|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Fotbolls-em Ukraina/Polen
Är det inte dags att börja titta på em nu när det är ca 2 veckor kvar.
Jag skrev i en annan tråd en rek om att tippa mot Ukraina i alla matcher är något jag tror starkt på. Ukraina - Sverige 2a till 3,10 (bet365 just nu) Ukraina - Frankrike 2a till 2,10 (bet365 just nu) England - Ukraina 1a till 1,90 (bet365 just nu) Ukraina saknar sina 3 första målvakter (2 skadade och en avstängd för doping). Man saknar också backen Tjigrinskij pga skada. I övrigt är det ett av de sämsta lagen som anordnat ett mästerskap och jag tror inte hemmaplan hjälper det minsta här. Hittade även ett annat mycket bra spel på Spanien. Poäng i gruppspelet: 9p till 3,60 7p till 3,25 Dessa två räcker enligt mig men vill man säkra kan man även köra nedan: 6p till 5,50 Fyll nu på med bra spel inför start så vi har massa pengar till semestern ![]() Jag kommer se första 2 matcherna på plats, fler som ska ner? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
Sverige +0 AH till 2.42 pinnen fanns igår.
|
|
|
#3 |
|
Sverige har bättre spelare - Sjevtjenko inräknad - på alla poster och kommer att vinna en säker seger. 3 - 0 känns som ett vettigt resultat att spela tidigt på.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Visst tror jag också på Sverige, och detta är verkligen en nyckelmatch om vi ska ha chans att ta oss vidare, men 3-0 låter lite för bra för att vara sant Hoppas jag har fel!!
|
|
|
|
#5 |
|
Pinnacle har en del tournament props för spelare och lag. Någon som hittat något intressant där?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
Kikat lite på props osv. Fastnade för Robert Lewandowski över 1.5 mål till 2.01. (pinnen)
Tycker Polen har den absolut lättaste gruppen i EM (Ryssland, Grekland, Tjeckien) och min åsikt är att man har en god chans att ta sig vidare till slutspel. En realtivt "lätt" grupp och hemmaplansfördel för Polen tillsammans med Lewandowskis målfarlighet ska slå denna lina Trots att jag tror på evencemang så kan givetvis Polen floppa och åka ur gruppspelet. Men mål framåt tror jag ändå dem producerar och med stor sannolikhet är det Lewandowski som stänker dit dem. Sen anser jag också att risken för kollaps är liten. Även om man är avhängt innan sista matchen vill jag tro att polackerna vill visa sig fram och spela för sin heder och sin publik. Vad tror ni?
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#8 |
|
Massor av lag/spelar props så svårt att gå igenom allt men ett jag gillar och har satt en liten slant (Lågt insatstak anyways,än så länge iaf) på är Portugal Under 4.5 mål 1.893@Pinnacle
Tycker Portugal är svagare som lag nu än de varit sista 10 åren och tror inte på att de går vidare från gruppen. Förlorade i kvalet mot både Danmark (som de möter i gruppen) och Norge och för mycket hänger på Cristiano Ronaldo framåt som kommer få hård bevakning. Spelade mycket defensivt i VM-turneringen senast och förväntar mig knappast någon gladfotboll från deras sida i detta mästerskap heller Resultat Portugal i VM minus Nordkoreamatchen 15/06/10 WOC Côte d'Ivoire 0 - 0 Portugal 25/06/10 WOC Portugal 0 - 0 Brazil 29/06/10 WOC Spain 1 - 0 Portugal Tyskland är urstarka och solida och Holland visade i VM att de lärt sig stänga bättre bakåt och släppte bara in ett mål i gruppen och det på straff,är även de i mina ögon ett klart bättre lag än Portugal. Återstår att de hänger typ 3 mot Danmark men som sagt de förlorade borta mot dem i kvalet och det är 2:a matchen i gruppen som kommer bli en nyckelmatch att vinna för att någon av dessa ska ha chans att gå vidare så bör bli tight även där |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Förstår hur du tänker Henke111 men tror "Lewan"
är ganska van med stor uppvaktning från moståndarnas försvarare i Bundesliga. En hållhake kan dock vara att Polens lag inte klarar att leverera dem bollar han behöver men men ingen större insats ändå.
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Känns helt klart som ett bra spel. Instämmer fan i allt du säger. Danmark är absolut inget dåligt lag heller. Dunkar in kulor redan nu! Senast redigerad av forbannat den 2012-05-23 klockan 18:42. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vem/vilka startar som anfallare i England nu när Rooney är avstäng första 2? Welbeck eller?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Inte Defoe då han är dvärg och inte kan spela 9:a i deras 4-5-1 som de lär ha mot Frankrike i första matchen så Welbeck eller Carroll och då bör det vara Welbeck Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Golddigger (+5) |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Okey. 1,893 i odds på att han gör mål överhuvudtaget i tuneringen. Känns schysst om man vet att han startar båda de matcherna. Kommer de spela med 2 anfallare när rooney är tillbaka? |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() Rooney lär väl spela när han är klar han är Englands mojo så Welbeck måste visa att han förtjänar att vara kvar i startelvan,tror han kan ta en kant också ev om de inte byter till 2 anfallare. Beror lite på resultaten i 2 första matcherna också men känns iaf väldigt troligt att Welbeck får chansen mot Frankrike/Sverige |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jag plockade Ukraina Under 3.5p till 1.99
Klart sämsta laget i gruppen och även fast man vinner mot sverige så krävs 1p mot england/frankrike vilket jag inte tror de fixar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
På vilket bolag?
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Welbeck är fortfarande skadad och i dagsläget tveksam till spel så det verkar som Hodgson kommer att köra med Carroll på topp, får väl se hur det går efter vänskapsmatchen mot Norge imorgon då borde man kanske se vart åt det lutar. Plockade i alla fall Carroll som Englands bästa målskytt till 9.00 hos Nordicbet idag.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#21 |
|
tack för tippset jag tror nog inte heller Ukraina vinner någon match, fast än hemma plan!!!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Fick bli ett litet specialspel på Unibet också, atleast one goal scored from a bicycle kick till 25.00 i odds. Dock var det ju väldigt låg limit på det spelet.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har letat vidare nu på en del siter och hittat följande målskyttespel topp 4 placering på Betway.
Gomez @ 3.60 Van Persie @ 4.30 samt slamkryparen då Carroll @ 51.00 Dessa är alltså att sluta topp 4 i skytteligan, ser inte dom två första som nån omöjlighet direkt!
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+3) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spammar vidare här
![]() Har dammsugit vidare och tror mig hittat det högsta spelet på att Ukraina INTE går vidare från gruppspelet. Finns till 1.62 hos Betsson medans resten ligger runt 1.45 - 1.55 så där blir det maxspel från min sida.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Senast redigerad av Pacman den 2012-05-25 klockan 16:38. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag gillar Ukraina att komma sist i grupp D @ 3.20 hos bet365. Ser det som ett mycket bra odds.
Vill man säkra upp lite så kan man ta med Sverige @ 2.25 Sneglar ocksås på Polen att gå vidare från gruppen @ 1.72 Senast redigerad av fireas den 2012-05-26 klockan 09:36. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hittat ett bra spel! Ryssland och Italien att kvalificera sig från gruppen till oddset 2.26. Personligen så tryckte jag in 5 Units, tycker def att de är ett bra spel!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dagens bästa spel måste ändå vara holland - bulgarien, handicap 0-1 till 1.45 på nordicbet
) mitt tips till alla spel sugna.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vet man redan nu hur kvartsfinalerna spelas? vilken grupp/grupper ställs ettan o tvåan i tyskland, danmark, holland, portugal gruppen?
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2012 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abber (+2) Senast redigerad av Vlad den 2012-05-27 klockan 15:10. Anledning: Linky så kan du kolla själv ;) |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
i hate bunnies
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
störande moment i italienska em-lägret
http://www.goal.com/en-gb/news/3276/...sopoli-scandal Citat:
Senast redigerad av boored den 2012-05-28 klockan 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Är det någon som vet om Ukraina att INTE gå vidare från gruppen har stängts på Unibet? Hursomhelst så hittar jag inte spelet.
Någon som vet detta? |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Gjorde en snabbkoll och det som verkar vara högst, rätta gärna om jag har fel, är 1.61 hos WilliamHill: http://sports.williamhill.com/bet/sv...o-Qualify.html
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Hade såklart önskat ett högre odds än 1.53 men anser ändå att det är värt ett bet. 1.53 motsvarar 65.3% sannolikhet, vilket inte riktigt speglar verkligheten. Där finns spelvärde - dock inte lika stort som innan. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
6 gånger pengarna för Jelavic som bästa målskytt i Kroatien? Han har ju varit glödhet hela våren för Everton. Någon som vet om han är ordinarie i start11an?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
i hate bunnies
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
Criscito har meddelat att han lämnar truppen och ytterligare en i truppen dras in i härvan:
Another Italy international investigated: Juventus Leonardo Bonucci,at the moment included in the 25 Italy squad. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Innan det: 1982 skandal.. - VM Guld http://www.dn.se/blogg/fotbollsblogg...av-en-skandal/ Kanske blir ett spel på Italien till 15 ....
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2012-05-29 klockan 00:25. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vill bara nämna, önskar någon biljetter till Sveriges matcher mot England och/eller Frankrike, så sitter jag(med vänner) på 12st till vardera match, som är till salu.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Samt vet ngn vilket bolag som flyger billigast dit? Hittar fan inget billigt flyg :/
|
|
|
|
#43 | |
|
i hate bunnies
Citat:
...fast skandalen -82 var väl egentligen 1980, rossi som kom tillbaka efter två års avstängning och blev målkung. Var väl inte precis nåt rabalder om det förutom att många ifrågasatte om han skulle vara i skick när han blev uttagen. (Dessutom fanns de väl uppgifter på att anklagelserna skulle varit påhittade)annars hel del intressanta artiklar av Delan Hill i ämnet organiserad brottslighet och fotboll där http://www.howtofixasoccergame.com/blog/ [/URL] Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) Senast redigerad av boored den 2012-05-30 klockan 10:45. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Intressant detta med Italien och deras laganda vid motgångar...
I grupp C tycker jag att Spanien är mer eller mindre självklara att avancera, Kroatien ser ut att ha potential att knipa andraplatsen framför ett Italien som jag spontant inte vet vart jag har. Men för Irlands del ser det väldigt mörkt ut. Någon annan som sneglat på Ireland to finish rock bottom i gruppen? Hittar 1.73 på detta hos WH.
|
|
|
|
#45 |
|
Sneglade också på Kroatien igår. Dock att spela Kroatien som segrare not Irland i första matchen.
Någon som har tankar om matchen? Odds runt 2.15 ser ut att finnas. Har inte kollat närmre på matchen men spontana tanken var seger för Kroatien till spelvärda 2.15. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 10272013 oggeborreh Stats: 251 - 271 - 41 ROI: 100.13% Vinstprocent: 48.08% |
Strateg: tror också att det är ett bra spel, spelade Kroatien till 2.2 @ pinnen
|
|
|
#47 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Är ingen större fotbollsfan, men Sverige till 3,1 mot Ukraina later för mig som ett överodds, och väl värt ett spel. Kan tänka mig att oddset är sa högt p.g.a att Ukraina är värdnation, och knappast för deras fantastiska fotbollslag.
