om jag hittar stora felstreckade favoriter.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Spelmässigt en mycket, mycket intressant omgång är mitt första intryck. Bra sport också. Blir en trevlig Lördag på plats
Gammal 2015-11-22, 21:33   #10
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Som alltid, ganska dålig klass på sporten när Jägersro står som värd.
Men man har lycklats fylla alla lopp utom ett den här gången. Synd att Adrian inte får köra mer avdelningar när det ändå är hemmaplan. Jägersro har för övrigt tappat en V75-dag 2016, I stället satsar man på Dannero (förmodligen tack vare publiksuccen detta år).
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 21:56   #11

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Men man har lycklats fylla alla lopp utom ett den här gången. Synd att Adrian inte får köra mer avdelningar när det ändå är hemmaplan. Jägersro har för övrigt tappat en V75-dag 2016, I stället satsar man på Dannero (förmodligen tack vare publiksuccen detta år).
Bra val enligt mig. Derbyuttagningar ska inte vara V75. Och det ska absolut inte BC-semifinaler heller vara, fattar inte varför man har kvar det till nästa år.
Knutman (+25)
Gammal 2015-11-22, 22:01   #12

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det ska inte uppfödningslöpningen heller vara.
Jag är iofs för mer tidiga lopp, men som det är idag ska det inte vara med.

Citat:
Bra val enligt mig. Derbyuttagningar ska inte vara V75. Och det ska absolut inte BC-semifinaler heller vara, fattar inte varför man har kvar det till nästa år.
Gammal 2015-11-23, 01:31   #13

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Semifinaler till derbyt, kriteriet och andra kvallopp skall inte vara med på V75. Där är målet att kvala in för att sedan vinna finalen. Hästen har inte alltid maximal utrustning och balans. Man kör inte för fullt utan sparar till finalen. Sådana lopp skall man inte ha med på streckspelen.
Knutman (+50)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 07:25   #14

OskarSvanbergs avatar

Sharp$: 6083
Standard

Usain har tagit loppet bra, var som han skulle i sina intervaller i måndags, och jag räknar med liknande form, kanske inte lika explosiv, då han peakade precis då, men bra form.
Blir skor nu, men det gör ingen gigantisk skilnad, men 2-4 tiondelar kan det göra, beroende på bana.
Tycker han ska streckas tidigt.
monimaker1 (+10), Tirich (+10), Emeffeff (+5), MatsE (+5), Torstens (+2), Sicken (+5), greyhound (+10), crossbow (+5), abstruse (+5), Dahle (+10), DonDanBob (+5)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 09:44   #15

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Usain har tagit loppet bra, var som han skulle i sina intervaller i måndags, och jag räknar med liknande form, kanske inte lika explosiv, då han peakade precis då, men bra form.
Blir skor nu, men det gör ingen gigantisk skilnad, men 2-4 tiondelar kan det göra, beroende på bana.
Blir spik för mig iaf
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 11:47   #16

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Avd1 står väl mellan 1 och 4? Har någon koll på startsnabbheten på 1an? Timbal och Kihlström känns som ett bättre ekipage, men tiden 12,6 medel senast på 1an imponerar. Skiljer i nuläget en hel del på strecken...
Känner att jag behöver hjälp i detta lopp..hur tänker ni andra?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 12:15   #17

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Det har regnat rätt så mycket i Malmö de senaste dagarna och redan igår tvingades de flesta köra med skor. Enligt prognoserna ska det regna på lördag också, så borde vara risk för skitig och något tung bana. Fördel för Usain Henna om det blir så?

Några av de värsta konkurrenterna lär vara kraftigt missgynnade om de inte kan köra barfota iallafall.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 15:28   #18

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1370
Standard

Johan Jacobssons Minne har de tre senaste åren vunnit från 20 meters tillägg
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-25, 15:41   #19

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Tack Oskar för bra info.
Vill ställa en fråga till dig.
Förmodar att när startrusningen har lagt sig, sitter du i fältet före Johan med Alkalizer A.M.
Tror du, om din häst har liknande form som senast, att Alkalizer kan plocka ner Henna ??
Lyckat till på lördag !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 09:44   #20

OskarSvanbergs avatar

Standard

Nej
Helgesson (+5)
Gammal 2015-11-26, 10:03   #21

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2176
Standard

Hej Oskar,

det var raka besked!
Undrar om det var svar på Dodo´s fråga eller Emmeffeffs lite tidigare i tråden?

Stefan
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 20:23   #22

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Oskar Svanberg, vad är det som gör att det blir skor på denna omgång?
Är det för att spara fötterna? Skulle man kunna säga att man gör så för att undvika att man får sårskador?

Tänker på en sådan kusk/tränare som Bergh, han kör ju mer eller mindre alltid utan skor.

Vad är det som gör att han kan göra detta och som man ser att de flesta gör som du, sätter på skorna emellanåt.

Kanske kryptisk fråga men intressant för mig som är nyfiken.

Detta med skor verkar ju vara lite förutbestämt, så här står det i veckans nummer av VI TIPPA:

Ett litet minus blir det att vi kör med skor den här gången men jag tror att han kommer att prestera bra ändå, avslutar den berömda Oskar Svanberg.

Du förstår säkerligen vad jag menar med min fråga.

//Lindvallen (Som kommer vara i vinnarcirkeln på Lördag och vråla "Kung Oskar")
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 21:35   #23

OskarSvanbergs avatar

Standard

Svaret var på om jag trodde att alkalizer kunde plocka oss.

MFF:
En explosiv Usain missgynnas normalt inte av tung bana som jag ser det. Men svårt säga.
När han är lite seg blir han inte direkt piggare av segt underlag märkte jag näst senast. Skulle väl säga att det varken missgynnar eller gynnar honom.

Lindvallen:
En del hästar har hårdare hovar än andra, samt snabbare tillväxt, men det skiljer även från tränare till tränare precis som du säger.
Man kan spara hov och då i princip aldrig verka ner den. Då kan man köra barfota för det mesta.
Nackdelen med det är att vinklarna blir felaktiga och det sliter mer på leder och senor. Ganska hemskt att se, dålig djurhållning och inte bra för hästen. Men det har de flesta förstått och hovarna ser i regel bättre ut idag än för några år sedan.
Jag vill att hästarna ska ha korrekta vinklar och lägger väldigt mkt tid, tanke och energi på skoning. En del tränare slår bara på skor alternativt låter skötaren göra det. Väldigt olika hur man ser på det, precis som med det mesta, andra lägger mycket energi på sånt som inte är viktigt för mig, olika religioner.

Usain har gått väldigt mycket barfota, nu två veckor på raken, och det var sådant material som sliter mycket hov. Så när jag tittade på hovarna efter loppet tyckte jag att risken för att han skulle få ont i fötterna i nästa lopp var stor, och då avstår jag eftersom han presterar sämre då, men framförallt utsätter jag honom inte för det, även om vinstchansen skulle vara större.

En anledning till att skillnaden på barfota och skor är så stor i Sverige jämfört med USA tror iaf jag är att de är mkt noggrannare med skoning där. Jag har märkt att det är mycket mindre skillnad på mina hästar nu än för några år sedan, vilket jag tror beror mycket på att jag var sämre på att sko då. Det är en aspekt som gör det så roligt med det här jobbet. Att bara slå på skor är ett skitgöra, men när man utvecklas och lär sig blir det väldigt intressant och något man kan förbättra hästarna med. Få bort rörelsestörningar och t.o.m. hältor med.
greyhound (+10), lokatten (+6), bokis29 (+5), NAFETS (+5), Emeffeff (+10), Klanke (+10), DonDraper (+1), lingaan (+10), abstruse (+15)
Gammal 2015-11-26, 21:40   #24

OskarSvanbergs avatar

Standard

Vill poängtera att jag inte sett dålig djurhållning eller hovar hos Bergh. Har inte studerat dom nåt särskilt. Var ett generellt svar.
Gammal 2015-11-26, 22:41   #25

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Standard

Sylvester America känns intressant som märkligt lite spelad i första.

Men man får väl vänta in Sjödéns krönika så man får koll på hur den här udda lopptypen har artat sig tidigare år.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 22:50   #26

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

En fröjd att läsa dina inlägg här Oskar! Mycket intressant och lärorikt!
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 23:11   #27

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Citat:
Satt och lyssnade på Expressens travpod på jobbet idag . Blev lite brydd angående deras analyser inför lördagen. Tänkte du kunde ge din syn på det hela.

Usain Henna har aldrig vunnit på v75 med skor. Därför ingen bra spik.
Motståndarna har inte samma respekt för hästen om dom vet att den går med skor. Därför kommer du få harva i dödens. Därav ingen bra spik.

Låter som hästskit i mina öron om du frågar mig. Du skriver själv att det inte gör någon gigantisk skillnad på hästen om han går barfota eller inte. Frågan är om det är avgörande för att han ska kunna vinna på v75 som dom påstår?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 09:39   #28

Standard

Kollade snabbt Bet365 oddsen i dagens aftonbladet till morgonkaffet. Rekommenderade min vän ett spel på X.Factor i avd 4 till 25 ggr pengarna.

- öppet lopp
- Stefan Perssons stallform
- bra spår
- Troligen skoryck

Unibet har 8.50 i odds på samma häst och känslan är att den kommer lyftas upp som spelvärd av betaltjänsterna senare idag.
Gammal 2015-11-27, 09:42   #29

Standard

Citat:
Du brukar ju prata om de usla publiksiffrorna på Jägersro. Läste på twitter igår att Bergsåker hade redovisat drygt 600 åskådare i onsdags på V86. Av dessa hade hela 12 st betalat entré.
Emeffeff (+3), AndyMart (+3), kasse (+1)
Gammal 2015-11-27, 09:46   #30

Standard

Citat:
Nej
Tack för klart besked. Bara att se till att du kommer före Alkalizer då
Lycka Till !!
Gammal 2015-11-27, 10:06   #31

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du brukar ju prata om de usla publiksiffrorna på Jägersro. Läste på twitter igår att Bergsåker hade redovisat drygt 600 åskådare i onsdags på V86. Av dessa hade hela 12 st betalat entré.
Here vi go again!
Ta denna meningslösa skit privat istället så vi andra slipper se det!
waco90 (+10), abstruse (+20), hammering (+4), MikaF (+5)

Senast redigerad av monimaker1 den 2015-11-27 klockan 10:08. Anledning: ...
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 10:20   #32

AndyMarts avatar

Standard

Att man tar bort en V75-dag från Jägersro beror inte på någon publiksuccé nån annanstans.

Det beror på att uttagningarna till Svensk Travderby drar mycket lite omsättning för att vara V75.

Då kan jag också tycka det är vettigt att man istället kör V86 den dagen, och låter Dannero som annars skulle bli utan få den dagen.
Gammal 2015-11-27, 10:35   #33

Standard

Citat:
Att man tar bort en V75-dag från Jägersro beror inte på någon publiksuccé nån annanstans.

Det beror på att uttagningarna till Svensk Travderby drar mycket lite omsättning för att vara V75.

