Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-05, 12:16   #91
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nu kan vissa som skrivit här inne, inklusive undertecknad, sluta skriva rekar då PK kommer göra allt i sin lilla makt för att skjuta de med avvikande åsikter, i sank...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khan (+2)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:01   #92
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Nu kan vissa som skrivit här inne, inklusive undertecknad, sluta skriva rekar då PK kommer göra allt i sin lilla makt för att skjuta de med avvikande åsikter, i sank...

Nu har du ju visserligen inte skrivit en rek sedan april så jag tror inte du behöver oroa dig för det.

Jag tror det är många, PK eller ej, som inte tycker om det jag skrivit i den här tråden. Jag har skrivit en rek sen dess och betyget där skiljer sig inte nämnvärt från vad jag brukar få. Dessutom tror jag inte att medelanvändaren på Sharps är en bra representant för resten av samhället, jag skulle tippa att röstfördelningen här ser bra mycket annorlunda ut (säkerligen i favör till SD).

Men det är klart, folk röstar låga betyg utan att ha läst reken (av olika skäl). Om man tror att ens politiska åsikter kommer påverka negativt är det ju bara att låta bli att tala politik här. Det är trots allt ett spelforum, och vägrar man reka bara för att man vill tala politik så har man sina prioriteringar felvända. Det finns många forum man kan prata politik på.

OnT: Vad tror ni om chansen/risken för att C eller Kd åker ut detta valet? Om detta syns tidigt i opinionsmätningar lär folk låta bli att stödrösta och det kanske blir tvärtom? Något som V-S-Mp lär tjäna på.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:09   #93
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Politiska trådar är det bästa som finns

Dock tycker jag det är klent med "fina ord"

Oftast brukar någon falang börja svänga sig med lite ord som man aldrig har hört talas om för att lyfta fram att man minsann är bra mycket mer välutbildad och smartare än motsidan.
Fast det här gäller ju inte bara politiska diskussioner utan alla diskussioner överlag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:14   #94
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Nu kan vissa som skrivit här inne, inklusive undertecknad, sluta skriva rekar då PK kommer göra allt i sin lilla makt för att skjuta de med avvikande åsikter, i sank...

Nu har jag aldrig läst dina rekar, någonsin, men låt oss ponera att jag gjort det - varför skulle jag rösta ned reken bara utifrån det faktum att vi har olika politiska ståndpunkter?
Om man endast kan samarbeta/samverka med de som röstat på samma parti som en själv, ja då hade jag exempelvis endast kunna tala med 6-7 % av samhället. (Folkpartister). Av mina fyra flickvänner har tre varit (V)änster, och en (M). Inte en enda (FP)!

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-10-05 klockan 17:15.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:54   #95
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Nu har du ju visserligen inte skrivit en rek sedan april så jag tror inte du behöver oroa dig för det.

Jag tror det är många, PK eller ej, som inte tycker om det jag skrivit i den här tråden. Jag har skrivit en rek sen dess och betyget där skiljer sig inte nämnvärt från vad jag brukar få. Dessutom tror jag inte att medelanvändaren på Sharps är en bra representant för resten av samhället, jag skulle tippa att röstfördelningen här ser bra mycket annorlunda ut (säkerligen i favör till SD).

Men det är klart, folk röstar låga betyg utan att ha läst reken (av olika skäl). Om man tror att ens politiska åsikter kommer påverka negativt är det ju bara att låta bli att tala politik här. Det är trots allt ett spelforum, och vägrar man reka bara för att man vill tala politik så har man sina prioriteringar felvända. Det finns många forum man kan prata politik på.

OnT: Vad tror ni om chansen/risken för att C eller Kd åker ut detta valet? Om detta syns tidigt i opinionsmätningar lär folk låta bli att stödrösta och det kanske blir tvärtom? Något som V-S-Mp lär tjäna på.

Håller helt med, vara bara ett "statement" att vissa inte kan särskilja "sak och person"...

SD är mer representerade på nätet än de flesta andra slaskalternativ så visst skulle säkerligen detta avspeglas på en eventuell röstning även på sharps...

Detta är självklart ett spelfora och skall självklart så förbli - men både åsikter och engagemang, i tråden, påvisar att den etniske svensken är enormt frustrerad och besviken på den sittande regeringen och dess medlöpare (läs; resten utav sjuklövern).

