Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-07, 20:36   #1561
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra inlägg. självklart kommer jag inte ens att ha en tanke på att spela på Unibet igen. Bra sätt att skrämma iväg folk. Helnöjd med att ha "lurat" dom ett par gånger. Rejält, utan att bli avstängd. Bland annat; När jag såg (den dopade) greken på semifinalen 2oo meter bestämde jag mig för att lasta på honom i finalen och lade till en pingismatch ( som när jag spelade redan var inne i slutet av andra set!!) Var väl OS i Sydney om jag inte minns fel.
Nej. Inlägget är inte bra alls eftersom det inte stämmer med verkligheten.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 21:33   #1562
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nej. Inlägget är inte bra alls eftersom det inte stämmer med verkligheten.
Jag såg det nu. Men måste du citera tre inlägg bara för det?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-12, 09:32   #1563
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Idag är det anmälningar till Svenskt kallblodsderby och derbystoet. Det är tyvärr sorgligt tunt. 18 hästar i försöken till svenskt kallblodsderby och 16 till derbystoet. Av de 16 har 3 över 1000 startpoäng. Dessa finaler har sedan uppgraderats och kommer att köras som V86a på Östersund en onsdag om några veckor. Inte så att speltarmen suger direkt av det.

På söndag däremot när uttagningarna sker har det inte ens blivit en V64 dag utan den har Årjäng fått.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-12, 11:05   #1564
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det är ju en sån som inte längre duger i syd, så skickar man upp i norr där den möter massa löss och kan börja vinna lopp igen.
och dom pengar dom vinner i norr är lättförtjänta eftersom det är sämre motstånd. Måste ju var ideallösningen för hästägarna/köparna eller hur. Men det finns undantag, en del hästar får nytändning och hittar en ny växel.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-12, 13:17   #1565
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Idag är det anmälningar till Svenskt kallblodsderby och derbystoet. Det är tyvärr sorgligt tunt. 18 hästar i försöken till svenskt kallblodsderby och 16 till derbystoet. Av de 16 har 3 över 1000 startpoäng. Dessa finaler har sedan uppgraderats och kommer att köras som V86a på Östersund en onsdag om några veckor. Inte så att speltarmen suger direkt av det.

På söndag däremot när uttagningarna sker har det inte ens blivit en V64 dag utan den har Årjäng fått.
Det är väl då för väl att det är insatser från kallblodens ägare man kör om, så att ingen 11-årig valack får mindre att tävla om i söder. Det föds sju gånger så många varmblod som kallblod, men det var ju inte så många fler anmälda till exempelvis Sprintermästaren.

Ikväll är det V64 på Jägersro, och ett par lopp är långt ifrån fyllda trots att 11 breddloppshästar kommit med i startlistorna...

Vill man ösa skit över travet, så finns det alla möjligheter att sprida det åt alla håll. Vad sägs om att vi börjar skriva lite positiva saker om travet istället?
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-12, 13:25   #1566
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det är väl då för väl att det är insatser från kallblodens ägare man kör om, så att ingen 11-årig valack får mindre att tävla om i söder. Det föds sju gånger så många varmblod som kallblod, men det var ju inte så många fler anmälda till exempelvis Sprintermästaren.

Ikväll är det V64 på Jägersro, och ett par lopp är långt ifrån fyllda trots att 11 breddloppshästar kommit med i startlistorna...

Vill man ösa skit över travet, så finns det alla möjligheter att sprida det åt alla håll. Vad sägs om att vi börjar skriva lite positiva saker om travet istället?
Så du tycker det är bra med 18 resp 16 hästar i derbyt och derbystoet som till skillnad från de klassiska varmblodsloppen i Sverige är öppna både för norskfödda och svenskfödda kallblod. Jag tycker det tyder på en sorglig utveckling av kallblodsrasen och om du tror jag är så dum att jag inte vet att detta är insatslopp så har du fel men det förtar väl inte slutsatsen att det är för dåligt med så få hästar och speciellt i derbystoet oerhört mycket rent skräp som startar av tidigare prestationer att döma.

Klagar man på startlistorna på Jägersro i kväll så begriper i alla fall inte jag hur startlistor ska se ut för att vara godkända. Hade du förväntat dig världseliten i Åbergs nästa med 70 tkr i förstapris när det körs storlopp på löpande band just nu och när förstapriset inte ens är hälften av vad det var i Halmstads gulddivision i lördags och drygt hälften av förstapriset på Gotland i morgon ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 15:01   #1567
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Trist för Pasi Aiko.