Sverige känns dessutom med den nya coachen som ett lag som antingen kommer tokvinna eller förlora stort, sa ett handikapp-spel kanske inte vore fel här heller.
|
|
|
#48 |
|
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Kollar propsen pa paddypower och hittar följande bets:
Sweden/Sweden (half time / full time) 5,5 & To win both halves: Sweden 13,0 Vad är skillnaden mellan dessa 2 bets?
|
|
|
#49 |
|
Skillnaden är att vid HT/FT så räcker det med att Sverige leder med 1-0 i halvlek och sedan håller ut. Vid win both halves måste dom vid 3-0 i HT fortfarande vinna även andra halvlek så skulle då andra halvlek sluta 0-0 förlorar du spelet med 13 i odds medan du vinner HT/FT spelet.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
England biljetterna är Cat 2 - 700:-/biljetten Dessa är de biljetterna jag har hemma hos mig, sen har 2 av polarna som ska med 4st vardera till resp match. kan vara så att Frankrike finns i Cat 2 och England i Cat 3 hos dem. Kan kolla upp det vid intresse. PMa gärna om ni har tankar och är intresserade. |
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tycker följande spel kan vara intressant:
Sverige Ö3.5 poä[email protected] Tanke: Sverige vinner nog mot Ukraina, och tror vi kan fixa minst ett kryss till. Troligen mot England. Ryssland Ö4.5 Poä[email protected] Tanke: Ryssland att gå vidare ger 1.51. Känns inte som de kommer gå vidare på 3 eller 4 poäng. Polen, Grekland, Tjeckien, känns som Ryssland plockar minst 5 poäng i den här gruppen. Annars är mina tänkta spel nämnda Ukraina U3.5 poäng pch Portugal U4.5 mål.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. /Twitter @befriamig |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Kollar man bara på namnen o truppen är 2.20 ett riktigt bra odds. Men de verkar funka sådär som lag? Se matchen mot Norge och bilda en egen uppfattning om hur de spelar ihop. Svårt att göra på en match men Norge ska ju vara ett ganska tacksamt motstånd |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Har svårt att se Sverige vinna någon av matcherna mot england eller frankrike. Mao ska spelet sitta måste dem nästan slå Ukraina |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
klipper Tyskland att vinna gruppen till 2.20, 5 units insats (max). Holland, dom enda som kan hota det som jag ser det. Har haft en hel del problem under uppladdningen. Tyskland som jag personligen håller som favoriter till vinsten ger jag en bra bit över 50% chans att vinna denna gruppen.
Spelare i holland är inte vad de var under 2010. Sneijder har varit under isen stora delar av säsongen, städgumman van bommel börjar komma till åren och backlinjen, ja backlinjen har ju aldrig varit något att skryta med. Van Persie i super form i all ära, men det räcker inte emot ett storslaget och grymt revansch suget tyskland! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jag tycker även att spelet spanien 1a, italien 2a , kroatien 3a och irland 4a är intressant. Spelar det med låg insats till oddset 4.25!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
H2H Polen vs Ukraina. Polen till 1.65. Jag ser det som högst osannolikt att ukraina går vidare samtidigt som polen har en tämligen tacksam grupp, och i mina ögon ett vassare lag.
SKulle allt skita sig för polen så är det pengarna tillbaka om de åker ut samtidigt |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
4 gånger pengarna på att portugal slutar sist i gruppen!
Kombinerar detta med irland sist i gruppen och sverige att ryka i kvarten, 28.5 gånger pengarna. Grönar ut inför sveriges kvart, borde ge gott odds mot spanien
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nu saknar england Lampard också, ersätter med Henderson x). Hur jävla partisk är Hodgson?
Suputen Carrol, "målsprutan" Downing, och nu HENDERSON?!!! Kan ge mig fan på att vi får se alla 3 i startelvan också x). Bara att tacka och ta emot för oss svenskar! Som jag ser det får rooney troligen bara 1 match i em. Odds på att han gör 0 mål? |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1891Division 1 - Hockey (2013/ Stats: 50 - 35 - 0 ROI: 116.17% Vinstprocent: 58.82% |
Citat:
Edit: Hittade
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel! Senast redigerad av Marreee den 2012-05-31 klockan 20:20. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Sharp$: 1540greedys betting Stats: 141 - 122 - 17 ROI: 107.69% Vinstprocent: 53.61% |
Hade tråkigt (tenta imorgon och är leds på att plugga) så beslutade mig för att göra ett litet projekt för att beräkna lite sannolikheter.
Gjorde ett script (i MATlab) som utgår för hur oddsen är satta på respektive EM-match. Utgånget från att dessa är korrekt satta simuleras gruppen 100 000 gånger. Om två eller flera lag hamnar på samma poäng så antas det att, som exemplet med två lag, att lagen hälften av gångerna kommer före på målskillnad och hälften av gångerna kommer efter. Detta antagande stämmer något så när hela tiden. Spoiler:
Resultatet blev följande på Sveriges Grupp: Sannolikheter för att komma etta, tvåa, trea respektive fyra: Kod:
Frankrike 0,2287 0,2585 0,2587 0,2539 England 0,3460 0,2631 0,2207 0,1700 Ukraina 0,2011 0,2367 0,2606 0,3014 Sverige 0,2240 0,2414 0,2597 0,2746 Kod:
Frankrike 2,0520 1,9505 England 1,6414 2,5589 Ukraina 2,2837 1,778 Sverige 2,1478 1,871 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1) |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
nej det kan det inte. tillbaks med skolbänken med dig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2) |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Hittade lite andra roliga spel idag.
Italien att gå vidare @1.75 Tycker det är på tok för högt, runt 1.60-1.65 känns mer rätt, tror att Italien följer med Spanien till kvartsfinal. Tycker både Kroatien och Irland är för dåliga. Kroatien skulle väl kunna hota, men tycker de varit sådär nu i träningsmatcherna inför EM. Huntelaar Ö1.5 mål @2.20 Huntelaar var bäste målskytt för Holland i kvalet, och tror han kommer få spela även i EM. Visst Van Persie har bra form, men tror de kommer spela med bägge i vissa matcher. Tror även att Holland kan ta sig vidare, bedömmer det som 50 % chans att Huntelaar lyckas peta in två bollar. Sen det faktumet att Huntelaar har gjort 31 mål på 49 matcher i landslaget, gör att detta kan vara ett av de bättre spelen. Frankrike Ö5.5 @2.28 Tror faktiskt att Frankrike kan gå rent i gruppen, tycker de har det bättre laget och trots de senare mästerskapen så verkar det som Blanc har fått laget att dra åt samma håll. Italien vs Portugal 1 @1.66 H2h möte, om vilket lag som går längst. Italien tror jag som sagt går vidare, medans jag har svårt att se Portugal tar sig vidare från gruppen. Tankar?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. /Twitter @befriamig Senast redigerad av befriamig den 2012-06-01 klockan 01:43. Anledning: lade till fakta. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Oj..
Italien gå vidare @1.75 på Betfair/betsson Italien vs Portugal @1.66 på Bet365 Huntelaar Ö1.5 @2.20 Pinnacle Frankrike Ö5.5 @2.28 Pinnacle. Nu ska det vara på det klara.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. /Twitter @befriamig |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Var hittar man dom spelen på Pinnacle?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Under fotboll - EURO2012 futures
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
edit: dåligt av betsafe
tolkade "land med flest mål" som H2H Polen vs. Ukraina flest mål av lagen. Nvm Senast redigerad av marling den 2012-06-01 klockan 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Varför underskattar alla Irland? De spelade ju fint i kvalet och har en erfaren förbundskapten.
Kroatien är i get vidare längre imo och saknar en koller i boxen. Frankrike är dom vanligt hyllade och kommer förmodligen floppa i år igen. Jag har gjort bra med units på fade france i de senaste 2-3 mästerskapen och jag kommer fortsätta med det om oddsen tillåter. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
![]() tror de vinner gruppen till 2.68 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
suddenneddus (+2) |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
Tänkte skriva mina tankar kring grupp A som jag precis läst på lite om.
Grupp A är på pappret den klart lättaste gruppen med Polen, Tjeckien, Ryssland och Grekland men inte ojämn på grund av det. Favorit i denna gruppen enligt mig borde vara Ryssland. Ryssland Ryssland är ett lag i EM som kan slå alla men också få stryk av alla. Deras målvakt, Afikinejev, är enligt mig topp 4 i EM. Dom har ett enormt sparkapital i Ajshavin som har gjort en okej vår men som mycket väl kan göra en prestation likt EM 2008 då han ledde laget till kvartsfinal(?) efter att bland annat ha slagit Sverige. Merzanamkv har ett grymmt målsnitt i år med 0,72 mål per match och tillsammans med dom två finns Dzagojev som är en mycket ung och lovande spelare. På mittfältet finns tre stycken äldre herrar (Denisov, Sjirokov och Zyrjanov med en medelålder på nästan 31 år). Trots det är dom i mina ögon fortfarande bra fotbollsspelare som kanske saknar viss snabbhet idag men kompenserar det med andra talanger. Försvaret ser stabilt ut men inte särskilt uppseendeväckande ut. Laget har spelat många matcher tillsammans och har bra rutin. Lite tveksam är jag till coachen Dick Advocaat som enligt uppgifter inte ens har lärt sig ryska. Lagets träningsmatcher drar jag inga för stora växlar av efter ett 0-0 mot Litauen med många luftade och provade spelare och en 3-0 vinst mot Italien som också gjorde många byten, men i den matchen spelade Ryssland bra ändå! Förhoppningsvis är det rutinerade laget starka tillsammans ändå och jag spelar dem att gå vinna gruppen till 2,68 hos pinnen (ej kollat oddshögst). Polen Polen är värdnation i år och har ett spännande lag på pappret! I mål står Arsenals målvakt Szcznesny som har imponerat stort denna säsong. I backlinjen finns Dortmunds Perquis som är en ytterback med fina offensiva kvalitéer enligt min mening, tyvärr skadedrabbad under säsongen. På andra backen finns Wawrzyniak som också spelat stabilt och bra denna säsong, dock är han inte jättesnabb. Mittbacksparet består av klart godkända Piszczek och Waslewisk. På mittfältet sticker Blaszcykowiski ut som också spelar i Dortmund. Han är en stabil mittfältare som i landslaget vanligtvis spelar offensiv högermittfältare. I anfallet finns i princip bara Lewandowski som är värd att nämna som så klart också är en Dortmund-spelare. Laget kommer förmodligen spela kontringsspel på Lewandowski eller Blasckyowski vilket jag tror laget kommer att göra framgångsrikt med tanke på dom andra ländernas bristande kvalité. Jag spelar Polen att gå vidare ur gruppen. Tjeckien Kan i min mening sammanfattas till Cech, Rosický och inget mer. Laget kommer i min mening inte räcka för att gå vidare, men kommer att sluta trea. Laget saknar en riktigt bra anfallare, dom har bara Barros som bänkats bakom Elmander i Turkiet. Hoppet för Tjeckien ligger i att Rosický gör ett extremt bra EM och spelar fram Barros till ett par baljor medan Cech håller tätt bakåt. Ett underspel på antalet mål lockar men har inte hittat något bra. Grekland Grekland har i min mening skrällt klart dom närmsta 100 åren. Laget saknar målvakt, har en stabil backlinje och hyffsat (med gruppens mått mätt) mittfält men inget anfall. Det räcker inte. Mittfälts generalen Karagounis spelade bara 9 ligamatcher denna säsong men är ändå given i landslaget. Det säger för mig det mesta. Tur för deras ekonomi att laget blir kvar kort i Ukraina så inte hotellnotan blir så stor. Här vore också ett underspel på totalt antal mål bra. |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Moderator
Citat:
Men kör på för all del, era pengar. Jag ger bara min syn på saken. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
[QUOTE=RobinD;188167]Jaså det måste man? Och vad har detta Frankrike gjort som är så imponerande då?[/QUOTE
Håller fullständigt med, Frankrike är iskalla |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Anledningen att jag tror att Frankrike fixar 6 poäng är att de har 20 matcher i rad utan förlust. Känns som Blanc har fått ordning på laget. De har trots allt slagit ganska meriterande motstånd som Brasilien, Tyskland, England. Samt att de slog Ukraina med 4-1 sist.
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
För tillfället avstår jag spel på den matchen. Dock känns Polen och Tyskland som vettiga vinnare till odds runt 2.00. Tankar? |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Moderator
Citat:
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset. Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.
Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585. Vad tror ni? |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Du kan inte jämföra Frankrike då med Frankrike idag, två olika förbundskaptener som har spelat annorlunda. Blanc går t.e.x inte efter stjärnorna
![]() Så varför gillar du ej Frankrike är frågan? Enligt mig så står det mellan Eng & Fra om vem som vinner gruppen, att då får 2.75 på Fra vinst när vinst över Eng ger 2.5 tycker jag är ett bra värdespel. Vinner Fra mot Eng så vinner de med all sannolikhet även gruppen, skulle de spela X har de fortfarande chans på gruppvinst. Så även om man sätter vinna gruppen oddset (2.75) mot vinna över England i premiären (2.5) så är det väldigt relativt bra! Tycker oddset borde vara ner mot 2.3-2.4 på Franska gruppvinst. Själv har jag Frankrike av två anledningar: Dels för det har värde och dels för att jag vill ha ett "EM-lag" vilket iår är frankrike, blir att spela på dom "att gå vidare" genom hela turneringen och såldes bör "vinna turneringsoddset" landa uppemot 20.0. All the best! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+5) |
|
|
|
|
|
|
#82 | ||
|
Citat:
![]() Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen. Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc. Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen. Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet. ![]() Citat:
Senast redigerad av Overcome den 2012-06-03 klockan 12:41. |
|||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Moderator
Citat:
Jag gav min syn på saken, ifrågasatte värdet och vad om värdering. Du gav en och det hade räckt så. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Några spel jag finner intressanta, kommentarer?