Då kan jag också tycka det är vettigt att man istället kör V86 den dagen, och låter Dannero som annars skulle bli utan få den dagen.
Ja. Uttagningarna till derbyt brukar inte vara en av årets mest intressanta travdagar rent spelmässigt. Inga bra lopp för V75. Man får väl dock säga att svenskt kallblodskriterium rent spelmässigt är ännu sämre att ha på V75. När hände det sist att det loppet var intressant spelmässigt ? Alltid 1-3 hästar som kan vinna medan resten är ren utfyllnad. Hade nog varit bättre att ge Dannero en V75a med mer normala V75 proppar i så fall om man pratar om V75 som det bästa spelet framförallt.
Emeffeff (+3)

Senast redigerad av olle den 2015-11-27 klockan 10:37.
Gammal 2015-11-27, 11:24   #34

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1333
Standard

Citat:
Kollade snabbt Bet365 oddsen i dagens aftonbladet till morgonkaffet. Rekommenderade min vän ett spel på X.Factor i avd 4 till 25 ggr pengarna.

- öppet lopp
- Stefan Perssons stallform
- bra spår
- Troligen skoryck

Unibet har 8.50 i odds på samma häst och känslan är att den kommer lyftas upp som spelvärd av betaltjänsterna senare idag.
Har fastnat för intrycket på 7 Pajas Face. Rejäl typ, bra skalle! Skulle dom nå tät måste det vara toppchans. Jag spikar.

Statistiken för 3-åringar på V75 är inte rolig. Men aningen bättre i slutet på året iaf.
TravFans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 11:28   #35

Standard

Lyfter även fram intrycket i comebacken på 10 Da Vinci Boko i V75-2. Lyser form! Ännu bättre nu?
Gammal 2015-11-27, 14:26   #36

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravFans Visa inlägg
Har fastnat för intrycket på 7 Pajas Face. Rejäl typ, bra skalle! Skulle dom nå tät måste det vara toppchans. Jag spikar.

Statistiken för 3-åringar på V75 är inte rolig. Men aningen bättre i slutet på året iaf.
Betydligt bättre i slutet på året än i början på året. När en treåring vinner Klass II så är merparten av loppen tagna i november och/eller december enligt Sjödén.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 14:30   #37

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:

På tal om rejäla typer så måste man ju nämna Per Nordströms Sevilla. Jag gillar också Pajas Face men måste nog hålla PNs Ready Cash-avkomma lika högt. Ser ut att finnas rejäl styrka på den fronten och är säkert mer gynnad än missgynnad trots första på lång distans. Fick ge sig sista biten mot just Pajas Face senast, men det var riktigt bra prestationer av båda hästarna då. Per Nordström skriver att hästen egentligen skulle gjort årets sista start senast men "håller sån form att han nästan kryper ur skinnet hemma". Låter onekligen bra (gör det i och för sig ofta på PN) och jag tror loppet står mellan dessa treåringstalanger. Mycket avgörs säkert i starten och Sevilla har bara gjort en bilstart med framspår (öppnade hyfsat då och fick överta efter 3-400) och har en 100 ggr sämre kusk, men vågar inte säga vem som spetsar ändå. Håll utkik efter bilprovstarterna imorgon!

För er som garderar vill jag nämna 5 Hank Von Håleryd, som kan avsluta bra med lopp på rulle. Spelvärd om han blir bortglömd.
kasse (+1)
Gammal 2015-11-27, 14:39   #38

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Usain Henna struken! Fan va tråkigt...
Gammal 2015-11-27, 14:41   #39

Standard

Tråkigt med Henna, Oskar. Men Ni kommer igen !!
Gammal 2015-11-27, 14:53   #40

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Usain Henna struken! Fan va tråkigt...
Strykningsorsak: ej tävlingsmässig - vad har hänt ?

/ TT
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 14:54   #41

OskarSvanbergs avatar

Standard

Skötaren var inte nöjd med honom igår.
Skodde honom med tävlingsskor, går med tyngre bak i träning, hade redan tävlingsskor fram i aluminium. Men fortfarande inte bra när jag gjorde en provstart.
Gick igenom honom, är inte startmässig.
Antingen missbedömde jag honom i jobben efter finalen, kändes som han tagit det bra, eller så har han fått en lättare infektion. Tar blodprov, om det är bra blir han behandlad eftersom han är öm på ett par ställen.
Oavsett så är det vila minst en vecka, kanske något mer.
Ny plan är samma upplägg som inför den här finalen. Silver på hemmaplan 19e och final veckan efter. Återhämtar han sig snabbt som jag hoppas så kommer han vara i bra form redan till mantorp.
Var inte allvarligt, gränsfall att han var så pass bra att han kunde starta, men var inget svårt beslut.
Fel både mot spelare men framförallt mot hästen.
Lite ur form och starta är inga problem, men när han kändes ofräsch är det inte aktuellt. Djurskydd i första hand, spelare i andra och inkörda pengar kommer trea där.
Emeffeff (+5), ingo73 (+5), Sicken (+5), Klanke (+5), Executive (+2), abstruse (+5), doob (+100), mocka (+40), hammering (+5), linang (+5), plumpi (+10)

Senast redigerad av OskarSvanberg den 2015-11-27 klockan 14:57.
Gammal 2015-11-27, 15:33   #42

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Stoffe snackar om eventuellt barfota runt om och jänkarvagn för första gången på Unity Knick, så man får kanske passa den också.
Gammal 2015-11-27, 15:39   #43

Standard

Citat:
På tal om rejäla typer så måste man ju nämna Per Nordströms Sevilla. Jag gillar också Pajas Face men måste nog hålla PNs Ready Cash-avkomma lika högt. Ser ut att finnas rejäl styrka på den fronten och är säkert mer gynnad än missgynnad trots första på lång distans. Fick ge sig sista biten mot just Pajas Face senast, men det var riktigt bra prestationer av båda hästarna då. Per Nordström skriver att hästen egentligen skulle gjort årets sista start senast men "håller sån form att han nästan kryper ur skinnet hemma". Låter onekligen bra (gör det i och för sig ofta på PN) och jag tror loppet står mellan dessa treåringstalanger. Mycket avgörs säkert i starten och Sevilla har bara gjort en bilstart med framspår (öppnade hyfsat då och fick överta efter 3-400) och har en 100 ggr sämre kusk, men vågar inte säga vem som spetsar ändå. Håll utkik efter bilprovstarterna imorgon!

För er som garderar vill jag nämna 5 Hank Von Håleryd, som kan avsluta bra med lopp på rulle. Spelvärd om han blir bortglömd.
Håller med helt. Båda är rejäla. Men håller Pajas Face insats i just de loppet mkt högre. Hur många 3-åringar kan öppna första 500 på 06,5-07 och ändå ha den spänsten kvar 100 kvar när han studsar förbi Sevilla?
Gammal 2015-11-27, 18:33   #44

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Jag ser Timbal som ett solklart motstånd mot Nubbe, om han springer som senast.
Timbal kändes riktigt pigg i hans förra lopp och han hade jämn och bra speed genom hela loppet. Timbal bör inte plocka Nubbe från start, tror Nubbe tar den om underlaget och formen är som sist, vet faktiskt inte hur den hästen beter sig i tungt underlag.

Det är sedan kuskplus med Örjan upp på Timbal. I förra loppet så blåste Timbal på ordentligt innan slutkurvan och gasade om på upploppet utan några direkta svårigheter och jag tyckte det såg ut o finnas sparade krafter. Tror definitivt Örjan utmanar Lugauer!
Sedan får man väl vänta och se tills värmningarna.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 19:10   #45

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Tar Chocolate Gold spets i 5:e? Isåfall, om Rhyme Broline kommer ut och vill överta, tror ni att hon kommer få det? Någon annan än henne lär inte Erik släppa till på 1640?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 19:29   #46

Standard

Nyckelkusken i morgon skulle kunna va Christoffer Eriksson med Arazi Boko och Eagle Shot.

Den sistnämda kan jag inte fatta att den är bara streckad på 5%
Gammal 2015-11-27, 20:32   #47

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Jag ser Timbal som ett solklart motstånd mot Nubbe, om han springer som senast.
Timbal kändes riktigt pigg i hans förra lopp och han hade jämn och bra speed genom hela loppet. Timbal bör inte plocka Nubbe från start, tror Nubbe tar den om underlaget och formen är som sist, vet faktiskt inte hur den hästen beter sig i tungt underlag.

Det är sedan kuskplus med Örjan upp på Timbal. I förra loppet så blåste Timbal på ordentligt innan slutkurvan och gasade om på upploppet utan några direkta svårigheter och jag tyckte det såg ut o finnas sparade krafter. Tror definitivt Örjan utmanar Lugauer!
Sedan får man väl vänta och se tills värmningarna.
Om det ändå vore en hingst
Gammal 2015-11-27, 20:55   #48

Standard

Citat:
Om det ändå vore en hingst
Haha, ja, om än att, du får ursäkta och jag tackar för korrigeringen
AndyMart (+5)
Gammal 2015-11-27, 21:12   #49

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Håller med helt. Båda är rejäla. Men håller Pajas Face insats i just de loppet mkt högre. Hur många 3-åringar kan öppna första 500 på 06,5-07 och ändå ha den spänsten kvar 100 kvar när han studsar förbi Sevilla?
Tycker det är svårt att jämföra två helt olika insatser sådär. Sevilla schabblade med travet hela vägen och vinner loppet om han håller ihop aktionen. Går trots allt en 12-tid ute i spåren sista 1200, det är starka papper. Tydligt att det finns mer att hämta i hästen när travet börjar flyta.
Gammal 2015-11-27, 21:13   #50
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Jag var inte bland dom 12 kan nämnas

Det var inga 6oo personer på plats på Bergsåker. Nere vid kassorna och under loppet ute på platserna var det möjligen 40-5o st om man räknade alla.

Och medelåldern en bra bit över 6o år. 5 vakter gick omkring i gula sina västar. kostnaderna för dessa översteg lätt entrépengarna skulle jag gissa. I och för sig ville många stanna hemma och se Zlatan. Vardagstravet kommer att tappa ÄNNU mer nästa år skulle jag tro.
kasse (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 21:28   #51

Klankes avatar

Sharp$: 936
Standard

Nu sitter den gott folk

har en plats kvar i Miljondragen nr2 på tillsammans.

https://pinracer.se/systems/rbugpei4...eg-273p/shared (v75)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 22:05   #52

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7295
Standard

Lurig omgång i morgon. Känns generellt som svaga favoriter och det känns bäddat för hyfsade pengar när en 2-åring och en 3-åring är största favoriterna. Några tankar:
1: Aldrig spik på Lugauer med en treåring. 4, 7, 10 känns givna och ev. 2,5,11
2: Gillar Brediabliks och det är nog mitt förstastreck. Men 10 måste med och 8 känns helt bortglömd. Lurigt lopp där jag nog tar bort favoriten.
3: Är allt mer inne Royal Fighter och kan sluta med spik. Gillar dock Rod Stewart som är farlig om den hittat tillbaka. Samma sak med 5.
4: Som vanligt intressant att läsa Sjödéns tankar i dessa lopp. 2,10,11 är mina förstastreck.
5: Kan inte spika en 2-åring som ska resa. Tror 1-4 räcker långt med 9 och 11 som storskrällar.
6: Många sågar favoriten men den måste ju med trots distansen. 1 och 6 också givna och 8,11 är skrällarna. 2 slinker nog också med.
7: Synd att Usain blev struken. Tror att 5,10 räcker långt och kanske får 11 ett tokstreck.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 22:07   #53

2018

Standard

Citat:
Jag var inte bland dom 12 kan nämnas

Det var inga 6oo personer på plats på Bergsåker. Nere vid kassorna och under loppet ute på platserna var det möjligen 40-5o st om man räknade alla.