Nimbus C.D till Frankrike och nu skriver Ludde på twitter "Välkommen till vårt team Venkatesh"

I så fall har han väl tappat stallets två bästa hästar på några dagar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 15:14   #1568
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Trist för Pasi Aiko.

Nimbus C.D till Frankrike och nu skriver Ludde på twitter "Välkommen till vårt team Venkatesh"

I så fall har han väl tappat stallets två bästa hästar på några dagar.
Jag som travälskare gillar bra hästar och då den karln förstör precis varje hästs kunnande är jag bara glad över att hästarna flyttas från honom. Chockad över att han fortfarande får styra verksamheten med tanke på hur han levererar.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 17:30   #1569
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Lite elakt skulle man ju kunna säga att han inte har alla hästarna i stallet. Men det finns väl egentligen ingen orsak att vara elak. Han har fått en uppgift han inte är mogen, och det finns väl ingen vettig väg ur det hela för honom just nu. Man kan tolka det här som att man ändå hoppas på att Stefan inom en inte allt för avlägsen framtid skall vara tillbaka, annars hade man nog försökt sig på en annan lösning. Även om det sannerligen inte är någon lätt sak att axla Hultmans stall.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 18:21   #1570
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Lite elakt skulle man ju kunna säga att han inte har alla hästarna i stallet. Men det finns väl egentligen ingen orsak att vara elak. Han har fått en uppgift han inte är mogen, och det finns väl ingen vettig väg ur det hela för honom just nu. Man kan tolka det här som att man ändå hoppas på att Stefan inom en inte allt för avlägsen framtid skall vara tillbaka, annars hade man nog försökt sig på en annan lösning. Även om det sannerligen inte är någon lätt sak att axla Hultmans stall.
Blir lätt att Hultman glorifieras i nuläget. Men han har kapitalt misslyckats med ett antal av Menhammar-årgångarna. Dessutom ett flertal gånger blivit påkommen med det vi kallar "felaktig medicinering" när det gäller svenska tränare. Doping när utländska tränare gjort detsamma.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 19:57   #1571
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Trist för Pasi Aiko.

Nimbus C.D till Frankrike och nu skriver Ludde på twitter "Välkommen till vårt team Venkatesh"

I så fall har han väl tappat stallets två bästa hästar på några dagar.

Venkatesh till Frankrike? Det har jag skrikit om framför teven ända sen han dök upp på V-75.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-14, 20:42   #1572
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Blir lätt att Hultman glorifieras i nuläget. Men han har kapitalt misslyckats med ett antal av Menhammar-årgångarna. Dessutom ett flertal gånger blivit påkommen med det vi kallar "felaktig medicinering" när det gäller svenska tränare. Doping när utländska tränare gjort detsamma.
Ja, jag vill inte glorifiera Hultman, det var rätt ofta på gränsen där. Han har inte tålamodet som de flesta andra har, för det ränner veterinärer i alla stora stall varje vecka, utan han chansade uppenbarligen ibland.

Jag kan inte tänka mig att någon där ute är nöjd, men eftersom det inte ordnas på annat sätt kan jag inte tolka på annat sätt än att man hoppas Hultman kommer tillbaka.

Det finns rätt många duktiga som jag tror mer än gärna hade tagit över där ute. Både bland äldre erfarna och yngre hungriga.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+3)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-16, 02:32   #1573
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag som travälskare gillar bra hästar och då den karln förstör precis varje hästs kunnande är jag bara glad över att hästarna flyttas från honom. Chockad över att han fortfarande får styra verksamheten med tanke på hur han levererar.
Man sparkar inte på den som ligger.

Heuer
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-20, 18:59   #1574
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1900
Standard

Är det någon som har måtten på Jennifer Tillmans välsvarvade kropp? Finns det för övrigt en analys av hennes ansikte, symmetrin vad gäller ögon, kindben, näsa etc.?
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 10:25   #1575
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Aftonbladet har lagt ut hela sin papperstidning från månd 20 sept 1976 på sin hemsida då det var dagen efter valet när Fälldin blev statsminister. Kul att läsa en kvällstidning som den såg ut för 40 år sedan. När man kom till sporten fanns en hel sida från söndagens trav. Det kördes då V5 tävlingar på 9 svenska travbanor och dessutom galopp på en. 10 svenska banor som tävlade således. Solvalla var huvudbanan och där det var hög omsättning som alltid på den tiden.

Idag en söndag 40 år senare tävlar 2 banor. Extra V75 på Axevalla och breddtrav på landets nationalarena med 10 tkr i förstapris i loppen.

Tiderna har verkligen förändrats........
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10), Helge (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td