Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-29, 17:01   #166

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 245
Standard

Tack! Följer dig med gott resultat
Danne är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-29, 20:30   #167

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Sammanställer Dagens spel...

Dagens Spel 29/3

England - Championship
Newcastle -1 AH vs Nottingham Forest @ 2.28 3/10 Pinnacle

Motivering känns överdrivet då bra sådan finns i fotbollssektionen, surfa dit för o läsa...

Turkiet - Super League
Kayserispor vs Trabzonspor -0.25 @ 1.943 2/10 Pinnacle

Högg denna i sista stund, oddset är för högt på Trabzon i denna spelformen, matchen rullar nu (67:e minuten) och Trabzon har bra övertag, hoppas de trycker in en boll.

Ryggar

Sverige - Allsvenskan
Helsingborgs IF vs IFK Göteborg DnB

Denna är väl i det närmaste körd, provat en ny capper som har bra stats på svenskt men det ser dåligt ut atm (2-0 HeIF i andra halvlek).
Jag hoppas inte allt för många hoppade på den här och de som gjorde höll ner insatsen, själv spelade jag strax under 0.5U så det är inget som dödar bankrullen.
Kanske borde börja skriva ut mina insatser på ryggarna...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-29, 21:21   #168

perrys avatar

Sharp$: 4470

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Du skulle inte vilja dela med dig av din nya svenska capper?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-29, 22:45   #169

Methodwastes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Du skulle inte vilja dela med dig av din nya svenska capper?
Vill inte verka girig eller egoistiskt men då det inte är "mina cappers" från början utan info jag fått av en god vän så vill jag höra mig för vad han tycker först, no offense

Dagens Sammanfattning

England - Championship
Newcastle -1 AH vs Nottingham Forest @ 2.28 3/10 Pinnacle WIN

Den här satt långt inne, 2-0 kom i 89:de minuten, borde redan varit 3-0, men en vinst är en vinst!. En bit in i andra (då det fortf. stod 0-0) började ah-vinst kännas orealistiskt, Newcastle var dock det klart bättre laget så jag slängde iväg ett livebet på Newcastle vinst.

Newcastle vs Nottingham Forest @ 2.90 2/10 Betfair WIN

Turkiet - Super League
Kayserispor vs Trabzonspor -0.25 @ 1.943 2/10 Pinnacle LOSS

Matchbild rätt lik den vi såg i Newcastle, Trabzon hade både spelet och målchanserna större delen av matchen men de lyckades inte trycka dit den. I slutminuterna får Kayserispor ett rätt turligt ledningsmål som stod sig resten av matchen. Hel förlust kändes aldrig som någon fara så det kom som en kalldusch, tur att insatsen var lite lägre.

Ryggar

Sverige - Allsvenskan
Helsingborgs IF vs IFK Göteborg DnB LOSS

Test på ny capper och det började dåligt, slutresultat 2-0 till HeIF. Jag borde varit tydligare med att jag satsade väldigt lite på den här matchen, vilket jag gör på alla mina cappers överlag (även de som går stabilt plus) men speciellt på nya. Min unitsize på den här cappern är att en av hans units = 0.2 av mina units, vill veta säkert om det levereras plus innan jag ökar insatser.... Förlusten här blev -0.4U, jag hoppas inte någon trodde det var ett stensäkert tips och gick all-in, so sry isf...

En bra dag allt som allt, nettoplus strax över 5U, kör vidare på Maddux basket inatt...

Bränner vidare imorrn

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-29 klockan 23:02.
Gammal 2010-03-30, 10:07   #170

Methodwastes avatar

Standard

Godmorgon!

Jag har öppnat konto på expekt och jag märkte att man får pengarna tillbaka om man förlorar sitt första spel (upp till 250kr). Det blir en TV-peng på ett lite högre odds istället för att spela safe, pengarna får jag ju ändå tillbaks om jag förlorar, PERFEKT tv-peng!