Och medelåldern en bra bit över 6o år. 5 vakter gick omkring i gula sina västar. kostnaderna för dessa översteg lätt entrépengarna skulle jag gissa. I och för sig ville många stanna hemma och se Zlatan. Vardagstravet kommer att tappa ÄNNU mer nästa år skulle jag tro.
..och det kan banorna gott ha. Dom har inte gjort ett skit för att locka yngre publik till banorna. Det ser likadant ut nu som det gjorde för 10 år sedan. Ganska givet att man tappar publik när resten av samhället har utvecklats enormt under samma tid som valla, åkern och jägers har stått stilla. Det är överlägset att sitta på nätet och lira. Man missar inte en värmning eller intervju om man är på nätet nu för tiden. Det är nog till och med en fördel med tanke på att alla inte har möjlighet att skapa ett reducerat system på banorna med hänsyn till sen info. Banverksamheten kommer dö ut totalt om dom inte snäpper upp sig rejält.
SO (+5), hammering (+5), kasse (+2)
Gammal 2015-11-27, 22:12   #54

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Nu sitter den gott folk

har en plats kvar i Miljondragen nr2 på tillsammans.

https://pinracer.se/systems/rbugpei4...eg-273p/shared (v75)
Rocky Egedal får du se upp med. Hade inte spelat ett system utan den kusen.
Gammal 2015-11-27, 22:32   #55

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Rocky Egedal får du se upp med. Hade inte spelat ett system utan den kusen.
Jag tycker dock att läget med Papparazi är riktigt bra, han öppnar bra från start och vann tämligen enkelt senast med norsken kvar. Det blir norskt igen och Johan låter mycket uppåt angående chansen. 8%. Ja jisses. Den är min spik iallafall i en annars rolig omgång.

Gammal 2015-11-27, 23:58   #56

Standard

Vilka tar spets egentligen? Lär väl bli ett gäng segrar därifrån i vanlig ordning.
1: Conrad mest trolig. Kan 5 utmana?
2: Många tror på 4 men är den så snabb. 3 kanske kan utmana men släpper väl? Hur öppnar 2 och 6?
3: Arazi Boko
4: 3 kanske men tveksamt om den körs där. 4 eller 7 först fram för att överta.
5: Lutar åt 3 med 4 som första utmanare.
6: Fördel 1 men 7 om Adrian träffar.
7: Kanske 4 till en början men bör väl släppa till 5? Hur snabb är 2?
Gammal 2015-11-28, 00:21   #57

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vilka tar spets egentligen? Lär väl bli ett gäng segrar därifrån i vanlig ordning.
1: Conrad mest trolig. Kan 5 utmana?
2: Många tror på 4 men är den så snabb. 3 kanske kan utmana men släpper väl? Hur öppnar 2 och 6?
3: Arazi Boko
4: 3 kanske men tveksamt om den körs där. 4 eller 7 först fram för att överta.
5: Lutar åt 3 med 4 som första utmanare.
6: Fördel 1 men 7 om Adrian träffar.
7: Kanske 4 till en början men bör väl släppa till 5? Hur snabb är 2?
Vettiga kandidater. Skulle lägga till Apollonia i andra och Harry Haythrow i tredje. Breidabliks G.T. är inte mer än medel ut. Global Racecourse är svårbedömd med bara en bilstart med framspår men gissar på lite mer än medel ut ("medium ut" enligt Svante). Radysin America är snabb ut.
Gammal 2015-11-28, 00:24   #58

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Lirar två tunga tvillingar imorgon....

1: 1 Breidabliks Nubbe - 7 Sylvester America

2: 2 Radysin America - 10 Alkalizer Am

500 kr på båda raka tvillingarna. Räknar med 5-6 ggr på båda! Tror på 100% kaka!

Räknar kallt med att sätta V5 också.... Blir en bra dag! :-)

V5
Inlämnat: 2015-11-27, 23:10
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Start: 17:05
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12 (6)
3: 3 Racing Mange (2)
4: 2 Rapide du Pommeau (6)
5: 2, 10 (5)

10x10x1x1x2 = 200 rader.
200 x 1 x 1,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

V75 börjar med 7-2 och om så är fallet sätter jag V75 också...

Härlig lördag va?

Senast redigerad av doob den 2015-11-28 klockan 00:26.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 01:22   #59

AndyMarts avatar

Standard

Gammal 2015-11-28, 02:37   #60

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Citat:
Sista lördagen på tre månader som hästarna får tävla med valfri balans. Märks verkligen på sporten att de bättre hästarna nu gått till vintervila eller till Frankrike. Det kommer bli ännu sämre sport sen i december för att inte tala om i januari och februari. Dock är det på onsdagarna och lördagarna det som finns kvar och tävlar under vintern som inte är hästar av breddloppsklass kommer dyka upp. Ska bli mycket intressant att följa startlistorna när barfotaförbudet trätt i kraft.
börja grina Olle... börja grina...! du är duktig att tipsa om norrtrav, men att gnälla är väl inte din kostym. Barfotaförbudet är väl inget att gnälla över?? det kommer, punkt slut.. Bara att gilla läget. Eller kanske titta på vad hästarna verkligen kan.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 04:35   #61

Manprinsens avatar

Standard

Bar Plombier har aldrig vunnit ett lopp med sexsiffrig prissumma. Tillfälligheter?
Gammal 2015-11-28, 06:35   #62

Sharp$: 405
Standard

Avd 2? & avd 1

Tycker avd 2 är väldigt svår att komma tillrätta med.

I avd 1 har jag fem hästar, efter massor av grubbel. Chansar på att Breidabliks Nubbe kommer bort på något sätt så jag har garderat och har följande:
1 Breidabliks Nubbe, som alla tror ska vinna. Troligen gör han väl det, blir kanske spik till slut på honom.
4 Timbal. Har ju tjänat miljon fast bara 3 år...
5 Target Kronos. Med Adrian. Hans vilja verkar kunna bära hästarna till vinst...
7 Sylvester America från tillägg. Bra tid över volt medel, 13,6. Med Johan U.
9 Differenceadaymade. Mitt skrällbud. Fin stam, fem starter för Veijo. Kom från Goops där hon blev tvåa i Oaks.

Det var dom det, förmodligen chansar jag med spik på favoriten, får se.

Sedan gick jag vidare till avd 2 och nu har jag precis kört fast. Tycker alla eller ingen kan vinna. Hopplöst lopp. Ska det va på detta viset så blir det nog inget spel i dag...

Tittat in på ATG. Folk verkar gilla följande tre:
4 Caddie Ivory, Uffe O/Reijo. 23%
2 Breidabliks G.T., Lugauer. 21%
6 Global Racecourse, Erik A/Båth. 20%

Själv har jag letat på följande:
1 Lumberjack Joe, Per Lennartsson/Fredrik Wallin. Nu kommer jag inte ihåg varför...? Jo, han blev tvåa i ett V75-lopp i somras, med Magnus Jakobsson. Och så var han etta i ett 100 000:- lopp. Sedan pausat och har ett lopp i kroppen. Jag brukar inte tro på Per Lennartsson nu för tiden men det var faktiskt honom han vann 100 000:- loppet med.

Och
3 Usain Colt med Johnny Takter, tränas av Ola Samuelsson. Johnny har nu startat i V75 i 28 lopp - utan vinst! Häpnadsväckande! Han står och stampar med sina 20 vinster. Dags nu! Kör Johnny
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:13   #63

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Enligt M. Lindgrens twitter såg hovarna bra ut på Alkalizer, barfota bak som senast (det har surrats om skor)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:22   #64

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Alkalizer ,..,..spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:43   #65

hansson_rs avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 1326
Standard

Arazi Boko kommer spetsa och köra hela vägen i mål.. Mycket spelvärd spik.
Har alltid varit lite av en favorithäst, passande gulddivision nu,

Alkalaizer Am känns som den andra bästa spiken nu när usain henna struken. oavsett så hade jag spikat..
Klarar av tuffa upplägg å det vet johan om. Kommer tidigt och vinner från dödens om så vore..
Gammal 2015-11-28, 10:17   #66

Standard

Sovmorgon idag. Men när jag tittade ut för en stund sedan regnade det rejält i Malmö. Det ska upphöra senare under dagen. När kommer nog ha betydelse för banans beskaffenhet så följ utvecklingen.
alle (+2)
Gammal 2015-11-28, 10:18   #67

Standard

Synd bara att hästen Alkalizer är så stänkrädd
Gammal 2015-11-28, 10:19   #68

Standard

Tur att Jägersro omgången inte fick söndag då hade dom säkert ställt in.

är det klass3 varning nu?
Gammal 2015-11-28, 10:57   #69

Sharp$: 2393
Standard

Känns lätt men ändå svårt idag om ni förstår vad jag menar. Några minus på de två storfavoriterna som dock ända kan ta hem det idag vilket gör att jag har svårt att få bra systemkonstruktioner idag.

Jägers är väl dock spetsbanan nr 1 så skrällgarderingar letar jag först och främst bland spetsbuden.

1. AVD3 - 1. Harry Haythrow (3%) i guld har ju vunnit förr på Jägers vid denna tid. Peter låter försiktigt positiv vad jag läst. Inte omöjligt att han kommer till ledning heller eller är det så enkelt att 3. Arazi Boko tar eller får överta ledningen och sedan är hästen att slå?

2. AVD4 - 2. Unity Knick (3%) till ledning är absolut ett möjligt scenario. Christoffer får en snabb revansch efter Harrys skrällseger i loppet innan :-) redigering: Jag glömde skriva att han ska tävla barfota för första gången!

3. AVD5 - 4. Chocolate Gold (8%) med startsnabbe spetskungen Erik A på gamla hemmaplan leder länge.

Vid fin värmning spikar jag nog trots allt 1. Breidablikks i avd1 samt 10. Alkilizer i avd7 som är starkast till slut? Stänkrädd var dock nytt för mig.

Senast redigerad av Executive den 2015-11-28 klockan 11:03.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 11:00   #70

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5957
Standard

Kan Ryan Kronos vara en chansspik idag?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 11:13   #71
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Citat:
Sovmorgon idag. Men när jag tittade ut för en stund sedan regnade det rejält i Malmö. Det ska upphöra senare under dagen. När kommer nog ha betydelse för banans beskaffenhet så följ utvecklingen.
Någon som har koll på hur banans skick är ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:16   #72

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Storfavoriten i avd V, nr 2 Gareth Boko, tycker jag knappt klarade hålla undan den 7/10 på Valla.

Två andra hästar visade prov på att kunna gå starkare in i mål.
Därför är 1 Rhyme Broline och 11 Inga In Heaven givna på min bong! Den sistnämnda är knappt streckad alls.
Rhyme Broline lär hamna i vettigt slagläge ifrån bricka 1. När fastnade Örjan med allt kvar i en årgångsfinal senast?