Euro 2012 Totalt antal självmål (inkl övertid) under 1.5 mål 1.95 över 1.5 mål 1.75 Euro 2012 How many matches will go to Extra Time? under 2.5 1.65 över 2.5 2.10 |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Gruppspel Poäng i gruppspelet POR 9 - 26.00 7 - 10.00 6 - 6.00 5 - 12.00 4 - 3.75 3 - 4.50 2 - 9.00 1 - 7.00 0 - 15.00 |
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Sharpest
|
Citat:
forbannat (+3) |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1330La baguette - Football Stats: 16 - 15 - 2 ROI: 100.45% Vinstprocent: 51.61% |
Citat:
För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande. Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer. Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy. Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt... /N |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Funderar på att spela att SWE går vidare från gruppen till 3.10. Någon som kan hitta högre?
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
[QUOTE=joemag;188205]Tänkte skriva mina tankar kring grupp A som jag precis läst på lite om.
Polen Polen är värdnation i år och har ett spännande lag på pappret! I mål står Arsenals målvakt Szcznesny som har imponerat stort denna säsong. I backlinjen finns Dortmunds Perquis som är en ytterback med fina offensiva kvalitéer enligt min mening, tyvärr skadedrabbad under säsongen. På andra backen finns Wawrzyniak som också spelat stabilt och bra denna säsong, dock är han inte jättesnabb. Mittbacksparet består av klart godkända Piszczek och Waslewisk. På mittfältet sticker Blaszcykowiski ut som också spelar i Dortmund. Han är en stabil mittfältare som i landslaget vanligtvis spelar offensiv högermittfältare. I anfallet finns i princip bara Lewandowski som är värd att nämna som så klart också är en Dortmund-spelare. Laget kommer förmodligen spela kontringsspel på Lewandowski eller Blasckyowski vilket jag tror laget kommer att göra framgångsrikt med tanke på dom andra ländernas bristande kvalité. Jag spelar Polen att gå vidare ur gruppen. 1. Perquis är mittback 2. Perquis spelar i Sochaux 3. Piszczek är ytterback. Läs på lite till.. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Skillnaden är ju dock att Frankrike möter England,Ukraina och Sverige. Klart laget kanske inte har presterat så EM guldet bara är att hämta hem men man får ju jämföra med vad dom möter. Många som sågar Frankrike, om någon är villig att erbjuda odds på att Frankrike vinner gruppen som är högre än vad som finns på marknaden spelar jag gärna. (min bet 1k sek) med tanke på hur många som säger att gruppen är tok öppen borde jag kunna få ihop en skaplig lista på folk som vill ta action på Frankrike
|
||
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
[QUOTE=Piturek;188479]
Citat:
Piturek (+10) |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Bara jag som tvivlar på Polen? Vart finns kvaliten utanför Dortmund-grabbarna? De har vaggats in i tanken och uppsnacket att de kommer att segla igenom gruppen. Tror det kan totalhaverera och tycker Ryssland 1:a, Grekland 2:a är spelbart.
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Vad får du för odds på det spelet? Eller jo Szcesny. Blaszykowski spelar inte ens samma position som i Dortmund Senast redigerad av forbannat den 2012-06-04 klockan 19:51. |
||
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Citat:
Som sagt, visst går värdnationerna ofta bra, men värdet på Polen känns obefintligt, både att kvalificera sig och som matchvinnare. Ock Irland? Är det NÅGON som tror att de kan knipa andraplatsen? Spelar otroligt tajt, 14 raka utan förlust och hållt nollan i samtliga utom 3. Inte mot Brasilien och Spanien men mot blandat hyffsat motstånd. Jag tycker faktiskt att de ska vara favoriter till runner-up-platsen i och med osäkerheten kring Italien. Senast redigerad av FrankieJr den 2012-06-04 klockan 20:05. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Jag tycker inte att Polen är överdrivet bra men att dom andra nationerna är ännu sämre bara, bortsett från Ryssland. Se på Grekland, dom saknar i princip helt stjärnor och dom har en extremt gammal trupp! Tjeckien har inte heller mycket att hämta enligt mig bortsett från Rosiscký.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Här kommer grupp B i min genomgång av grupperna inför EM.
Jag skriver om förväntade startelvor. Alla tankar är mina egna så hata inte, diskuterar dock gärna konstruktivt. Jag skriver dom lika mycket för mig som för er Tyskland Vad kan man säga om Tyskland, mer än att "fotboll är en sport där 22 män spelar fotboll i 90 minuter och allt slutar med att tyskland vinner på straffar"? Tyskland har i mål kanske världens bästa målvakt i Manuel Neuer, en an världens bästa ytterbackar i Lahm, ett stabilt mittbackspar och sen Boateng. Mittbacksparet håller inte världsklass men är fortfarande helt godkänt. Khedira och Schweini står som defensiva mittfältare alternativt balansspelare. Framför dem har Özil, Müller och Podolski lekstuga och längst fram Gomez eller alternativt Kloze. Världsklass. Deras matcher inför EM har varit till och från. Stryk mot Schweiz med 5-3 (där ett klart B-betonat lag ställde upp) och vinst mot Israel med 2-0 där ett betydligt bättre lag spelade. När det blir allvar har nog dock inte Jogi Löw, en av världens bästa förbundskaptener enligt mig, några problem att motivera sina grabbar. Tyskland går definitivt vidare, frågan är väl om dem vinner gruppen. 2,1 ger unibet på tysklandsvinst på gruppen men jag spelar nog hellre deras matcher individuellt. Holland Ett vasst och intressant Holland fick kanske inte den roligaste lottningen ur deras perspektiv. I mål står Stekelenburg, en klart godkänd målvakt. Mittlåset består av Heitinga och Mathjisen. På ytterbackarna spelar Van Der Wiel och Bouma där Bouma är den minst stabila spelaren i backlinjen och den som sviker. Mittfältet består av Van Bomml, Snejder och Strootman, klart godkänt också. Framåt är det lite mer ovisst. Robben är klar, Van Persie har spelat dem två senaste träningsmatcherna, men blivit utbytt mot Hunteelar och Affeley har kompletterat anfallet. Frågan är här om Hunteelar tar en plats. Hur som är spelarna världsklass men jag rankar dom lite sämre än Tysklands på grund av defensiven. I sin förbundskapten van Marwijk har Holland en bra och erfaren coach som förmodligen är sugen på guld efter VM. Han har haft öppna debbater med Cryff angående hur Holland spelar där Cryff anser att Holland spelade för fult i finalen men van Marwijk vägrar erkänna det. Laget har haft ett bra flyt inför EM med bla 6-0 mot Nordirland. Holland att kvalificera sig låter bra men oddsen lockar inte, samma som tyskland! Portugal Patricio tros vara första målvakt men han blev utbytt mot Eduardo i uppvärmningsmatchen mot Turkiet inför EM. Han är en ung och lovande målvakt men saknar lite skicklighet i luften. Backlinjen består av Pereira, Pepe, (bruno) Alves och Coentrao. En bra backlinje, kanske den bästa i gruppen. Mittfältet Moutinho, Meireles och Quaresma håller inte riktigt samma klass som Holland och Tyskland men klart godkänt. Kan Meireles forsätta efter sina bra insatser i CL? Anfallet med Ronaldo, Nani och Almeida i mitten är inte heller fy skam. Ni alla vet hur bra dom kan vara. Laget har haft det tungt inför EM med bland annat 1-3 mot Turkiet, 0-0 mot både Polen och Makedonien där faktiskt Portugal ställde upp med bra lag. Är laget ihopspelat bra nog? Portugal att inte kvalificera sig som spel? Danmark Stackars våra grannar! Jag tror dom kunde ha skrällt i EM, om inte dom fått sin grupp. Sörensen är en godkänd målvakt. Backlinjen är hyfsat. Mittfältet är också hyfsat och anfallet är inte särskilt upphetsande. Laget kanske kan gneta till sig nån poäng mot Portugal men slutar sist. Förlorade mot Brasilien hemma i genrepet efter en katastrofal match. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kan inte hitta högre. Men om vi skall gå vidare krävs det mer eller mindre att vi slår i Ukraina i öppningmatchen så från det perspektivet skulle jag hellre spela på att vi dänger värdnationen till 3.30 som finns hos div bolag.
|
|
|
|
#103 |
|
SlimCharles (+3) |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Att Danmark kommer sist i sin grupp till odds runt 1.60 måste ju vara spelvärt!?
Kan inte tänka mig att Bendtner o Co kommer frälsa Danskarna mot länder som Holland, Tyskland och Portugal!
|
|
|
|
#105 |
|
Bwin sticker ut med 2.10 på att Portugal inte går vidare från gruppen!
|
|
|
|
#106 | |
|
Citat:
Vart hittar du de på bwin? Det är inte Polen att åka i gruppen till 2.10 du kikat på? Senast redigerad av kingofding den 2012-06-07 klockan 18:22. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
EM 2012
Slutplacering (38) Kommer Portugal till kvartsfinal? Ja 1.65 Nej 2.10
|
|
|
|
#108 |
|
Ska antagligen stå Polen eftersom det ligger under den gruppen, garanterad void.
htsolna08 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
vad tror ni om sannolikheten för att Gomez/ Klose respektive Llorente/ Torres startar?
Kan man spela på det nånstans (to be in the line-up)? |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Sharp$: 10272013 oggeborreh Stats: 251 - 271 - 41 ROI: 100.13% Vinstprocent: 48.08% |
marling: vet att unibet hade det för sveriges startelva mot ukraina i alla fall, så kika där
|
|
|
#112 |
|
i hate bunnies
Kass google översättning om att att matförgiftningen hänt innan i Arsenal Kiev 2009 under samma läkare och då var doping.
http://translate.googleusercontent.c...vqRKgm5nKSI3wA |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Gratisspel på Spanien mot Italien
Spela nu Regerande mästarna Spanien startar sitt EM 2012-äventyr med ett tufft test när de spelar mot Italien på söndag den 10 juni. Vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare Placera ett spel före matchstart på Spanien mot Italien och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång. För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*). Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler. Med fantastiska erbjudanden, ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll. bet365
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Men danmark är lyckas ju ganska ofta att besegra bra lag. |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
På Unibet hittas en intressant spelform - "att bli inkluderad i startelvan":
M. Olsson Ja 1.60 Nej 2.15 Vet bolagen något som vi inte vet? 1.60 känns väl högt när Martin varit Hamréns förstaval under en längre period. Martin lär spela på sprutor/smärtstillande för sina ljumskar. Tankar? |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
Om du söker efter Olsson kanske du hittar spelet - så hittade jag det på datorversionen av Unibet. Den ligger iallafall under själva matchen Ukraina - Sverige och inte på typ spelarprestation, lagprestation etc. Hoppas det hjälpte något? |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Drömde inatt att Polen slår Grekland med 4-0.
Gör vad ni vill med informationen, men själv känner jag mig tvingad att sätta en slant. Tänk om fotbollsgudarna skänkte mig en syn... |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Äntligen dags för EM!
![]() Jag vet att det är sista minuten men ska jag lira Polen som rak etta eller köra 1X och sätta samma på Ryssland i en dubbel istället? |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Nannskog
![]()
|
|
|
|
#122 | |
Lätta pengar ;)Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Någon som vet vart man kan hitta individuell statistik? Jag kollade på Unibet matchen Ukraina - Sverige, Zlatan över 1,5 skott på mål 1,72, Under 2,00. Kan vara bra att veta hur många avslut på mål han brukar ha i landslaget?
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Vad menar du? Jag tyckte han skötte sig riktigt bra. Johannesson dock - där har vi SVT's riktiga stolpskott. Sååå tråkig att lyssna på jämfört med andra experter.
SlimCharles (+1) |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
M Olsson klev ju av träningen häromdagen efter problem med ljumskarna. Antar det är därför oddset är såpass högt. Men han lär ju troligtvis starta trots detta. |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Blev att plocka tre "målskyttespel" på Betsafe nu också som känns rätt bra.
