Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-11, 19:58   #16
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Belöningarna lär med allra största sannolik att öka, men först måste vi se till att ha ordentliga åtgärder mot fusk samt få spelbolagen intresserade av att sponsra tävlingen.

Edit: Självklart ska man inte få rösta på sin egen rek! Precis därför vi smyglanserade för att snappa upp buggar vi översett.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:01   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tyvärr är belöningarna ointressanta. Men förhoppningsvis leder detta till mer rekar. Men jag är mkt tveksam. Mkt svag förättring enligt mig.
Kommer ialla fall inte få mig att reka framöver
Jag skulle säga att för 97-98% av spelarna så är ett pris på 1000 sek rätt intressant. Detta är ju knappast ett initiativ för att få de mest rutinerade capparna i världen att bli aktiva på sharps. Snarare att skapa ett levande forum där vanliga glada amatörer tävlar om att vinna pengar på att skriva ned sina rekar.

Du är ofta väldigt snabb att döma ut saker och har väldigt många ideer om vad som ska funka och inte funka. Efter att ha läst vad folk svarat dig så tycker jag inte det känns som om någon majoritet håller med dig. Så vad sägs om ett litet öppnare sinne innan du utvärderar saker och ting?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the chef (+20), Anonymous (+3), mars (+10), Migge (+1), Greven13 (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:05   #18
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag skulle säga att för 97-98% av spelarna så är ett pris på 1000 sek rätt intressant. Detta är ju knappast ett initiativ för att få de mest rutinerade capparna i världen att bli aktiva på sharps. Snarare att skapa ett levande forum där vanliga glada amatörer tävlar om att vinna pengar på att skriva ned sina rekar.

Du är ofta väldigt snabb att döma ut saker och har väldigt många ideer om vad som ska funka och inte funka. Efter att ha läst vad folk svarat dig så tycker jag inte det känns som om någon majoritet håller med dig. Så vad sägs om ett litet öppnare sinne innan du utvärderar saker och ting?
Du har helt klart en poäng i det du säger. Jag kan vara snabb att döma.
Kan bara säga att jag hoppas på en ökad kvalite på rekarna. För min egen del är dock inte belöningssystemet tillräckligt intressant för att skriva rekar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:07   #19
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag skulle säga att för 97-98% av spelarna så är ett pris på 1000 sek rätt intressant. Detta är ju knappast ett initiativ för att få de mest rutinerade capparna i världen att bli aktiva på sharps. Snarare att skapa ett levande forum där vanliga glada amatörer tävlar om att vinna pengar på att skriva ned sina rekar.

Du är ofta väldigt snabb att döma ut saker och har väldigt många ideer om vad som ska funka och inte funka. Efter att ha läst vad folk svarat dig så tycker jag inte det känns som om någon majoritet håller med dig. Så vad sägs om ett litet öppnare sinne innan du utvärderar saker och ting?
Väl talat Robin. Håller med dig till 100 procent. Denna tävling är nog knappast riktad mot användare som Lazlo och Bftrader som drar in dessa summor på något enskilt spel utan den är riktade mot oss vanliga "dödliga" användare.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:08   #20
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Det kostar inget att läsa sina egna rekar, fallet som uppstod var när någon gick in på en av sina gamla rekar, nya rekar har inte detta problem, dessutom är det nu ändrat så att rekar är gratis att läsa efter spelstopp inträffat, enjoy

Rekarens egna röster kommer inte räknas i slututräkningen men gör det mycket riktigt just nu, ska titta på detta!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:10   #21
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Det är väl lite det här som jag ser som en fara, att en användare kan betygsätta sin egen rek och därmed ge den bättre betyg än vad den förtjänar. Enligt min personliga åskit så borde inte rekaren behöva betala för att se sin egen rek och så borde inte rekaren kunna få betygsätta sin egen rek heller för den delen.