AndyMart: Lirade du vinnare på 2 Monark Newmen igår på Kalmar? (Var ju nästagångaren bakom Raijin Face senast. Gick då rejält i skymundan)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:18   #73

Sharp$: 2606
Standard

Någon som vet vad Spelvärde spikar idag
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:25   #74

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Storfavoriten i avd V, nr 2 Gareth Boko, tycker jag knappt klarade hålla undan den 7/10 på Valla.

Två andra hästar visade prov på att kunna gå starkare in i mål.
Därför är 1 Rhyme Broline och 11 Inga In Heaven givna på min bong! Den sistnämnda är knappt streckad alls.
Rhyme Broline lär hamna i vettigt slagläge ifrån bricka 1. När fastnade Örjan med allt kvar i en årgångsfinal senast?

AndyMart: Lirade du vinnare på 2 Monark Newmen igår på Kalmar? (Var ju nästagångaren bakom Raijin Face senast. Gick då rejält i skymundan)
Dessvärre inte. Följde inte travet igår utan läste på inför idag. Men såg loppet imorse och visst var den mycket fin.

Väntar med spänning på när Raijin ska besöka ovalen igen, och ännu mer inför när Kolgjinis superlöfte Ulisse Kronos gör det!
Gammal 2015-11-28, 12:36   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Någon som har koll på hur banans skick är ?
Har väldigt svårt att tro infon på ATG.se om lätt bana stämmer i alla fall. Det har regnat konstant de tre timmar jag varit vaken och gör så fortfarande . På radarbildena ser det ut som att det kommer fortsätta ca 2 timmar till. Såg att Bollnäs tävlingar idag fick flyttas till Gävle och att Umeås V65 tävlingar i kväll är inställda pga banan. Norrland gått från kallt till mildväder och det är väl det värsta som kan hända. I Malmö inga problem med tjällossning i alla fall .
Gammal 2015-11-28, 12:40   #76

andersson79s avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 1425
Standard

Caliber T.T. struken, feber
andersson79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:44   #77

Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag

1) 1,4,7 r2-10 (tror fyraåringen slår treåringarna - endast 8 % på 7)
2) 2,4,6,11 r12-3 (svårlöst lopp. 2 bäst men opålitlig. Mycket snack på 6. 11 jättebra debut i ny regi bara streckad på 3 %)
3) 3,4,5,7,10 r12-1 (3 leder med 4 i dödens. 5 på väg in i förra vinterns form. 7 härdad i tuffa lopp. 10 är inte i full form men har hela året mött eliten)
4) 1,2,4,7,8,11 r10-3 (svårlöst - gardera efter plånboken)
5) 2 r3-4 (en eller alla. Jag gillar Lennartsson och hoppas på hans framgång - spikar med hjärtat)
6) 1,2,6,7 r8-5 (tror 2 vinner men mina rådgivare föreslår några garderingar)
7) 2,10 r5-6 (låser på ledaren och den jag egentligen tror på, dvs 10)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Gammal 2015-11-28, 12:52   #78

Shooters avatar

Sharp$: 39581
Standard

Det började regna vid tiotiden i morse i Malmö men banmästaren Göran Henriksson låter inte orolig när vi ringer vid lunch.
- Vi la på nytt material på banan i morse och fortsätter jobba med den till tävlingarna. Så det ser bra ut, det är ingen fara med banan. Tydligen ska det regna till tretiden och sedan blir det uppehåll, säger Jägersros banmästare Göran Henriksson.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:53   #79

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Dessvärre inte. Följde inte travet igår utan läste på inför idag. Men såg loppet imorse och visst var den mycket fin.

Väntar med spänning på när Raijin ska besöka ovalen igen, och ännu mer inför när Kolgjinis superlöfte Ulisse Kronos gör det!
Jag trodde väl det. Att du följer upp tävlingarna i södra delen av landet, alltså.
Vilken skön duell det var mellan Veijos nyförvärv Fridericus och Crebas Condor Motion! Jag trodde Condor var på väg att lyckas kontra sig till vinst.

Jag förmodar att du tänker spela Pajas idag, som vanligt? Det gäller ju att hålla fast vid den linje man tror på!
Gammal 2015-11-28, 13:02   #80

doobs avatar

Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
börja grina Olle... börja grina...! du är duktig att tipsa om norrtrav, men att gnälla är väl inte din kostym. Barfotaförbudet är väl inget att gnälla över?? det kommer, punkt slut.. Bara att gilla läget. Eller kanske titta på vad hästarna verkligen kan.
Som jag har förstått bygger Olle nästan uteslutande spel kring att finna edge i utrustningsändringar och särskilt barfota-info. Med till synes goda resultat över tid dessutom. Klart han då är irriterad över förbudet!?

Inte alls konstigt....
Gammal 2015-11-28, 13:06   #81

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Tror v75 ger bra utdelning idag ! lycka till idag ! tror mkt på dizzy river i v75-2
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 13:17   #82

Standard

3 Racing Mange, V75-5.
Hemmabana, mkt sparat på 13,9 senast, startsnabb... i ledningen ska han slås. 15%. Jag spikar.
kasse (+2)
Gammal 2015-11-28, 13:18   #83

Shooters avatar

Standard

Citat:
3 Racing Mange, V75-5.
Hemmabana, mkt sparat på 13,9 senast, startsnabb... i ledningen ska han slås. 15%. Jag spikar.
Inne på samma. Resan för favoriten är ett frågetecken. Få se vad man får för info.
Gammal 2015-11-28, 13:20   #84

Sharp$: 937
Standard

Paparazzi M ett roligt drag går bra på smet o dist.Startsnabb! Min chansspik!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 13:25   #85

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Jag trodde väl det. Att du följer upp tävlingarna i södra delen av landet, alltså.
Vilken skön duell det var mellan Veijos nyförvärv Fridericus och Crebas Condor Motion! Jag trodde Condor var på väg att lyckas kontra sig till vinst.

Jag förmodar att du tänker spela Pajas idag, som vanligt? Det gäller ju att hålla fast vid den linje man tror på!
Ja, den duellen var verkligen härlig. Veijo kan nog ha en rolig Silverhäst där, gått bra tider nere på Vincennes ju. Dock inte en favorit för mig med tanke på hur den springer och far med huvet.

Pajas har chans. Men nej. Idag går jag på X Factor som jag tror kliver in i matchen när de andra kört slut!
Gammal 2015-11-28, 13:38   #86

Standard

Citat:
Har väldigt svårt att tro infon på ATG.se om lätt bana stämmer i alla fall. Det har regnat konstant de tre timmar jag varit vaken och gör så fortfarande . På radarbildena ser det ut som att det kommer fortsätta ca 2 timmar till. Såg att Bollnäs tävlingar idag fick flyttas till Gävle och att Umeås V65 tävlingar i kväll är inställda pga banan. Norrland gått från kallt till mildväder och det är väl det värsta som kan hända. I Malmö inga problem med tjällossning i alla fall .
Fick man tjällossning i malmö så va det 100gånger i odds hos spelbolagen
Gammal 2015-11-28, 13:40   #87

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Som jag har förstått bygger Olle nästan uteslutande spel kring att finna edge i utrustningsändringar och särskilt barfota-info. Med till synes goda resultat över tid dessutom. Klart han då är irriterad över förbudet!?

Inte alls konstigt....
Det var ett enkelt sätt att tjäna pengar på när man fick spela fasta odds hos de internationella spelbolagen. Inte alls samma nu då sådana ändringar alltid ger underodds hos statliga spelmonopolet. Och bara där jag får spela. Är nog en trolig anledning till att jag i princip slutat med travet förutom på lördagar och vissa onsdagar. Det finns inte alls samma förutsättningar att vinna pengar med bara möjlighet att spela hos ett statligt monopolföretag med troligen världens högsta spelavdrag på trav och där alla spel sker i pool till ej fasta odds.
Gammal 2015-11-28, 13:41   #88

Standard

Citat:
3 Racing Mange, V75-5.
Ajdå skall Lövgren vinna två lopp i rad,är väl stenklar i första dd loppet med 6an?
Gammal 2015-11-28, 13:48   #89

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Radysin America anmäld med skor runt om, har gått nästan samtliga starter barfota. Borde vara stort minus.
Gammal 2015-11-28, 13:56   #90

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dusagli Visa inlägg
Någon som vet vad Spelvärde spikar idag
Mest spelvärda spik: Rocky Egedal V75-6

Kompletterande: Love Aint Easy V75-2
kungforss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 13:59   #91

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Lönt att ha bansändningar när man inte har någon kameraman som kör närbilder på hästarna.
Gammal 2015-11-28, 14:05   #92

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kungforss Visa inlägg
Mest spelvärda spik: Rocky Egedal V75-6

Kompletterande: Love Aint Easy V75-2
Love aint easy?? Vart hittar de den? Antar då att det är barfota och bike på den..?
Gammal 2015-11-28, 14:11   #93

Sharp$: 592
Standard

Har slutat regna i Malmö iaf!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 14:17   #94

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Har slutat regna i Malmö iaf!
Det är nog runt 6-7 plus grader i Malmö just nu.
Gammal 2015-11-28, 14:21   #95

Manprinsens avatar

Standard

Vem fan är den här idioten som refererar på liven nu? Verkar aldrig ha kommit ur målbrottet...
Gammal 2015-11-28, 14:23   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Kan Ryan Kronos vara en chansspik idag?
Nej !
Gammal 2015-11-28, 14:27   #97

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Love aint easy?? Vart hittar de den? Antar då att det är barfota och bike på den..?
Japp första bike!
Orsa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 14:30   #98

Shooters avatar

Standard

Gareth Boko har rest perfekt och Per tror på toppchans - twitter.
Klanke (+1)
Gammal 2015-11-28, 14:33   #99

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gareth Boko har rest perfekt och Per tror på toppchans - twitter.
Har Per rest bra då? Mer orolig för hans form än hästarnas.
Gammal 2015-11-28, 14:34   #100
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V75:1
Förordar 7 Sylvester Amerika. Det kommer inte att kosta ett skit att få andra eller tredjepar utvändigt här och Unter Jr kör ju rätt offensivt ibland (när han har att åka med) så ett havvarv liknande det som Björn satte upp utanpå Nuncio för ett tag sedan så undrar jag om favoriten verkligen pallar ända in i mål.

Jag var tidigt inne på Sylvester som spik men jag tror att jag ska dubbla med Sr och 10 Orion Tilly. Den här kan också gå nedåt 1.07 i 400 meter och får han bästa loppet så - då kan 3%-aren vara ett faktum....

V75:7
Många som förordar 10 Alkalizer M här men jag undrar om han verkligen plockar ner 5 Bar Plombier från dödens (som sett riktigt bra ut på slutet). Får överta spets från startsnabb 4 George Mae, håller sitt 13-tempo i tät första varvet och 1.10 sista 700. Nja, jag är tveksam.

6 Huge Star har varit ok men inte mer, tycker jag. Ska nog ha en riktig smörresa för att vinna det här.

Jag lekte lite med tanken att ta med Takter och 12 Handsome Knight. Jag var inne på Handsome Knight näst senast (efter att ha sett hur han plockade ner Tycoon Conway Hall på Valla) men då var han inte riktigt, riktigt i slag. Senast vann han enkelt. Och vann från liknande läge för några starter sedan. En riktig bedövare som står i 6 ggr pengarna (plats) på Bet365.

