Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-08, 18:23   #241
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Har Sharps blivit en samlingsplats för alla som blivit bannade från Flashback?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1), Misär (+1)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:26   #242
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Har Sharps blivit en samlingsplats för alla som blivit bannade från Flashback?
Sharps föddes väl på flashback?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
semipro (+5), Wagner (+2), Fulsprit (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:28   #243
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Sharps föddes väl på flashback?
Det är sant. Och med detta i åtanke måste jag säga att jag är besviken över att ingen ännu har ställt frågan: Tar Annie Lööf den i tvåan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), Fulsprit (+5), forbannat (+1)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:29   #244
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Förklara gärna hur du tänker nu när du kallar mig Nazist? Min mormor fick titta på när hennes mamma blev våldtagen av tyska fångvaktare i Auschwitz, det hela avslutades med att de sköt hennes mamma i huvudet framför hennes ögon.

Skäms!

Detta var/är givetvis oerhört hemskt och tragiskt, men det blir också talande för att du inte kan se på SD med objektiva glasögon - du blandar ihop SD med nazism och då förstår jag din inställning och aversion gentemot dem.

Man kan dock inte gå på känsloargument om man vill göra ett seriöst intryck. Med detta sagt hade jag säkerligen haft samma inställning som dig, om det hänt mig...

Hur tycker du vi skall hantera ex. V(PK)? Eller S, som skapade det rasbiologiska institutet? De flesta partierna har bagage som inte är så smickrande men som man säger sig ha tagit avstånd från - skall vi misstro även dessa partier, eller gäller det enbart SD?

Judar flyr från ex. Malmö för att de ständigt och dagligen blir utsatta för antisemitisk brottslighet, men det är huvudsakligen INTE nazister som begår dessa brott - det är istället muslimer och islamister som står för lejonparten. SÄPO har rankat islamistisk terror, samt vänsterautonoma grupper som de mest framträdande och farliga grupperingarna i Sverige, för tillfället. Har de fel?

Beklagar förlusten i din familj...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:31   #245
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nu ville jag inte riktigt kalla dig nazist som du kanske ser.

Men



Känns lite nazi-aktigt att höja upp sig själv som en riktig übermenschen, medans man kallar oliktänkande för både lågutbildade, lågavlönade och okunniga.

Men det är min åsikt och jag kan ha fel, hoppas du kan acceptera det.

Handlar väl snarare om att du känner dig utpekad. Finns många studier som visar att lågutbildade och lågavlönade är överrepresenterade hos SD väljare. Att jag skulle vara Nazist för att jag läst avhandlingar i det ämnet har jag svårt att få ihop. Sedan kan jag finna argument som "de måste lära sig svenska" "de går på bidrag" märkliga då SD väljare enligt flera undersökningar är klart överrepresenterade vad gäller olika former av skattefinansierade bidrag samt att det finns en klar överrepresentation av människor som ej gått ut grundskolan bland SD väljare.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:31   #246
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Detta var/är givetvis oerhört hemskt och tragiskt, men det blir också talande för att du inte kan se på SD med objektiva glasögon - du blandar ihop SD med nazism och då förstår jag din inställning och aversion gentemot dem.

Man kan dock inte gå på känsloargument om man vill göra ett seriöst intryck. Med detta sagt hade jag säkerligen haft samma inställning som dig, om det hänt mig...

Hur tycker du vi skall hantera ex. V(PK)? Eller S, som skapade det rasbiologiska institutet? De flesta partierna har bagage som inte är så smickrande men som man säger sig ha tagit avstånd från - skall vi misstro även dessa partier, eller gäller det enbart SD?

Judar flyr från ex. Malmö för att de ständigt och dagligen blir utsatta för antisemitisk brottslighet, men det är huvudsakligen INTE nazister som begår dessa brott - det är istället muslimer och islamister som står för lejonparten. SÄPO har rankat islamistisk terror, samt vänsterautonoma grupper som de mest framträdande och farliga grupperingarna i Sverige, för tillfället. Har de fel?

Beklagar förlusten i din familj...
Självfallet jättehemskt, men om nån kopplar ihop SD och nazism är denne ute på en väldigt lång cykeltur. SD är ju utan tvekan Sveriges mest Israel-vänliga parti...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), sskssk (+5)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:32   #247
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Detta var/är givetvis oerhört hemskt och tragiskt, men det blir också talande för att du inte kan se på SD med objektiva glasögon - du blandar ihop SD med nazism och då förstår jag din inställning och aversion gentemot dem.

Man kan dock inte gå på känsloargument om man vill göra ett seriöst intryck. Med detta sagt hade jag säkerligen haft samma inställning som dig, om det hänt mig...

Hur tycker du vi skall hantera ex. V(PK)? Eller S, som skapade det rasbiologiska institutet? De flesta partierna har bagage som inte är så smickrande men som man säger sig ha tagit avstånd från - skall vi misstro även dessa partier, eller gäller det enbart SD?