UEFA - Champions League
B Munchen vs Man Utd @ 2.35 5/10 Expekt
Observera att jag ALDRIG hade spelat detta med hög insats om det inte vore för att det var "gratispengar". Jag tror på United för att de är inne i en sjuk form, ett av de bästa lagen overall nu helt klart!. Bayern kom undan med blotta förskräckelsen mot Fiorentina hemma, ja faktiskt kom de undan tack vare domaren. Idag kommer ett ordentligt slagkraftigt United på besök och då Bayern verkar sakna både Robben och Sweinsteiger tror jag att de blir uddlösa.

Holland - Jupiler League
Veendam -0.75 vs Omniworld @ 1.95 2/10 Pinnacle
Tre poäng här och Veendam når playoff, oerhört viktigt match mot ett svagt bortalag.
Veendam har spelat tre hemmamatcher i rad (idag den fjärde) och samtliga är vinst. Omniworld peakade formen och har efter en lång rad vinster ett kryss och en förlust bakom sig, sen är väl även Veendam ett bättre lag i grunden. Man brukar säga att klass slår motivation (de e rätt va? hehe) men här har vi klass och motivation på samma sida, borde väl bli tre pinnar då?

RYGG
Persipura Jayapura vs Kashima
Over 4.5 goals @ 1.70 1.5/10 Betfair

Gammal 2010-03-30, 12:28   #171

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Godmorgon!

Jag har öppnat konto på expekt och jag märkte att man får pengarna tillbaka om man förlorar sitt första spel (upp till 250kr). Det blir en TV-peng på ett lite högre odds istället för att spela safe, pengarna får jag ju ändå tillbaks om jag förlorar, PERFEKT tv-peng!

UEFA - Champions League
B Munchen vs Man Utd @ 2.35 5/10 Expekt
Observera att jag ALDRIG hade spelat detta med hög insats om det inte vore för att det var "gratispengar". Jag tror på United för att de är inne i en sjuk form, ett av de bästa lagen overall nu helt klart!. Bayern kom undan med blotta förskräckelsen mot Fiorentina hemma, ja faktiskt kom de undan tack vare domaren. Idag kommer ett ordentligt slagkraftigt United på besök och då Bayern verkar sakna både Robben och Sweinsteiger tror jag att de blir uddlösa.

Holland - Jupiler League
Veendam -0.75 vs Omniworld @ 1.95 2/10 Pinnacle
Tre poäng här och Veendam når playoff, oerhört viktigt match mot ett svagt bortalag.
Veendam har spelat tre hemmamatcher i rad (idag den fjärde) och samtliga är vinst. Omniworld peakade formen och har efter en lång rad vinster ett kryss och en förlust bakom sig, sen är väl även Veendam ett bättre lag i grunden. Man brukar säga att klass slår motivation (de e rätt va? hehe) men här har vi klass och motivation på samma sida, borde väl bli tre pinnar då?

RYGG
Persipura Jayapura vs Kashima
Over 4.5 goals @ 1.70 1.5/10 Betfair
Tror också på United, men oddset är så trashat. Var väl uppe i 2.80 om jag minns rätt för några dagar sedan....
Lycka till, ska bli en kul match!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-30, 13:01   #172

olof86s avatar

Sharp$: 27
Standard

Citat:
Så brukade jag också tänka, nu vet jag inte vad din rulle ligger på, men ifall 250 kr vore ett "hyfsat" tillskott så hade jag tradat ut pengarna till en annan bookie eller Betfair istället! Då hade du kunnat räkna in kanske 230-240 kr till rullen no matter what... men om 250 kr är kaffepengar så förstår jag dig

Synd på Kashima.
Gammal 2010-03-30, 15:03   #173
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Veendam är inte klara för playoff vid vinst, men vinner gör det säkert. Har spelat rak till 1.70.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-03-30, 18:42   #174

Methodwastes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Så brukade jag också tänka, nu vet jag inte vad din rulle ligger på, men ifall 250 kr vore ett "hyfsat" tillskott så hade jag tradat ut pengarna till en annan bookie eller Betfair istället! Då hade du kunnat räkna in kanske 230-240 kr till rullen no matter what... men om 250 kr är kaffepengar så förstår jag dig