V75:2
Här är endera jag eller spelarkollektivet helt fel ute. En favorit som har 12 andraplatser mot 2 vinster? Ja, jag är medveten om att hon nu är i regi Reijo men ändå. Andrahandsfavorit med en klåpare i sulkyn och 2 galopper senaste 4 starterna? Allmänt "seg" häst som förmodligen hamnar helt punchigt på det idag? Globalen har glänst lite i enklare sällskap. Samtidigt så kan det finnas mer i hästen än vad vi sett hitintills.

Jag rankar 10 Da Vinci Boko först. 9 Bubba Degato, 5 Apollonia och barfotadanasande 11 Dizzy River får komplettera.

V75:3
3 Arazi Boko till 18% är plötsligt ett bra spikförslag. Jensen i dödens och Tillmann tempotorsk sist utvändigt. 7 Rod Stewart gick hyggligt men inte mer senast. Det blev lite tungt att gå först i tredjespår i hyfsat tempo. Problemet är väl att han "alltid" blir tempotorsk och "alltid" sitter för långt bak. Hjälper inte att man går 1.07 sista 500 om man ska behöva ta 5-6 längder...

V75:6
Funderar på att rygga travtjänsterna. 6 Rocky Egedal brukar vanligtvis alltid få påbörja anfall från absolut sista plats i ett 15-hästarsfält - och ändå svepa packet. Har nu ett skapligt läge, kan väl öppna från springen, och verkar ha riktigt bra form (vunnit två i felvarv från olika lägen).

V75:5 och V75:4 - garderas så långt plånboken orkar.

Lycka till!
kasse (+2), spiifii (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2015-11-28 klockan 14:38.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 14:44   #101

Klankes avatar

Standard

Provar en liten v4a..

V4
Inlämnat: 2015-11-28, 14:42
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Start: 14:45
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 6, 7
2: 2, 3, 5, 6, 8
3: 1 Teehee
4: 9 Star di Poggio

5x5x1x1 = 25 rader.
25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Gammal 2015-11-28, 14:44   #102

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Per har faktiskt rest ännu bättre och har formen på topp han också. Sparlopp för min del.
Gammal 2015-11-28, 14:45   #103

Shooters avatar

Standard

Mina spikar får bli O'Grady och Alkalizer M.
Gammal 2015-11-28, 14:47   #104

Manprinsens avatar

Standard

Fan så sexig montéstyrning av Michelle Mönster. Det gick för mig...
Gammal 2015-11-28, 14:48   #105

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Första o sista gången en favorit vinner monte när man spikar hahaha jävla skitsport men tack
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 14:49   #106

Shooters avatar

Standard

Citat:
Fan så sexig montéstyrning av Michelle Mönster. Det gick för mig...
Spikat den samt Global Sunset, så det ser bra ut än så länge.
Gammal 2015-11-28, 14:50   #107

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Spikat den samt Global Sunset, så det ser bra ut än så länge.
Samma här så vi får hålla tummarna. Tror dock inte det blir nån kanonutdelning idag, men spelpengar till 75:an om inte annat.
Gammal 2015-11-28, 14:53   #108

Klankes avatar

Standard

Citat:
Per har ätit sin sallad och mår bra.
Manprinsen (+5)
Gammal 2015-11-28, 14:54   #109

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Förordar 7 Sylvester Amerika. Det kommer inte att kosta ett skit att få andra eller tredjepar utvändigt här och Unter Jr kör ju rätt offensivt ibland (när han har att åka med) så ett havvarv liknande det som Björn satte upp utanpå Nuncio för ett tag sedan så undrar jag om favoriten verkligen pallar ända in i mål.

Jag var tidigt inne på Sylvester som spik men jag tror att jag ska dubbla med Sr och 10 Orion Tilly. Den här kan också gå nedåt 1.07 i 400 meter och får han bästa loppet så - då kan 3%-aren vara ett faktum....

V75:7
Många som förordar 10 Alkalizer M här men jag undrar om han verkligen plockar ner 5 Bar Plombier från dödens (som sett riktigt bra ut på slutet). Får överta spets från startsnabb 4 George Mae, håller sitt 13-tempo i tät första varvet och 1.10 sista 700. Nja, jag är tveksam.

6 Huge Star har varit ok men inte mer, tycker jag. Ska nog ha en riktig smörresa för att vinna det här.

Jag lekte lite med tanken att ta med Takter och 12 Handsome Knight. Jag var inne på Handsome Knight näst senast (efter att ha sett hur han plockade ner Tycoon Conway Hall på Valla) men då var han inte riktigt, riktigt i slag. Senast vann han enkelt. Och vann från liknande läge för några starter sedan. En riktig bedövare som står i 6 ggr pengarna (plats) på Bet365.

Här är endera jag eller spelarkollektivet helt fel ute. En favorit som har 12 andraplatser mot 2 vinster? Ja, jag är medveten om att hon nu är i regi Reijo men ändå. Andrahandsfavorit med en klåpare i sulkyn och 2 galopper senaste 4 starterna? Allmänt "seg" häst som förmodligen hamnar helt punchigt på det idag? Globalen har glänst lite i enklare sällskap. Samtidigt så kan det finnas mer i hästen än vad vi sett hitintills.

Jag rankar 10 Da Vinci Boko först. 9 Bubba Degato, 5 Apollonia och barfotadanasande 11 Dizzy River får komplettera.

3 Arazi Boko till 18% är plötsligt ett bra spikförslag. Jensen i dödens och Tillmann tempotorsk sist utvändigt. 7 Rod Stewart gick hyggligt men inte mer senast. Det blev lite tungt att gå först i tredjespår i hyfsat tempo. Problemet är väl att han "alltid" blir tempotorsk och "alltid" sitter för långt bak. Hjälper inte att man går 1.07 sista 500 om man ska behöva ta 5-6 längder...

V75:6
Funderar på att rygga travtjänsterna. 6 Rocky Egedal brukar vanligtvis alltid få påbörja anfall från absolut sista plats i ett 15-hästarsfält - och ändå svepa packet. Har nu ett skapligt läge, kan väl öppna från springen, och verkar ha riktigt bra form (vunnit två i felvarv från olika lägen).

V75:5 och V75:4 - garderas så långt plånboken orkar.

Lycka till!
Många kloka ord lutar själv också mot spik i första (Sylvester) och
Rockey i 6e riktigt synd att Travtjänsten kör den :-(
Sedan är jag svag för Gambino D som utvecklats fint hos Johan!

Lycka till själv!

::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 15:10   #110

Standard

Tackarrrrrrr
Gammal 2015-11-28, 15:26   #111

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Per har ätit sin sallad och mår bra.
Ojoj, det står han sig inte på fram till start. Får hoppas det kommer rapporter om att han fyllt på depåerna sen, annars känns det iskallt...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 15:26   #112

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Spikarna får bli Arazi Boko och Pajas Face som båda 2 har chans och trycka sig till ledningen och då ska de slåss
Lycka till allihopa
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 15:30   #113

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Vill ni ha en superskräll så ta med Borups Puma i Uppfödningsloppet, streckad på 0 % för tillfället. Hästen är bättre än vad den visade senast i försöket. Vann på ett bra sätt i Svampen Consolation näst senast. Malmqvist tror att det kan vara ett ämne och ett långskott i det här loppet.
Gammal 2015-11-28, 15:30   #114

Manprinsens avatar

Standard

Funderar på att spika Kadett CD i guld. Vet att det är vansinne från spår 12 på jägers, men känns jävligt intressant med Örjan och skorycket. Gick en 10-tid med skor och broddar så det måste vara toppform.
Gammal 2015-11-28, 15:39   #115

Shooters avatar

Standard

Citat:
Funderar på att spika Kadett CD i guld. Vet att det är vansinne från spår 12 på jägers, men känns jävligt intressant med Örjan och skorycket. Gick en 10-tid med skor och broddar så det måste vara toppform.
Jag har följt den ett tag, men har inte varit riktigt nöjd och tror att det blir svårt idag.
Gammal 2015-11-28, 15:39   #116

Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Jägersro, pinsamma Jägersro... Bara dem som blåser omstart när hemmakuskar felar i starten, för att sen gå och vinna. Skämmes tamefan.
Gammal 2015-11-28, 15:43   #117

Standard

1,46 i v odds på veijos barfotahäst i V4 3. Tur man insett att det inte går att spela på sådana hästar hos statliga monopolet om man vill vinna mer än man förlorar i längden.
Gammal 2015-11-28, 15:44   #118

Standard

Veijo e ju bara fet så den valde jag till och med bort på v4. men gick åt helvete i vart fall....men ca 6 in på tvilling så det får bli en harry på det med lite egna hästar. Fokus fotboll/ Hockey nu.....god tur
Gammal 2015-11-28, 15:46   #119

Standard

Skor på Radysin America. Hur negativt är det ?
Gammal 2015-11-28, 15:48   #120
Banned

Standard

Citat:
1,46 i v odds på veijos barfotahäst i V4 3. Tur man insett att det inte går att spela på sådana hästar hos statliga monopolet om man vill vinna mer än man förlorar i längden.
Varför ska man spela sådana hästar, överhuvudtaget? Dåliga favoriter. Favoriter som förlorar? Vad är det för idé att sätta pengar på en dålig favorit?

Men jag tycker att det är helt ok att kollektivet ändå gör det. En massa pappskallar som skickar in obegränsat med pengar på en dålig favorit.

Då är det bara att ta bort den på tvillingen så är det omöjligt att förlora pengar i längden.
Gammal 2015-11-28, 15:48   #121

Standard

Dagens försök efter mkt vändande och vridande. Kul och svår omgång.
1: A 1,7 B 4 - Hade velat ha med mina C-hästar men plånboken stoppade
2: A 10,12 B 11 C 5,9 - Känns som det är ngt negativt på alla de betrodda
3: A 10 C 9,12 - Bettar på att de kör för fort där framme.
4: A 10 - Tokspik som Uhrberg låter klart uppåt på-
5: A 3 B 2
6: A 2,6 C 1,4,8,10,11
7: A 5 B 10

Minst 5 A, max 1 C
Gammal 2015-11-28, 15:48   #122

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Är nog inget plus i alla fall. Sen känns den rätt kall spelmässigt eftersom den går in som reserv på Usain Henna. Tror Erik sitter i spets och sen är det hästen att slå.
Gammal 2015-11-28, 15:50   #123

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Han tappar lite i sin snabbhet från start med skor.
Gammal 2015-11-28, 15:56   #124

2018

Standard

Fattar inte hur O'Grady ska vinna guld. Ska bli intressant att se hur Flemming reder ut soppan. Trycker han ihjäl Arazi Boko så kommer ingen av dom komma i mål och gör han det inte så rinner Arazi undan över upploppet. Någon som sitter på info om hur Flemming tänkt göra taktiskt? Tar han en lugn dödens eller ska han till spets till varje pris?
Gammal 2015-11-28, 16:01   #125
Banned

