Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-29, 17:25   #1531
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Bara av nyfikenhet, tycker du atgs mobilsida är smidig i mobiltelefonen?

Personligen hade jag valt gamla atg appen 8 dagar i veckan före atg's mobilsida iaf för att spela och se startlistor.

Har bara hunnit testa nya appen en travdag än så kan inte utvärdera den nämnvärt men första intrycket känns inte som en stor förbättring av mobilsidan direkt.
Har sett din kommentar först nu och laddat ner appen ATG Live direkt från ATG.Har en Samsung med Android 5.1.1.Var tvungen att tillåta nedladdningen från nån annan än Playbutiken och allt har gått smärtfritt. "Dejvid" var den förste jag hörde nyss så appen fungerar.Dock återstår jämförelsen mellan hemsidan och appen.
Jag skrev tidigare att jag kunde göra allt i mobilen på hemsidan, dock: på min stationära dator och en riktig skärm är det självklart bekvämast.
Telefonen använder jag mest för att få flyt i sändningarna - är oerhört trött på allt Flashbuffrande.Vet inte rent tekniskt varför ATG INTE klarar av att leverera till datorn samma kvalité som i en smartphone.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 21:01   #1532
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Ja jag har petat in appen på en galaxy S7 åt en granne utan problem iaf.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 21:05   #1533
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Telefonen använder jag mest för att få flyt i sändningarna - är oerhört trött på allt Flashbuffrande.Vet inte rent tekniskt varför ATG INTE klarar av att leverera till datorn samma kvalité som i en smartphone.
Ikväll var första gången jag hade tillstymmelse till störning på live sändningen på datorn och det beror troligen på nån störning på mitt nät (eller hos ATG om fler hade det under sista loppet?).

Att smartphone strömmen flyter bättre än en datorström är nog inte så knepigt, lär skilja hästlängder på upplösning och bitrate.


Som en parantes kan jag nämna att det inte vara några problem att få ATG appen att starta på nvidia shield TV men fullskärmssändningen blev roterad på högkant så det förstörde ju idéen lite =)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 13:27   #1534
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag var i kontakt med dem i helgen och de ville att jag skulle installera om den etc., men ' funkar så klart inte. De har fått mina uppgifter, modell, version och användarnamn för felsökning. Har inte hört något sedan dess, men det kommer nog så småningom hoppas jag, även om jag inte tror att de löser det här utan lite mer kodande.
Nu har de löst problemet på ATG. De hörde av sig och sa att det var en bugg flr version 4. 4. som var orsaken. ☺
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 13:31   #1535
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu har de löst problemet på ATG. De hörde av sig och sa att det var en bugg flr version 4. 4. som var orsaken. ☺
Kanon! Och det är just den versionen jag har

Blir till att testa att installera på nytt då!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 13:39   #1536
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu har de löst problemet på ATG. De hörde av sig och sa att det var en bugg flr version 4. 4. som var orsaken. ☺
Hmm, det funkade inte på en kompis 4.1.1 iaf?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 13:56   #1537
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Hmm, det funkade inte på en kompis 4.1.1 iaf?
De har precis löst problemet. Jag skrev detta så fort som jag fick svav ATG. Så kompisen får göra ett nytt försök.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), boozty (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 19:14   #1538
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Det skrivs här ibland att "utnötta gamla" hästar sänds till Norrland.

Men det är inte alltid så. Det kommer hästar titt och tätt till Norrland och de upplever en ny vår. Om det beror på miljöombyte eller träningsmetoder låter jag vara osagt. Senaste exemplet är väl IL SÅNNA som hittat en NY VÄXEL och tagit 3 överlägsna segrar och är därmed redan betald. Janne Norbeg tycker att det är en kanon. .
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 23:12   #1539
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det skrivs här ibland att "utnötta gamla" hästar sänds till Norrland.