Judar flyr från ex. Malmö för att de ständigt och dagligen blir utsatta för antisemitisk brottslighet, men det är huvudsakligen INTE nazister som begår dessa brott - det är istället muslimer och islamister som står för lejonparten. SÄPO har rankat islamistisk terror, samt vänsterautonoma grupper som de mest framträdande och farliga grupperingarna i Sverige, för tillfället. Har de fel?

Beklagar förlusten i din familj...

Vänstern har samma problem och jag anser att vänster är ett samhällsproblem.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:35   #248
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Det är sant. Och med detta i åtanke måste jag säga att jag är besviken över att ingen ännu har ställt frågan: Tar Annie Lööf den i tvåan?
Finns det odds ute på det?
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:37   #249
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Självfallet jättehemskt, men om nån kopplar ihop SD och nazism är denne ute på en väldigt lång cykeltur. SD är ju utan tvekan Sveriges mest Israel-vänliga parti...
Sätter inte likhetstecken mellan det utan jämför retoriken och tror vi är på en farlig väg där vi får mer och mer hat både från höger och från vänster.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:37   #250
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Detta var/är givetvis oerhört hemskt och tragiskt, men det blir också talande för att du inte kan se på SD med objektiva glasögon - du blandar ihop SD med nazism och då förstår jag din inställning och aversion gentemot dem.

Man kan dock inte gå på känsloargument om man vill göra ett seriöst intryck. Med detta sagt hade jag säkerligen haft samma inställning som dig, om det hänt mig...

Hur tycker du vi skall hantera ex. V(PK)? Eller S, som skapade det rasbiologiska institutet? De flesta partierna har bagage som inte är så smickrande men som man säger sig ha tagit avstånd från - skall vi misstro även dessa partier, eller gäller det enbart SD?

Judar flyr från ex. Malmö för att de ständigt och dagligen blir utsatta för antisemitisk brottslighet, men det är huvudsakligen INTE nazister som begår dessa brott - det är istället muslimer och islamister som står för lejonparten. SÄPO har rankat islamistisk terror, samt vänsterautonoma grupper som de mest framträdande och farliga grupperingarna i Sverige, för tillfället. Har de fel?

Beklagar förlusten i din familj...
Känns som om du köpt argumentet att muslimerna kommer ta över, och detta oavsett vart de befinner sig.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:38   #251
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
För er som tänker spela:

Valresultatet på valdagen: Under de senaste 50 åren har (s) alltid tappat medan (m) ökat jämfört med opinionssiffrorna.

Jag kanske har missuppfattat den här tråden. Och bara kommenterar spel. Min politiska åsikt kan ni höra på torget.

Den som spelar på mer än 15 % på SD kan få ett högt odds av mig.

Jag tror på 14.6% för SD - vad får jag för odds på detta va dig...?Tänkte mig ett litet vad med sharps, hehe...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:38   #252
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Handlar väl snarare om att du känner dig utpekad. Finns många studier som visar att lågutbildade och lågavlönade är överrepresenterade hos SD väljare. Att jag skulle vara Nazist för att jag läst avhandlingar i det ämnet har jag svårt att få ihop. Sedan kan jag finna argument som "de måste lära sig svenska" "de går på bidrag" märkliga då SD väljare enligt flera undersökningar är klart överrepresenterade vad gäller olika former av skattefinansierade bidrag samt att det finns en klar överrepresentation av människor som ej gått ut grundskolan bland SD väljare.

Handlar snarare om att jag anser att du generaliserar 15% av Sveriges röstberättigade befolkning.

Dock har du helt rätt i mitt fall, endast gymnasieutbildning och betalar noll (0) kronor i skatt, månad efter månad, skulle dock inte vilja ha det på något annat sätt

Och för tredje gången, så kallade jag dig inte nazist men hävdar att du antyder lite till att ha det tänket.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:40   #253
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jag lämnar denna diskussion nu. Rösta på det ni tror på men jag önskar att alla skulle ha kunskap om vad man röstar på och förstå konsekvenserna, tyvärr är vi människor alltid oss själv närmst, så även jag, vilket jag tror gör att vi skapar vår egen undergång.

Glöm aldrig: spela över eller låt bli!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+2)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 18:50   #254
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Känns som om du köpt argumentet att muslimerna kommer ta över, och detta oavsett vart de befinner sig.

Detta är en realitet - de vill ta över och skapa kalifat, världen över - sharialagstiftning följer i dess spår... Kommer dock aldrig böja mig för detta och kommer alltid bekämpa radikal islamism.

Så fort en liten incident, typ Rondellhundar, händer Islam och muslimer så bildas det fackeltåg och demonstrationer världen över, väldigt tydligt i Sverige - men, när muslimer och radikala islamister mördar, våldtar och spränger civila i luften, var är då dessa demonstranter?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-08, 19:00   #255
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför är muslimer och islam så farliga? Radikala terrorister är väl lika obehagliga oavsett religion?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td