Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-29, 14:39   #676
 
AMHCs avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 276
Sharp$: 2056
Standard

Någon som vet var man kan köpa loppkommentarer.se? Vet att Spelvärde har denna tjänst, men jag vill endast ha loppkommentarer.se och inte hela Spelvärdes tipsmaterial.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 15:08   #677
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

loppkommentarer finns gratis hos Atg:

https://www.atg.se/dynamic_files/loppkommentarerv86.pdf

https://www.atg.se/dynamic_files/loppkommentarerv75.pdf

https://www.atg.se/dynamic_files/loppkommentarerv64.pdf

:-) Hoppa du spelvärde, värdet finns om man läser på själv! :-)
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 15:11   #678
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Loppkommentarer fungerar även utmärkt i Jokersystemet,
windows mjukvaran är helt ok, webbversion har dock inte riktigt nått fram än
(där är jag snäll ;-) )

..
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 15:13   #679
 
AMHCs avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 276
Sharp$: 2056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg

Tack. skulle dock vilja ha funktionen där man kan klicka in på hästarna i loppkommentarer som finns i loppkommentarer hos Spelvärde.

Finns denna funktion i Jokersystemet?
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 15:23   #680
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Tack. skulle dock vilja ha funktionen där man kan klicka in på hästarna i loppkommentarer som finns i loppkommentarer hos Spelvärde.

Finns denna funktion i Jokersystemet?
Japp i Jokersystemet klickar du på en häst och får dom 5 sista starterna
snyggt i en popup :-) det är därför jag använder Jokersystemet värdefullt för mig. Är dock besviken på webversionen där det inte funkar lika bra.

..
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:57   #681
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

R Hansson blogg avslöjar några mindre kända nyheter med upplägget på V75 dagarna från 15 augusti.

Som tidigare varit klart startar V75-1 kl 16.20

Det som kanske inte varit känt tidigare

1. V75 kommer köras i två block för att anpassas till Vinnare V75 sändningen i TV4as huvudkanal. Det kommer vara ett längre uppehåll mellan V75-5 och 6 där ett ramlopp med bara v/p spel läggs in.

2. V4-4 blir samtidigt V75-1. Således bara 3 lopp innan V75 loppen.

Blir spännande. Dom borde gjort detta innan sommaren för till hösten är nog inte behovet att sena starttider lika stort för många.

Senast redigerad av olle den 2015-07-30 klockan 10:08.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 09:46   #682
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
R Hansson blogg avslöjar några mindre kända nyheter med upplägget på V75 dagarna från 15 augusti.

Som tidigare varit klart startar V75-1 kl 16.20

Det som kanske inte varit känt tidigare

1. V75 kommer köras i två lopp för att anpassas till Vinnare V75 sändningen i TV4as huvudkanal. Det kommer vara ett längre uppehåll mellan V75-5 och 6 där ett ramlopp med bara v/p spel läggs in.

2. V4-4 blir samtidigt V75-1. Således bara 3 lopp innan V75 loppen.

Blir spännande. Dom borde gjort detta innan sommaren för till hösten är nog inte behovet att sena starttider lika stort för många.


Atg bet sig i foten sämsta upplägg jag sett på länge

Länge leve engelska ligan, och tack för fotbollen som kommer gå bra för svenska spel.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 10:00   #683
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
V75 kommer köras i två lopp för att anpassas.
V75 bör köras i 7 avdelningar på lördagseftermiddagen.

Travfritt på helgkvällar.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 13:10   #684
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Det är nya tider. Man styr helt riktigt travet efter atg live och tv publiken för det är där nästan alla finns numera. V75 banorna på vinterhalvåret är väldigt glest besökta. I regel mycket mindre folk än på en SHL match i hockey mitt i serielunken.

Det nya konceptet ska bli spännande. Tror det är ett superdrag av atg att senarelägga V75 stopp med två timmar. Däremot är det inte lika kul att dom ska ha det långa uppehållet mellan V75-5 och 6 och slänga in ramlopp där bara för att kunna visa dd loppen i direktsändningen i 4ans huvudkanal. Dom som är intresserade av direktsända lopp följer väl V75 direkt i tv12. Dom som följer entimmessändningen i tv4 är väl framförallt dom som inte hinner följa direktsändningen och dom som enbart är intresserade ev en timmes spänning med V75 loppen i rask följd med en harry boy framför sig. För dom är det rätt oväsentligt att två av loppen visas direkt.

Men i det stora hela en förändring som jag tror de flesta kommer uppskatta på sikt. Om drygt två veckor kan man bänka sig framför datorn betydligt senare än nu på lördagarna och göra annat på förmiddagen och fram till sen eftermiddag (eller till kl 15 om man även vill följa V75 uppsnacket).