Och Djungel inget emot dig, råkade bara vara du som tog upp det här ämnet
Jag hade en uns ironi i uttalandet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:12   #22
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Jag hade en uns ironi i uttalandet
Misstänkte det men det var oavsett ironin ett bra inlägg som belyser ett eventuellt sätt att fuska.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:18   #23
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Tror kvalitén på rekarna kommer att höjas avsevärt. Ingen vill ha dåliga betyg. Jag är nere på 3.9 och känner mig alldeles kallsvettig
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:20   #24
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Och då har säkert inte Maijadona ens röstat, har en stensäker 1:a att vänta mig där
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), Trouler (+5), cloude (+5)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:29   #25
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Robin nämner att 97-98% av spelarna här är nöjesspelare och intresserade av priser på ett par hundra. Då undrar jag isåfall vart problemet ligger att fixa bra dealar hos spelbolagen till oss medlemmar. För detta är ju precis samma kunder som på ROK och dessa kunder är ju hett eftertraktade av bolagen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:34   #26
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Robin nämner att 97-98% av spelarna här är nöjesspelare och intresserade av priser på ett par hundra. Då undrar jag isåfall vart problemet ligger att fixa bra dealar hos spelbolagen till oss medlemmar. För detta är ju precis samma kunder som på ROK och dessa kunder är ju hett eftertraktade av bolagen
Må det vara så att spelbolagen inte är intresserade av att ge sharps medlemmar bra deals?

Förövrigt så tycker jag att det här är en bra nyhet. Det kan knappast bli sämre än tidigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:39   #27
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Men det finns en skillnad på nöjesspelare och nöjesspelare. Jag är en nöjesspelare precis som många andra här på sharp men till skillnad från den typiska RoK användaren så spelar jag inte 100 procent tripplar och till väldigt låga odds i förhållande till det som erbjuds. Varför? Det är enkelt, jag tycker att det är kul att vinna, att kunna gå med vinst ifrån min hobby (vilket man inte alltid gör) är också kul samt att att jag vill kunna fortsätta med min hobby utan att bli spelberoende och ta stora lån för att finansiera spelandet. Så jag kommer då jag har väldigt mkt fritid nog att anstränga mig för att kunna vinna ett x antal hundra kronor i månaden då det absolut är värt att lägga sig ett timmar extra i månaden för att kunna få lite extra cash.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:42   #28
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Robin nämner att 97-98% av spelarna här är nöjesspelare och intresserade av priser på ett par hundra. Då undrar jag isåfall vart problemet ligger att fixa bra dealar hos spelbolagen till oss medlemmar. För detta är ju precis samma kunder som på ROK och dessa kunder är ju hett eftertraktade av bolagen
Sa inte att 97-98% av sharps medlemmar är nöjesspelare, även om det säkert inte är långt ifrån. Men ett sådan här upplägg riktar sig naturligtvis inte åt de som livnär sig på spel. Men bolagen ser ju också vad som finns på denna sida.. bonushoreri, arbitrage-trådar, folk som bygger bottar, folk som delar med sig av vinnande spel osv...

det är ju avskräckande så att säga.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:44   #29
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Men det finns en skillnad på nöjesspelare och nöjesspelare. Jag är en nöjesspelare precis som många andra här på sharp men till skillnad från den typiska RoK användaren så spelar jag inte 100 procent tripplar och till väldigt låga odds i förhållande till det som erbjuds. Varför? Det är enkelt, jag tycker att det är kul att vinna, att kunna gå med vinst ifrån min hobby (vilket man inte alltid gör) är också kul samt att att jag vill kunna fortsätta med min hobby utan att bli spelberoende och ta stora lån för att finansiera spelandet. Så jag kommer då jag har väldigt mkt fritid nog att anstränga mig för att kunna vinna ett x antal hundra kronor i månaden då det absolut är värt att lägga sig ett timmar extra i månaden för att kunna få lite extra cash.
Nu har väl du iofs inte den blekaste aning om hur den genomsnittlige ROK spelaren spelar.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 20:48   #30
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Robin nämner att 97-98% av spelarna här är nöjesspelare och intresserade av priser på ett par hundra. Då undrar jag isåfall vart problemet ligger att fixa bra dealar hos spelbolagen till oss medlemmar. För detta är ju precis samma kunder som på ROK och dessa kunder är ju hett eftertraktade av bolagen


Begrunda medelinsatsen hos vinnande storspelare och begrunda sedan medelinsatsen hos 98% roi småspelare och sen gissa om bolagen bryr sig om hur mycket dem tjänar eller hur många som registrerar sig.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td