Synd på Kashima.
Är egentligen rätt långt från kaffepengar, en OK dagsvinst kan man nog kalla det. Men då jag hållt stenhårt på min BR-management och inte tiltat bort en enda krona så belönar jag mig själv med en fin tv-peng, folk här kanske tror att jag spelat på detta sättet länge, så är absolut inte fallet. Jag har tidigare slängt iväg pengar på hörnspel och offsidespel som en galning för att "vinna tillbaka", haft en spreadsheet vars graf liknade den sjukaste rollercoastern... är ju därför jag gjorde dagboken, för att gå mer public och spela striktare.... Sen sänds ju även matchen på 6:an och jag gillar United ... men du har helt rätt i att det smartaste givetvis är att tradea ut dom, men vad fan, ibland får man unna sig något också, jag kan ju hur det än går inte förlora några pengar iaf

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Veendam är inte klara för playoff vid vinst, men vinner gör det säkert. Har spelat rak till 1.70.
Men de vinner omgången right?, har inte helkoll på Hollands system (som för övrigt är heeelt fucked up) men hade helt klart för mig att en vinst idag var "extra viktig" ?
Kul o se att du backar spelet iaf BOL!

Gammal 2010-03-30, 19:03   #175
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Är egentligen rätt långt från kaffepengar, en OK dagsvinst kan man nog kalla det. Men då jag hållt stenhårt på min BR-management och inte tiltat bort en enda krona så belönar jag mig själv med en fin tv-peng, folk här kanske tror att jag spelat på detta sättet länge, så är absolut inte fallet. Jag har tidigare slängt iväg pengar på hörnspel och offsidespel som en galning för att "vinna tillbaka", haft en spreadsheet vars graf liknade den sjukaste rollercoastern... är ju därför jag gjorde dagboken, för att gå mer public och spela striktare.... Sen sänds ju även matchen på 6:an och jag gillar United ... men du har helt rätt i att det smartaste givetvis är att tradea ut dom, men vad fan, ibland får man unna sig något också, jag kan ju hur det än går inte förlora några pengar iaf

Men de vinner omgången right?, har inte helkoll på Hollands system (som för övrigt är heeelt fucked up) men hade helt klart för mig att en vinst idag var "extra viktig" ?
Kul o se att du backar spelet iaf BOL!
Nix det vinner inte omgången vid vinst idag heller. Men de avancerar upp i tabellen och hotar om den sista platsen.

www.jupilerleague.nl ---> klicka på tabellen och period 4 så ser du hur det ser ut.
Gammal 2010-03-30, 19:26   #176

Methodwastes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nix det vinner inte omgången vid vinst idag heller. Men de avancerar upp i tabellen och hotar om den sista platsen.

www.jupilerleague.nl ---> klicka på tabellen och period 4 så ser du hur det ser ut.
Ajfan, vilken miss!
Aja vi får hoppas den sitter i alla fall!

Gammal 2010-03-30, 19:47   #177
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ajfan, vilken miss!
Aja vi får hoppas den sitter i alla fall!
En viss shawshank skrev samma sak på sin blogg, har skrivit en kommentar som inte blivit godkänd ännu...

Men jag tror inte att det är någon fara för detta spel iaf. Vill de gå till playoff ska man vinna hemma mot ett Omniworld som nyligen säkrat nytt kontrakt.
Gammal 2010-03-30, 19:57   #178

Methodwastes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
En viss shawshank skrev samma sak på sin blogg, har skrivit en kommentar som inte blivit godkänd ännu...

Men jag tror inte att det är någon fara för detta spel iaf. Vill de gå till playoff ska man vinna hemma mot ett Omniworld som nyligen säkrat nytt kontrakt.
Såg att Shawshank skrev samma jag med, det var en polare som sa det till mig, men hade ju säkert också läst det där!

Gammal 2010-03-30, 20:02   #179
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Såg att Shawshank skrev samma jag med, det var en polare som sa det till mig, men hade ju säkert också läst det där!
Läsar man Shawshanks motivering så inser man ju att han inte ens vet hur seriesystemet är uppbyggt. Det är visserligen inte lätt, men svagt att motivera ett spel med playoffplats om man inte ens satt sig in tillräckligt för att veta.

Jag missade också förrut, men det var för att Wikipedia inte uppdaterat med reglerna för i år. Skräpsystem!
Gammal 2010-03-30, 20:29   #180

Methodwastes avatar

Standard

0-1 :(

Stängt ämne

td