Standard

Jävla Takter....helvete...
Gammal 2015-11-28, 16:01   #126

Stekels avatar

Standard

Takter

Gammal 2015-11-28, 16:02   #127

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Fattar inte hur O'Grady ska vinna guld. Ska bli intressant att se hur Flemming reder ut soppan. Trycker han ihjäl Arazi Boko så kommer ingen av dom komma i mål och gör han det inte så rinner Arazi undan över upploppet. Någon som sitter på info om hur Flemming tänkt göra taktiskt? Tar han en lugn dödens eller ska han till spets till varje pris?
Såg du loppet O'Grady gjorde senast? Förstår inte varför alla ratar honom helt. Säger inte att han bara vinner men knapp förstahäst är han väl iallafall och det lär han nog bli på strecken också till slut. Jag är inte lika säker på dödens heller. Gissar på Arazi Boko i ledning, Harry Haythrow i rygg, Riff Kronos i dödens och O'Grady andra utvändigt efter 1000 meter.
Gammal 2015-11-28, 16:03   #128

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det finns ju fler ekipage i loppet att ta hänsyn till. Vad gör Johan, Jennifer och Örjan? Tänker de sitta lugna där bak eller vill de fram. Ger de O'Grady andra ut? Kommer Arazi till spets eller vill Peter köra där, alt. släppa till O'Grady? Ändrar sig Christoffer och släpper om Flemming trycker till? Svårt att veta, men i en omgång där det är svårt att hitta spikar så tror jag Flemming tar det.
Gammal 2015-11-28, 16:05   #129

Standard

Läst på nu i 4 timmar . Kom fram till att avstå V75. Inga direkta idéer och då är det svårt att få till ett bra system för Max 500 kr. Får satsa på lite tvillingsspel och annat i stället.
Gammal 2015-11-28, 16:08   #130
Banned

Standard

Över 30 ggr pengarna funkar för mig.....eller nu är det 25 ggr....f-n...

TVILLING
Inlämnat: 2015-11-28, 16:07
Jägersro Lopp 5
Lördag 2015-11-28
Start: 16:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
7, 10

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

Senast redigerad av Stankarn den 2015-11-28 klockan 16:09.
Gammal 2015-11-28, 16:08   #131

Stekels avatar

Standard

Citat:
Läst på nu i 4 timmar . Kom fram till att avstå V75. Inga direkta idéer och då är det svårt att få till ett bra system för Max 500 kr. Får satsa på lite tvillingsspel och annat i stället.
Vinnare kanske är bättre idag när det är bättre återbetalning.

Skiter också i V75, har inte läst på särskilt mycket heller för jag hade samma känsla som dig direkt från början. Satsade på V4 idag istället och det löpte väl ut!

Gammal 2015-11-28, 16:09   #132

Sharp$: 1396
Standard

En spik idag =V75:4 11 Gambino Degato...Andra spik , en Nubbe i inledningen..

Good Luck!
L

Senast redigerad av Lazze den 2015-11-28 klockan 16:12.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 16:14   #133

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vinnare kanske är bättre idag när det är bättre återbetalning.

Skiter också i V75, har inte läst på särskilt mycket heller för jag hade samma känsla som dig direkt från början. Satsade på V4 idag istället och det löpte väl ut!
Rekommenderade polaren som kan spela hos bet365 ett lir på Aronssons Love you häst i avd 2 till 25/5 för någon timme sedan. Tror det blev 100 v/p.
Gammal 2015-11-28, 16:23   #134

Standard

6 Spring Erom är taskigt bortglömd idag.
Ska bli intressant
Gammal 2015-11-28, 16:24   #135

Manprinsens avatar

Standard

Jävla Örjan, jag hatar dig. Varför ska du alltid förstöra?
Gammal 2015-11-28, 16:27   #136
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
En spik idag =V75:4 11 Gambino Degato...Andra spik , en Nubbe i inledningen..

Good Luck!
L
Du kan väl motivera dina spikar nästa gång? Nu får du dränka dina sorger i en Aquavit.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 16:29   #137

Sprites avatar

Sharp$: 8426
Standard

Måste varit en sjuk favorit i första avd. 16,8 på varvet och kan inte hålla undan från hästen i dödens trots att den gick 12,6 förra loppet full väg
Gammal 2015-11-28, 16:30   #138

Standard

Snygg info av Bergh i sin expressenkrönika igår där han närmast lämnade klart på Timbal
Gammal 2015-11-28, 16:31   #139

Manprinsens avatar

Standard

Största besvikelsen är att inte Johan Untersteiner klarar av att få iväg sin felfritt. Tror den hade haft megachans här med tanke på att favoriten var svag för dagen.
Gammal 2015-11-28, 16:31   #140
Banned

Standard

Olle, du som kan bettjänsterna:

Nu har jag fått ett erbjudande om att "stäng spel" (Rocky Egedal). Till en summa som är 10% lägre än vad jag satsat.

Va f-n är det?
Gammal 2015-11-28, 16:32   #141

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det går inte att jämföra tider på det sättet.
Den hade minst pengar på sig, och det fanns många i loppet som hade varit ute i mycket hårdare sällskap.
Sådant är mycket viktigare...

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Måste varit en sjuk favorit i första avd. 16,8 på varvet och kan inte hålla undan från hästen i dödens trots att den gick 12,6 förra loppet full väg
Gammal 2015-11-28, 16:32   #142
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Halmstads bana har varit 2-3 sekunder "för" snabb i flera år nu....särskilt vissa tävlingsdagar...
Gammal 2015-11-28, 16:33   #143

Standard

Citat:
Jävla Örjan, jag hatar dig. Varför ska du alltid förstöra?
Det va dock ingen förvånande vinst för mig, skrev varför igår också. Om man kollade timbals senaste lopp så låg det mycket sparade krafter sedan senast och hon hade riktigt bra speed

Tråkigt om det va din spik dock!

8, 9, 12 är mina skrällhästar ii avd2. Men springer bredia som hon gjorde på jägers senst med samma balans, så tror jag att den bara vinner. Finns dock en hel del utmanare. Men positivt men bra spår, barfota, norskt, rätt bike. Galopperade senast enbart för att Conrad hade glömt vagnen i en helt annan stad.. Den som lever får se

Ska bli kul att se officer c.d, bubba och dizzy i nästa, men jag tror Conny sätter denna. Har chansspikat Conny på ett system och garderat med 2, 4, 12, 8, 9 på ett annat

Senast redigerad av zabatsu den 2015-11-28 klockan 16:34.
Gammal 2015-11-28, 16:35   #144

Sharp$: 1396
Standard

Tvilling V75 :2 9 Bubba D. mot 5.10.11.12 X30:- Kaching!
+2 mot 9.10.11.12
mvh ,
L

Senast redigerad av Lazze den 2015-11-28 klockan 16:42.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 16:36   #145

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det va dock ingen förvånande vinst för mig, skrev varför igår också. Om man kollade timbals senaste lopp så låg det mycket sparade krafter sedan senast och hon hade riktigt bra speed

Tråkigt om det va din spik dock!

8, 9, 12 är mina skrällhästar ii avd2. Men springer bredia som hon gjorde på jägers senst med samma balans, så tror jag att den bara vinner. Finns dock en hel del utmanare. Men positivt men bra spår, barfota, norskt, rätt bike. Galopperade senast enbart för att Conrad hade glömt vagnen i en helt annan stad.. Den som lever får se

Ska bli kul att se officer c.d, bubba och dizzy i nästa, men jag tror Conny sätter denna. Har chansspikat Conny på ett system och garderat med 2, 4, 12, 8, 9
Nej jag hade inte spikat den, hade låst med Sylvester som jag trodde mest på. Timbal har varit ute i hårda sällskap men jag gillar inte att spela på ston när dom möter hingstar. Sen har inte Berghs hästar rosat marknaden på länge tycker jag.
Gammal 2015-11-28, 16:36   #146

Standard

Citat:
Olle, du som kan bettjänsterna:

Nu har jag fått ett erbjudande om att "stäng spel" (Rocky Egedal). Till en summa som är 10% lägre än vad jag satsat.

Va f-n är det?
Ingen aning. Jag kunde spela på där till för ca 3 år sedan när det blev i princip totalstopp. Fick därefter bara lägga spel som kunde ge 30 kr i vinst på plats och 50 kr på v spel. Det var ju inte så intressant längre då.
Gammal 2015-11-28, 16:40   #147

Standard

Citat:
Nej jag hade inte spikat den, hade låst med Sylvester som jag trodde mest på. Timbal har varit ute i hårda sällskap men jag gillar inte att spela på ston när dom möter hingstar. Sen har inte Berghs hästar rosat marknaden på länge tycker jag.
Förstår hur du tänker, men Timbal va alldeles för fin senast. Enbart därför jag trodde att den skulle ha bra chans o utmana. Har annars legat ganska lågt med Roberts hästar ett tag. Men men, mot nästa. Lite tilt på Conny så nu bör han vinna
Gammal 2015-11-28, 16:43   #148

Standard

Jaha, den sög ju. Instagalopp, snark.
Gammal 2015-11-28, 16:43   #149

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Förstår hur du tänker, men Timbal va alldeles för fin senast. Enbart därför jag trodde att den skulle ha bra chans o utmana. Har annars legat ganska lågt med Roberts hästar ett tag. Men men, mot nästa. Lite tilt på Conny så nu bör han vinna
Och där hoppade han bort sig

Kanske Connie och Lennartsson kan söka nån slags parterapi för prestationsångest på v75?
Gammal 2015-11-28, 16:45   #150

Manprinsens avatar

Standard

Måste säga att Johan har totalt missflyt idag.

Spelvärde hade spik på 11:an. Dom kanske ska sluta försöka uppfinna hjulet på nytt varje gång så kanske dom vinner lite pengar nån gång.
Gammal 2015-11-28, 16:47   #151

Standard

Citat:
Och där hoppade han bort sig

Kanske Connie och Lennartsson kan söka nån slags parterapi för prestationsångest på v75?
Haha ja, lite så
Riktigt kul o se dizzys speed, synd på galoppen där bara. Men ja, det börjar bli standard på galopp av g.t, tror inte den mår riktigt som den ska. Tre galopper nu på kort tid
Gammal 2015-11-28, 16:48   #152

Standard

Banan ställer till det för många idag. Speciellt dom som går barfota verkar ha svårt med den hårda och stumma banan. Var tur man avstod V75
Gammal 2015-11-28, 16:49   #153
Banned

Standard

Citat:

Inte ensam om att ranka den först men men, man får vara tacksam för det lilla.

Vad gav tvillingen? 126 ggr pengarna?

TVILLING
Inlämnat: 2015-11-28, 16:35
Jägersro Lopp 6
Lördag 2015-11-28
Start: 16:42
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 5, 6, 9, 12
Utgångshästar
10 Da Vinci Boko

5 x 50,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Gammal 2015-11-28, 16:49   #154

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Haha ja, lite så
Riktigt kul o se dizzys speed, synd på galoppen där bara. Men ja, det börjar bli standard på galopp av g.t, tror inte den mår riktigt som den ska. Tre galopper nu på kort tid
Ja det var riktigt surt för Johan, känns som det har gått troll för han idag.

Har du koll på när Lugauer senast vann på v75 och vilken häst det var? Calvin Borel?
Gammal 2015-11-28, 16:53   #155

Standard

Citat:
Ja det var riktigt surt för Johan, känns som det har gått troll för han idag.

