Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-25, 06:21   #1516
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Får ni ordning på appen för android?
Om du menar ATG's Live-app så vill den INTE fungera för mig...varje gång jag försöker starta den så får jag bara upp meddelandet "ATG Live har stoppats"

Och jag uppfyller versionskravet på minst Android 4.1
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 10:45   #1517
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Får ni ordning på appen för android?
Nej, den stoppar direkt man ska starta den. Säkert någon säkerhetsinställning i telefonen. Ska kolla på det sedan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 11:13   #1518
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej, den stoppar direkt man ska starta den. Säkert någon säkerhetsinställning i telefonen. Ska kolla på det sedan.
Kan inte se vad det skulle vara för säkerhetsinställning som du tror att det kan bero på?

Om ens (min) Android kan installera appar ifrån officiella Play butiken och även appar ifrån icke officiella utgivare så är det nog mer fel på själva ATG Live-appen i mitt tycke...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 11:29   #1519
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Redan för flera månader sen SURFADE jag in på ATG på min Android,la genvägen på skärmen och sen dess har jag kunnat göra allt i mobilen som jag dittills gjort på hemmadatorn.I mobilen buffrar inte nån Flash - allt är som det ska.Har INTE testat den nya appen men på vilket sätt skulle den kunna göra mer än det jag redan kan göra?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 11:30   #1520
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag har mejlat ATG i frågan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 11:41   #1521
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har mejlat ATG i frågan.
Förhoppningsvis så får du ett vettigt svar? När jag kontaktade supporten på tfn tidigare i veckan så var dom som frågetecken och påstådde att dom inte fått några indikationer på att det skulle vara något fel på appen
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 17:10   #1522
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan ske redan i morgon om Gunnar väljer att köra lite. Han brukar ju i regel ge sin dyrgrip snälla lopp och jogga undan lite lätt på upploppet. Är rätt säker på att han kan gå minst en 16 tid över 1609m om man kör på honom.

Vet du om dom nån gång testat köra honom barfota i träning? Han har alltid gått med skor i loppen vad jag vet.
Tveksamt om dom resonerat om barfota, men jag ska kolla om det varit nåt av intresse för Gunnar. Jag inbillar mig att hästen är mycket bättre än vad folk och spelare tror
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-26, 17:14   #1523
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tror att åtta avdelningar är problemet. Det är för mycket. Även i Xpress-fart tar det för lång tid. Man behöver inte vara särskilt insatt för att se att vi inte har tillräckligt många klasshästar igång för att hålla V75+V86+V64 med bra startfält.

Jag ser däremot poänger med att klara av en V4 på under timmen, och en V5 på runt en timme. Rappt tempo så det blir klart. Där kan jag känna att mindre tid mellan loppen gör att upplevelsen blir högre för den som spelat streckspelen, och i övrigt kanske stöttar sina streckidéer på toton.

Men när det blir fler avdelningar så behövs en "korvpaus". Man kan jämföra med de flesta bollsporter som delat upp matcherna med pauser.

Man genomförde, lite oavsiktigt, ett experiment på Bergsåker i vintras när speldatorerna krånglade och starten för V75 flyttades fram. Då körde man sedan med 18-minutersschema, vilket gjorde att V75 klarades av på under 2 timmar, och då ändå med hyfsat utrymme att andas och ta en korv mellan loppen. Man hinner också med en lite längre paus före DD, och ändå klara 2 timmar. Det skulle kunna vara ett bra alternativ för V75.
Citat

Man behöver inte vara särskilt insatt för att se att vi inte har tillräckligt många klasshästar igång för att hålla V75+V86+V64 med bra startfält.

Tänk om skåningen OLLE kunde inse detta och sluta med att skriva om att det är lunchklass, norrlandsskräp etc på V75. Jag har pratat med 2 tränare på Bergsåker om detta och dom är hur övertygade som helst om det du skriver. Det går inte att starta på V75 varje vecka som Olle tycks tro, skador, vila och mycket annat gör att det får bli pauser. Sören har ju sagt att det går inte att köra en normal tävlingshäst i botten mer än ca 15 ggr under livet. /AMEN
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-27, 22:57   #1524
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Om du menar ATG's Live-app så vill den INTE fungera för mig...varje gång jag försöker starta den så får jag bara upp meddelandet "ATG Live har stoppats"

Och jag uppfyller versionskravet på minst Android 4.1
Vad har du för telefon och android version? Har slängt in det på 2 av mina telefoner med android 5.x utan problem men grannens gamla htc med android 4.1.1 får samma felmeddelande som dig. Jag ska testa att peta in den på min shield tv ikväll, vore mysigt att kunna köra liven direkt ifrån shielden!

EDIT: det skulle vara 1 telefon med android 5.x och en med 6.x

Senast redigerad av boozty den 2016-06-27 klockan 23:05.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-27, 23:03   #1525
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Redan för flera månader sen SURFADE jag in på ATG på min Android,la genvägen på skärmen och sen dess har jag kunnat göra allt i mobilen som jag dittills gjort på hemmadatorn.I mobilen buffrar inte nån Flash - allt är som det ska.Har INTE testat den nya appen men på vilket sätt skulle den kunna göra mer än det jag redan kan göra?
Bara av nyfikenhet, tycker du atgs mobilsida är smidig i mobiltelefonen?

Personligen hade jag valt gamla atg appen 8 dagar i veckan före atg's mobilsida iaf för att spela och se startlistor.

Har bara hunnit testa nya appen en travdag än så kan inte utvärdera den nämnvärt men första intrycket känns inte som en stor förbättring av mobilsidan direkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-28, 09:30   #1526
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Förhoppningsvis så får du ett vettigt svar? När jag kontaktade supporten på tfn tidigare i veckan så var dom som frågetecken och påstådde att dom inte fått några indikationer på att det skulle vara något fel på appen
Jag var i kontakt med dem i helgen och de ville att jag skulle installera om den etc., men det funkar så klart inte. De har fått mina uppgifter, modell, version och användarnamn för felsökning. Har inte hört något sedan dess, men det kommer nog så småningom hoppas jag, även om jag inte tror att de löser det här utan lite mer kodande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-28, 21:47   #1527
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Ni som har problem, vilka telefontillverkare har ni? Ofta förstör tillverkarna kompabilitet med vissa appar genom sina "skal" till android. Enda telefonen jag stött på som inte klarade att köra appen var en HTC så om det är samma tillverkare på samtliga problem telefoner så kan felet ligga i sense.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-28, 22:02   #1528
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

Annan tråd ang trav och fotboll


Är det ingen som kan sätta denne "Persson" på plats?

Han har synpunkter på trav-köpt- eller totalt !!!
Nu börjar han att ha synpunkter på fotboll också.

Kan ingen sätta denne -icke ödmjuke- person på plats?
När kom fotbollen till Skövde, där han är kung?
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 09:01   #1529
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ni som har problem, vilka telefontillverkare har ni? Ofta förstör tillverkarna kompabilitet med vissa appar genom sina "skal" till android. Enda telefonen jag stött på som inte klarade att köra appen var en HTC så om det är samma tillverkare på samtliga problem telefoner så kan felet ligga i sense.
Samsung.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 13:32   #1530
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ni som har problem, vilka telefontillverkare har ni? Ofta förstör tillverkarna kompabilitet med vissa appar genom sina "skal" till android. Enda telefonen jag stött på som inte klarade att köra appen var en HTC så om det är samma tillverkare på samtliga problem telefoner så kan felet ligga i sense.
Även jag har en Samsung
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td