|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Tack! Följer dig med gott resultat
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Sammanställer Dagens spel...
Dagens Spel 29/3 England - Championship Newcastle -1 AH vs Nottingham Forest @ 2.28 3/10 Pinnacle Motivering känns överdrivet då bra sådan finns i fotbollssektionen, surfa dit för o läsa... Turkiet - Super League Kayserispor vs Trabzonspor -0.25 @ 1.943 2/10 Pinnacle Högg denna i sista stund, oddset är för högt på Trabzon i denna spelformen, matchen rullar nu (67:e minuten) och Trabzon har bra övertag, hoppas de trycker in en boll. Ryggar Sverige - Allsvenskan Helsingborgs IF vs IFK Göteborg DnB Denna är väl i det närmaste körd, provat en ny capper som har bra stats på svenskt men det ser dåligt ut atm (2-0 HeIF i andra halvlek). Jag hoppas inte allt för många hoppade på den här och de som gjorde höll ner insatsen, själv spelade jag strax under 0.5U så det är inget som dödar bankrullen. Kanske borde börja skriva ut mina insatser på ryggarna...
|
|
|
|
#168 |
|
Du skulle inte vilja dela med dig av din nya svenska capper?
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Vill inte verka girig eller egoistiskt men då det inte är "mina cappers" från början utan info jag fått av en god vän så vill jag höra mig för vad han tycker först, no offense
![]() Dagens Sammanfattning England - Championship Newcastle -1 AH vs Nottingham Forest @ 2.28 3/10 Pinnacle WIN Den här satt långt inne, 2-0 kom i 89:de minuten, borde redan varit 3-0, men en vinst är en vinst!. En bit in i andra (då det fortf. stod 0-0) började ah-vinst kännas orealistiskt, Newcastle var dock det klart bättre laget så jag slängde iväg ett livebet på Newcastle vinst. Newcastle vs Nottingham Forest @ 2.90 2/10 Betfair WIN Turkiet - Super League Kayserispor vs Trabzonspor -0.25 @ 1.943 2/10 Pinnacle LOSS Matchbild rätt lik den vi såg i Newcastle, Trabzon hade både spelet och målchanserna större delen av matchen men de lyckades inte trycka dit den. I slutminuterna får Kayserispor ett rätt turligt ledningsmål som stod sig resten av matchen. Hel förlust kändes aldrig som någon fara så det kom som en kalldusch, tur att insatsen var lite lägre. Ryggar Sverige - Allsvenskan Helsingborgs IF vs IFK Göteborg DnB LOSS Test på ny capper och det började dåligt, slutresultat 2-0 till HeIF. Jag borde varit tydligare med att jag satsade väldigt lite på den här matchen, vilket jag gör på alla mina cappers överlag (även de som går stabilt plus) men speciellt på nya. Min unitsize på den här cappern är att en av hans units = 0.2 av mina units, vill veta säkert om det levereras plus innan jag ökar insatser.... Förlusten här blev -0.4U, jag hoppas inte någon trodde det var ett stensäkert tips och gick all-in, so sry isf... En bra dag allt som allt, nettoplus strax över 5U, kör vidare på Maddux basket inatt... Bränner vidare imorrn
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-29 klockan 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Godmorgon!
Jag har öppnat konto på expekt och jag märkte att man får pengarna tillbaka om man förlorar sitt första spel (upp till 250kr). Det blir en TV-peng på ett lite högre odds istället för att spela safe, pengarna får jag ju ändå tillbaks om jag förlorar, PERFEKT tv-peng! ![]() UEFA - Champions League B Munchen vs Man Utd @ 2.35 5/10 Expekt Observera att jag ALDRIG hade spelat detta med hög insats om det inte vore för att det var "gratispengar". Jag tror på United för att de är inne i en sjuk form, ett av de bästa lagen overall nu helt klart!. Bayern kom undan med blotta förskräckelsen mot Fiorentina hemma, ja faktiskt kom de undan tack vare domaren. Idag kommer ett ordentligt slagkraftigt United på besök och då Bayern verkar sakna både Robben och Sweinsteiger tror jag att de blir uddlösa. Holland - Jupiler League Veendam -0.75 vs Omniworld @ 1.95 2/10 Pinnacle Tre poäng här och Veendam når playoff, oerhört viktigt match mot ett svagt bortalag. Veendam har spelat tre hemmamatcher i rad (idag den fjärde) och samtliga är vinst. Omniworld peakade formen och har efter en lång rad vinster ett kryss och en förlust bakom sig, sen är väl även Veendam ett bättre lag i grunden. Man brukar säga att klass slår motivation (de e rätt va? hehe) men här har vi klass och motivation på samma sida, borde väl bli tre pinnar då? ![]() RYGG Persipura Jayapura vs Kashima Over 4.5 goals @ 1.70 1.5/10 Betfair
|
|
|
|
#171 | |
|
Citat:
Lycka till, ska bli en kul match! |
||
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
![]() Synd på Kashima.
|
|
|
|
#173 |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Veendam är inte klara för playoff vid vinst, men vinner gör det säkert. Har spelat rak till 1.70.
|
|
|
|
|
|
#174 | ||
|
Citat:
... men du har helt rätt i att det smartaste givetvis är att tradea ut dom, men vad fan, ibland får man unna sig något också, jag kan ju hur det än går inte förlora några pengar iaf ![]() Citat:
Kul o se att du backar spelet iaf BOL!
|
|
|
|
#175 | |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
www.jupilerleague.nl ---> klicka på tabellen och period 4 så ser du hur det ser ut. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Citat:
Aja vi får hoppas den sitter i alla fall!
|
|
|
|
#177 | |
|
Moderator
Citat:
Men jag tror inte att det är någon fara för detta spel iaf. Vill de gå till playoff ska man vinna hemma mot ett Omniworld som nyligen säkrat nytt kontrakt. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#179 | |
|
Moderator
Citat:
Jag missade också förrut, men det var för att Wikipedia inte uppdaterat med reglerna för i år. Skräpsystem! |
|
|
|
|
|
|
|