HUNTELAAR TO SCORE IN GROUP STAGE Yes 2.10 WELBECK TO SCORE IN GROUP STAGE Yes 2.37 ÖZIL TO SCORE IN GROUP STAGE No 2.02 Beroende på spelsätt och matchbild så ser jag det inte alls som nån omöjlighet att både Huntelaar och Welbeck sätter minst ett mål i gruppspelet. Båda har ju visat att dom vet var målet är. Özil ser jag som en mindre trolig målskytt, han kommer säkert att ha nån assist men om man ser till lagen i den gruppen och hur dom troligen kommer att spela så känns det som ett ok spel att han inte gör mål.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1) |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Någon som vet om man kan få högre än bet365 3.00 på att Ukraina kommer sist i gruppen?
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#129 |
|
Tyskland rak seger till (2.20) är spelad. Tror mycket på Tyskland jag som många andra. Portugal med Ronaldo i spetsen har inte imponerat i kvalet. Svårt med målskyttet. (3.60) att Tyskland vinner och håller nollan får en mindre peng med.
Tung ML dubbel (1.91) Holland+Tyskland
|
|
|
|
#130 | |||||||
Tycker oddset 2.3 är spelbart på att England åker hem redan i gruppspelet. De har stora problem i offensiven samtidigt som både Sverige och Ukraina känns rätt starka och kan ta den sista kvartsfinalplatsen bakom Frankrike. Hoppas på Sverige så klart
|
||||||||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Tycker dubblen med 2 ettor kan spelas tungt idag. Portugal & Danmark är klart klassen sämre än sina motståndare...
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Kroatien är en given vinnare ikväll mot Irland.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Hmm jag funderar på om jag ska gröna ut dubbeln Sverige och X i polen-Grekland. 11 i odds 3 units.. Oddset på 1x ukraina är ett skämt dock.
Edit: Inväntar matchen och gör det live Senast redigerad av forbannat den 2012-06-10 klockan 12:50. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Banned
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Spanien - Italien
Spanien hörnor -3, 2.0 i odds på Bet365 Hittar ett spännande hörnspel i dagens nagelbitare. Italien: trebackslinje? Nej, inte riktigt i denna match... Jag tror att Prandellis taktik kommer vara att släppa mittfältet helt, parkera bussen och satsa på kontringar. Ingen vettig människa skulle köra med Maggio och Balzaretti i höga utgångspositioner för att hjälpa mittfältet att vinna boll, det är helt enkelt att slösa energi mot ett Spanien som alltid, oavsett motstånd, etablerar spel högt upp på motståndarnas planhalva. Jag förväntar mig att det kommer se ut som det brukar när Spanien spelar. De kommer etablera spel högt upp på motståndarnas planhalva där de möts av ett hårt kämpande försvar som ska försöka förhindra spanjorerna att få öppna passningsvägar framför mål. Spanien mötte Kina i sitt Em-genrep. De vann hörnorna med 15-5. Här är lite andra siffror på Spaniens hörnor som jag hittar på Soccerway: 7-4 Sydkorea, träningsmatch, neutral plan 9-5 Skottland hemma i kvalet 6-1 Tjeckien borta i kvalet 12-2 Liechtenstein hemma i kvalet Tyvärr finns det inte så mycket siffror att hitta på landslagens hörnor. Detta är det enda jag hittar på Spaniens matcher ett år bakåt i tiden. Spelet baseras alltså mest på hur jag tror att matchbilden kommer se ut. Italien kommer med stor sannolikhet täta till i mitten och då kommer det ge utrymme för Spaniens yttrar att utmana. Jag tycker att ett odds på 2.0 är absolut spelbart och riskerar 3 units på en skala 1-5. Game on!
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Hänger nog med på hörnspelet, låter sjukt vettigt faktiskt och är övertygad om att det är spanien som kommer pressa!
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Hakar också på hörnspelet dock med väldigt liten insats
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
hardballs (+1) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Tack! Jag har inte kollat runt efter högre/bättre odds någon annan stans. Det går säkert att hitta ännu bättre om man orkar leta.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Förutom spelet ovan då så blir det även ett spel på U45 booking points hos Ladbrokes till 2.00. Spanien hade 3 gula kort under sina kvalmatcher medans Italien hade totalt 5 gula på sina. Domare är Viktor Kassai som över sin domarkarriär snittar 3.99 gula och 0.14 röda.
EDIT: Finns även U4.5 cards till 2.05 hos Betway.
Soap (+2) Senast redigerad av Pacman den 2012-06-10 klockan 15:02. |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
En rövare idag är att Spanien vinner och Ramos gör mål och blir varnad, 40.00. Unibet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Hänger med och spelar live gratis för 250 kronor
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Vafan Spanien utan en renodlad anfallare
|
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Grattis mig! Jag glömde lägga in ett spel på matchen hos bet365! Eller nåja, jag lade in ett på 10 kr så det är vad jag har att spela med i livespelet...
![]() Jag hoppas på 0-0 i matchen. 1-0 till Spanien är också ok, men då ska Fabregas göra målet. Senast redigerad av Rehn108 den 2012-06-10 klockan 18:44. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Spelade 250 på -3 hörnor innan match. Spelade sedan 250 på 0-0 live, ska jag inte ha de pengarna tillbaka? B365 har rättat som 0 kr. Har jag missat någon regel?
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
Mina 10 kr gick till Fabregas som målskytt @3.25. Den satt fint. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+1) Senast redigerad av Rehn108 den 2012-06-10 klockan 21:32. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Spelar Frankrike idag. 2.45 tycker jag är ett bra odds.
20 matcher utan förlust, man ska inte glömma att stora delar av laget är ersatt sedan förra vm. Man har nu en riktig coach, ingen stjärnskådare som väljer bort spelare pga stjärntecken etc. Jag tror Frankrike kan bli riktigt farliga i år. Världsspelare på varje position. England har haft en tung uppladdning med mycket skador. Nu senast avled dessvärre Defoes pappa, rip! Det bara kan inte vara en bra uppladdning för laget. Jag såg matchen emot Belgien. Belgien imponerade och förde boll totalt emot ett england som fick inrikta sig på kontringsspel. Nja detta England imponerar inte på mig. De kommer sakna, inte bara Rooney utan många tunga tongivande spelare i laget ikväll. Jag gissar att England även här inriktar sig på försvar så ett eventuellt hörnspel på Frankrike kan även det vara intressant, jag återkommer med odds. Edit: 1.95 på Frankrike -0.5 hörnor hittar jag. Gillar detta spel då jag som sagt tror Frankrike kommer vara spelförare här, 3/5 units Senast redigerad av forbannat den 2012-06-11 klockan 09:18. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Edit: 1.95 på Frankrike -0.5 hörnor hittar jag. Gillar detta spel då jag som sagt tror Frankrike kommer vara spelförare här, 3/5 units[/QUOTE]
Låter inte alls dumt de spelet. Vilket bolag hitta du de på? |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
[/QUOTE]Låter inte alls dumt de spelet. Vilket bolag hitta du de på?[/QUOTE]
Nordicbet |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ja det spelet är riktigt bra! Snyggt hittat
![]() Pinnen har 1.758 på samma spel så 1.95 måste ju ses som sjukt bra värde! |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Frankrike och hörnor går ej hand i hand
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Sverige vinner eller likaspel (Jag spelar för vinst!). Zlatan byts ut mot Elmander i andra halvlek. Han avgör. Frankrike kör över England med 2-0! Ribéry står för ett av målen.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
(2.50) @Bet365 på Frankrike kommer jag spela helt klart ikv mot England. Frankrike bra form och fått ordning på laget nu. England utan Rooney stort avbräck. Sen saknas ävenLampard, Barry och Cahill. Men just det att England slipper pressen kanske gör att man vinner? Nej, tror inte det. Har ingen vass avslutare. 1-0/2-0 Frankrike. 6-Units
|
|
|
|
#162 |
|
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
Två tv-tips:
Mellberg målskytt 19.00 Zlatan gör mål, blir varnad och Sverige vinner 25.00. Båda unibet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nannskog är kunnig,personlig och ett lyft för SVT.
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Många vet ju säkert om det, men var vaksam på liveoddsen hos bet365. När England tog ledningen steg 1:an till 7! Hann lägga in 200 innan målet för fransoserna! Får hoppas de styr andra nu som sista 15.
Senast redigerad av marvel den 2012-06-11 klockan 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Hmm det är väl ungefär vad Frankrike ska ge efter 0-1.. Vad ska man hålla koll på?
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Att de tog över mer och mer av första halvleken och hinna lägga bet innan målet som låg i luften kom.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Fyfan va tråkig jävla match. Sämsta jag sett hittills i em. Ingen rörselse ALLS offensivt av Frankrike
Senast redigerad av forbannat den 2012-06-11 klockan 19:45. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Grekland - Tjeckien
Typ av spel:1X2 Mitt spel: 1 2.95 Polen - Ryssland Typ av spel:1X2 Mitt spel: 2 Totalt odds:6.64 Insats:SEK50,00 Möjlig vinst: 331,88 SEK Någon som har bra koll på grekland eller tror ni det blir kryss i första matchen? |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Grekland har redan spelat sin första match.. 1-1 emot polen
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
...Poltava, alltid detta Poltava!
sist-i-gruppen läge....(?) |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Fransmännen krossade i hörnor igår! Helt sjukt...
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Analysen var ju klockren. Är rätt svårt att inte krossa ett lag i hörnor som kör med 8 gubbar framför eget straffområde och inte har något intresse i att skapa tryck framåt.
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
1.75 på Tjeckien -0.5 Hörnor tar jag Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bbx (+4) |
||
|
|
|
|
|
#176 |
|
Om man tänkte satsa på Ryssland mot Grekland så hade jag rekommenderat attgöra det nu innan allt droppar.
WillialHill @ 2.1 känns fööööör högt. Tog det med max insats pga av det är för högt för Ryssland mot Grekland. Resten av bolagen ligger på 1.7-1.85 |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Problemet kan la bli att vid vinst ikväll samtidigt som Tjeckerna vinner så är Ryssarna redan klara gruppvinnare? Vem vet vad dom matchar för lag då samtidigt som grekerna fortfarande kan gå vidare vid seger.
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
Storsatsade i Sharps EM-tävling på RUS och ö2.5 vilket va oklokt ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
Läste fel...
Senast redigerad av Rutig den 2012-06-12 klockan 20:35. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Idag är jag helt övertygad om att Portugal kommer försöka hålla boll och föra spelet emot Danmark. De är mycket medvetna om att de måste vinna den här matchen för att ha någon chans på en kvartsfinal.
Danmark gjorde det onekligen bra emot Holland men de kan vara nöjda med ett X här och kommer troligen inte tokrusa framåt. Portugal mer än 53.5% bollinnehav till 1.85 på NB tar jag Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2) |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Ingen aning om vad man ska tro. Holland är pressade att vinna, det borde betyda att matchen öppnar sig men jag kan vara helt fel ute också.
Jag tror och hoppas vi får se två lag som går för vinst. Tyskarna är väl inte missnöjda med X dock. Kanske något spel på att Holland har mest bollinnehav? |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
2.50 på att holland vinner bollinnehavet klipper jag. Tror som sagt de kommer trycka på och rulla boll vilket öppnar för Tysklands snabba omställnings spel (de har alltså inget emot att holland håller boll).
Tycker helt klart 2.50 är ett överodds! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Anonymous (+1) |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
vart hittade du bollinnehavsspelet på holland?
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Överspelet (2.5) Ukraina-Frankrike ger 2.49 nb tycker jag är mycket spelbart! Tycker Ukraina har ett darrigt försvar tyvärr var Sverige för dåliga att utnyttja detta.
Ukrainas t-matcher innan em: Turkiet 0-2, Österrike 2-3, Estland 4-0, Israel 3-2 Frankrike över 1.5 ger 2.42 även det spelbart! |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Helt inne på underspel i Danmark-Portugal. Två lag som har problem med målskyttet och har bra defensiv. Nervösa lag tror jag med. Spelar Under 2.5 mål till (1.83)
|
|
|
|
#188 |
|
Utöver mitt underspel så kör jag fyra resultatspel i Dan-Por. 0-0 (10.00) 1-1 (6.50) 1-0 (12.00) och 0-1 (6.50). 0.5 Units på varje.
|
|
|
|
#189 |
|
Vart kan man se bollinnehav live?
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Önskar att jag var dansk och kunde vara stolt över att se Danmark spela fotboll. Synd med förlust men inte mot vilket lag som helst? Heja Danmark!