Har du koll på när Lugauer senast vann på v75 och vilken häst det var? Calvin Borel?
Ja, jag håller verkligen med.

Nej faktiskt inte, jag tror det va Calvin senast, men jag vågar inte lova

Edit: Det ska bli kul att se spring erom nu. Hoppas på hård körning där framme så att han kan få loppet. Kan bli intressant med skorycket, såg pigg och fin ut senast

Edit 2: har helt missat vilan på 4 månader och det va inte riktigt inräknat i den analysen kan jag säga..

Senast redigerad av zabatsu den 2015-11-28 klockan 17:03.
Gammal 2015-11-28, 17:06   #156

2018

Standard

Jävligt märklig manöver av C. Eriksson... Varför släpper han ner O'Grady i rygg?
Gammal 2015-11-28, 17:08   #157

Manprinsens avatar

Standard

Snyggt Christoffer!
Gammal 2015-11-28, 17:10   #158

Standard

Citat:
Snyggt Christoffer!
Verkligen! Vilken slarvmiss av mig på 6an, så kan det va Men riktigt härligt lopp på Arazi
Gammal 2015-11-28, 17:10   #159
Banned

Standard

Citat:
3 Arazi Boko till 18% är plötsligt ett bra spikförslag.
Och bra utgång på tvillingen. 28ggr?

TVILLING
Inlämnat: 2015-11-28, 17:01
Jägersro Lopp 7
Lördag 2015-11-28
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 5, 7, 10, 12
Utgångshästar
3 Arazi Boko

5 x 100,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Gammal 2015-11-28, 17:11   #160
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Synd att Örjan inte körde iväg lite tidigare med Kadett C.D.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:14   #161

Standard

I nästa tror jag att loppet står mellan Sevilla och Pajas face. Dem mötte senast på 2140m, då hade Sevilla spår 12 men slutade som stark tvåa efter Pajas. Sevilla fick ligga länge ute i ytter och höll bra tempo, den kändes fräsch och fin, hade bra speed. Ska bli kul o se första barfota på Unity Knick o vad det kan ge
Gammal 2015-11-28, 17:15   #162

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Verkligen! Vilken slarvmiss av mig på 6an, så kan det va Men riktigt härligt lopp på Arazi
Hade lås på honom och Örjan. Hade riktig feeling för Kadetten idag. Synd att man inte lirade tvilling.
Gammal 2015-11-28, 17:15   #163

Standard

Citat:

TVILLING
Jägersro Lopp 7
Lördag 2015-11-28
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 5, 7, 10, 12
Utgångshästar
3 Arazi Boko

Du har haft bra form på sistone, snyggt!
Gammal 2015-11-28, 17:18   #164

Standard

Citat:
Hade lås på honom och Örjan. Hade riktig feeling för Kadetten idag. Synd att man inte lirade tvilling.
Jag trodde inte arazi skulle vara så bra som han va idag, men jag hade med honom ändå för den gick bra senast, men trodde inte det skulle vara såhär hårt i mål Ja, riktigt synd, jag fegar alltid med tvillingar så jag brukar strunta i dem
Gammal 2015-11-28, 17:18   #165

Standard

Citat:
Vill ni ha en superskräll så ta med Borups Puma i Uppfödningsloppet, streckad på 0 % för tillfället. Hästen är bättre än vad den visade senast i försöket. Vann på ett bra sätt i Svampen Consolation näst senast. Malmqvist tror att det kan vara ett ämne och ett långskott i det här loppet.
Glad om den kommer i mål imorgon! Men av någon anledning fick jag med dyngan på mitt harrysystem hahahahah Hoppas hoppas hahaha
Gammal 2015-11-28, 17:18   #166

Manprinsens avatar

Standard

Citat:

TVILLING
Jägersro Lopp 7
Lördag 2015-11-28
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 5, 7, 10, 12
Utgångshästar
3 Arazi Boko

Tvillingmannen

Tror du kombon 1-6 är klar i v75-6? Funderar på att slänga in en slant.
Gammal 2015-11-28, 17:19   #167

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Ser ut att kunna bli bra pengar idag!

Favvofall i 2 avdelningar till så!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:25   #168

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5754
Standard

Någon uppfattning om Unity knick här ? Är det första barfota runt om för unity ?
Tvilling 1-2

Senast redigerad av Kocken14 den 2015-11-28 klockan 17:26.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:26   #169

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Någon uppfattning om Unity knick här ? Är det första barfota runt om för första gången ?
Tvilling 1-2
Jo, bfro ffg.
Gammal 2015-11-28, 17:26   #170

Sharp$: 5995
Standard

Connies V75 vinster

BAGLEY Lug Co Ro 130331-7
BAGLEY Lug Co Ös 130608-10
CALVIN BOREL Lug Co J 140906-6
CALVIN BOREL Lug Co J 150103-5
VICTORIOUS STAR Lug Co J 151024-6

kan vara ngn utanför mina register
zabatsu (+10), Manprinsen (+5)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:27   #171

Standard

Blir inte det minsta orolig för K Huselius tjat om nummer 10......inte det minsta lilla faktist
Gammal 2015-11-28, 17:29   #172

Standard

En himla massa galopper på mina hästar jag tror på idag. Kan inte gå bra varje dag, men hoppas unity Knick får komma ut så man får se vad han har o komma med
Gammal 2015-11-28, 17:31   #173

Manprinsens avatar

Standard

Ingen som orkar utmana Johnny när han sitter i spets.
Gammal 2015-11-28, 17:31   #174

Standard

Da Vinci Boko och Pajas Face.
Gammal 2015-11-28, 17:31   #175
Banned

Standard

Fantastiskt fin häst. Och Takter sätter en igen.
Gammal 2015-11-28, 17:34   #176
Banned

Standard

Citat:
Tvillingmannen

Tror du kombon 1-6 är klar i v75-6? Funderar på att slänga in en slant.
Sätter Flemming upp tempot? Då är det roligare med 3,4,5,6 på tvillingen....Särskilt Tormento...?
Gammal 2015-11-28, 17:37   #177

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Sätter Flemming upp tempot? Då är det roligare med 3,4,5,6 på tvillingen....Särskilt Tormento...?
Gör han det med tanke på att hästen varit ifrån i en månad? Har iofs gått bra efter vila tidigare.
Gammal 2015-11-28, 17:40   #178

Filmtokig

Standard

Tror Adrian pissar på övriga nu.
Gammal 2015-11-28, 17:41   #179

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Tror Adrian pissar på övriga nu.
Första pissen på distansen för den hästen i så fall.
Gammal 2015-11-28, 17:43   #180

Manprinsens avatar

Standard

Bakskor på Paparazzi nu. Känns ju lite sådär.
Gammal 2015-11-28, 17:44   #181

Filmtokig

Standard

Citat:
Första pissen på distansen för den hästen i så fall.
Heja Gnaget!
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:44   #182

Fiduss avatar

Standard

Vilken Pajas! Helt i linje med förväntningarna!

Dagens höjdpunkt nästa. Årgångslöpning! V5 står och faller med 1 Rhyme Broline, som jag tror utmanar täthästarna till slut. Blir skoj att se på!
11 Inga In Heaven skulle ju sopa rent på V75 för mig, men för mycket galopper har fällt min bong där. Så invändigt och slut med Örjan?
Gammal 2015-11-28, 17:45   #183

Filmtokig

Standard

Citat:
Vilken Pajas! Helt i linje med förväntningarna!

Dagens höjdpunkt nästa. Årgångslöpning! V5 står och faller med 2 Rhyme Broline, som jag tror utmanar täthästarna till slut. Blir skoj att se på!
11 Inga In Heaven skulle ju sopa rent på V75 för mig, men för mycket galopper har fällt min bong där. Så invändigt och slut med Örjan?
Tyvärr så tar Adrian detta.
Gammal 2015-11-28, 17:46   #184

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Tyvärr så tar Adrian detta.
Varför tror du på den? (Du hann med att kopiera min text före det att jag redigerade startnumret på Rhyme!)
Gammal 2015-11-28, 17:49   #185

Manprinsens avatar

Standard

Ska Lennartsson lyckas bryta förbannelsen nu?
Gammal 2015-11-28, 17:49   #186

Filmtokig

Standard

Citat:
Varför tror du på den? (Du hann med att kopiera min text före det att jag redigerade startnumret på Rhyme!)
Tycker hästen gjort väldigt bra tider på just distansen & inga galopper i raden som två år gammal är plus för mig, dock aldrig vunnit. Om Adrian får en bra rygg, och inte hamnar invändigt spurtar denna ner dem enkelt sista hundra. Dock vågar jag inte förlita mig 100% just p.g.a spåret, så det får bli ett plats spel för min del. Jag gillar kusken och hästen helt enkelt. Men spelet är med hjärnan inte hjärtat.
Gammal 2015-11-28, 17:49   #187

Standard

Livet har inte varit snällt mot Per Lennartsson sedan ett par år. Nu håller vi tummarna för att det vänder för denne sympatiske hästkarl.
Kom igen nu med Gareth Boko. Nu skall ett liv i elände och fattigdom vändas till lycka och överflöd!
znipstern (+5), tomtom2 (+5)
Gammal 2015-11-28, 17:52   #188

Filmtokig

Standard

Men shit vad dålig!
Gammal 2015-11-28, 17:53   #189

Standard

Sjukt att hästen lyckas vinna när han har sån bedrövlig kusk...
Gammal 2015-11-28, 17:53   #190

Standard

Nu har nog Lennartsson förbrukat sim energi för resten av året i alla fall, med tanke på hur illa han kör sina hästar
Gammal 2015-11-28, 17:54   #191

Manprinsens avatar

Standard

Förtjänade inte att vinna med den styrningen, men men...
Gammal 2015-11-28, 17:55   #192

Sharp$: 2009
Standard

Vilket upplopp. Så ska trav vara.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 17:55   #193
Banned

Standard

Citat:
Gör han det med tanke på att hästen varit ifrån i en månad? Har iofs gått bra efter vila tidigare.
Jag vet inte. Jag tycker att han har kört helt huvudlöst på sista tiden. Men man kan alltid hoppas....
Gammal 2015-11-28, 17:55   #194

Standard

Racing Mange va värd segern. Men trav e trav.
Gammal 2015-11-28, 17:56   #195

Fiduss avatar

Standard

URSVAG styrning sista biten av Örjan enligt mig. Väljer han ryggen på Lennartsson ger han hästen chansen. Jag tror han knäpper motståndarna enkelt i så fall. Nu får jag aldrig veta. Besvikelse!