Även de som INTE dryftar sin stämma påvisar ju hur det egentligen är ställt i konungadömet Sverige idag - det är PK, eller munkaveln på och detta är djävligt frustrerande... Men, bara alla visar sitt "rätta" ansikte och röstar "rätt" i valet nästa år så kan även kanske Sverige fortleva i någorlunda anda som förr var...

Chansen att KD och/eller C ryker är oerhört stor - i alla fall ett utav alternativen. Jag tror svensken är trött på samma "myglande" som sjuklövern kört med i alla dessa år och röstar nu på vad de tror på är bäst för dem och deras egna agenda - precis som det skall vara...

Dvs. förtjänar man inte en plats i Sveriges Riksdag så kommer dessa alternativ bittert (för dem) få känna på denna "vrede" i september 2014...

KD-det enda de har är en komiker (det skall han ha) som ledare men ingen egen politik...

Centern är bara för tragiska och Fälldin torde vända sig i sin grav när han ser varthän det barkar...

Skulle jag spå så ryker Centern-i brist på ledarskap!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:02   #96
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Centern är bara för tragiska och Fälldin torde vända sig i sin grav när han ser varthän det barkar...

Nåja. Än är inte gubben död.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:08   #97
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Nu har jag aldrig läst dina rekar, någonsin, men låt oss ponera att jag gjort det - varför skulle jag rösta ned reken bara utifrån det faktum att vi har olika politiska ståndpunkter?
Om man endast kan samarbeta/samverka med de som röstat på samma parti som en själv, ja då hade jag exempelvis endast kunna tala med 6-7 % av samhället. (Folkpartister). Av mina fyra flickvänner har tre varit (V)änster, och en (M). Inte en enda (FP)!

Klart som faan du läst någon rek av mig - dum vore du annars, hehe... Vet inte varför du försöker göra en sådan stor sak av detta - luktar överkompensation, lång väg... Nåja, skämt åsido.

Jo, det finns "många" som röstar ner rekar för att de inte gillar rekaren eller dennes åsikter - inte svårare än så... Din liknelse haltar ju betänkligt då valet handlar om så mycket mer än ett par sketna rekar på sharps... Dumstrut på, där...!

Angående dina flickvänner så talar ju detta för min "sak" - det slutade ju inte lyckligt i något av fallen, eller hur...?! Och tre åt vänsterhållet - vad umgås du i för kretsar, egentligen - AFA?

Vidare så anser jag att du gör klokt i att läsa mina framtida rekar så att du också kan bli vinnande i längden... Välj även dina framtida fruntimmer med mer omsorg och rösta rätt i valet 2014 så skall du se att du också kommer att bli en lycklig människa, till slut...

Angående reken du lagt så torde denne vara solklar att gå in - bra odds sett till risken...

Spela dock INTE att MP blir större än SD i valet - där kommer du förlora "big time"...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:11   #98
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Centern är bara för tragiska och Fälldin torde vända sig i sin grav när han ser varthän det barkar...

Nåja. Än är inte gubben död.

Hehe, trodde med säkerhet att hum, hum hade gått ur tiden... 87 år torde han nu vara - en gammal klassiker av politiker som vi inte ser av idag - bra eller dålig, skit samma - det var komik, förr i tiden...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 19:03   #99
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Skrattar alltid lite för mig själv när SD folk pratar om hur utsatta dem är, lite ironiskt. Paranoian är stor, till och med på ett spelforum...

PS. "PK" måste ju vara ett av dem mest felanvända och uttjatade uttrycken inom "politiken". DS.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
K_UGER (+10)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 19:26   #100
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Skrattar alltid lite för mig själv när SD folk pratar om hur utsatta dem är, lite ironiskt. Paranoian är stor, till och med på ett spelforum...

PS. "PK" måste ju vara ett av dem mest felanvända och uttjatade uttrycken inom "politiken". DS.

Vem har snackat om hur "utsatta" vi/dem är? Var ser du detta? Vad skrattar du då åt, spöken, månne? Paranoia, hos vem...?