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#192 |
|
Holland-Tyskland, med en svensk domare i Jonas Eriksson.
Holland måste nog vinna ikväll efter förlusten mot Danmark senast. Jag tror vi kommer få se ett Holland som kommer spela offensivt. Tyskland även dom har en stark offensiv. Tror målskyttet lossnar för Holland ikv. Tre senaste träningsmatcherna blivit: 3-0 Tyskland 2-2 och och 3-1 Holland. Tror verkligen det blir minst tre mål här! Över 2.5 mål till (2.11) @ Pinnacle 6/10 Units Van Persie målskytt till (3.00) i odds @ Bet365 Insats: 1/10 Units
|
|
|
|
#193 |
|
Följande singel spelas:
Holland fler än 5.5 hörnor 2.20@Bet365 Det känns på förhand som ett bra spel. Holland lär väl gå framåt och även om de inte gör mål så lär det bli en hel del hörnor. Holland vann hörnorna med 11-4 mot Danmark. Portugal vann hörnorna mot Tyskland med 11-2. Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 20.45 men matchen finns också som livespel @ Bet365. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+10) Senast redigerad av soulman den 2012-06-13 klockan 20:40. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
En fråga till crew: Hur många är med i EM-tävlingen?
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Sharpest
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Banned
|
Nån mer än jag som fick portugal +53,5 ball possesion rättad som vinst på nordicbet?
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Vad tror ni om Holland att gå vidare? En dubbel med att tyskland vinner och de slår portugal med 2 mål betalar drygt 8.50, väl högt?
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Lite Off Topic men bör ändå tas upp i denna tråd:
Såg ni Jogi Löws skämtande med bollkallen under matchen mot Holland? Riktigt bra! Iskall är han, den gode Jogi! Ett litet, litet leende mot bollkallen och sen oerhört allvarlig i blicken igen. Humor!
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Jo, jag fick den också som rätt. Hann att satsa min insats + vinsten på tyskland. Loggade in och trodde jag hade rejält med pesetas på kontot men hade helt plötsligt gått ordentligt minus trots mina vinster. De hade tagit tillbaka min grundinsats + vinst.. Hände samma sak för er? Finns det nån regel för hur de kan betala ut vinster och ta tillbaka dem?
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Citat:
För er som missat!
|
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Vafan, Portugal är favoriter mot Holland i sista matchen :o. Tror jag inte kommer stå sig fram till matchstart om jag säger så
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
2.49 på Italien ikväll. Känns väl högt, visst spelade Kroatien bra men man ska inte glömma att det var emot Irland.
Italien åandra sidan spelade riktigt bra emot ett guldtippat Spanien. Blev oväntat imponerad av italienarnas spel och Pirlo herrejävlar! Gubben kan än det kan man säga. En playmaker av hans rang är precis vad vi saknar i Sverige... Ja iallafall tycker jag absolut det finns värde till 2.49, jag tror Kroaterna får svårt att göra mål över huvudtaget här. Italien 1-0 kanske? Aldrig varit något fan av resultatspel så det låter jag bli. Kom igen vad har hänt med aktiviteten? Vågar ni inte lägga ut era tankar här pga tävlingen eller ?
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Nej Italien var ju inte alls så tråkiga sist, tvärtom vad jag hade väntat mig. Jag tror på dem. Problemet är att jag hoppas på Kroatien, så så får man sitta där och aldrig vara riktigt nöjd.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
2.50 Italien det är ju otroligt bra. Får nästan dåligt samvete, det är ett rån och inget annat
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
antingen vinner Italien och du tjänar pengar, vid kryss ger Kroatien sig själva en bra chans att gå vidare och vinner Kroatien så är du ju nöjd! Så du kan inte förlora på den matchen om dina sympatier ligger hos Kroatien
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
X måste la vara bättre för Italien än för Kroatien? Ifall så blir fallet har ju Italien 2 poäng och Irland som redan är utslagna i sista matchen medan Kroatien har 4 poäng och möter Spanien i sista. Tror de kommer bli full fart i denna matchen bara de kommer ett mål i första halvlek så blir nog ett överspel. Väntar dock några minuter in i matchen när oddset gått upp lite. Italien -0.25 spelas med. |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
Tycker att bägge lagen att göra mål i Italien - Kroatien är intressesant. Kroatien känns väldigt starka just nu, de borde kunna göra ett mål. Och för Italiens del hoppas jag att Di Natale startar, det är då målen kommer, sist behövde han bara 3 min.
1.90 på bet365 att bägge lagen gör mål spelar jag.
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
Dock - bra spel! |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Fick syn på detta odds på Nordicbet, Gällande Matchen Spanien - Irland
Time of first booking : 26:00 - FT 1.50 Time of first booking : 00:00 - 25:59 2.40 Nu känner inte jag till vilka av domarna som är kortglada eller inte men i nästan alla matcher jag har sett under EM så har det delats ut ganska flitigt med kort. Men det känns iomed att det är Irland som spelar samt att dem gör det med en italiensk tränare att det kommer vara mycket fokus på defensiven mot bollförande spanien. En och en annan spanjor lär alltså få käka gräs idag utav de större starkare långsammare irländarna. Någon har kanske en bättre insikt i detta med domarna? Senast redigerad av poja_90 den 2012-06-14 klockan 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
poja_90 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Lirar redan nu resultatet 2-2 mellan Kroatien och Spanien. Varför inte med de förutsättningarna? 21.00 hos betsafe (har inte letat runt så mkt).
|
|
|
|
|
#214 |
|
Spanien verkar ställa upp med 4-3-3 med Torres i startelvan.
Liten TV-peng på Torres gör mål @ 2.2 och Torres x 2 @ 7.5 |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Ukraina - Frankrike
Hörnor, Frankrike -1 (trevägs handikapp) Odds: 1.83, Bet365 Vill återigen tipsa om ett hörnspel. Frankrike har ett riktigt vasst kantspel med Ribery och Nasri samt spelare som Valbuena och Ben Arfa på bänken. De vann hörnorna med 11-4 mot ett England som i för sig verkade fokusera mest på defensiven i den matchen. Ukraina i sin tur lyckades bara skapa 3 hörnor mot ett uselt Sverige (3-2 i hörnor till Ukraina). Deras försvar är riktigt orutinerat och jag frågar mig hur många spelare i deras trupp som över huvud taget spelat internationella mästerskapsmatcher innan Sverigematchen. Frankrikes hörnor de senaste matcherna(senast först): 11-4 England i Ukraina Estland, hemma, träningsmatch, inga siffror om hörnor men de vann matchen med 4-0... 4-1 Serbien hemma, träningsmatch 8-2 Island hemma, träningsmatch Tycker även att Frankrike rak vinst till 2.10 känns som ett bra spel. Men jag tycker faktiskt att hörnspelet är bättre då jag ställer mig lite tveksam till Frankrikes effektivitet när det verkligen gäller. Men imorgon skulle målskyttet kunna lossna. Ukraina är ju, som de flesta här vet, tvungna att spela med sin 3:e-målvakt och som jag skrev tidigare är deras försvarare på en helt annan nivå än Englands. Lycka till! Jag spelar 4 units (skala 1-5) Edit: Glömde återigen skriva att jag inte kollat runt på andra spelsidor om det finns bättre odds att hämta Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
surrelito (+5), Anonymous (+1), Soap (+3), PalleKuling (+5), BlackCobra (+1) Senast redigerad av patriknil90 den 2012-06-14 klockan 23:00. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Citat:
Bra rek tycker jag! Inne på helt samma spår som du, finns till 1.90 på NB. Tycker att det raka spelet är ett bra spel också. Ukrainas tämligen sunkiga försvar kommer bli fullständigt sönderkört av Frankrikes offensiv! |
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#221 |
|
2.1 williamhill
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
jaaahopp vad tror vi om Sveriges chanser ikväll då?
|
|
|
#223 |
|
Sveriges startelva: Isaksson - Granqvist, Mellberg, J Olsson, M Olsson - Svensson, Källström - Larsson, Ibrahimovic, Elm - Elmander.
Tydligen är det höftproblem som stoppar Mikael Lustig från spel. In kommer Jonas Olsson från start. Rasmus Elm kvar i elvan, till vänster. Jag hade hellre sett Bajrami eller Chippen på kanten än Elm. Senast redigerad av Lawio den 2012-06-15 klockan 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Klart bättre uppställning än tidigare iaf. Rosenberg...pppfff
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Jo håller med nog hade ju jag hellre låtit chippen spela och gå på djupet istället för Elm som för övrigt var ganska blek sist, chippen har bra speed i fötterna och lurig. Återstår och se!
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
2-1 till Sverige, ett av Zlatan och ett av Elmander!
JOBBA! |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Lustig gjorde ingen vidare match sist tycker jag, så det gör mig inget att hann ersatts. Martin Olsson däremot, han var verkligen ett ess i försvaret. Håller med er andra om att startelvan känns bättre idag. Synd bara att inte Wilhelmsson är med. Fint med Anders Svensson från start.
Men jag vet inte vad jag ska våga spela. Ett överspel kanske. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Citat:
Tyckte han såg väldigt vilsen ut under stora delar av matchen.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+5) |
||
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Citat:
Martin är, som vi alla vet, en offensiv ytterback och behöver ha mer hjälp av mittfältaren på sin kant än vad han fick av Ola mot Ukraina. Idag är Martin kvar i startelvan och har Rasmus Elm ovanför sig, ett byte som är av det defensiva slaget och som lär passa Martin och hela startelvan bättre. Martin gjorde absolut inte bort sig mot Ukraina utan presterade och visade vilja. Ska man klaga på prestationer så finns det andra som det ska klagas på innan man klagar på Martin. |
||
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Citat:
En coach miss är det absolut då Martins styrka definitivt inte är defensiven utan som du nämner offensiven. Att då spela Ola (som Hamrén verkar favorisera en del?) anser jag vara en ordentlig miss. Speciellt när Ola själv går ut och säger att han inte klarar av den defensiva biten. |
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ja det tycker jag. Han var inte sämre defensivt än övriga försvarare, och offensivt tycker jag han lyckades bidra mer än många andra. Men man upplever matchen olika och lägger fokus på olika saker, så jag förstår att det finns de som tänker helt annorlunda.
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Banned
|
Tror de blir svårt för Sverige ikväll. Englands försvar känns lite för starkt.
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Hejdlöst roligt med ovädret!
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
2.52 på england @ pinnen, borde vara ganska bra spelvärde där eller?
|
|
|
#235 |
|
Tror det blir en målrik match. Zlatan nätar men England med Kung-Caroll i spetsen blir för starka.
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Känns som ett typiskt kryss och 1-1 ikväll men hoppas jag har fel. Källström måste höja sig ett par snepp och förhoppningsvis kommer Elm in mer i matchen idag i sin mer vana roll. Carrol tror jag passar våra bjässar där bak ganska bra och är glad att han startar.
|
|
|
#237 |
|
Nu är ju Sverige tyvärr ute så jag la in 5 units på Frankrike till 1.80 på Bet365. Känns som att oddset kommer droppa inom kort.
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Vet någon vad oddset på 2-3 gav? Är lite sur då jag tippade det på jobbet i vår tävling men kunde inte ens lägga en ynka 10 ens på det:( Ångrar mig djupt för tillfället...
EDIT såg nu, 36.. inte så farligt
Senast redigerad av fireas den 2012-06-15 klockan 23:17. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Går bara att älska Olof Mellberg, störst hjärta av alla, kunde man se i matchen mot Ukraina också.
|
|
|
|
|
|
|
#241 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#242 |
|
fick 1.952 hos pinnen
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Det är ju bra. Fast om det vill sig riktigt illa kan Spanien, som spelar dagen innan, sluta 2.a och då vill nog Frankrike undvika gruppvinst.
Men jag är spelare och köper gärna in mig till 1,90.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Dagens matcher som börjar 20:45:
Grekland - Ryssland Tjeckien - Polen Ikväll ska Grupp A avgöras och Ryssland behöver en poäng för att vara helt klart för avancemang. Medan Grekland tar sig vidare om laget vinner. Men ryssarna kommer högst troligen INTE var nöjt med just en poäng. För i det läget finns det risk att laget blir grupptvåa och därmed väntar troligen Tyskland i kvarten. Tyskarna är det inget lag som vill möta. Framför allt inte när det kan bli så att Danmark tar hand om andraplatsen. Så både ryssarna och grekerna kommer gå för tre poäng idag. Jag tror att ryssarna vinner ganska enkelt mot Grekland för att vi alla har sätt hur Greklands försvarsspel ser ut. Tjeckien - Polen så tror jag att bägge lagen kommer göra mål. |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Tror det blir två målrika matcher ikväll och om ryssarna bara ersätter arshavin med nån som vill spela fotboll ska dem nog kunna rulla upp greklands försvar rätt lätt och ta hand om gruppsegern.