Kört är kört!
Gammal 2015-11-28, 17:56   #196

Manprinsens avatar

Standard

Hade ju smakat mumma om Jocke fått vinna där.
Gammal 2015-11-28, 17:57   #197

Standard

Äntligen! Grattis Per. Det var dig väl unnat!
Helge (+5), finkel (+5)

Senast redigerad av mackpeter den 2015-11-28 klockan 17:59.
Gammal 2015-11-28, 17:59   #198

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2340
Standard

Jag unnar verkligen Lennartsson den här segern, han har haft det så j-a motigt ett par år nu. Sen var väl styrningen inte i världsklass, men det bevisar väl egentligen bara att bästa hästen vann till slut
oinkk (+5), mackpeter (+5), finkel (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 18:03   #199

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag unnar verkligen Lennartsson den här segern, han har haft det så j-a motigt ett par år nu. Sen var väl styrningen inte i världsklass, men det bevisar väl egentligen bara att bästa hästen vann till slut
Ja det är synd om karln så ur den aspekten var han värd detta. Dock lämnade styrningen en del övrigt att önska.
Gammal 2015-11-28, 18:05   #200

Sharp$: 2340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Blir inte det minsta orolig för K Huselius tjat om nummer 10......inte det minsta lilla faktist
Det finns sällan någon anledning att bry sig om hans skrällidéer, oftast helt ute i det blå. Det är ju inte svårt att lyfta fram hästar som är streckade under 5%, men de ska ju ha en minsta realistisk chans att vinna också.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 18:06   #201

Standard

Ge oss feta DD odds! Hmmm tveksamt
Gammal 2015-11-28, 18:07   #202
Banned

Standard

Citat:
Ge oss feta DD odds! Hmmm tveksamt
3,4,5,6 mot 5?
Gammal 2015-11-28, 18:09   #203

Manprinsens avatar

Standard

6-5 rak DD
Gammal 2015-11-28, 18:11   #204

Standard

6 mot 9,12 KBK
Gammal 2015-11-28, 18:12   #205

Sharp$: 2261
Standard

Vill bara gratulera Pelle L(otusätare)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu kör vi på
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 18:22   #206
Banned

Standard

J-a Jeppson....
Gammal 2015-11-28, 18:22   #207

Standard

4,12
5,6

Är min chans dd, långsökt, men kul.
Gammal 2015-11-28, 18:28   #208

Manprinsens avatar

Standard

Århundradets sämsta piss styrning av Lövgren.
Gammal 2015-11-28, 18:28   #209

Standard

Citat:
4,12
5,6

Är min chans dd, långsökt, men kul.
Skönt att min spik på systemet satt i alla fall, även om DDn sprack. Riktigt bra lopp av spirit real i alla fall, skall man passa framöver
Gammal 2015-11-28, 18:30   #210

Sharp$: 1040
Standard

Blev han arg adrian när 2an pressa?
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 18:32   #211

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Drphilsner Visa inlägg
Blev han arg adrian när 2an pressa?
Haha, varför då Flemming rules...
Gammal 2015-11-28, 18:33   #212
Banned

Standard

Citat:
Dumstrut på. Äntligen ett bra läge, favoritdistans och körning. Vad gör stolpskottet? Kör invändig galopp....*suck.

Ja, där rök mina streckspel. Men det är ju självförvållat till 100%. Återigen stenlurad av speltjänsterna, istället för att lita till första intrycket.

Hoppas på Huge Star i sista.
Gammal 2015-11-28, 18:34   #213

Manprinsens avatar

Standard

Jocke såg till att lägga en onödig speed på första och sen bli fast trots 2:a utvändigt. Det är ju en fantastisk bedrift.

Hade han haft lite jävla spelsinne så hade han suttit still i dödens tills Flemming gjorde sitt drag. Då hade han haft häst till att gå i tredjespår sista halvvarvet istället för att bli fast.
Gammal 2015-11-28, 18:35   #214

Standard

Citat:
Spela Aldrig JL. Några frågor på det?
Gammal 2015-11-28, 18:36   #215

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Spela Aldrig JL. Några frågor på det?
Förutom när han krossade allt på Åby med Alfan. Kostade mig 7:an på att jag garderade där och spikade Kolgjinis skithäst i sista.

Men jag håller med, han är fan kass.
Gammal 2015-11-28, 18:37   #216
Banned

Standard

Ahmen. Ska verkligen 5 Bar Plombier verkligen lägga det här? Erik A måste väl vilja vinna nåt V75-lopp på gamla hemmabanan?

Det får bli sista spelet för ikväll. 5 ggr.
Galoppen (+5)
Gammal 2015-11-28, 18:39   #217

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ahmen. Ska verkligen 5 Bar Plombier verkligen lägga det här? Erik A måste väl vilja vinna nåt V75-lopp på gamla hemmabanan?

Tveksam till om hästen duger på v75, men chansen är god och med tanke på att Johan är iskall idag så kanske värsta motbudet hoppar bort sig.
Gammal 2015-11-28, 18:41   #218

Standard

Vinnarlir 7,12 bara för att jag satte en del sköna livespel i Everton matchen! Tjong tjong! Goooooo Takter
Gammal 2015-11-28, 18:42   #219

Standard

Såg så bra ut efter 3 avdelningar gällande utdelningen på 7:an men sen gick det åt helvete med favvo eller andrahandare....trist som fan.
Gammal 2015-11-28, 18:46   #220

Standard

Riktigt tråkigt att Veijo inte ens försöker ge det en chans Men jag är nöjd med att Erik klapp den. Fåe väl se om 6 rätt ens ger något idag. Tråkigt med galoppen på G.T. Men men, tills nästa gång.
Gammal 2015-11-28, 18:46   #221

Manprinsens avatar

Standard

Helvete så bra han höll Bar Plombier. Såg inte ut som Alkalizer var riktigt 100% dock.
Gammal 2015-11-28, 18:47   #222
Banned

Standard

Citat:

Jag förstår verkligen ingenting. Nu blev det bara 4 ggr pengarna men men, det är bara att tacka och ta emot.

Det har varit en bra lördag!

Lycka till imorgon...
Gammal 2015-11-28, 18:53   #223

Sharp$: 2602
Standard

Kul för Lennartsson att få vinna! Bortkastad V5a där jag rök på en favorit, men det bjuder vi på...
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 18:56   #224

Standard

Önskar dem någon gång kunde införa V76 istället. Både 6 och 5 rätt är ett skämt
Gammal 2015-11-28, 18:57   #225

Standard

Kör en spik harry för 500kr får 4 rätt.

Gör en egen kupong för 12 kr får 6 rätt hahah

V75
Inlämnat: 2015-11-28, 15:34
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7
2: 2, 4, 10
3: 3 Arazi Boko
4: 10 Radiation
5: 2, 8
6: 2, 7
7: 5 Bar Plombier

2x3x1x1x2x2x1 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
Gammal 2015-11-28, 18:59   #226

Standard

Citat:
Kör en spik harry för 500kr får 4 rätt.

Gör en egen kupong för 12 kr får 6 rätt hahah

V75
Inlämnat: 2015-11-28, 15:34
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7
2: 2, 4, 10
4: 10 Radiation
5: 2, 8
6: 2, 7
7: 5 Bar Plombier

2x3x1x1x2x2x1 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
243Riksdaler fest ikväll?
Gammal 2015-11-28, 19:00   #227

Standard

Citat:
Förutom när han krossade allt på Åby med Alfan. Kostade mig 7:an på att jag garderade där och spikade Kolgjinis skithäst i sista.

Men jag håller med, han är fan kass.
JL hade maxtur på Åby med 'styrningen'. Lönar sig alltid att ta bort JL sedan årtionden tillbaka
Gammal 2015-11-28, 19:09   #228

Standard

Citat:
Bättre att skorna varit på istället för det grus man la på då banan var hård idag därav galoppen`?
Gammal 2015-11-28, 20:26   #229

Standard

Creddar mig själv och är aningen sne.
Skriver om tre hästar här på Sharps...

DA VINCI BOKO 7%
PAJAS FACE 33%
RACING MANGE 17%

Den sistnämnde torskar med "läpp" och därmed 6 rätt. Mkt tur på DVB iofs.

Ha en fortsatt trevlig lördag!
Gammal 2015-11-28, 20:55   #230

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Idag blir det några öl extra Toppen på vmiv75 nu också!

V75
Inlämnat: 2015-11-28, 16:18
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7
2: 2, 10
4: 2, 3, 4, 7
5: 2 Gareth Boko
6: 1, 2, 6, 7
7: 5, 10

3x2x1x4x1x4x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 22:11   #231

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Idag blir det några öl extra Toppen på vmiv75 nu också!

V75
Inlämnat: 2015-11-28, 16:18
Jägersro
Lördag 2015-11-28
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7
2: 2, 10
4: 2, 3, 4, 7
5: 2 Gareth Boko
6: 1, 2, 6, 7
7: 5, 10

3x2x1x4x1x4x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Snyggt!
Gammal 2015-11-28, 23:09   #232

Standard

Dåligt betalt på idéerna idag men plus totalt tack vare Da Vinci Bokos tursamma seger. Spiken på Radiation var väl dock ingen succé. Dagens intryck i övrigt:
- Timbal var grym och borde hållit fast vid den som förstarank. Var betaltjänsterna som fick mig på andra tankar.
- Får börja ta Arazi Boko på allvar, gör det riktigt bra idag.
- Hank von Håleryd är omgångens nästagångare.
- Ville Racing Mange verkligen vinna?
- Rapide Du Pommeau var grym
- Spirit Real är nästan garantiplats.
Gammal 2015-11-29, 05:06   #233

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2708
Exclamation

Citat:
Vettigt av ägarbabben att skänka pengarna till Jugoslavien. Visa för guds skull ingen tacksamhet för landet som välkomnade dig med öppna armar.
Ägarbabben?

Vad är det för skit du vräker ur dig?

Darko har vuxit upp i Vårby, varit delägare i flera
unghäststjärnor under åren. Hade några stallade
hos Nurmos. Drivit flera resturanger med framgång,
står och brassar käk i den han har på söder.
En arbetsgivare och småföretagare som pumpar
in skattepengar i systemet.

Travtokig och vågar satsa på unghästar.

En sån kille skall man applådera och inte vräka ur sig
rasistiskt bajs, som du gör, om en person du inte vet
ett smack om.

Vilket bottenlöst lågt inlägg.

Att utala sig nedsättande om någon man aldrig träffat
pga av etnicitet, är ett epitet för de lågbegåvade.

Sådana inlägg som ditt ovan, borde ge dig repass från forumet
för gott, om det fanns en fungerande moderator.

Vi du "heila", dra till avpixlat el något annat hatforum.

Du är anmäld.

Jajjan
wallemedw (+10), Bonbon (+10), joalore (+10)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-29, 07:58   #234

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ägarbabben?

Vad är det för skit du vräker ur dig?

Darko har vuxit upp i Vårby, varit delägare i flera
unghäststjärnor under åren. Hade några stallade
hos Nurmos. Drivit flera resturanger med framgång,
står och brassar käk i den han har på söder.
En arbetsgivare och småföretagare som pumpar
in skattepengar i systemet.

Travtokig och vågar satsa på unghästar.

En sån kille skall man applådera och inte vräka ur sig
rasistiskt bajs, som du gör, om en person du inte vet
ett smack om.

Vilket bottenlöst lågt inlägg.

Att utala sig nedsättande om någon man aldrig träffat
pga av etnicitet, är ett epitet för de lågbegåvade.

Sådana inlägg som ditt ovan, borde ge dig repass från forumet
för gott, om det fanns en fungerande moderator.

Vi du "heila", dra till avpixlat el något annat hatforum.

Du är anmäld.

Jajjan
Mkt bra rutet! Kan tycka att fet behövs en igg-funktion på detta forum
Svara

Ämnesverktyg

td