Men det är inte alltid så. Det kommer hästar titt och tätt till Norrland och de upplever en ny vår. Om det beror på miljöombyte eller träningsmetoder låter jag vara osagt. Senaste exemplet är väl IL SÅNNA som hittat en NY VÄXEL och tagit 3 överlägsna segrar och är därmed redan betald. Janne Norbeg tycker att det är en kanon. .
Men det fattar väl du med SO, dessa är en minoritet. Eller?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 10:48   #1540
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det skrivs här ibland att "utnötta gamla" hästar sänds till Norrland.

Men det är inte alltid så. Det kommer hästar titt och tätt till Norrland och de upplever en ny vår. Om det beror på miljöombyte eller träningsmetoder låter jag vara osagt. Senaste exemplet är väl IL SÅNNA som hittat en NY VÄXEL och tagit 3 överlägsna segrar och är därmed redan betald. Janne Norbeg tycker att det är en kanon. .
Det är ju en sån som inte längre duger i syd, så skickar man upp i norr där den möter massa löss och kan börja vinna lopp igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 10:36   #1541
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

http://www.travnet.se/blog/2016/07/0...ott-hall-fame/

Algot Scott vals in i hall of fame. Det har jag inga problem med. Men när ska någon från familjen Takter väljas in där?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-06, 10:55   #1542
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Kan detta vara sant?

Jag har inte spelat på Unibet på 7-8år och så får man detta. Är det äkta kan man undra

Vi vill informera dig om att ditt Unibet-konto har varit inaktivt i minst 30 månader i följd..

I enlighet med Inactive Accounts Directive och våra regler och villkor, tas 5 euro i månatlig avgift från den tolfte månaden av inaktivitet. Eftersom du har var inaktiv i minst 30 månader kommer den maximala retroaktiva inaktivitetsavgiften på 90 euro att dras från saldot på ditt Unibet-konto och ditt konto kommer att stängas permanent om du inte loggar in på ditt konto inom en månad från att du mottagit det här mejlet. Summan som dras från ditt konto kan aldrig överstiga saldot på ditt Unibet-konto. Eventuellt återstående saldo kommer att tillfalla Lotteries and Gambling Authority. Vi kommer inte kunna återbetala saldot när det väl har överförts till LGA.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-06, 15:51   #1543
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kan detta vara sant?

Jag har inte spelat på Unibet på 7-8år och så får man detta. Är det äkta kan man undra

Vi vill informera dig om att ditt Unibet-konto har varit inaktivt i minst 30 månader i följd..

I enlighet med Inactive Accounts Directive och våra regler och villkor, tas 5 euro i månatlig avgift från den tolfte månaden av inaktivitet. Eftersom du har var inaktiv i minst 30 månader kommer den maximala retroaktiva inaktivitetsavgiften på 90 euro att dras från saldot på ditt Unibet-konto och ditt konto kommer att stängas permanent om du inte loggar in på ditt konto inom en månad från att du mottagit det här mejlet. Summan som dras från ditt konto kan aldrig överstiga saldot på ditt Unibet-konto. Eventuellt återstående saldo kommer att tillfalla Lotteries and Gambling Authority. Vi kommer inte kunna återbetala saldot när det väl har överförts till LGA.
Har du haft pengar liggande där i 7 år?

Om kontot är tomt så händer inget. Du blir inte skyldig några pengar.

Om du hade kvar "strökronor" på kontot så går dessa upp i rök. Detta finns med i användarvillkoren.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 07:55   #1544
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det är ju en sån som inte längre duger i syd, så skickar man upp i norr där den möter massa löss och kan börja vinna lopp igen.
Detta måste ju vara roligt för både hästen och ägarna hävda jag. Poängen och prispengarna är ju inte sämre uppe i norr!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+4)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 07:56   #1545
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Har du haft pengar liggande där i 7 år?

Om kontot är tomt så händer inget. Du blir inte skyldig några pengar.

Om du hade kvar "strökronor" på kontot så går dessa upp i rök. Detta finns med i användarvillkoren.
NEJ, kontot är nollat det är därför jag är så irriterade över mejlet.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td