I den andra matchen tror jag också att båda lagen kommer göra mål och med tanke på att tjeckien är klara på kryss kommer Polen antagligen föra matchen i jakten på ett mål som tar dem vidare. Om polen sitter i ledning blir det helt plötsligt tjeckiens tur att jaga ett mål för avancemang och det känns som att det är bäddat för mycket mål. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1) |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Sant men tror att Spanien ger järnet mot Kroatien för att ta förstaplatsen då det finns chans att möta ukraina.
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
Om kroatien-spanien spelar 1-1 och Italienn vinner med 4-0 lär det bli Uefa-ranking som avgör första platsen. |
||
|
|
|
|
|
#249 |
|
Det är på 2-2 som både Spanien och Kroatien går vidare oavsett vad Italien vinner med eftersom man då går på inbördes möten mellan alla de 3 lag som hamnar på 5 pinnar. Oddset på 1-1 har väl inte rört sig så mycket(?)
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Inte direkt ovanligt att public går på dessa odds fällor. Okej om det är Spanien div 2 och det behövs X då gäller det att vara vaksam men nu är de EM och som jag ser de är det bara att tacka och ta emot att Spanien stiger. För 2 år sedan var det ett ännu bättre läge för X när Uruguay-Mexico spelade i VM då var X sjukt nedtryckt och den matchen slutade 2-0. Räknar med något liknande imorgon
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Citat:
Vore komiskt dock då det var 2-2 Sverige-danmark spelade vilket kostade italien avancemang ur gruppen |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
Självklart kan matchen sluta X, det är ju fotboll
Men chansen för X återspeglas inte av dagens odds. Chansen att det blir 2-2 är dock extremt liten. När lyckades något lag senast göra 2 mål på Spanien i ett mästerskap?Men som du säger det hade varit jävligt roligt med 2-2
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Gårdagen var grymt tung.. Samtidigt var vi nog många som fick ett kvitto på att fotboll inte alltid är logisk och rättvis. Vem trodde t.ex. inte att Polen skulle ta ledningen på alla de chanser de hade den första halvtimmen igår?
Nya tag idag och vi vänder blickarna mot Grupp B. Jag har spelat Holland DNB (finns i skrivande stund till odds runt 1.90) då jag förväntar mig ett offensivt och "inget-att-förlora"-spelande Holland mot ett Portugal som vet om att de kan kryssa eller förlora med ett mål och ändå gå vidare. Detta om Tyskland vinner såklart, men det tror jag att de gör. Den mentala inställningen som jag förväntar mig att Portugal har ikväll (att man har råd att förlora) är sällan bra då laget vid ett eventuellt Hollandsmål måste börja spela en annan fotboll. Varför jag väljer att spela med DNB-försäkring är p.g.a. att vid ett 0-1-läge i slutet av matchen samtidigt som Tyskland leder lär innebära full fart framåt för Holland, vilket sannolikt lär skapa chanser för ett Portugal som ju har spelare för att skapa bra kontringar och därmed chanser för kvittering. Portugal lär ju vara nöjda med kryss och kommer sannolikt att ligga defensivt så länge de har ett oavgjort resultat. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+3) |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Jag spelade rak på holland när förra omgången var avgjord (2.72).
Nu spelar jag även holland -1.5 hörnor. Som Strateg har skrivit kommer Holland komma ut hård sattsande och jag tror det här kan bli en riktigt underhållande match. Holländarna bör föra matchen vilket i regel resulterar i hörnor! 2.25 på NB tycker jag är för högt |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Citat:
Vann Holland hörnstatistiken mot både Danmark och Tyskland? |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Nu är jag nog med i matchen, 2-2 rankas högre inbördes pga fler gjorda mål
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Är lite inne på -1 på Holland idag. Vad tror ni?
|
|
|
|
#259 |
|
Danmark-Tyskland 1X till 2.20 på bet365 är ju lite lockande. Visst, Tyskland är det bättre laget men beroende på hur den andra matchen går så kan nog danskarna pressa sig fram till ett kryss iallafall om det krävs för avancemang. Och om Holland verkar vinna (vilket många här verkar tro) så kanske Tyskland slår av på takten.
Jag testar med en mindre penning. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Citat:
Hollannd - Danmark 11-4 Holland - Tyskland 6-5 |
||
|
|
|
|
|
#261 |
|
Jag har spelat -1.
Holland har som alla vet en enorm kapacitet och nu när laget knappt har något att förlora längre kan det mycket väl lossna för van Persie och kompani. Portugal? Kommer troligen spela väldigt defensivt för att sedan ställa om i blixtsnabba omställningar. En taktik som alltid är lurig att möta, men Holland har liksom inget val nu... Det måste vara full fart framåt.
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banned
|
Hur ser tabellen ut om Spanien - Kroatien spelar 1-1. Och Italien vinner sin match med 4-0?
Blir Spanien grupp etta eller Italien? Senast redigerad av trance_error den 2012-06-17 klockan 17:07. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Hmm inte säker men har det inte något med ueafas rankning att göra om det går så långt? Alltså borde Spanien bli 1a
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Fan vad trött jag är på tv4 Sport x - vart fan hittar man den kanalen??
Vansinnig att man får lägga em slutspel på sådan skitkanal! Någon som har ideér på antingen jävligt bra stream eller annat trevligt sätt att få denna kanal? Köpa är uteslutet pga deras jävla sätt att tvinga folk till denna onödiga extra kanal när tv4 sport kunde gott och väl användas till denna... |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
99 kr tv4play via dator. Då kan du kolla i mobilen alt datorn, om någon annan vill ha tv:n
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Citat:
Mjukt, lugnt och metodiskt. |
||
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#272 |
|
Nemas problemas..
Trevligt att se den matchen också...sjukt vad ineffektiva Holland var...3-4-5 tillslag på varje spelare..då blir det 0 poäng! Senast redigerad av linusiuz den 2012-06-17 klockan 22:37. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
2012-06-18 Italy - Rep of Ireland (Euro 2012)![]() Datum: 2012-06-18 Tid: 19:45 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Euro 2012 Match: Italy - Rep of Ireland Period: ft Spel: Italy ö1.5 Insats: 5.00 Odds: 1.500 Bolag: bet365 Motivering: Då är det dags för grupp C att avgöras och drabbningen mellan Italien och Irland känns rolig att kolla på tycker jag. Vid vinst så kommer man upp på 5 poäng och går vidare vid följande scenarios i Spanien - Kroatien: - Lika : Italien, Spanien och Kroatien på 5p och man gör en egen liten tabell där 2a platsen ligger mellan kroatien och italien som avgörs på målskillnad - Kroatien vinner: Italien vidare som grupptvåa - Spanien vinner : Italien vidare som grupptvåa Italien behöver alltså vinna och för att vara säkra behöver man få en målskillnad på bättre än +2 (kroatien har +2). Man har just nu +0 och behöver därför vinna mot Irland med mer än 2 mål. Så Italien behöver gå full fart framåt och inte bara fixa en vinst utan en bra målskillnad. Man har ett riktigt bra försvar och kommer nog inte släppa in mål från irland (tror på dess höjd 1 mål kanske). Det offensiva spelet har också varit bra från Italiens sida, Cassano och Di Natale ser otroligt fräscha ut och fastän Balotelli haft några chanser så tror jag (och hoppas) att Natale kmr in från start. Man har skapat många chanser under EM hittills : 18 skott varav 9 på mål mot Spanien och 15 skott varav 8 på mål mot Kroatien. Tror inte denna matchen kommer att vara sämre. Irland har inte imponerat och har varit som väntat och blev första lag att "åka ur" slutspelet med sina 0 poäng på 2 matcher. Man har bara producerat 1 mål (mot Kroatien) och släppt in 7 (!) på 2 matcher. Och detta med en chans att gå vidare i gruppen, nu är hoppet förlorat och man har ingenting att vinna i denna matchen. Man kommer sätta full fart fram och jag tror vi kommer se ett otroligt taggat Italien totalt överrumpla ett Irland med låg moral just nu. 1.5 på att Italien gör över 1.5 mål känns som en gåva. Taget! Senast redigerad av fireas den 2012-06-18 klockan 11:23. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Du har nästan helt rätt fireas, men, inbördes målskillnad är det som gäller först och därför kan Italien inte samla på sig målskillnad mot Irland. Men det gör inte så mycket, Italien kommer gå för seger ändå!
Så här bestäms det vem som går vidare: 1. Antal poäng 2. Inbördes möte 3. Inbördes målskillnad 4. Inbördes flest gjorda mål 5. Total målskillnad 6. Flest gjorda mål totalt . . . Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5) |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1740ALLT OCH INGET! AVSLUTAD Stats: 116 - 140 - 1 ROI: 111.82% Vinstprocent: 45.31% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Italien måste verkligen vinna idag. Inte säkert de gör det dock..
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
Sen i dagens Metro (baksidan) så låg oddset på ca 1.6 på Italien. Är väl nere på 1.2-1.3 just nu. Men har det ens legat runt 1.6 nångång? Känns tveksamt.... Dock kan jag tänka mig spela 2-3 mål. |
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Italien -1,5 til 2,22 hos Marathon. Den kjøper jeg!
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#281 |
|
Under matcherna igår så fick TV4:s kommentatorer det att låta som att Holland hade en chans att gå vidare från gruppen, men jag förstår inte hur.
Om Holland vunnit och Danmark förlorat så hade båda stått på 3 poäng men Danmark vunnit det inbördes mötet lagen emellan så rimligtvis borde Holland varit avskurna redan innan matcherna började igår. Vad har jag missat? Eller är Perlskog bara en sopa? |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1740ALLT OCH INGET! AVSLUTAD Stats: 116 - 140 - 1 ROI: 111.82% Vinstprocent: 45.31% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Så jag glömde helt enkelt att ta med Portugal i ekvationen, jag förstår.
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banned
|
Barzagli är tillbaks i försvaret för Italien. Chiellinis lagkamrat.
http://www.svenskafans.com/italien/I...at-447608.aspx |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Italien fanns till 1.80 iaf fram tills Irland fick däng av Spanien då droppa den till 1.30. Att det ser ut som att de fanns 1.75 inatt på oddsportal är för att oddsen rör sig så många gånger på dessa matcher så allt som inte får plats på odds listan summerar dom i en stor sänkning.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Om vi utgår från att vara i Italiens kläder så innebär det att man endast har chans på avancemang om Spanien vinner eller att SPA - KRO slutar 0-0 eller 1-1. Är det så?
Resultatet 2-2 som blivit så uppmärksammat samt kryss med fler mål än 2-2, gör att Spanien och Kroatien går vidare. Eller? Med detta i åtanke, om detta är rätt, kan egentligen bara Italien gå in och försöka vinna. Det kvittar egentligen hur många mål man gör såvida inte SPA - KRO slutar 0-0 eller 1-1? Det spel jag tycker är intressant är att Båda lagen INTE gör mål, till 1.85. Italien går för segern men lär vara försiktiga efter ett eventuellt ledningsmål och täppa till bakåt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Anonymous (+1) |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#288 | |||
|
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Pacman (+1), eddieh (+1), AndreasB1897 (+5), frisko (+1) Senast redigerad av kingscania den 2012-06-18 klockan 17:52. |
|||
|
|
|
|
|
#289 |
|
Italien måste vinna samtidigt som Kroatien förlorar mot Spanien. Vid 2-2 i Spanien-Kroatien går båda vidare. Men kan inte se Spanien gå in för ett oavgjort resultat. Minst en klass bättre än Kroatien. Tror man vinner med uddamålet typ.
Sen tror jag Italien vinner lätt mot Irland. Kör en favorit-dubbel tungt! Italien + Spanien (2.09) @ Bet365 Insats: 8-Units
|
|
|
|
#290 |
|
Gör Kroatien 1-0 tidigt så är nog inte 2-2 långt borta..
Det skulle vara ödets ironi i fullformat om Italien, av alla länder, åker dit en andra gång på samma vis.