Sista V75 loppet körs strax innan kl 19 så man har efteråt hela kvällen ledig till andra aktiviteter också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+2), Migge (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:01   #685
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det nya konceptet ska bli spännande. Tror det är ett superdrag av atg att senarelägga V75 stopp med två timmar. Däremot är det inte lika kul att dom ska ha det långa uppehållet mellan V75-5 och 6 och slänga in ramlopp där bara för att kunna visa dd loppen i direktsändningen i 4ans huvudkanal. Dom som är intresserade av direktsända lopp följer väl V75 direkt i tv12. Dom som följer entimmessändningen i tv4 är väl framförallt dom som inte hinner följa direktsändningen och dom som enbart är intresserade ev en timmes spänning med V75 loppen i rask följd med en harry boy framför sig. För dom är det rätt oväsentligt att två av loppen visas direkt.
Mycket bra skrivet, tom så bra att det vore nice om om du kunde mejla ATG's kundtjänst om dina tankar. Jag instämmer fullständigt med det du skrev!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:28   #686
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Ni kan spela hos mig till 2ggr pengarna på att det nya konceptet kommer vara spelhöjande på sikt. Kör genomsnitt 8 veckor nov-dec och jämför med förra året.
Ta bort jackpotomgångar.
Dessutom ska omsättningen på DD läggas in, enär denna omläggning avses gynna DD.
Även V4 ska läggas in, enär sista V4loppet är första V75loppet.

Min uppfattning är att detta är ett riktigt klavertramp, som missgynnar banorna rejält, ur såväl omsättnings som publiksynpunkt.
Låta V4 gå in i v75 innebär lägre omsättning på V4 enär många spar pengarna till V75. Dessutom låser det UPP den vinstpoolen som finns, som inte kommer V75 till del, och det är mindre gynnsamt enär V4 har lägre spelavdrag än V75, mindre lönsamt.

Därutöver är en paus mitt i spelet HELT i mot vad Skarplöth propgagerat för sedan han kom till ATG, korta ner tiderna mellan loppen, nu ÖKAR man tiden REJÄLT mellan V75-5 och V75-6.

De som åkt ut V75 kommer ofta åka hem och äta middag, kanske spela dd genom nätet, men banorna kommer tappa middagsgäster samt DDomsättning.

Hela upplägget är fullständigt galet enligt mig, feltänkt från början till slut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10), SO (+5), Emeffeff (+3), Trinity (+3)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 14:32   #687
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Blir onekligen konstigt med ett V/P lopp mitt under brinnande V75. Kan inte tänka mig att det upplägget blir långlivat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Emeffeff (+3)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 16:33   #688
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Cool

^^^^^^


Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Hela upplägget är fullständigt galet enligt mig, feltänkt från början till slut.
Skraplött - Death Wish?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 16:40   #689
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
R Hansson blogg avslöjar några mindre kända nyheter med upplägget på V75 dagarna från 15 augusti.

Som tidigare varit klart startar V75-1 kl 16.20

Det som kanske inte varit känt tidigare

1. V75 kommer köras i två block för att anpassas till Vinnare V75 sändningen i TV4as huvudkanal. Det kommer vara ett längre uppehåll mellan V75-5 och 6 där ett ramlopp med bara v/p spel läggs in.

2. V4-4 blir samtidigt V75-1. Således bara 3 lopp innan V75 loppen.

Blir spännande. Dom borde gjort detta innan sommaren för till hösten är nog inte behovet att sena starttider lika stort för många.
Nej, inte alls, dom borde aldrig ha gjort det överhuvudtaget, så urbota j-a dumt att flytta på en invand tid sen minst 20 år tillbaka. Ungefär som att Finlandsfärjorna till Hfors skulle börja gå kl. 20 i st f kl.18 som de alltid har gjort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-30, 16:43   #690
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är nya tider. Man styr helt riktigt travet efter atg live och tv publiken för det är där nästan alla finns numera. V75 banorna på vinterhalvåret är väldigt glest besökta. I regel mycket mindre folk än på en SHL match i hockey mitt i serielunken.

Det nya konceptet ska bli spännande. Tror det är ett superdrag av atg att senarelägga V75 stopp med två timmar. Däremot är det inte lika kul att dom ska ha det långa uppehållet mellan V75-5 och 6 och slänga in ramlopp där bara för att kunna visa dd loppen i direktsändningen i 4ans huvudkanal. Dom som är intresserade av direktsända lopp följer väl V75 direkt i tv12. Dom som följer entimmessändningen i tv4 är väl framförallt dom som inte hinner följa direktsändningen och dom som enbart är intresserade ev en timmes spänning med V75 loppen i rask följd med en harry boy framför sig. För dom är det rätt oväsentligt att två av loppen visas direkt.

Men i det stora hela en förändring som jag tror de flesta kommer uppskatta på sikt. Om drygt två veckor kan man bänka sig framför datorn betydligt senare än nu på lördagarna och göra annat på förmiddagen och fram till sen eftermiddag (eller till kl 15 om man även vill följa V75 uppsnacket).

Sista V75 loppet körs strax innan kl 19 så man har efteråt hela kvällen ledig till andra aktiviteter också.
Och du tror inte det finns dom som hellre gör annat än tittar på trav en lördagskväll? Jag har spelat varje vecka sedan mitten av 70-talet, men det skulle aldrig falla mig in att ägna en lördagskväll åt travet.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td