Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 16:54   #136
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det är riktigt hemskt att du håller på Färjestad Pilkast
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:58   #137
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det är riktigt hemskt att du håller på Färjestad Pilkast

Hehe - alla har vi något lik i garderoben...! Vad/vilket är ditt...?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 16:59   #138
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Intressant diskussion där undertecknad också kommer rösta SD och likt några andra är jag också inne på ett SUCCÉVAL för partiet, även om jag nog innerst inne tror att det är "glädjesiffror" vissa spekulerar i....


Ironiskt (eller snarare tragiskt) nog tycks det i gemene man mun vara helt okej att spy galla över SD, men om någon annan yttrar sig lika kritiskt mot ett sjuklöverparti blir det genast ett jävla liv!!

"Slaskmedia" som Aftonbladet, Expressen och andra skräpblaskor har ända sedan SD:s framfart tog sin början, helt utan minsta pardon ljugit ihop en massa trams, och förvrängt sakliga fakta till rena rama lögner!

Ett bra exempel på detta fick vi som senast för ett par dagar sedan då ett skattetillägg på 64.000 kr för SD gav 7 !! hetska artiklar som toppade Aftonbladets hemsida...

Igår Fredag så greps en SOCIALDEMOKRATISK politiker för att ha MORDHOTAT såväl SDU som politiker! (Mannen är nr 31 på Socialdemokraternas lista till kommunfullmäktige i Alvesta) men detta nämns av okänd orsak inte över huvudtaget i nyss nämnda lustidning... Konstigt, kan tyckas då det torde ha ett "något" högre nyhetsvärde...

Att SD är hackkyckling i medierna är knappast något nytt, men jag höll nästan på att sätta kaffet i vrångstrupen i Onsdags, då jag läste Daniel Berglunds V86-Krönika på Travnet! Till och med DÄR! tas tillfället i akt att strö förakt över SD där Berglund i inledningen av sin krönika benämner partiet vid CITAT - "historielösa stollars åsikter"

UNDER ALL KRITIK! och riktigt smaklöst om ni frågar mig... För mig är det ofattbart hur folk kan sympatisera med den kommunistiska och anti-demokratiska våldsvänstern, men inte fan ger mig jag på och kacklar på någon som röstar på dem för det...
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), Wagner (+5), hammering (+3)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:07   #139
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

!


Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Intressant diskussion där undertecknad också kommer rösta SD och likt några andra är jag också inne på ett SUCCÉVAL för partiet, även om jag nog innerst inne tror att det är "glädjesiffror" vissa spekulerar i....


Ironiskt (eller snarare tragiskt) nog tycks det i gemene man mun vara helt okej att spy galla över SD, men om någon annan yttrar sig lika kritiskt mot ett sjuklöverparti blir det genast ett jävla liv!!

"Slaskmedia" som Aftonbladet, Expressen och andra skräpblaskor har ända sedan SD:s framfart tog sin början, helt utan minsta pardon ljugit ihop en massa trams, och förvrängt sakliga fakta till rena rama lögner!

Ett bra exempel på detta fick vi som senast för ett par dagar sedan då ett skattetillägg på 64.000 kr för SD gav 7 !! hetska artiklar som toppade Aftonbladets hemsida...

Igår Fredag så greps en SOCIALDEMOKRATISK politiker för att ha MORDHOTAT såväl SDU som politiker! (Mannen är nr 31 på Socialdemokraternas lista till kommunfullmäktige i Alvesta) men detta nämns av okänd orsak inte över huvudtaget i nyss nämnda lustidning... Konstigt, kan tyckas då det torde ha ett "något" högre nyhetsvärde...

Att SD är hackkyckling i medierna är knappast något nytt, men jag höll nästan på att sätta kaffet i vrångstrupen i Onsdags, då jag läste Daniel Berglunds V86-Krönika på Travnet! Till och med DÄR! tas tillfället i akt att strö förakt över SD där Berglund i inledningen av sin krönika benämner partiet vid CITAT - "historielösa stollars åsikter"

UNDER ALL KRITIK! och riktigt smaklöst om ni frågar mig... För mig är det ofattbart hur folk kan sympatisera med den kommunistiska och anti-demokratiska våldsvänstern, men inte fan ger mig jag på och kacklar på någon som röstar på dem för det...
För mig är det lika ofattbart att folk röstar på Vänsterpartiet, F! och resterande vänster och kommunist-patrask som det är att folk röstar på Sverige Demokraterna, Svenskarnas Parti och dylika rasist-/nazistpartier.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:19   #140
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
För mig är det lika ofattbart att folk röstar på Vänsterpartiet, F! och resterande vänster och kommunist-patrask som det är att folk röstar på Sverige Demokraterna, Svenskarnas Parti och dylika rasist-/nazistpartier.

SD = Rasist/nazistparti alltså
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:28   #141
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
För mig är det lika ofattbart att folk röstar på Vänsterpartiet, F! och resterande vänster och kommunist-patrask som det är att folk röstar på Sverige Demokraterna, Svenskarnas Parti och dylika rasist-/nazistpartier.
Att man ens jämför Sverigedemokraterna och ett Nazistiskt parti som Svenskarnas Parti tyder på låg IQ.... Att du sedan särskriver det förstnämnda partiet som Sverige Demokraterna bevisar detsamma....

__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:30   #142
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Det roliga i allt detta är att ni (läs majoriteten i denna diskussion) gör samma fel som med resten av ert spelande, ni "tror" och sedan spelar ni, värde verkar vara av mindre intresse.

Man får ha vilken åsikt man vill i det mesta men att folk röstar SD eller att andra är "pk som inte fattar" hjälper er nog inte att hitta gröna siffror.

För tråden handlade väl om att hitta spel med värde i?