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#292 |
|
Italien-Irland
Italien spelas över 1,5 mål till 1,49 hos pinnacle. Har svårt att tänka mig att Italien inte gör 2 mål. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Inte sett Italienmatchen men 1,44 på Italien över 1,5 mål känns kanon. Hur har det sett ut, dominerat?
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Var Balotellis en bicycle kick?
någon som kan länka youtube, såg inte den |
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Citat:
visst klassas det som en bicy? nämligen spelat på en bicy hos unibet till 25 i odds, vad går dom efter? |
||
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Citat:
Edit: Vet inte riktigt vad Unibet skulle klassa det som annars? Skott? För det liknad mer en semibicykletas än en fullvärdig.. Men i mina ögon så skulle man inte kunna klassa det som något annat än cykelspark med avseende på spelalternativen.. Senast redigerad av oggeb den 2012-06-18 klockan 23:52. |
||
|
|
|
|
|
#300 |
|
Förslag på några spel för imorgon hittar inget av värde?
England 1 kanske. |
|
|
|
|
|
|
#301 |
|
Banned
|
Frankrike lär gå för 3 poäng mot ett Sverige som inte har nåt att spela för, grupp etta på Frankrike o dem slipper Spanien. Men oddset har sänkts.
Gäller o va tidigt ute ![]() Fick -1 ah 2.33 på pinnacle igår. Och -0.75 ah 1.825 inatt. Bet365 Senast redigerad av trance_error den 2012-06-19 klockan 02:41. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
Frankrike -0.75 finns i skrivande stund till 1.92 vilket får ses som helt ok. Dock dagens bästa spel är ju helt klart ö 2.5 i Sverige-Frankrike till 1.99. Sverige kommer vilja avsluta snyggt genom att visa upp fin anfallsfotboll och Frankrike kommer rulla sönder Sveriges försvar så hur denna matchen skall stanna under 2.5 är för mig obegripligt.
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Sharpest
|
Oddsen har ju stigit nu trots dippen igår. -0.5 handlades för 1.72 bara för några minuter sen samt -0.75 för 1.92. -1.0 till 2.29.
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Sharpest
|
Jag och EM går verkligen inte ihop vilket säkert kan ses genom mitt tävlingssheet. Tack och lov är det inga spel jag placerat i verkligheten utan har valt att hålla mig borta. Har sedan tidigare ryggat Ukraina under 3.5poäng och för att den ska sitta så måste england vinna.
England har Rooney tillbaka efter sin avstängning och Ukraina har en skadad Shevchenko som kan missa men troligtvis lär han spela trots sin knäskada. Frankrike vann 2-0 över Ukraina och jag håller Frankrike och England (med full squad) rätt lika. I skrivande stund får man 2.20 hos ladbrokes men eftersom jag inte får spela där plockade jag 2.15 i asien. Tror på bekväm 2-0 seger faktiskt. Tror oddsen kan endast peka åt ett håll faktiskt nämligen ned för England senare när Ukraina avslöjar sin trupp/elva. Kommer meddelas i eftermiddag idag ifall Shevchenko lär spela eller ej. Om han är borta så kan vi räkna med oddsdipp på england och den som inte vill sitta på risken kan sälja av till liten profit. Handlas till 2.18 på betfair just nu. http://www.goal.com/en/match/71184/e...kraine/preview har en bra preview. |
|
|
|
|
|
#305 |
|
Låter oroväckande KP att du är på samma sida
Tycker också England känns minst 1 klass bättre än Ukraina. Ukraina var utspelade av Frankrike och hade 1 skott på mål. I den matchen kunde Ukraina ändå satsa på din defensiv idag måste dom framåt vilket kommer göra en redan svajig backlinje ännu lättare att komma igenom. Sitter själv på samma spel som dig med Ukraina u3.5 pts och u 3.5 mål men fyller ändå på med England håller nollan till 3 ggr och England rak. Ö 2.5 i Sverige-Frankrike stiger som en raket just nu förstår inte alls varför så blir till att fylla på med en unit till där när den slutat stiga. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Håller med er om Englands chanser. Kommer spela England -0.25 (1.825), just för att minska risken vid ett eventuellt kryss. Samtidigt så måste Ukraina vinna och spela offensivt matchen igenom, något som kommer öppna för England med en spelsugen (?) Rooney.
Frankrike stiger och man får nu runt 1.75 på dem. Varför? Kan ju knappast missgynna Frankrike att Bajrami och Toivonen spelar från start. |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Idag spelar jag Frankrike tungt, (1.75). De kommer satsa för gruppvinst för att inte möta Spanien i kvarten. Enklare än så är det inte.
Sätt många intervjuer med Rooney, den killen är spelsugen som fan och Roy ska ha sagt på presskonferensen att Rooney kommer att starta. Jag spelar Wayne Rooney som målskytt också. (2.50) |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Banned
|
Typiskt att oddset ska höjas på Frankrike när man gått in tungt tidigare.
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Citat:
Motivationen på Sverige lär vara sådär också. Man kanske inte tar alla löpningar som man hade gjort om man hade något att spela för. Som sagt, känns det inte lite tveksamt att Sverige kommer släppa 3 kassar mot Frankrike om dom själv inte lyckas göra mål? |
||
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Citat:
Återstår att se hur matchen blir spelad och jag hade ju inte blivit enormt förvånad ifall du får rätt men har man haft uselt försvars spel i matcherna innan när det gällde enormt mycket blir man ju riktigt tiltad ifall dom går in och verkligen satsar på försvaret i en match där dom har noll att vinna på de.
|
||
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#313 |
|
EMs snyggaste mål, fyfan va bitterljuvt när vi hade 2 chanser att få med oss X tidigare och ha chansen i sista matchen :/ måhända att Frankrike inte gick på högsta växeln, men hade inte domarn dömt bort ett regelrätt Ukrainskt mål så hade Frankrike åkt ut idag..
|
|
|
|
#314 | |
|
Moderator
Citat:
Edit: förlåt, var några gamla gubbar före. Säg topp 8 för att vara på säkra sidan. Senast redigerad av RobinD den 2012-06-19 klockan 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Sharp$: 1540greedys betting Stats: 141 - 122 - 17 ROI: 107.69% Vinstprocent: 53.61% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
förstår inte varför Glenn säger "ett av dem snyggaste".. det ÄR det snyggaste målet i EM, utan tvekan! Zlatan och Mellberg borde ha chans att komma med i EM laget, dem har varit fantastiska..
|
|
|
|
#317 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#319 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Ett tag så snittade han väl i princip 1 mål varannan match? (Tror detta var när han låg på ungefär 30 landskamper)
|
|
|
|
|
|
|
#321 | |
|
Citat:
Då hade alla lagen haft 4 poäng och man hade väl gått på målskillnad? Jag kanske drömde
|
|
|
|
#322 |
|
Ja, jag menar Allbäck. Oavsett vad han har för målsnitt så sumpade han lägen som var omöjliga att sumpa gång efter gång, likt Toivonen. Antar att du är en statistikkille som aldrig ser matcher eftersom du uttalar dig på det sättet.
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Elmander lär väl vara den största målsumparn i svensk historia? Maken till usel straffområdesspelare har knappast skådats i modern tid..
|
|
|
|
#324 | ||
|
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Hehe, nej England hade haft 5 poäng, medan Ukraina och Frankrike hade haft 4 poäng. Ukraina hade behövt vinna för att gå vidare.
tompa87 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#325 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Moderator
Anta på, men du har inte rätt vara för det. Med det målsnittet han höll sista åren så spelar det ingen roll att han brände chanser. Genom att göra mål så ofta diskvalificerar man sig själv från tävlingen värsta målsumparen.
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
På vilket sätt är man diskvalificerad genom att hålla ett bra målsnitt per match? Har han 20 klara lägen per match att göra mål och sätter 1 så är han en målsumpare. Du kan vända och vrida på din statistik hur mycket du vill, du får inte mer rätt för det.
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Moderator
Av den enkla anledningen att han inte hade 20 klara chanser per match eller ens i närheten av så många som skulle krävts för att förta hans prestationer som avslutare.
werygod (+1) |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Sharp$: 5682Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
Kunde inte hålla mig och gjorde en looserfyrling till drygt 8ggr
Portugal Tyskland Spanien Italien (gå vidare) |
|
|
|
|
|
#330 |
|
Vad tror ni om kvällens match? Jag tycker den är stört svårt att förutspå hur det kommer gå. Jag tror att England kommer fortsätta sin stabila defensiv och Italien kommer ha lite mer boll. Enligt mig är nyckeln för båda lagen att få igång anfallarna med Rooney och Italiens anfall hur nu det formeras. Jag tänkte ett hörnspel till 1,90 på Italien -0,5. Vad tror ni?
Donald (+3) |
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Citat:
Jag förstår bolagens oddssättning (2.87 - 2.87 - 2.87). Har kanske lite svårt att förstå krysset till 2.87 - bör inte vara under 3.00. Hur som helst, svår match att förutspå men antagligen kommer England försöka ligga tight och låta Italien ha lite mer boll. Känns ju dock inte som Italien kommer köra tokoffensiv från början heller utan mer ligga rätt i positionerna. Enda spelet jag kan se värde i är Över 2.0 mål till 2.075. Till sist, låt mig inte få uppleva samma matchbild som i gårdagens match. Otäckt att se Spanien spela runt bollen vid 1-0-ledning utan att Frankrike överhuvudtaget är intresserat att pressa eller anfalla. Vet inte vilket lags beteende som var värst, men det var en av EM:s tråkigaste matcher sett till sista halvtimmen, en halvtimme som skulle kunnat bjuda på ytor och offensivt spel. Självklart vill Spanien hålla boll och spela klart matchen så fort som möjligt, men ändå.. Ska sägas att jag satt på Över 2.0 mål igår, ett spel som jag trodde var säkert när Spanien får 1-0 så pass tidigt. Det löste sig ändå, med en push, men ändå. Förresten, Spanien till 2.025 mot Portugal. Helt ok odds va? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1) |
||
|
|
|
|
|
#332 |
|
Jag gillar faktiskt Portugal. Dom gjorde det bra mot Tyskarna och Tjeckierna. Spanjorerna är enligt mig svårbedömda. Dom har inte mött ett bra lag. Som du nämner var Frankrike inte så intresserade av att göra något igår kändes det som. Jag gillar faktiskt portugal eller x2 som spel!
hardballs (+2) |
|
|
|
|
|
#333 |
|
Rent spontant känns de som att Englands tur tar slut ikväll. Kollar man igenom matcherna dom spelat i EM så är dom knappt värda sitt resultat i någon av dom enskilda matcherna. Ser framför mig att Italien kommer spela bäst och rättvist ta ledningen med 1-0 sedan kommer dom tyvärr backa hem och med tanke på deras försvarsspel denna turneringen så blir jag inte förvånad ifall England hänger 1-1 i 75:e+.
|
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Strateg, dom flesta av Spaniens matcher i dom senaste turneringarna har varit ganska tråkiga tycker jag
när dom tar ledningen så bollar dom bara runt på egen planhalva allt som oftast. Verkar dock vara en bra taktik eftersom dom vinner allt :P
|
|
|
|
#335 |
|
Tillbaka efter midsommarfirandet
! Ikväll tycker jag nog ändå att Italien skall vara favoriter. De har imponerat ordentlig på mig än så länge. Som någon skrev tidigare tycker jag England har fått med sig alldeles för bra resultat tuneringen igenom.2.90 på Italien är alldeles för högt. Jag tror du vinner det här med 1 eller 2-0 |
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Vad spelar ni som erat pregame lir och eran fria livebet lir
?
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Jag spelade Under 5,5 mål, för att inte ta någon jättrisk, och hoppas hitta något vettigt livespel. Ingen aning om vad än.
BlackCobra (+1) |
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Sharp$: 5682Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
Jag har redan hedgat insatsen på England att kvalificera sig. Hur rullar jag bäst vidare med ett gratis livebet (bet365) på matchen? Ska jag lira X:et eller hur utnyttjar jag situationen bäst?
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
en dum fråga kanske, men jag brukar inte bry om dessa freebets. Om jag satsar MER än 250 kr på första bettet kan jag ändå satsa ett gratisbet till 250 kr under matchens gång? Tacksam för svar.
|
|
|
|
|
|
|
#341 |
|
så att jag inte slänger bort 250 kr i onödan menar jag.