Ps. Nej, du har fel, som vanligt när det gäller vänstervridna - det mest uttjatade och mest felanvända ordet är epitetet "rasist", som påklistras alla som INTE är just PK och har invändningar, oftast gentemot den totalt oacceptabla och idiotiska invandringspolitiken, som sjuklövern för idag... Men, skratta på du - hoppas bara inte garvet fastnar i halsen på dig inom en snar framtid...

Alla med lite vett och sans förstår att sjuklöverns politik är av ondo och svenskfientlig - här skall allt ges till alla som inte bidrar med ett uns av varken "brains" och/eller ekonomiska värden... Detta är PK! Allt till alla, utan tanke på kostnaderna...

Alla ni som funderar på spel i denna form, spela SD +15% och att de vinner klart över MP - inget snack att detta troligtvis kommer kunna generera bra odds och värde...

Samt att vänsterfalangen även de vinner klart då ett av alternativhögern, C och/eller KD kommer ryka ut ur Sveriges Riksdag...

Kommer säkerligen finnas riktiga godbitar att finna framöver...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-10-05 klockan 20:43.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 19:43   #101
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Precis

Tycker spelen du pratar om verkar sunda i alla fall.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 20:40   #102
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Skrattar alltid lite för mig själv när SD folk pratar om hur utsatta dem är, lite ironiskt. Paranoian är stor, till och med på ett spelforum...

PS. "PK" måste ju vara ett av dem mest felanvända och uttjatade uttrycken inom "politiken". DS.
Klart människor som röstar på SD känner sig paranoida när de utesluts ifrån fack, missar avancemang i jobbet, blir social paria för att de har en åsikt, räknas av flera självutnämnda "intelligenta och humanistiska" som en tredje sortens människa(parkerningsvakter är den andra).


PK handlar helt enkelt om att i alla lägen göra det som förargar minst människor som gör sig hörda.


Just sayin
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+10), zeke (+10)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 21:50   #103
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Klart människor som röstar på SD känner sig paranoida när de utesluts ifrån fack, missar avancemang i jobbet, blir social paria för att de har en åsikt, räknas av flera självutnämnda "intelligenta och humanistiska" som en tredje sortens människa(parkerningsvakter är den andra).


PK handlar helt enkelt om att i alla lägen göra det som förargar minst människor som gör sig hörda.


Just sayin
Exakt, och det är precis det som är så ironiskt. Byt ut SD i din mening mot en annan grupp av människor i samhället och se
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 22:07   #104
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Klart som faan du läst någon rek av mig - dum vore du annars, hehe... Vet inte varför du försöker göra en sådan stor sak av detta - luktar överkompensation, lång väg... Nåja, skämt åsido.

Jo, det finns "många" som röstar ner rekar för att de inte gillar rekaren eller dennes åsikter - inte svårare än så... Din liknelse haltar ju betänkligt då valet handlar om så mycket mer än ett par sketna rekar på sharps... Dumstrut på, där...!

Angående dina flickvänner så talar ju detta för min "sak" - det slutade ju inte lyckligt i något av fallen, eller hur...?! Och tre åt vänsterhållet - vad umgås du i för kretsar, egentligen - AFA?

Vidare så anser jag att du gör klokt i att läsa mina framtida rekar så att du också kan bli vinnande i längden... Välj även dina framtida fruntimmer med mer omsorg och rösta rätt i valet 2014 så skall du se att du också kommer att bli en lycklig människa, till slut...

Angående reken du lagt så torde denne vara solklar att gå in - bra odds sett till risken...

Spela dock INTE att MP blir större än SD i valet - där kommer du förlora "big time"...

Du borde jobba på din attityd. Du är väldigt osympatisk, fördomsfull och omogen sett till din ålder. Bara osar av "lilla gumman"-attityd.

Signar ut ur den här infekterade tråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fuzzy_ (+10), Haltmathe (+100)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 22:23   #105
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Du borde jobba på din attityd. Du är väldigt osympatisk, fördomsfull och omogen sett till din ålder. Bara osar av "lilla gumman"-attityd.

Signar ut ur den här infekterade tråden.

Ja, gör du som alla andra vänsterstrumpor när de blir "överbevisade" och/eller tagna med trosorna nere - FLY!!! Skit i att ta debatten...

Tack, för att du skapade tråden dock...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td