Senast redigerad av Overplayer den 2014-09-06 klockan 19:31.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:38   #143
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Att man ens jämför Sverigedemokraterna och ett Nazistiskt parti som Svenskarnas Parti tyder på låg IQ.... Att du sedan särskriver det förstnämnda partiet som Sverige Demokraterna bevisar detsamma....

Nja, det tyder väl snarare på dålig allmänbildning och lågt intresse för politik än vad det tyder på låg IQ? Sen har jag faktiskt inte en aning om hur särskrivning och IQ hör ihop på något sätt. Men du, med uppenbart hög IQ, kanske förstår sånt..?

Senast redigerad av oggeb den 2014-09-06 klockan 19:40.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:45   #144
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Att man ens jämför Sverigedemokraterna och ett Nazistiskt parti som Svenskarnas Parti tyder på låg IQ.... Att du sedan särskriver det förstnämnda partiet som Sverige Demokraterna bevisar detsamma....

Hätsk stämning i tråden?
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:55   #145
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Nja, det tyder väl snarare på dålig allmänbildning och lågt intresse för politik än vad det tyder på låg IQ? Sen har jag faktiskt inte en aning om hur särskrivning och IQ hör ihop på något sätt. Men du, med uppenbart hög IQ, kanske förstår sånt..?
Om du nu har så dålig allmänbildning samt så lågt politiskt intresse som du själv får det att framstå som, förstår jag inte varför du yttrar dig i ämnet över huvudtaget?
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 19:59   #146
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Hätsk stämning i tråden?
Njae... Egentligen inte, och inte min mening att vara oförskämd mot herrn ifråga, men är så fruktansvärt trött på det där "nazist-tugget"!! Helt grundlöst, men ni är flera som har en poäng! Detta rör SPELET/Bettingen kring valet och inget annat!

Låt oss hålla oss till det istället! PEACE!


__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 20:11   #147
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Om du nu har så dålig allmänbildning samt så lågt politiskt intresse som du själv får det att framstå som, förstår jag inte varför du yttrar dig i ämnet över huvudtaget?
Börjar man aldrig intressera sig så kan man heller aldrig få en bättre bildning! Anser att diskussioner kring ämnen är betydligt bättre än envägskommunikation i form av dags- och kvällspress. Som du ser så har jag ju svalt rasist- och nazistsnacket med hull och hår. Du har dock inte sagt något som motbevisar att SD skulle vara något än ett rasistiskt parti. Däremot finns det mycket som tyder på att en hel del anhängare till partiet är rasister. Det var väl bara för någon dag sedan en kommunpolitiker från Halmstad syntes med en svastika kring vänsterarmen?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 20:37   #148
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Det roliga i allt detta är att ni (läs majoriteten i denna diskussion) gör samma fel som med resten av ert spelande, ni "tror" och sedan spelar ni, värde verkar vara av mindre intresse.

Man får ha vilken åsikt man vill i det mesta men att folk röstar SD eller att andra är "pk som inte fattar" hjälper er nog inte att hitta gröna siffror.

För tråden handlade väl om att hitta spel med värde i?
Så SD-anhängare har lägre ROI% än andra alltså

Nu var det väl iofs att det var någon som fann värde i 2.50 på SD att få under 12.5% i valet.
Vilket upplysta forummedlemmar ansåg vara ett väldigt dåligt spel och då påpekade det, inget du behöver hetsa upp dig över.

Senast redigerad av sskssk den 2014-09-06 klockan 20:42.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 20:56   #149
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Så SD-anhängare har lägre ROI% än andra alltså

Nu var det väl iofs att det var någon som fann värde i 2.50 på SD att få under 12.5% i valet.
Vilket upplysta forummedlemmar ansåg vara ett väldigt dåligt spel och då påpekade det, inget du behöver hetsa upp dig över.

Vet inte var i texten du hittade att SD anhängare har lägre ROI? Det jag skrev var att diskussionen borde vara inriktad på värde och att det var ämnet för tråden och inte vad alla gillar för parti eller vad man tycker om hur andra röstar. Att någon tycker saker om vad andra röstar hjälper iallafall inte mig att hitta värde. Tråkigt att du inte läser vad jag egentligen skrev.

Senast redigerad av Overplayer den 2014-09-06 klockan 21:00.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 21:38   #150
 
sedons avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 72
Sharp$: 2283
Standard

Av princip så röstar jag inte i Riksdags- Landstings- eller Kommunal-val och har heller aldrig gjort ( sist jag överhuvudtaget röstade var när vi skulle välja lag till en Kubb-match förra sommaren, och inte ens då lyckades jag speciellt bra) men jag har i alla fall en åsikt om det skulle vara ett bra spel med SD över eller under 12,5%!

Vågar påstå att det är många fler som kommer att rösta på SD i ett Val än när ev. SIFO eller Skop eller vad dom nu kan heta ringer eller haffar folk på stan för sina undersökningar, svenska folket vet vad som förväntas av en att man ska tycka och dom flesta vill inte sticka ut på nåt vis.

På min arbetsplats så är det många som jag kan tycka har rasistiska drag och jag kan lova att stordelen av dessa aldrig skulle säga att dom röstar på SD (många gör det säkert inte heller) men flera av dom kan jag nästan lova kommer att rösta på SD, och så tror jag det ser ut på flera ställen i samhället.

Så med andra ord tycker jag att det är ett bra spel att spela SD över 12,5% , sen om det är bra för Sverige är en annan sak.
Att det till 5ggr blir omval kanske inte heller är ett så tokigt spel..

För egen del tycker jag att dagens politiker är snäppet lägre stående människor än t.o.m telefonförsäljare och anser därför att det inte spelar nån som helst roll vem som vinner valet.
sedon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td