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Sharp$: 1576Npower League Two 2011/201 Stats: 42 - 36 - 4 ROI: 110.15% Vinstprocent: 53.85% |
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Om du satsar mer än 250 kr på ett spel före matchen får du ett gratis livespel för 250, japp. Kom bara ihåg att det är ditt FÖRSTA livespel som är gratis, upp till 250 kr.
zeke (+10) |
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Lirar "Italien att kvalificera sig" till 1.90
Sedan livear jag nog Italien -1,5 till 6.25 ![]() Får hoppas på Italien vinst! |
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
själv spelar jag Italien 0, sedan dra jag nog ett resultatspel för 250. Italien är ju ett mycket bättre lag än England såväl taktiskt som tekniskt så det borde va ok med detta spel. Men bollen är RUND.
|
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Det går ju fan inte att lägga något livespel nu på bet365. Någon mer som har problem?
|
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Ja hela sidan är buggad nu! Otroligt jävla dåligt om det inte fixas snart!
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Vilket skit. Jag hade tänkt lägga Italien vidare, vad har ni för plan?
|
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
själv hade jag tänkt lägga mitt gratisspel på 0-0, inga problem för mig, men visst är det lite surt när det inte funkar.
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
jag vill ha pengarna tillbaka om denna match går under 2 mål, vad i helsike är det som händer?
|
|
|
|
#351 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#352 |
|
skulle stått typ 4-1 Italien nu med Bendtner effektivitet.. Sjukt jobbigt när man sitter med överspelet och dem missar 3-4 frilägen bl.a. ...
|
|
|
|
#353 |
|
Hur fan kan Bet365 ha 3-6 i hörnor medan unibet har 3-5...
Någon som inte kan räkna, vad fan står på? |
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Är alla spel på Pinnacle vid full tid - dvs. förlängningen ingår inte, eller? Spelen som läggs i tävlingen, vill säga...
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Citat:
![]() Officiella siffror på hörnor är 3-6 italia För övrigt mitt livebet gick åt helvete haha DOH! Edit: En fråga har något spel som ni lagt, försvunnit från er historik ikväll? För jag la ett spel på Corinthians när de låg under och nu efter matchen BORTA! MFFFFF
Senast redigerad av hardballs den 2012-06-24 klockan 23:01. |
||
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
Citat:
.Van Persie = 4.3/36 = 0.12 Carroll = 51/36 = 1.42 |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#361 |
|
Banned
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
Nu räknar du nog helt sjukt fel eftersom det det finns fyra stycken ettor och efter det kommer det ett helt gäng femmor. Så Gomez är topp fyra medan dina övriga är långt långt från en topp fyra.
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Gillar starkt:
halvlek med flest mål: 2:a halvlek till 2.20 (högre odds kan finnas) Min analys: Portugal kommer vara jävligt mycket mer taggade än vad Frankrike var i lördags. Jag tycker att de är bättre som lag och kommer ha ett bättre fokus och en bättre organisation än Frankrike. Jag tror de kommer vilja störa Spanien lite högre upp i banan än vad de andra lagen försökt med hittills. dock utan att riskera allt för mycket. Spanien i sin tur kommer spela sitt vanliga spel, varje anfall kommer ta minst 2 minuter och de kommer hålla bollen långt borta från motståndaren. OM nu inte gamle farbror del bosque chockar alla och sätter in Llorente och Mata på planen, då kanske vi får se Spanien köra med inläggsspel för första gången sedan tidernas begynnelse! Jag tror i vilket fall att första halvlek kommer bli extremt jämn och kommer antagligen sluta 0-0. Och jag förväntar mig sedan något eller några mål i andra när spelarna börjar tröttna. Vilket lag som gör det vågar jag inte gissa. Spanien har två mindre vilodagar och detta tror jag betyder mycket, jag tror Portugal har den bästa chansen något lag haft på länge att slå Spanien. Samtidigt har Spanien en jävla trupp och de skulle utan att tappa nämnvärd kvalité i spelet kunna byta ut några startspelare. Jag kör 3 units av 5 |
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Mnja, dom fyra på 3 mål var räknas nog som delad första plats skulle jag säga verkar ju skumt annars. Samma gäller ju resterande spelare som är på 2 eller 1 mål var. Men som sagt det lär ju ändras beroende på vilka som sätter några mål i resterande matcher.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Senast redigerad av Pacman den 2012-06-27 klockan 10:00. |
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Citat:
Jo men eftersom det är 4 på delad 1:a plats ger man ju inte ut någon 2:a plats utan platsen efter kommer 5:a dvs just nu är alla med 2 mål delad 5:a sedan kommer alla på 1 mål låt oss säga delad 16:e plats. |
||
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Citat:
Mm det finns ju en risk att detta skulle hända. Men jag tycker att Spanien inte försökt göra mål riktigt första 25 i varje match i em utan vill hellre ha kontroll på motståndaren. Sen kan man ju hoppas att om något av lagen gör ett mål i första att spelet öppnar upp sig i andra då det jagas desperat kvittering. Det tror jag båda lagen har kapacitet att utnyttja |
||
|
|
|
|
|
#367 |
|
Hoppas verkligen Portugal kan göra en match av detta idag, då kommer det att bli en väldigt väldigt bra match och en spännande match.
|
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
För min del blir det i alla fall två spel, orkar inte köra nåt vinnarspel så slipper man fundera på det
![]() Portugal över 4.5 hörnor till 1.83 hos Bet365, Portugal har ju högsta snittet i EM hittils på 8.75 per match sedan har man ju också 8.25 attempts on target samt 9.25 attempts off target. Så dom skjuter ju en hel del distansskott så att dom inte ska få 5 hörnor verkar osannolikt tycker jag. Det andra spelet är Pepe får minst ett kort till 2.52 (efter commission) hos Betfair, baserar detta på lite Real vs Barca vibbar som ändå finns i matchen. Förvånar mig inte om han sparkar ner nån Barcaspelare i bara farten.
|
|
|
|
|
#369 |
|
Trycker in ett till spel med idag då, Ronaldo O2.5 skott på mål till 2.00 hos Unibet. Han snittar under EM 3.5 shots on target och 3.75 shots of target. Lär ju säkert dyka upp nåt frisparksläge under matchen samt att han lär ju dra iväg en par bollar mot mål så ser ej heller denna som nån omöjlighet att den ska gå in.
|
|
|
|
|
#370 |
|
Startuppställning för kvällens drabbning:
Spanien: Casillas - Arbeloa, Pique, Ramos, Alba - Alonso, Busquets - Silva, Xavi, Iniesta - Negredo. Portugal: Rui Patricio - Joao Pereira, Pepe, Bruno Alves, Coentrao - Veloso, Meireles, Moutinho - Nani, Ronaldo - Almeida. Finns lite mer info om detta i min rek , trevlig läsning.
|
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Tja!
Hittat ett bra och ganska riskfritt spel...inte till världens bästa odds dock men duger för mig Delar med mig den till alla spel sugna. Imorgon kl 20:35 sparkas den andra och sista semifinalen igång mellan Tyskland - Italien. Tyskland är ju självklart storfavoriter och jag spelar hos pinnaclesports Tyskland DNB första halvlek till oddset 1.455 som sagt väldigt riskfritt för mig. cheers! |
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Lirar De Rossi som målskytt i kväll till 15.00.
|
|
|
|
|
#373 |
|
Tjena Sharps!
Det är 2,6 i odds på Tyskland vinna EM just nu. Vad tror ni det kommer vara om de går till final? Mvh |
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Skulle tippa på ganska exakt 2 på båda lagen i finalen ifall de blir Spanien mot Tyskland. Med reservation för odds rörelser på 10 punkter åt båda hållen
![]() Ifall Tyskarna nu fullständigt mosar Italien idag med 4-0 lär dom ju dock bli favoriter till 1.75 men den chansen är la inte så stor.. Senast redigerad av kingofding den 2012-06-28 klockan 19:40. |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#376 |
|
Det blev fyra tv-pengar totalt:
De Rossi målskytt - 15.00 Schweinsteiger matchens lirare - 11.00 Kroos målskytt - 6.50 Podoldki målskytt, varnad och Tyskland vinner - 25.00
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#378 |
|
www.uefa.com t.ex...
|
|
|
|
|
#379 |
|
Tjena gubbar. Har en bonus jag måste fixa för sidan är lite rolig. Hjälp mig nu med detta
1.6 på att Spanien vinner? Hur är läget med spelarna, några sjuka eller skadade? ![]() Tacksam för så mycket info som möjligt. Mvh En gammal lirare, glad o va tebax!
|
|
|
|
#380 |
|
Någon som har hittat något spelvärt? Jag är lite inne på Italien eller x2. Spanien har inte imponerat överdrivet mycket medan Italien bara har växt in i turneringen (vilken klyscha).
|
|
|
|
|
|
#381 |
|
Jag lägger 1-1 Rätt Resultat hos Bet365 till 6 ggr pengarna. Slutar matchen 0-0 får man insatsen återbetald
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Så min Spanien idé är intet värd då!
Snyggt där King Är det allmänt så eller ett specialerbjudande?
|
|
|
|
#383 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Synd att jag ej har ett konto där! Nästan så att man vill skapa ett. Jag tror nämligen att det mycket väl kan bli både jämnt och konservativt spel från dessa två lag.
|
|
|
|
#385 |
|
Det kan mycket väl finnas fler spelbolag som har samma deal, jag vet inte vad kingofding åsyftar.
|
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Hmm sitter med Italien som vinnare till 15 gånger pengarna sedan tidigare. DnB om de förlorar på straffar.
Nu är frågan återigen om jag ska gröna ut eller inte. Torskat mina 2 senaste "final spel". Tredje gången gillt? |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
För egen del blir det -3 AH hörnor Spanien till ca 2 oddset. De har levererat, förutom i en match (90min) och det var i semin mot Portugal (ej oväntat) som var det hungrigare laget. I tilläggstiden vände de dock till totalt 6-7 i hörnor.
Italien har vunnit hörnstatistiken 3 ggr, mot Kroatien, England och Irland. Och alla dessa är tekniskt sett sämre lag eller var mer defensivt lagda och av den anledningen har Italien vunnit där. I deras 1-1 match mot varandra vann Spanien hörnstatistiken rätt övertygande med 7-2. Förra EM-finalen 08, slutade hörnstatistiken 4-7 till Spanien (mot Tyskland). Vidare är jag förvånad hur få kort som kommit innan 30 min. Korten tenderar att komma efter 30min. Jag har räknat att 6-7 kort har kommit innan 30 minuten av totalt 121 gula och 3 röda. Tycker dagens domare som i hemlandet är ganska frikostlig med korten har hållit tillbaka i mästerskapet, kan likväl hålla tillbaka något denna final oxå. Bet365 har ett spel på 1.83 inget kort innan 29 min. Finns samma spel fast kort innan 29 min också. Italien har tagit på sig mest kort av alla lag i turneringen 15, spanien 10. Det är sista matchen i turneringen och det står ett guld på spel. En match med mycket spänning så att säga. Vad kan man säga om det, antingen blir det något försiktigt eller ganska färgglatt. Det är iaf några tankar från mig och eventuella spel kör ni på egen risk. BOL! EDIT: Hörnorspelet åt helvete, likaså kortspelet. Senast redigerad av hardballs den 2012-07-01 klockan 22:08. Anledning: rättning |
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 22Trav och diverse sportspel Stats: 7 - 11 - 0 ROI: 229.79% Vinstprocent: 38.89% |
Unibet har ett spel. Kundtjänsten kan inte svara på vad som gäller.
https://se.unibet.com/betting/grid/f...000052024.odds Längst ner finns detta: Fotboll > Euro 2012 > Specialer 20:45 Euro 2012 - Dubbel prognos Exakt kombination av skyttekung och vinnare Vinnare M.Balotelli & Italien 3,75 M.Balotelli & Spain 4,50 C.Ronaldo & Spain 12,00 M.Gómez och Spanien 12,00 F.Torres & Spanien 15,00 C.Fàbregas och Spanien 25,00 C.Ronaldo & Italy 25,00 M.Gómez och Italien 25,00 F.Torres och Italien 50,00 A.Cassano & Italy 100,0 A.Di Natale och Italien 100,0 D.Silva & Spain 100,0 Vad är det som gäller? Tänker på att de delar skytteligan men oddset måste väl vara korrekt eftersom det är ett färskt spel? |
|
|
|
|
|
#389 |
|
En fråga:
Tar man ut en ensam vinnare av assistligan likt man gör för skytteligan (Torres vinner då han har assist)? Eller blir det bara delad vinst i statistiken?
|
|
|
|
|